این سوال توسط احمد پرسیده شده است

ریست لباسشویی زیمنس

لباسشویی ایندزیت دارم که وقتی برنامه شستشو رو تنظیم می کنم دیگ میچرخه و بعد وامیسته، لطفا نحوه ریست لباسشویی زیمنس رو بفرمایید

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • تحریریه آی پی امداد 21 خرداد 1401

    درود کاربر گرامی، در صورتی که قصد ریست لباسشویی زیمنس خود را دارید، ابتدا ولوم چرخان دستگاه را روی صفر قرار داده و سپس دستگیره را روی حالت ساعت 6 بچرخانید. سپس دکمه spain را فشار داده و نگه دارید. همزمان باید ولوم چرخان را نیز روی حالت ساعت 7 بگذارید. سپس 5 ثانیه صبر کرده و دکمه را رها کنید. در انتها دستگیره را روی حالت صفر بگذارید. در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی زیمنس می توانید از آی پی امداد کمک بگیرید.

  • آی پی امداد 23 خرداد 1401

    اگر در رابطه با ریست ماشین لباسشویی زیمنس سوالی داشتید از همین طریق با کارشناسان آی پی امداد در ارتباط باشید

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست