این سوال توسط سحر پرسیده شده است

باز نشدن درب مخزن بخارشوی کارچر

سلام، من به تازگی بخارشوی کارچر خریدم. برای اولین بار میخوام ازش استفاده کنم ولی درب اون قسمت استوانه ای باز نمیشه. آیا آب مقطر را درون همان مخزن که درب مشکی دارد باید بریزم؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 09 اردیبهشت 1402

    درود کاربر گرامی، در ابتدا اگر درب قسمت استوانه ای بخارشوی کارچر شما باز نمی شود، بهتر است برای دستورالعمل های دقیق تر به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید. به طور معمول، آب باید به مخزن آب تعیین شده با درب سیاه رنگ یا علامت water tank روی بخارشوی اضافه شود. شما می توانید از بخش استوانه ای شکل برای اضافه کردن آب به مخزن دستگاه خود استفاده نمایید. همچنین می توانید درب پیچ دار دستگاه را به سمت پایین فشار دهید تا باز شود. در صورت نیاز برای رفع مشکلات دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیرات بخارشوی کارچر در آی پی امداد استفاده کنید.

  • ابراهیم 19 تیر 1403

    سلام بخارشوی گلده تازه دوبارهست استفاده میکنم الان درپوشش میچرخه ولی بازنمیشه چیکارکنم

      آی پی امداد 19 تیر 1403

      درود، آب درون بخارشوی پس از استفاده باقی مانده و موجب رسوب گرفتن درب و باز نشدن آن شده است. درب را مقداری به سمت پایین فشار داده و بچرخانید تا باز شود. اگر باز نشد، مقداری روغن ترمز به آن زده و کمی منتظر بمانید تا روان شده و باز شود.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست