2 سال پیش توسط زهرا نقابی مطرح شد

کدام چای ساز المنت قابل تعویض دارد

سلام، وقت بخیر. من مطالب مربوط به بخش تعویض المنت چای ساز رو خوندم و میخواستم اگه ممکنه چند مدل چای ساز که المنتشون قابل تعویض هست معرفی کنین برای خرید، چون من دوتا چای ساز رو به خاطر المنت غیر قابل تعویضش دور انداختم. ممنون میشم بفرمایید که کدام چای ساز المنت قابل تعویض دارد؟

1133 بازدید
1 پاسخ
3 سال پیش توسط م. اعتمادی مطرح شد

آیا رسوبات به چایساز آسیب میزنه؟

سلام. من به تازگی از چایساز همیلتون استفاده میکنم آب منطقه به شدت سنگینه و رسوبات زیادی داره با وجود اینکه از تصویه یخچال برای آب کردن کتریش استفاده میکنم اما بازم کف کتریش رسوبات جمع میشه جنس بدنه اش هم شیشه ایه. میخواستم بدونم آیا رسوبات به چایساز آسیب میزنه؟ این رسوبات ممکنه در طول زمان برای چایساز مشکل ساز شه؟ یا با شستشو سالم میمونه؟

1282 بازدید
1 پاسخ
4 سال پیش توسط یگانه مطرح شد

رسوب چایساز دلمونتی

سلام و تشکر از گروه تعمیرکاران لوازم خانگی آی پی امداد، چای ساز دلمونتی دارم که من همیشه چایسازم رو با پودر رسوب گیر تمیز میکنم و مشکلی نداشتم اما این دفعه که تمیز کردم هر سری آب داخل چایساز میریزم که جوش بیاد آب کدر هست و نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی نکنید برای رسوب چایساز دلمونتی چه باید کرد؟

955 بازدید
2 پاسخ
4 سال پیش توسط حیدری مطرح شد

چای ساز فلر مکرر جرم میگیرد

سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، من یکسال و نیم چای ساز فلر مدل ts070 را استفاده می کنم دایم جرم می گیرد و بر اساس توصیه داخل دفترچه با سرکه می شورم ولی فقط برای پنح روز تمیز است و دوباره جرم می گیرد لطفا راهنمایی بفرمایید که چرا چای ساز فلر مکرر جرم میگیرد ؟ ممنون.

1071 بازدید
1 پاسخ
اینستاگرام آی پی امداد