logo logo نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی
زمان مطالعه: 8 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی Behi در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات اورجینال در محل انجام می شود. با تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی از خدمات تعمیرکار مرکز مجاز تعمیرات آی پی امداد در محل بهره مند خواهید شد. اگر به دنبال حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، حتما از خدمات مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بهی برای عیب یابی اقتصادی دستگاه خود در منزل بهره مند شوید.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی می توانید تا 75%در هزینه تعمیرات خود صرفه جویی نمایید.

کاربران گرامی هرگونه سوالی در زمینه تعمیرات لباسشویی بهی دارید، می توانید از پاسخ و پرسش در انتهای صفحه استفاده کنید تا کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی Behi در تهران خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در تهران خدمات پس فروش ماشین لباسشویی بهی به چه صورت است؟ تعمیر ماشین لباسشویی بهی در محل نمایندگی ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟ تعمیر ماشین لباسشویی بهی توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟ سرویس لباسشویی بهی چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟ ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی سوالات رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی آموزش تعمیرات لباسشویی بهی در منزل اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی بهی از زبان تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد عیب یابی ماشین لباسشویی بهی توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در نمایندگی آی پی امداد نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بهی Behi در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در تهران به شرح زیر است:

  1. در مرحله اول می توانید با نزدیکترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی تماس بگیرید و یا درخواست آنلاین را در سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  2. سپس نام تکنسین به همراه کد اشتراک به تلفن همراه شما ارسال می شود.
  3. تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی با استفاده از قطعات فابریک برای تعمیر دستگاه شما در کمتر از یک ساعت در محل حاضر می شود.
  4. در انتها یک فاکتور شفاف دریافت خواهید کرد.
  5. در پایان کار برای سنجش کیفیت عملیات تعمیر ماشین لباسشویی با شما تماس گرفته می شود.

کلیه خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی برخوردار می باشد.

اگر به تازگی این محصول را خریداری کرده اید، می توانید در مدت گارانتی، با نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی تماس بگیرید تا از خدمات شرکت مربوطه بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در تهران

مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با داشتن بیش از نیم قرن سابقه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در تهران با حداکثر تلاش به دنبال رفاه حال مشتریان عزیز می باشد.

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در تهران شامل موارد زیر می باشد:

  • تعمیر ماشین لباسشویی در این مرکز با استفاده از قطعات 100% فابریک انجام می شود.
  • اولین و مهمترین نکته در مراجعه به تعمیرگاه، انتخاب تعمیرگاه مجاز برای تعمیر ماشین لباسشویی است.
  • اگر به کلمه مجاز دقت کنیم، متوجه می شویم که به معنای مکانی است که دارای مجوز رسمی از نهادهای مربوطه است.
  • همانطور که می دانید، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در درجه اول اهمیت قرار دارد.
  • تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی با تجربه و متخصص، شناخت کاملی از دستگاه دارد.
  • داشتن شعبه های متعدد برای تعمیر ماشین لباسشویی کمک زیادی به مشتری می کند.
  • حتی به درخواست مشتری، استفاده از قطعات تقلبی در دستور کار تعمیرکار گران قیمت ماشین لباسشویی قرار نخواهد گرفت.
  • حفظ کیفیت دستگاه شما اولویت ماست.
  • تعمیرکار ماشین لباسشویی در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی آموزش کامل دیده است.
  • کلیه خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار مجاز ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد دارای گارانتی رسمی می باشد.
  • فاکتور هزینه های انجام شده به صورت کاملا شفاف تضمین کننده قیمت مقرون به صرفه خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی خواهد بود.

در صورت خرید ماشین لباسشویی بهی با شماره رسمی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید تا از خدمات ویژه بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بهی به چه صورت است؟

یکی از بهترین راه ها به هنگام خرابی دستگاه، استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی آن است. با استفاده از این خدمات می توانید دستگاه خود را به راحتی در نمایندگی برند بهی تعمیر نمایید. اما از آنجایی که این روزها شرایط اقتصادی و سیاسی اجازه حضور مستقیم نمایندگان خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بهی در ایران را نمی دهد، در نتیجه این خدمات توسط چندین شرکت داخلی ارائه می شود. برای استفاده از این خدمات می توانید با شماره های مندرج در کارت گارانتی دستگاه نیز تماس بگیرید. در صورتی که گارانتی ماشین لباسشویی شما به پایان رسیده و یا از خدمات این نمایندگی ها راضی نیستید، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد تماس بگیرید.

خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در محل

ارائه خدمات تعمیر لباسشویی در محل یک امتیاز است و مدت زمان دریافت این خدمات بسیار مهم است. تعمیرکار حرفه ای آی پی امداد برای تعمیر ماشین لباسشویی بهی در کمترین زمان ممکن به محل شما خواهد رسید. آی پی امداد شعبه های مختلفی در گوشه و کنار شهر تهران دارد که این زمان را به حداقل رسانده است.

از دیگر مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی بهی در محل شامل موارد زیر می باشد:

  • صرفه جویی در هزینه مهمترین مزیت تعمیرات گران قیمت لباسشویی در محل خواهد بود.
  • خطرات انتقال دستگاه به خارج از خانه ماشین لباسشویی شما را تهدید نمی کند.
  • شما می توانید بر خدمات تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی نظارت داشته باشید.
  • با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بهی در محل، در زمان نیز صرفه جویی خواهید کرد.

خسارات ناشی از خارج کردن ماشین لباسشویی بهی از منزل خطر بزرگی برای این ماشین محسوب می شود.

نمایندگی ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

ممکن است مصرف کنندگان این سوال را داشته باشند که نمایندگی ماشین لباسشویی بهی چه امکاناتی را برای آنها فراهم می کند. باید به این نکته اشاره کنیم که خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ماشین لباسشویی بهی به مصرف کنندگان ماشین لباسشویی های این برند باید بالاترین سطح کیفیت و رضایت را داشته باشد. از این رو نمایندگی مجاز آی پی امداد خدمات بسیاری را برای تعمیر ماشین لباسشویی بهی به مشتریان ارائه می دهد. مزایایی که افراد با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد به دست می آورند شامل موارد زیر است:

  • استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت برای تعمیر یا تعویض قطعات ماشین لباسشویی توسط نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی
  • هزینه تعمیرات برای شما مقرون به صرفه بوده و 75 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.
  • از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی توسط تعمیرکاران و تکنسین های متخصص استفاده خواهید کرد.
  • با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل نیازی به انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه نیست.

تعمیر ماشین لباسشویی بهی توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

ماشین لباسشویی مهمترین وظیفه را در نظافت لباس ساکنان هر خانه ای بر عهده دارد، دقیقا به همین دلیل هیچ خانه ای بدون ماشین لباسشویی قابل تصور نیست. در کنار هم قرار گرفتن این موارد منجر به اولین سوالی شده که پس از مراجعه به تعمیرکار مطرح می شود. سوال این است که تعمیر ماشین لباسشویی بهی توسط آی پی امداد چقدر طول می کشد؟

تعمیرکار مربوطه موظف است پس از ثبت درخواست شما در کمتر از یک ساعت به منزل شما برسد و تعمیر دستگاه معیوب را آغاز کند. نمی توان زمان یا ساعت خاصی را برای خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ارائه کرد، اما آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه دهد. به طوری که می توان ادعا کرد که خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد بیش از نیم روز دوام نخواهد داشت.

سرویس لباسشویی بهی چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

یکی از اقدامات مهم برای جلوگیری از خرابی و تعمیر ماشین لباسشویی استفاده از سرویس و نگهداری دستگاه است. در این راستا مصرف کنندگان باید به دنبال انتخاب مرکز تخصصی برای خدمات لباسشویی خود باشند. یکی از بهترین و با کیفیت ترین خدمات سرویس ماشین لباسشویی را می توانید در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد دریافت کنید.

  • خدماتی که تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی به مشتریان ارائه می دهد، می تواند از هر گونه آسیب به دستگاه جلوگیری کند.
  • اگر قطعات ماشین لباسشویی به صورت دوره ای نگهداری و سرویس شوند، می تواند کیفیت اصلی ماشین را در مدت زمان طولانی حفظ کند.
  • انجام خدمات به مصرف کنندگان کمک می کند تا مبالغ هنگفتی را صرف تعمیر ماشین لباسشویی نکنند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی چه ویژگی هایی دارد؟

هنگامی که ماشین لباسشویی شما خراب می شود، به فردی نیاز دارید که بتواند به درستی مشکل را تشخیص داده و آن را برطرف کند. افرادی که تخصص کافی در تعمیرات لباسشویی ندارند، می توانند آسیب بیشتری به ماشین شما وارد کنند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد با داشتن کارشناسان و تکنسین های ماهر می تواند مشکل دستگاه شما را به سرعت حل کند.

  • تعمیرکاران این مجموعه چندین سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بهی در محل و منزل شما دارند.
  • تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد فقط از قطعات فابریک و درجه یک برای لباسشویی شما استفاده می کند.
  • تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی دارای تجربه زیادی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی می باشد و به صورت تخصصی روی این ماشین کار می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی با رعایت نکات بهداشتی در محل مشکل را رفع می کند.

تعمیر ماشین لباسشویی بهی با تعمیرکار آی پی امداد

سوالات متداول مشتریان از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد

  • آیا آی پی امداد به عنوان نماینده رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی فعالیت می کند؟

کاربران گرامی توجه داشته باشید آی پی امداد هیچ کدی از نمایندگی رسمی بهی ندارد و با سابقه درخشان به عنوان تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی بهی و سایر برندها می پردازد.

  • تفاوت ارائه خدمات توسط نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی با سایر تعمیرگاه های مجاز در چیست؟

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی و سایر تعمیرگاه ها به صورت رسمی فعالیت می کنند، اما اگر شرکتی نمایندگی رسمی تعمیر ماشین لباسشویی بهی داشته باشد، می تواند از قطعات فابریک بهره مند شود.

  • آیا تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد برای خدمات خود گارانتی ارائه می دهد؟

بله. کلیه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد دارای گارانتی رسمی از 3 تا 12 ماه می باشد و در طول مدت گارانتی، پشتیبانی به عهده تعمیرکار مربوطه می باشد.

  • اگر فنی هستیم چگونه می توانیم ماشین لباسشویی را در منزل عیب یابی و حتی تعمیر کنیم؟

یکی از خدمات ویژه آی پی امداد قسمت پرسش و پاسخ است که به راحتی می توانید سوالات و مشکلات لباسشویی خود را مطرح کنید تا تعمیرکاران آی پی امداد به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند. اگر در شهری زندگی می کنید که خدمات آی پی امداد در آن گنجانده نشده است، بهترین راهنما قسمت نظرات در پایین همین صفحه یا بخش پرسش و پاسخ است.

آموزش تعمیرات لباسشویی بهی

به طور کلی استفاده طولانی مدت و نادرست از هر وسیله ای مانند ماشین لباسشویی باعث بروز مشکلات زیادی در آن می شود. بنابراین اطلاع از نحوه تعمیر ماشین لباسشویی بهی توسط تعمیرکار نمایندگی می تواند شما را در مواجهه با عیوب مختلف آن راهنمایی کند. با این کار علاوه بر رفع ایرادات جزئی ماشین لباسشویی خود می توانید از صرف هزینه های هنگفت برای تعمیرات ماشین لباسشویی خود نیز جلوگیری کنید.

اگر با آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی بهی که در زیر توضیح داده شده است و مربوط به قطعات اصلی دستگاه می باشد، مشکل دستگاه شما به راحتی قابل رفع نمی باشد، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی برای رفع مشکل استفاده نمایید.

4 اشتباه رایج در استفاده از ماشین لباسشویی بهی از زبان تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

در این قسمت از زبان تعمیرکار نمایندگی تعمیرات در مورد 4 اشتباه رایج در استفاده از ماشین لباسشویی بهی صحبت می کنیم:

نصب غیر استاندارد:

  • عدم استفاده از سرویس رایگان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در زمان نصب این دستگاه، آن را در معرض خطر قرار می دهد.

بارگذاری نامناسب:

  • نباید مقدار زیادی از لباس های کثیف را در ماشین لباسشویی خود بشویید.
  • کارشناسان مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بهی به مصرف کنندگان عزیز توصیه می کنند که هرگز لباس های زیادی را به یکباره داخل دستگاه نگذارند.
  • در چنین مواقعی آب و مواد شوینده به مقدار کافی به لباس های حجیم نمی رسد.
  • اضافه بار باعث ایجاد بار ناخوشایند بر روی واشر و چروک شدن بیش از حد پارچه می شود.

استفاده از پودر شستشوی دستی:

  • تولید حباب های اضافی به دستگاه آسیب می رساند.
  • پودرهای دستی کف زیادی ایجاد می کنند.
  • بنابراین استفاده از آنها حتی ممکن است دستگاه را متوقف کند.

کثیف نگه داشتن ماشین لباسشویی:

  • باید هر 3 ماه یکبار ماشین لباسشویی را تمیز کنید.
  • در زمان تمیز کردن ماشین لباسشویی، باید لوله های تخلیه و دیگ ماشین لباسشویی را نیز تمیز کنید.

جهت اطلاعات بیشتر با تعمیرکار نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی بهی تماس بگیرید.

عیب یابی ماشین لباسشویی بهی توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

در این قسمت به بررسی برخی از مهم ترین و متداول ترین عیوب ماشین لباسشویی بهی می پردازیم. تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی بهی توسط تعمیرکار نمایندگی یکی از مزیت های شرکت آی پی امداد می باشد.

در ادامه به سوالات متداول مشتریان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی توسط کارشناسان آی پی امداد پاسخ خواهیم داد.

چرا دیگ لباسشویی نمی‌چرخد؟ برای تعمیر ماشین لباسشویی بهی در این مواقع چه باید کرد؟

بهتر است برای رفع مشکل دستگاه خود به کمک تعمیرکار نمایندگی ماشین لباسشویی بهی به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • سیستم قفل درب ماشین لباسشویی معیوب است.
  • مشکلات مکانیکی یا الکتریکی ممکن است سیستم قفل درب را مختل کند.
  • ماشین لباسشویی تا زمانی که درب کاملا بسته نشود کار نمی کند.
  • تسمه ماشین لباسشویی نیز ممکن است یکی از عوامل دیگر آن باشد.
  • اگر قفل درب را چک کردید و مشکلی پیدا نکردید، تسمه محرک ماشین لباسشویی را بررسی کنید.
  • اگر تسمه پاره شده یا آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.
  • این مشکل ممکن است از موتور یا اجزای آن مانند کوپلر یا کلاچ باشد. بهتر است برای بررسی بیشتر به متخصص اطلاع دهید.

تعمیر دیگ ماشین لباسشویی بهی

اگر مشکل دیگ حل نشد، می توانید برای انجام تعمیرات لباسشویی بهی می توانید با نمایندگی رسمی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در محل تماس بگیرید.

چرا لباسشویی خاموش می‌شود؟ برای تعمیرات ماشین لباسشویی بهی چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت خاموش شدن ماشین لباسشویی در حین کار می توانید برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی بهی از موارد زیر استفاده کنید:

  • نقص در میکروسوئیچ درب یا قفل می تواند باعث خاموش شدن دستگاه شود.
  • این مشکل در مقایسه با تایمر معیوب بسیار کمتر از درب ایجاد می شود.
  • اگر تایمر معیوب باشد، می تواند ماشین لباسشویی را در میانه چرخه شستشو خاموش کند.
  • بارها پیش آمده که این مشکل به دلیل نوسانات برق یا خرابی در پریز و دو شاخه باشد.
  • ابتدا باید دو شاخه، پریز و قسمت برق را بررسی کنید.
  • می توانید جریان را با استفاده از یک مولتی متر یا با وصل کردن دستگاه کوچک دیگری به پریز بررسی کنید.
  • در نهایت موتور دستگاه آخرین قسمتی است که در هنگام بروز این مشکل باید به سراغ آن بروید.

در صورت رفع نشدن مشکل می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی استفاده نمایید.

علت نشت آب از لباسشویی چیست؟ برای تعمیرات ماشین لباسشویی بهی چه کنیم؟

نشت آب از ماشین لباسشویی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی های بهی باید نکات زیر را بررسی کنید:

  • باید در حین کار به دستگاه توجه کنید و محل نشتی آب را شناسایی کنید.
  • ممکن است محل نشتی یکی از کانکتورهای لاستیکی آب باشد.
  • یا ممکن است در اثر ترکیدن قاب مخصوص جاپوداری، پمپ آب و … آب جمع شده باش

تعمیر مشکل نشتی آب در ماشین لباسشویی بهی

در این حالت بهترین کار کمک گرفتن از متخصصین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در محل اﺳﺖ.

چرا بدنه لباسشویی برق دارد؟ چگونه به تعمیر ماشین لباسشویی بهی بپردازیم؟

اگر ماشین لباسشویی شما برق دارد برای تعمیر ماشین لباسشویی بهی در تهران از گزینه های زیر استفاده کنید:

  • باید تمام سیم های اتصال مانند سیم اتصال، پمپ، پمپ آب، شیر برقی و غیره را قطع کنید.
  • سپس قسمت معیوب را پیدا کنید. (می توانید این کار را با استفاده از چراغ سری انجام دهید).
  • هر یک از سیم های اتصال نیز ممکن است معیوب باشد و برق را به بدنه منتقل کند.

در صورت رفع نشدن مشکل برقی بدنه ماشین لباسشویی از خدمات نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی بهی استفاده نمایید.

چرا لباسشویی چرا روشن نمی شود؟ برای تعمیر ماشین لباسشویی بهی در این مواقع چه باید کرد؟

در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی، برای تعمیر ماشین لباسشویی ابتدا باید توجه داشته باشید که:

  • ممکن است مشکل از پریز برق باشد.
  • باید دستگاه دیگری را به همان پریز وصل کنید تا مطمئن شوید پریز برق دارد.
  • باید میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  • مطمئن شوید که تایمر شستشوی شما سالم است.

در صورت رفع نشدن مشکل می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی تماس بگیرید.

چرا برنامه ها در ماشین لباسشویی اجرا نمی شوند؟ برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی بهی در این مشکل چه کنیم؟

در صورت کار نکردن دکمه های دستگاه و اجرا نشدن برنامه ها برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی بهی باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا قفل کودک لباسشویی را بررسی کنید تا روشن نباشد و باید مطمئن شوید که درب آن کاملا بسته است.
  • همچنین باید برد الکترونیکی ماشین لباسشویی را نیز چک کنید.

اگر باز هم برنامه های دستگاه شما اجرا نمی شود، کافیست با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی تماس بگیرید.

چرا لباسشویی لباس ها را به خوبی نمی شوید؟ نحوه تعمیر ماشین لباسشویی بهی در این مواقع

اگر لباس ها به خوبی در ماشین لباسشویی شسته نشده اند، می توانید موارد زیر را برای عیب یابی دستگاه بررسی کنید:

  • ابتدا مطمئن شوید که آبگیری به خوبی انجام شده است یا خیر.
  • باید شیر ورودی آب، شیر برقی و هیدرواستات را بررسی کنید.
  • ممکن است از پودر نامناسبی برای شستشو استفاده کرده باشید.
  • المنت را بررسی کنید و مطمئن شوید که آب را به خوبی گرم می کند.

در صورتی که مشکل تمیز نشدن لباس ها حل نشد، باید با نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی بهی تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی آبگیری نمی کند؟ چگونه عیب یابی و تعمیر لباسشویی بهی را انجام دهیم؟

در صورت عدم تخلیه آب می توانید برای رفع عیب و تعمیر ماشین لباسشویی بهی مراحل زیر را طی کرد:

  • مطمئن شوید که شیر آب باز است.
  • اگر بسته است، باید آن را باز کنید تا دستگاه روند عادی خود را طی کند.
  • ممکن است شیر برقی دچار مشکل شده باشد.

اگر دستگاه شما همچنان تخلیه نمی کند، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بهی

تقریباً برای شستشوی هر لباسی از ماشین لباسشویی استفاده می شود. برنامه های مختلف شستشو شستن لباس ها را با درجه حرارت و درجه مناسب آسان کرده است. حتما با خود فکر می کنید که هزینه تعمیر لباسشویی باید بالا باشد. بهتر است بدانید که اگر تعمیر دستگاهتان را به موقع انجام دهید، به راحتی می توانید تا مدت ها بدون مشکل و خرابی از این دستگاه استفاده کنید. به شرطی که تعمیرات گران قیمت ماشین لباسشویی را در مکانی امن بگذارید.

آی پی امداد یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی بهی در تهران و یکی از قدیمی ترین ها در این حرفه می باشد. آی پی امداد برای تعمیرات لباسشویی از نرخ مصوب تعمیر ماشین لباسشویی پیروی می کند.

قیمت خدمات تعمیر لباسشویی بهی در آی پی امداد

در صورتی که ماشین لباسشویی بهی شما با هر مدلی دچار خرابی هایی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد، معمولا به دنبال یافتن هزینه تعمیرات آن هستید. باید به این نکته دقت داشته باشید که اگر می خواهید از هزینه دقیق تعمیرات دستگاه خود اطلاع پیدا نمایید، باید از تعمیرکار متخصص بخواهید تا دستگاهتان را عیب یابی کند. اما اگر از نوع خرابی لباسشویی خود اطلاع دارید و تنها به دنبال هزینه های تقریبی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی خود هستید، در ادامه به بررسی جدول هزینه ها می پردازیم:

خدمات تعمیرات لباسشویی بهی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بهی
تعویض کاسه نمد، بلبرینگ و سه نظام لباسشویی بهی از 900/000 تا 1/500/000 تومان
تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی بهی 400/000 الی 850/000 تومان
هزینه تعویض شیربرقی لباسشویی بهی 290/000 الی 550/000 تومان
هزینه تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی بهی 350/000 الی 850/000 تومان
هزینه تعویض لاستیک دور درب لباسشویی بهی 300/000 الی 1/200/000 تومان
هزینه تعویض تایمر ماشین لباسشویی بهی 300/000 الی 800/000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه لباسشویی بهی 300/000 الی 750/000 تومان
هزینه تعویض یا تعمیر موتور لباسشویی بهی 1/000/000 الی 1/700/000 تومان
هزینه تعویض یا تعمیر دیگ آبکش لباسشویی بهی 800/000 الی 1/300/000 تومان

نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد

نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در آی پی امداد به شرح زیر است:

پس از تماس شما با کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی بهی و توضیح ایراد، در صورت نیاز کارشناسان و تعمیرکاران مجموعه آی پی امداد در اسرع وقت از نزدیکترین نمایندگی به محل شما اعزام خواهند شد. ابتدا کارشناسان آی پی امداد عملکرد ماشین لباسشویی شما را به دقت بررسی می کنند. سپس توضیحات کاملی از علت خرابی، تعداد قطعاتی که نیاز به تعمیر یا تعویض دارند، هزینه تعمیر و زمان مورد نیاز برای تعمیر را ارائه می دهند. پس از تعمیر دستگاه، دستگاه به طور کامل برای شما تست می شود تا از درست کارکردن آن اطمینان حاصل کنید.

4.7/5 - (6 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی بهی به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی بهی، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

9 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محسن اصفهان 10 اسفند 1401

    سلام وقت بخیر تسمه لباس شویی بهی مدل 618C هیجا نیس چیکار کنم ممنون

    پاسخ دادن
  • محمدرضا توکلی 08 بهمن 1401

    سلام ،ماشین لباسشویی بهی ما بردش خراب شده چکارکنم لطفاً راهنمایی فرمایید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 بهمن 1401

      سلام، برای تعمیرات لباسشویی بهی در تهران میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
  • مریم 03 دی 1401

    تایمرلباسشویی خراب شده نیاز به تعویض داره ایا تایمر هست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 دی 1401

      احتمالا با تعمیر هم مشکل حل میشود

      پاسخ دادن
  • سعید 22 شهریور 1401

    سلام اهرم بازکن در لباسشویی موقع باز کردن ، شکسته آیا تعویض میشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 شهریور 1401

      سلام، برای تهیه قطعات به سایت آی پی یدک مراجعه نمایید

      پاسخ دادن
  • کرمی 29 مرداد 1401

    لباسشویی مارک بهی-دکمه ها اصلا کار نمیکننه مخصوصا تایمر -تخلیه ش خوبه اما تا خودم خاموشش نکنم بکار کردن ادامه میده مثلا روزانه ۶ تا ۷ ساعت کار میکنه راهنماییم کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 مرداد 1401

      سیم کشی و تایمر باید تعمیر شود

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد