logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جهت خرید قطعات لوازم خانگی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید 021-88986350 0933-3336936

معرفی قطعات هود

معرفی قطعات هود
معرفی قطعات هود
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله معرفی قطعات هود به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد در آشپزخانه ها هود میباشد ممکن است بسیاری از افراد نقش هود را در وهله اول زیبایی بدانند اما در وقع هود ها با خاصیت مکشی که دارند باعث خروج بو و ذرات معلق در آشپزخانه میگردند که این امر سبب چرب نشدن سطوح مختلف آشپزخانه شما نیز میگردد پس بهتر است با ساختمان کلی هود و قطعات هود آشنا باشید تا در صورت کارکرد غیرعادی و بروز مشکل بدانید مکشل از کجاست، اگر شما هم به آشنایی با قطعات هود علاقه مند هستید با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله به معرفی قطعات هود بپردازیم.

کاربران گرامی؛ چنانچه با قطعات هود آشنایی کامل را ندارید به شما توصیه می کنیم تا با همراهی متخصصین تعمیرگاه لوازم خانگی آی پی امداد در این مقاله به بررسی عملکرد قطعات هود بپردازیم.

معرفی نام قطعات هود

هود ها نیز مانند سایر وسایل آشپزخانه از کنار هم قرار گرفتن اجرای داخلی آن تولید شده اند که در ادامه این مقاله برای شما به معرفی نام قطعات و اجزای هود میپردازیم:

  • فیلتر هود
  • لامپ هود
  • فن هود
  • خرطومی هود
  • کلیدهای تنظیم کننده هود
  • مخزن روغن هود
  • کاور هود
  • ریموت کنترل هود

وظایف هرکدام از قطعات هود

پس از آشنایی با نام قطعات هود باید با وظایف هر کدام از قطعات هود آشنا باشیم تا در صورت بروز اشکال و ایراد در آن بتوانیم تشخیص دهیم که کدامیک از اجزا و قطعات هود ما معیوب شده است در ادامه به بررسی وظایف قطعات هود میپردازیم:

  • همه هود ها برای جمع آوری و خارج کردن بخار و ذرات معلق در آشپزخانه از قطعه ای به نام فیلتر هود استفاده میکنند که البته این فیلتر ممکن است در انواع دائمی و یا قابل تعویض و حتی در جنس های آلومینیومی و … باشد.
  • لامپ هود را بیشتر در مدل های جدید هودها میبینیم که به صورت LED و یا چراغ های رنگی دیده میشوند که این لامپ ها در مدل های قدیمی تر به صورت تک لامپ به منظور روشن کردن فضای زیر هود تعبیه شده بود.
  • فن هود که در هنگام کارکرد صدایی شبیه جاروبرقی از آن شنیده میشود یکی از مهمترین قطعات هود است وظیفه مکش ذرات و گرد و غبار موجود در هوا را برعهده دراد.
  • کلیدهای تنظیم کننده در واقع تعیین کننده این هستند که دور موتور چگونه باید باشد و هود با چه توانی اقدام به جمع اوری ذرات از محیط نماید.
  • مخزن روغن هود یکی دیگر از لوازم جانبی و قطعات هود میباشد که با توجه به مدل هود میتواند متفاوت باشد این قطعه در زیر فن وصل شده و روغن های جمع شده در بدنه و فن به آن منتقل میشود.
  • کاور هود به قسمتی از هود گفته میشود که دربرگیرنده قسمت های داخلی هود بوده که به منظور دور از دید بودن و افزایش زیبایی ظاهری دستگاه تعبیه شده است.
  • ریموت هود که در برخی از مدل های هود دیده میشود دستگاه هایی هستند که مجهز به دکمه روشن و خاموش و تغییر سرعت بر روی آن هستند.

خرید لوازم جانبی و قطعات هود در تهران

با توجه به اینکه هودها در هنگام آشپزی روشن میشوند و معمولا تعداد دفعات روشن شدن آنها زیاد میباشد ممکن است در قطعات داخلی و لورم جانبی آنها شاهد خرابی باشیم که در این صورت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی آی پی یدک که زیر مجموعه آی پی امداد میباشد اقدام به خرید قطعات و لوازم یدکی هود خود نمایید و آن را در هر نقطه از کشور که هستید تحویل بگیرید. همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق قطعات هود میتوانید با شماره های درج شده در آی پی یدک تماس حاصل نمایید.

نتیجه گیری از معرفی قطعات هود

آگاهی و شناخت شما از قطعات مختلف وسیله ای که از آن استفاده میکنید به شما این امکان را میدهد که در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا ایراد در اسرع وقت بتوانید نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایید و شما میتوانید به منظور آشنایی بیشتر با قطعات هود از مقاله بالا استفاده نمایید.

3.3/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد