logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی موریس ساخت کجاست؟

لوازم خانگی موریس ساخت کجاست؟
لوازم خانگی موریس ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی موریس ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از سوالات متداول و پرتکراری که قبل از خرید لوازم خانگی موریس پرسیده می شود این است که لوازم خانگی موریس ساخت کجاست و آیا نمایندگی لوازم خانگی موریس در ایران حضور دارد یا خیر؟ قطعاً پرسیدن این سوالات از جانب خریداران بسیار منطقی است زیرا با دانستن اطلاعاتی در رابطه با لوازم خانگی موریس می توانند تا حدودی با اطمینان بیشتر و آگاهی بهتری خرید لوازم خانگی را انجام دهند.

اگرچه لوازم خانگی موریس بسیار پر طرفدار و معتبر هستند اما تنوع برندهای لوازم خانگی موجب شده است تا عده ای در رابطه با این برند آگاهی نداشته باشند. به همین دلیل ما بر آن شدیم تا در این مطلب به بررسی اینکه لوازم خانگی موریس ساخت چه کشوری است و اینکه آیا لوازم خانگی موریس در ایران اصل هستند بپردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی موریس می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

کشور سازنده لوازم خانگی مارک موریس کیست؟

قطعاً اولین سوالی که از فروشندگان لوازم خانگی برند موریس پرسیده می شود این است که لوازم خانگی موریس ساخت کدام کشور است؟ در رابطه با تاریخچه لوازم خانگی موریس جالب است بدانید که این برند فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده است. موریس یکی از معتبر ترین برندهای ایرانی است که با استفاده تکنولوژی های به روز و قطعات باکیفیت تولید و روانه بازار می شود.

شرکت سازنده لوازم خانگی موریس با نام فراگمان صنعت و تجارت شناخته می شود. این شرکت بعد از سه سال فعالیت یعنی در سال 1380 اقدام له تولید اولین لباسشویی ایرانی کرده است که به دلیل عملکرد عالی و قیمت مناسب با استقبال بی نظیری رو به رو شده است‌.

شرکت تولید کننده لوازم خانگی موریس چه محصولاتی را تولید و به بازار عرضه می کند؟

شرکت لوازم خانگی موریس با تولید اولین لباسشویی ایرانی توانست در عرصه تولید لوازم خانگی به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند. همچنین محصولات متنوع و جذابی را طراحی و به اجرا در بیاورد. امروزه زیباترین و کاربردی ترین لوازم خانگی در ایران توسط برند موریس تولید و به فروشندگان لوازم خانگی در دنیا عرضه می شوند. برخی از لوازم خانگی هایی که توسط برند موریس در کشور ایران تولید می شوند عبارت هستند از:

  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • یخچال و فریزر
  • اجاق گاز

آیا لوازم خانگی موریس دارای نمایندگی معتبر و خدمات پس از فروش هستند؟

قطعاً بزرگ ترین مزیت خرید لوازم خانگی موریس این است که می توانید کالای اصلی را با بهترین کیفیت و قیمت، به همراه ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش خریداری کنید. با توجه به اینکه شرکت موریس در ایران است، نمایندگی های متعددی از این برند در سراسر استان های کشور ایران حضور دارند. خریداران محترم با مراجعه به این مراکز معتبر می توانند لوازم خانگی موریس را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کنند.

بعد از تهیه لوازم خانگی موریس یک ضمانت نامه معتبر که دارای 6 ماه گارانتی معتبر هستند تحویل داده می شود که می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. شما می توانید برای تعمیر و سرویس دستگاه های موریس به نمایندگی های معتبر این برند در شهر خود مراجعه کنید.

نتیجه گیری از لوازم خانگی موریس ساخت کجاست

در مطلب فوق به بررسی اینکه لوازم خانگی موریس در کدام کشور طراحی و تولید می شوند پرداختیم. لوازم خانگی موریس که در کشور ایران تولید می شوند یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران هستند. این محصولات با ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خیال مشتریان را از بابت تعمیرات لوازم خانگی موریس آسوده خاطر می کنند. در صورتی که لوازم خانگی برند موریس خراب شده باشد، می توانید برای تعمیر به یکی از مطمئن ترین تعمیرگاه های استان تهران یعنی شرکت آی پی امداد مراجعه کنید.

این شرکت با کاهش هزینه تعمیرات تا 75 درصد، تعمیر دستگاه با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر در مقابل مشتری و در محل مورد نظر، به عنوان یکی از مطمئن ترین و بهترین تعمیرگاه های لوازم خانگی در تهران شناخته شده است. شما می توانید از طریق شماره تماس 02158941 درخواست خود را برای تعمیر لوازم خانگی در آی پی امداد به ثبت برسانید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد