logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی دلونگی ساخت کجاست؟

لوازم خانگی دلونگی ساخت کجاست؟
لوازم خانگی دلونگی ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی دلونگی ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی از اجزای بسیار مهم و ضروری برای هر منزل هستند که در هنگام خرید آن ها باید به کیفیت محصول و برند تولید کننده آن توجه ویژه ای شود. دلونگی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا است که محصولات بی نظیر و با کیفیتی را تولید و به سراسر جهان عرضه می کند. اما نکته بسیار مهمی که در خصوص این برند وجود دارد این است که اغلب افراد نمی دانند لوازم خانگی دلونگی ساخت کجاست و تاریخچه لوازم خانگی دلونگی چیست؟

دانستن اطلاعاتی جامع در رابطه با تاریخچه شرکت دلونگی کمک می کند تا مشتریان با خیالی آسوده برای خرید لوازم خانگی دلونگی اقدام کنند. به همین دلیل ما در این محتوا از آی پی امداد به بررسی کامل اینکه شرکت دلونگی در کدام کشور است و چه محصولاتی را به بازار عرضه می کند، می پردازیم.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی دلونگی می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

تاریخچه لوازم خانگی دلونگی

یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم برقی آشپزخانه در دنیا شرکت دلونگی است که فعالیت خود را از سال ۱۲۸۱ در کشور ایتالیا آغاز کرده است. در رابطه با اینکه شرکت دلونگی در کجاست جالب است بدانید دفتر اصلی برند دلونگی در شهر ترویز ایتالیا است. شرکت دلونگی در ابتدا محصولات ساده ای را درون کارگاه نسبتاً کوچکی تولید کرده است. اما به مرور زمان به پیشرفت بالایی دست پیدا کرد و اقدام به تولید هوا ساز قابل حمل، لوازم گرم کننده و در نهایت تولید لوازم خانگی لوکس پرداخت. کنوود نیز یکی از شرکت هایی است که زیر مجموعه شرکت دلونگی قرار دارد و در سال ۱۳۸۰ توسط این شرکت خریداری شده است.

لوازم خانگی دلونگی چه محصولاتی را تولید و به بازار عرضه می کند؟

شرکت دلونگی محصولات بسیار متنوعی را تولید و به بازار عرضه می کند. در واقع برند دلونگی تمام محصولات خود را با طراحی خاص و با استفاده از قطعات لوکس تولید می کند و توانسته است محصولات خود را به دلیل عملکرد عالی به کشورهای متعددی عرضه کند. انواع لوازم خانگی برند دلونگی عبارت هستند از:

  • اسپرسوساز
  • چای ساز
  • ماکروفر

آیا لوازم خانگی دلونگی در ایران اصل هستند؟

در رابطه با اصل بودن لوازم خانگی برند دلونگی در ایران نظرات بسیار متعددی وجود دارد. در برخی مواقع لوازم برند دلونگی از طریق روش های غیر قانونی به ایران وارد می شوند. اما هیچ ضمانت نامه ای وجود ندارد که نشان این محصول اصل است. همچنین بعد از خرید این محصولات در ایران خدمات پس از فروشی از سوی نمایندگی اعطا نمی شود.

برخی از تحقیقات نشان می دهد که لوازم خانگی برند دلونگی در کشورهای دیگر مونتاژ شده و در ایران به فروش می رسد. تنها راه شناخت اصل یا فرع بودن لوازم خانگی دلونگی این است که به بررسی بارکد آن کالا بپردازید و تمام جزئیات دستگاه را با کالای موجود در سایت دلونگی مقایسه کنید.

چگونه می توانیم لوازم خانگی و اصلی دلونگی را در ایران خریداری کنیم؟

اگر چه ممکن است لوازم خانگی دلونگی اصلی در ایران کم باشد، اما میتوان با مراجعه به مراکز معتبر می توان لوازم خانگی دلونگی را با قیمت مناسبی خریداری کرد. توجه داشته باشید که در صورت خرید لوازم خانگی دلونگی هیچ نمایندگی در ایران وجود ندارد که بتوانید از خدمات آن برای تعمیر، سرویس یا نصب دستگاه استفاده کنید.

نتیجه گیری از لوازم خانگی دلونگی ساخت کجاست

در مطلب فوق به بررسی اینکه لوازم خانگی دلونگی ساخت کجاست پرداختیم. لوازم خانگی دلونگی با بهترین کیفیت و طراحی خارق العاده تولید و به بازار عرضه می شوند‌. اگرچه هیچ نمایندگی از برند دلونگی در ایران وجود ندارد، اما شما می توانید در صورت خراب شدن لوازم خانگی دلونگی به شرکت معتبری مانند آی پی امداد مراجعه کنید. تیم آی پی امداد با حضور در محل و با کمک نیروهای متخصص و حرفه ای به تعمیر لوازم خانگی دلونگی می پردازد. شرکت آی پی امداد از قطعات اورجینال و باکیفیت برای تعمیر لوازم خانگی دلونگی استفاده می کند که موجب می شود کیفیت دستگاه بعد از تعمیرات پایین نیاید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد