logo logo تعمیرات اتو پرس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

علت بوق زدن اتو پرس

علت بوق زدن اتو پرس
علت بوق زدن اتو پرس
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله علت بوق زدن اتو پرس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

علت بوق زدن اتو پرس چیست؟ چرا اتوپرس به صورت مکرر بوق می زند؟ به طور کلی برای اینکه لباس ها صاف و مرتب به نظر برسند، بسیاری از خانم ها تصمیم به خرید اتوی پرسی می گیرند. هر وسیله ای بعد از مدت ها استفاده دچار مشکل یا خرابی می شود. که باید حتما از جهت فنی مورد بررسی قرار گیرد. یکی از این مشکلات بوق زدن اتو پرس می باشد، که لازم است دلایل بوق زدن مداوم اتوپرس را فهمید. آی پی امداد در این مقاله به بررسی علل بوق زدن دستگاه و نحوه رفع مشکل بوق ممتد اتو پرس خواهیم پرداخت.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه علت بوق زدن اتو پرس می توانید در بخش پرسش و پاسخ و یا دیدگاه های همین مقاله با کارشناسان آی پی امداد در میان بگذارید.

چرا اتو پرس به صورت مکرر بوق می زند؟

اگر اولین بار است که اتوپرس می خرید، باید در هنگام خرید توجه داشته باشید که ولتاژ برق اتو با ولتاژ برق شهری سازگاری داشته باشد. برای این کار می توانید از سه راهی یا محافظ با کیفیت استفاده کنید. زیرا برق شهری به شدت افت ولتاژ دارد. رعایت این مساله باعث می شود که به برد اتو آسیبی وارد نشود و سیم کشی های داخل اتو پرس دچار آسیب دیدگی نشوند. یکی از عمده علت بوق زدن اتو پرس رعایت نکردن این مساله می باشد.

راه های جلوگیری از بوق زدن ممتد اتو پرس

برای جلوگیری از مشکل بوق زدن اتو پرس پیشنهاد می کنیم که با فاصله معینی در ماه، حداقل ۴ بار در ماه از اتو پرس استفاده کنید. بدین ترتیب موجب می شود تا سیستم برد الکتریکی و بخار دستگاه تقویت شده و دچار آسیب دیدگی نشود. برای اینکه دستگاه عمر بیشتری پیدا کند، باید به یک سری نکات در مراقبت از اتو پرس توجه ویژه داشته باشید:

  • محافظ برق استاندارد با جلوگیری نمودن از نوسانات برق، از صدمات وارد به سیم کشی و برد اتو پرس جلوگیری می کند.
  • در اتوی پرسی از آب شهری استفاده نکنید؛ زیرا دارای گل و املاح می باشد.
  • باید از آب مقطر و یا آب جوشیده شده استفاده کنید.
  • استفاده از آب مقطر باعث جلوگیری از ته نشین شدن املاح محلول در آب که موجب رسوب گرفتگی در نقاط مختلف دستگاه اعم از فیلتر، پمپ، سنسور ها، شیلنگ ها، واسطه ها، صفحه های اتوپرس و آب بندی های آن می شود.
  • نکتۀ دیگر در خصوص اتو پرس، ابر و روکش دستگاه می باشد.
  • ابر سالم با خاصیت ارتجاعی که دارد موجب می شود تا چروک لباس به سهولت باز شود که این امر در مصرف برق، زمان و تسهیل در اتو کردن تاثیر بسزایی دارد.
  • اتویی را خریداری کنید که دارای ابر باکیفیت باشد.
  • انجام درست این موارد علت بوق زدن مکرر اتو پرس را برطرف می نماید.

جلوگیری از بوق زدن ممتد اتو پرس

نحوه برطرف کردن مشکل بوق زدن اتو پرس

اگر اتو پرس شما دچار مشکلی همچون بوق زدن ممتد شده است و یا دیگر اجزای آن دچار مشکل گردیده است، می توانید با مرکز آی پی امداد، نمایندگی تعمیر اتو پرس، تماس حاصل فرمایید تا به برطرف کردن دلیل بوق زدن اتو پرس  بپردازد.

  • مرکز تخصصی آی پی امداد به تعمیرات تخصصی انواع اتوهای پرسی، اتوهای مخزن دار و دیگر نوعی از اتوها می پردازد.
  • کارشناسان و تعمیرکاران و متخصصین مرکز آی پی امداد دارای صلاحیت های فنی بسیار بالا در امر تعمیرات انواع اتوهای پرسی با برند های مختلف می باشند.
  • کافیست که گوشی را بردارید و با مرکز آی پی امداد تماس حاصل فرمایید. تا کارشناسان مرکز به راهنمایی شما عزیزان در امر مشکلات به وجود آمده در انواع وسایل خانگی که دچار مشکل شده اند بپردازند.

خلاصه مقاله بوق زدن ممتد اتو پرس

خلاصه مقاله علت بوق زدن اتو پرس در آی پی امداد به شرح زیر است:

تنوع مختلف برند های اتو پرسی و نحوه‌ی کارکرد با آن‌ها به خصوص انواع پرس دار و اتوهای دارای مخزن بخار، تعمیر آن‌ها را به یک کار کاملاً تخصصی تبدیل کرده است. همیشه سعی کنید برند سازنده ای از اتوی پرسی را خریداری نمایید که دارای کارت گارانتی باشد و خدمات پس از فروش خوبی را به مشتریان چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی ارائه دهد.

3.7/5 - (9 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

9 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سکینه 19 آبان 1402

    سلام اتو پرس ژانومه دارم داغ میکنه وبعدش ارور E1 میده، پارسال خریدمش دیگه استفاده نکردم الان ارور میده

    پاسخ دادن
  • حاج مهدی 24 مهر 1402

    سلام وقت بخیر. یه اتو مورفی ریچاردز کف شیشه ای دارم. گاهی تا روشن میکنم، ارور میده و بعضی وقتا هم داغ میشه و بعد ارور میده. گاهی هم گرم میشه و آف میکنه و به محض زدن پمپ کمی آب میپاشه بعد ارور میده. پمپ هم تعویض کردم و تأثیر نداشت. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 مهر 1402

      درود، سنسور اتو مشکل دارد.

      پاسخ دادن
  • بهرام علیدادی 31 تیر 1402

    سلام و عرض ادب‌‌، بنده یه اتو پرس خانگی بایترون دارم که شروع به بوق زدن کرده. میتوانید راهنمایی بفرمایید. تمام اصول رو رعایت کردم.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 تیر 1402

      درود، برد، سنسورها و پمپ دستگاه را چک کنید.

      پاسخ دادن
  • هادی عسگری 31 تیر 1402

    سلام، من یه اتو پرس ژانومه دارم. الان که کار میکنه، نشان دهنده درجه روی ال سی دی کم و زیاد میشه، مثلا از روی 120 میاد روی 20 بعد 80 میشه. در اخر هم ارور E3 میده و دستگاه هیچ کاری نمیکنه.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 تیر 1402

      درود، مشکل از ترموستات اتوپرس می باشد.

      پاسخ دادن
  • محمد شایان 18 دی 1401

    سلام خسته نباشید اتو بخار مایر دارم چند ماه استفاده کردم یهویی صدای بوق هشدارش قطع شد اگه میشه اشکالشو بگید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 18 دی 1401

      سلام. برد الکترونیکی اتو را چک کنید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد