logo logo اسپرسوساز زیمنس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس

راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس
راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

زیمنس یکی از بزرگ ترین شرکت هایی است که به تولید اسپرسوسازهای درجه یک و باکیفیت می پردازد و دفترچه راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس را همراه با محصولات خود ارائه می کند. برند زیمنس به تولید مدرن ترین و زیبا ترین دستگاه های اسپرسوساز در دنیا می پردازد. بسیاری از دستگاه هایی که توسط این برند تولید می شوند، تمام اتوماتیک هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این ویژگی ها باعث شده است که بسیاری از ایرانیان دستگاه اسپرسوساز این برند را خریداری کنند. بر همین اساس در این مطلب به توضیح طریقه استفاده از دستگاه اسپرسو ساز زیمنس می پردازیم.

در ادامه این مطلب در زمینه راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس با مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

آموزش راه اندازی دستگاه اسپرسوساز زیمنس

نحوه راه اندازی دستگاه اسپرسوساز زیمنس اولین تیتر از توضیح راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس است که به آن می پردازیم. همه قطعات و لوازم برقی قبل از استفاده نیاز به آموزش و یادگیری دارند تا بتوان از آنها به بهترین نحو استفاده کرد. برای راه اندازی دستگاه اسپرسوساز خود ابتدا باید آن را از جعبه خارج کنید و به برق متصل کنید. دستگاه اسپرسوساز قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام کارایی متفاوتی دارند.

شما باید دستگاه اسپرسوساز را به برق متصل کرده و درون مخزن را با آب تصفیه  کنید. سپس دستگاه را روشن کرده و منتظر بمانید تا آب به جوش بیاید. بعد از جوش آمدن آب یکی از دکمه های دابل یا سینگل را فشار دهید و منتظر بمانید تا آب از خروجی خارج شده و دستگاه شما تمیز شود. دستگاه شما راه اندازی شده و شما می توانید از آن برای تهیه اسپرسو استفاده کنید.

دفترچه راهنمای فارسی اسپرسوساز زیمنس

دفترچه راهنمای فارسی اسپرسوساز زیمنس یکی از مهمترین لوازم دستگاه است که به هیچ عنوان نباید از آن غافل شوید. در راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس اطلاعات بسیار کاربردی و مفید در رابطه با نحوه راه اندازی دستگاه اسپرسوساز، نحوه تهیه اسپرسو، کاپوچینو، تهیه آب جوش، آموزش جای گذاری قطعات، آموزش هواگیری و… داده می شود. به همین علت بهتر است بعد از خرید اسپرسوساز زیمنس، نحوه کار با اسپرسوساز زیمنس را به طور کامل بخوانید و مطابق با اطلاعات داده شده و به راه اندازی دستگاه و کارهای مورد نیاز خود بپردازید. در بخشی از دفترچه راهنما اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با نکات ایمنی و نگهداری از آن داده شده است که از طریق آن می توانید اقدام به افزایش طول عمر اسپرسوساز خود نمایید.

نکات ایمنی در حین استفاده از اسپرسوساز زیمنس

دانستن اطلاعاتی در رابطه با نکات ایمنی در حین استفاده از اسپرسوساز زیمنس از جمله مواردی است که باعث نگهداری بهتر از دستگاه و افزایش طول عمر آن می شود. این نکات کمک می کند تا شما در هنگام استفاده از دستگاه اسپرسوساز زیمنس دچار سهل انگاری و خرابی دستگاه خود یا به خطر افتادن جان خود نشوید. نکات مهم در راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس عبارت است از:

  • خاموش کردن دستگاه اسپرسو بعد از هر بار استفاده
  • تنظیم دما و فشار مطابق با نوع قهوه
  • قرار دادن دستگاه اسپرسوساز در محیط بدون رطوبت
  • گذاشتن اسپرسوساز و دیگر وسایل برقی به دور از دسترس کودکان
  • خشک کردن دستگاه و قطعات اسپرسوساز بعد از تهیه اسپرسو یا کاپوچینو
  • استفاده از محافظ برای زدن کابل به پریز برق

طریقه تهیه اسپرسو با دستگاه اسپرسوساز زیمنس

اسپرسو یکی از نوشیدنی های پرطرفدار کشور ایتالیا است که امروزه علاوه بر این کشور، تمام دنیا به این نوشیدنی خوش طعم علاقه مند شده اند. همانطور که می دانید، برای تهیه اسپرسو باید طرز تهیه انواع قهوه با دستگاه اسپرسو ساز را بدانید.

  • نحوه تهیه اسپرسو با دستگاه اسپرسوساز زیمنس به این شکل است که ابتدا باید دانه های قهوه را از طریق آسیب پودر کنید تا بتوانید از آن در شات دستگاه استفاده کنید.
  • سپس مخزن دستگاه اسپرسوساز زیمنس را با مقداری از آب پر کنید و دستگاه را روشن کنید تا آب به جوش بیاید.
  • سپس شات مخصوص را از قهوه پر کرده و در جای خود فیکس کنید.
  • بعد از ثابت شدن چراغ دستگاه، لیوان را زیر شات و دقیقا پایین سوراخ خروج قرار دهید و دکمه دابل یا سینگل اسپرسو را بزنید.
  • بعد از مدت چند ثانیه اسپرسو شما آماده و درون لیوان می ریزد.

راهنمای تهیه کاپوچینو با اسپرسوساز زیمنس

در این بخش از راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس به آموزش نحوه تهیه کاپوچینو با اسپرسوساز زیمنس می پردازیم. کاپوچینو مانند نوشیدنی اسپرسو از نوشیدنی های معروف کشور ایتالیا است که امروزه در سراسر دنیا از این نوشیدنی دلچسب برای صبحانه یا عصرانه استفاده می کنند.

  • نحوه تهیه اسپرسو با دستگاه اسپرسوساز به این شکل است که باید با دستگاه اسپرسو، اسپرسو را تهیه کنید و درون لیوان نسبتاً بزرگی بریزید.
  • سپس مقداری شیر را درون ظرف شیر جوش ریخته و در زیر شیر بخار قرار دهید و شیر بخار را روشن کنید.
  • شیری که به حالت کف در آمده است را کمی هم بزنید و به اسپرسو اضافه کنید.
  • برای خوش طعم کردن کاپوچینو می توانید از انواع کاکائو، شکر، نبات، دارچین و… استفاده کنید.

نحوه تنظیم دمای اسپرسوساز زیمنس

در این مبحث از راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس به نحوه تنظیم دمای اسپرسوساز زیمنس می پردازیم. به طور کلی بسیاری از دستگاه های اسپرسوساز دارای درجه تنظیم دما هستند. بنابراین شما می توانید با کمی جابه جایی درجه، دمای مورد نظر خود را برای تهیه اسپرسو تنظیم کنید.

تنظیم دمای اسپرسو ساز از مهم ترین عواملی است که باعث طعم خوب اسپرسو می شود. بنابراین حتما دمای اسپرسو را به درستی تنظیم کنید. دمای دستگاه اسپرسو از 80 تا 120 درجه سانتی گراد قابلیت تنظیم دارد. شما می توانید در حالت طبیعی دمای اسپرسو را در حالت 95 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. همچنین می توانید دما را با توجه به نوع قهوه و زاعقه خود در بالاترین درجه یا کمترین درجه تنظیم کرده و اسپرسو خود تهیه کنید.

چگونگی جوش آوردن شیر با اسپرسوساز زیمنس

در این قسمت از روش استفاده از اسپرسوساز زیمنس به توضیح نحوه جوش آوردن شیر با اسپرسوساز زیمنس می پردازیم. در ابتدا بهتر است این را بدانید که جوش آوردن شیر با دستگاه اسپرسو ممکن است باعث خرابی کاهش طور عمر آن شود. بنابراین تا جای ممکن بهتر است تنها برای تهیه فوم و جوش آوردن آب از دستگاه اسپرسوساز زیمنس استفاده کنید.

نحوه جوش آوردن شیر با دستگاه به این شکل است که ابتدا مقداری از شیر را درون مخزن آب بریزید و دمای آن را در 100 درجه تنظیم کنید. سپس دستگاه را روشن کنید منتظر بمانید تا چراغ ها از حالت چشمک زن خارج شوند. بعد از ثابت شدن چراغ ، می توانید شیر جوشیده شده را از طریق سوراخ خروجی از دستگاه خارج کنید.

نحوه تنظیم فشار اسپرسوساز زیمنس

تنظیم فشار دستگاه اسپرسوساز مانند تنظیم دما از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت بهتر است بعد از تهیه دستگاه اسپرسوساز میزان فشار اسپرسوساز را تنظیم کنید. تنظیم فشار برای دستگاه اسپرسوساز به سه شکل کم، متوسط و قوی تنظیم می شود. نحوه تنظیم فشار اسپرسوساز زیمنس در دستگاه زیمنس به این صورت است که شما ابتدا باید درجه تنظیم فشار را روی دستگاه پیدا کنید و آن را در زاویه کم یا زیاد و متوسط قرار دهید. اگر می خواهید اسپرسو شما از عطر و بوی بالایی برخوردار باشد، می توانید فشار را در حالت یا ضعیف قرار دهید تا به آب و قهوه به درستی باهم ترکیب شوند. بالا بودن فشار دستگاه باعث می شود که قهوه از کیفیت پایین تری برخوردار باشد و عطر و طعم دلچسب نداشته باشد.

شیوه هواگیری اسپرسوساز زیمنس

در انتهای مبحث راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس به توضیح یکی از مهم ترین بخش های دستگاه اسپرسو یعنی نحوه هواگیری اسپرسوساز زیمنس می پردازیم. طریقه هواگیری اسپرسوساز زیمنس در اغلب دستگاه ها شبیه به هم است.

  • معمولاً برای هواگیری اسپرسوساز زیمنس ابتدا درون مخزن را از آب تصفیه پر کنید و دستگاه را روشن کنید.
  • بعد از روشن کردن دستگاه اسپرسوساز سراغ شیر بخار دستگاه بروید.
  • شیر بخار را باز کنید و منتظر بمانید تا آب درون مخزن به طور کامل بخار شود.
  • بعد از بخار شدن آب درون دستگاه آن را خاموش کرده و تهیه اسپرسو را امتحان کنید.
  • اگر دستگاه بازهم توانایی خارج کردن اسپرسو را ندارد، مجدداً عمل هواگیری را انجام دهید.

نتیجه گیری از راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس

در این مطلب به توضیح راهنمای استفاده از اسپرسوساز زیمنس پرداختیم. دستگاه اسپرسوساز زیمنس با کیفیت بالا و داشتن امکانات ویژه در رده دستگاه های پرطرفدار در جهان قرار دارد. اگر به هر علتی دستگاه اسپرسوساز برند زیمنس شما خراب شده است، به هیچ عنوان نگران نباشید. دستگاه را از برق بکشید و با شرکت آی پی امداد تماس بگیرید. شرکت آی پی امداد یکی از بزرگترین و مطمئن ترین تعمیرگاه های مجاز در استان تهران و البرز است که در هر ساعتی از روز و در کمترین زمان به تعمیر لوازم برقی و خانگی شما می پردازد. شرکت آی پی امداد با کمک تکنسین حرفه و مجرب و با استفاده از قطعات فابریکی به تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده دستگاه اسپرسوساز شما می پردازد.

با توجه به قیمت این روز های اسپرسوساز زیمنس بسیاری از کاربران به دنبال افزایش طول عمر مفید این دستگاه در منازل خود هستند، به شما توصیه می کنیم تا برای این که بدانید برای افزایش طول عمر اسپرسوساز زیمنس چه باید کرد در این مقاله از آی پی امداد با ما همراه باشید.

نظافت اسپرسوساز زیمنس را نمیتوان کار ساده ای دانست، چرا که ایراد اشتباه کوچکی در روند انجام این فرایند ممکن است موجب آسیب رسیدن به این وسیله برقی شود، برای اینکه بتوانید نظافت اسپرسوساز زیمنس خود را به بهترین نحو انجام دهید در این مقاله با ما همراه باشید.

شاید شما هم در هنگام استفاده از اسپرسوساز زیمنس با دکمه های مختلفی مواجه شده باشید ولی با آن ها آشنا نباشید، برای آشنا شدن با این دکمه ها این مقاله رو مطالعه کنید.

اگر مطالعه دفترچه راهنمای اسپرسوساز زیمنس به دلیل انگلیسی بودن مطالب برای شما دشوار است در این مقاله با بررسی راهنمای فارسی استفاده از اسپرسوساز زیمنس توسط تعمیرکار آی پی امداد با ما همراه باشید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد