logo logo تعمیر کولرگازی دوو با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر کولرگازی دوو

تعمیر کولرگازی دوو
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر کولرگازی دوو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیرگاه مجاز کولرگازی دوو با اعزام کارشناسان به نقاط مختلف تهران از جمله شمال، جنوب شرق و غرب آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. تعمیر کولرگازی دوو یکی از خاص ترین و مهمترین کارهایی است که در صورت عدم انجام توسط متخصصان مجرب و متعهد می تواند منجر به صدمات بیشتری شود. بر این اساس باید دستگاه خود را به نمایندگی تعمیرات کولر گازی دوو بسپارید تا در حین تعمیر کولر گازی دوو احتمال آسیب دیدن قطعات این دستگاه به حداقل برسد. در این مقاله به ارائه خدمات آی پی امداد یکی از بزرگترین مراکز و نمایندگی های تخصصی تعمیرات کولرگازی دوو در تهران می پردازیم.

کاربران گرامی می توانند با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد تا ۷۵ درصد در هزینه تعمیر کولر گازی دوو صرفه جویی کنند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات کولرگازی دوو

نحوه تماس با مرکز تعمیرات کولر گازی دوو در تهران به شرح زیر است:

  1. در ابتدا می توانید برای تماس با تعمیرگاه مرکزی کولر گازی دوو با نزدیکترین شعبه تماس بگیرید و برای انجام این کار با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  2. همچنین راه دیگر تعمیر کولرگازی دوو ارسال درخواست اینترنتی از طریق سایت آی پی امداد می باشد.
  3. پس از ارسال درخواست و یا تماس با مرکز آی پی امداد کلیه مشخصات شما ثبت و نام متخصص مربوطه به همراه کد اشتراک به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.
  4. تعمیر کولرگازی دوو در همان روز به محل مناسب می رسد و تعمیر دستگاه آغاز می شود.
  5. اگر نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات خاصی از کولر گازی دوو باشد،دستگاه شما به کارگاه مجهز آی پی امداد برده می شود و پس از تعمیر کولر گازی در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری به شما تحویل داده می شود.
  6. تمامی خدمات تعمیرات کولر گازی دوو دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.
  7. همچنین مشتریان می توانند جهت تعمیرات کولر گازی دوو با مجموعه مجهز آی پی امداد تماس حاصل نمایند.

خدمات پس از فروش کولرگازی دوو

اگر می خواهید پس از خرابی کولر گازی دوو یا زمانی که دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد، از خدمات پس از فروش کولرگازی دوو استفاده کنید، می توانید به این مرکز فروش محصول مراجعه کرده و از خدمات تعمیر کولر گازی دوو بهره مند شوید. اما در صورت نداشتن دفترچه خدمات پس از فروش می توانید با مراجعه به آی پی امداد و یا تماس از خدمات نمایندگی تعمیرات کولرگازی دوو در محل کار یا منزل خود استفاده کنید. شرکت آی پی امداد خدمات اولیه و تعمیرات کولر گازی دوو را با کیفیت بالا ارائه می دهد.

توجه نمایید که برای استفاده از خدمات نمایندگی کولر گازی دوو در مدت زمان گارانتی فقط با شماره خدمات پس از فروش که در برگه ضمانتنامه درج شده است تماس حاصل نمایید. آی پی امداد تعمیرات کولرگازی دوو تمامی برندها را انجام میدهد.

خدمات تعمیر کولر گازی دوو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

در صورتی که به دنبال پیدا کردن از مناطق تحت خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی دوو در آی پی امداد هستید، به مطالعه ادامه این بخش بپردازید:

تعمیر کولرگازی دوو در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

تعمیر کولرگازی دوو در شرق تهران

پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، تهران پارس، نارمک، رسالت، سید خندان

تعمیر کولرگازی دوو در غرب تهران

ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، صادقیه، ستار خان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک

تعمیر کولرگازی دوو در شمال تهران

دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز، شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران

تعمیر کولرگازی دوو در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امام زاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد

تعمیر کولرگازی دوو در محل کار یا منزل

یکی از خدمات آی پی امداد تعمیر کولرگازی دوو در محل مورد نظر می باشد. در واقع این مجموعه قدرتمند با اعزام نیروهای متخصص و مجرب به محل با توجه به نوع خرابی کولر گازی در کمترین زمان ممکن اقدام به تعمیر کولر گازی دوو می کند. استفاده از خدمات تعمیرات کولرگازی دوو در محل کار یا منزل به معنای عدم نیاز به حمل و نقل دستگاه برای تعمیر است و احتمال آسیب دیدن دستگاه در حین حمل و نقل کاهش می یابد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات کولرگازی دوو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تعمیر کولر گازی دوو و سایر انواع این دستگاه حساس علاوه بر مهارت و تجربه بالا نیازمند دانش تخصصی است. برای این منظور شرکت آی پی امداد دارای متخصصان با دانش و توانایی بالا جهت عیب یابی و تعمیر کولر گازی دوو می باشد. تکنسین کولرگازی دوو در محل می تواند با استفاده از قطعات اصلی به محض حضور در محل با تجهیزاتی که حمل می کنند در مقابل دید شما مشتریان عزیز قرار داده و تعمیر کند.

  • ما خدمات تعمیرات کولرگازی دوو را در محل مورد نظر مشتری ارائه می دهیم. بنابراین برای بردن دستگاه به نمایندگی نیازی به صرف زمان و هزینه نیست.
  • مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز و 24 ساعت شبانه روز با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را گزارش دهند.
  • تعمیرکاران و تکنسین های شرکت آی پی امداد برای تعمیرات کولرگازی دوو از قطعات اصلی و مرغوب همین برند استفاده می کنند.
  • شرکت آی پی امداد دارای تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان می باشد.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات کولرگازی دوو یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

شرکت آی پی امداد به منظور ارائه خدمات بهتر خدماتی را ارائه می دهد که باعث می شود تمامی مشتریان این خدمات را به راحتی و رضایت بخش انجام دهند. برخی از خدمات مرکز تعمیرات کولرگازی دوو:

  • شرکت آی پی امداد برترین تکنسین های تعمیر کولرگازی دوو را به محل اعزام می کند تا به صورت تخصصی به عیب یابی کولرگازی دوو و تعمیرات آن بپردازند.
  • شرکت آی پی امداد هزینه تعمیرات کولرگازی دوو در محل را بر اساس مبلغی که توسط صنف اتحادیه تعیین شده است، از مشتری دریافت می کند.
  • خدمات تعمیرات کولرگازی دوو در تهران، فاکتور خرید تمام قطعات و هزینه هایی که برای تعمیر کولرگازی دوو انجام شده است را با جزئیات کامل در اختیار مشتریان قرار می دهد.
  • شرکت آی پی امداد به عنوان ارائه دهنده خدمات تعمیرات کولرگازی دوو، به مشتریان گرامی ضمانت نامه ای با اعتبار 3 تا 12 ماهه می دهد که نشان از کیفیت بالای کار مشتریان است.

تعمیر کولر گازی دوو در آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

زمان تعمیر کولر گازی دوو می تواند برای صاحبان خانه بسیار مهم باشد. زمان مورد نیاز تعمیرات کولرگازی دوو پس از تشخیص خرابی توسط تکنسین تعیین می شود. اما شرکت آی پی امداد تکنسین هایی را برای کار تعمیر کولرگازی دوو به محل اعزام می کند که دارای سرعت عمل بالایی در عیب یابی و کار تعمیرات هستند. به همین جهت تعمیرات کولرگازی دوو توسط شرکت آی پی امداد، زمان زیادی به طول نمی انجامد.

عیب یابی مشکلات کولرگازی دوو توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

کولر گازی به عنوان یک دستگاه پرکاربرد از قطعات زیادی تشکیل شده است. بنابراین رفع ایرادات این دستگاه کار نسبتا سختی است که افراد غیر متخصص و کم تجربه از عهده آن بر نمی آیند. مشکلاتی مانند یخ زدگی شیر انبساط، یخ زدگی لوله استارت اپراتور، خرابی کمپرسور، خرابی ترموستات، قطع برق کیس کولر و … از شایع ترین دلایل مراجعه مشتریان به آی پی امداد کولر گازی دوو می باشد. پس در صورت مواجه شدن با مشکلات ذکر شده سریعا با نمایندگی تعمیرات کولرگازی دوو در تهران تماس بگیرید. اگر قصد عیب یابی کولر گازی دوو در منزل را دارید می توانید با استفاده از اطلاعات زیر دستگاه را عیب یابی کنید.

علت روشن نشدن کمپرسور کولرگازی چیست؟ برای تعمیرات کولرگازی دوو چه کنیم؟

  • جریان برق ورودی برای روشن شدن کولر قطع است یا با نوسان همراه است.
  • ممکن است کلید حرارتی کولرگازی دوو باز باشد.
  • ترموستات کولرگازی دوو در دمای بالایی تنظیم شده است.
  • گاز کولرگازی تمام شده است.
  • کندانسور خاموش است.
  • فن ها خاموش هستند.
  • در سیم کشی کمپرسور کولرگازی دوو اختلال ایجاد شده است.

علت پریدن فیوز بعد از روشن کردن کولرگازی چیست؟ نحوه تعمیرات کولر گازی دوو به چه صورت است؟

  • اختلال در جمعه تقسیم فیوز
  • خراب شدن برد الکتریکی کولرگازی دوو
  • اختلال در سیم کشی کولرگازی و فیوز
  • سوختن یا صدمه دیدن کمپرسور
  • پایین آمدن گاز مبرد
  • خراب شدن فن کولرگازی دوو
  • تجمع کثیفی در فیلتر کولرگازی
  • خراب شدن خازن کولرگازی

هزینه تعمیرات کولرگازی دوو

افزایش قیمت لوازم جانبی و قطعات مورد نیاز تعمیرات کولرگازی دوو بسیاری از افراد را نگران قیمت تعمیرات اسپلیت دوو کرده است. اما شرکت آی پی امداد به منظور اطلاع رسانی به مشتریان و ارائه خدمات بهتر، لیست قیمت تعمیر کولر گازی دوو را با توجه به علت خرابی قطعات این دستگاه تعیین کرده است.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات کولرگازی دوو در آی پی امداد

در پایان قصد داریم مزایای استفاده از خدمات تعمیر کولرگازی دوو در آی پی امداد را برای شما به ارمغان بیاوریم تا با خیال راحت از خدمات این برند استفاده کنید. نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات کولرگازی دوو در تهران به شرح زیر است:

  • دسترسی به خدمات تکنسین کولرگازی دوو در محل
  • با بهترین و کمترین قیمت از قطعات اصلی دوو بهره مند شوید.
  • با آی پی امداد 75% صرفه جویی در هزینه ها
  • ارائه گارانتی خدمات تعمیر کولر گازی دوو
  • سپردن تعمیرات کولرگازی دوو به تعمیرکاران متخصص و مجرب
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد