logo logo تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با بهره مندی از تعمیرکار متخصص و با استفاده از قطعات اورجینال در محل انجام می شود. توجه داشته باشید که عیب یابی و تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال نیاز به تخصص دارد و هر گونه اشتباه در حین تعمیر می تواند به دستگاه شما آسیب برساند. لذا توصیه می شود برای رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال و یا تعمیرگاه های مجاز استفاده نمایید. با استفاده از خدمات نمایندگی چرخ خیاطی تیپیکال می توانید از 3 تا 12 ماه گارانتی معتبر برای تعمیر دستگاه خود بهره مند شوید و کارشناس از ابتدا تا پایان دوره گارانتی شما را پشتیبانی خواهد کرد. همچنین در صورت داشتن تخصص می توانید با کمک قسمت عیب یابی این مقاله ایرادات چرخ خیاطی خود را در منزل برطرف کنید.

کاربران گرامی سوالات خود را در مورد تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال در انتهای صفحه (قسمت نظرات) و یا قسمت پرسش و پاسخ مطرح نمایید تا کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند. برای استفاده از خدمات تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال با شماره تلفن 58941-021 تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیر را تکمیل نمایید.

نحوه تماس جهت تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال در آی پی امداد

مراحل تماس با نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا می توانید  با شماره تلفن نمایندگی چرخ خیاطی تیپیکال در تهران تماس بگیرید یا در سایت آی پی امداد درخواست آنلاین ثبت کنید.
  2. پس از تماس، اطلاعات شما ثبت می شود و نام تکنسین با کد اشتراک به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  3. تعمیرکار چرخ خیاطی تیپیکال با قطعات فابریک برای عیب یابی کمتر از یک ساعت دیگر در محل حاضر می شود.
  4. پس از اتمام خدمات، می توانید فاکتور تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال و گارانتی رسمی را دریافت کنید.
  5. لازم به ذکر است که یک کارشناس آنلاین، از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی از شما پشتیبانی می کند.
  6. در نهایت کارشناسان آی پی امداد از شما در مورد خدمات چرخ خیاطی تیپیکال سوال می کنند و هر انتقادی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

از چه روش هایی میتوان برای تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال از خدمات آی پی امداد بهره مند شد؟

از 3 روش زیر میتوانید از خدمات چرخ خیاطی تیپیکال در آی پی امداد بهره مند شوید:

  1. برای تعمیر چرخ خیاطی خود میتوانید به آدرس کارگاه آی پی امداد که در بخش تماس با ما درج شده است، مراجعه نمایید.
  2. اگر مشکل دستگاه شما جزئی باشد، تعمیرکار آی پی امداد میتواند در محل کار یا منزل شما به عیب یابی و رفع مشکل بپردازد. یعنی تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال در محل شما امکان پذیر است.
  3. شما میتوانید از خدمات پیک این مجموعه نیز بهره مند شوید. تمامی پیک های مجموعه آی پی امداد به باکس ضد ضربه مجهز هستند و هنگام دریافت دستگاه به شما رسید کتبی بابت تحویل دستگاه میدهند. در نهایت دستگاه را با ضربه گیر وکیوم میکنند و سپس جهت تعمیرات به کارگاه ارجاع میدهند. در نهایت بعد از 72 ساعت کاری و پایان تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال شما، دستگاه را تمیز میکنند و مجدد با ضربه گیر وکیوم میکنند و در محل به شما تحویل میدهند.

خدمات تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

در این بخش قصد داریم به بررسی مناطقی در شهر تهران بپردازیم که در آنها می توانید از خدمات تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال برخوردار شوید.

تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال در شرق تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال در شرق تهران می توانید درخواست خود را ثبت نمایید:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیرکار چرخ خیاطی تیپیکال در غرب تهران

نقاط تحت ارائه خدمات آی پی امداد در غرب تهران، شامل موارد زیر می باشد:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات چرخ خیاطی تیپیکال در شمال تهران

چنانچه ساکن شمال تهران هستید، می توانید در محله های زیر از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرگاه چرخ خیاطی تیپیکال در جنوب تهران

محله های تحت ارائه خدمات آی پی امداد در جنوب تهران شامل:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال در مرکز تهران

کاربران ساکن در مرکز تهران می توانند درخواست خود را جهت تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال در آی پی امداد ثبت نمایند:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال در محل کار یا منزل

آی‌پی امداد تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال را در محل انجام می دهد. اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال در تهران هستید تا از دستگاه شما پشتیبانی کند، پیشنهاد میکنم از خدمات آنلاین و حضوری آی‌پی امداد بهره مند شوید. مزایای استفاده از خدمات نمایندگی چرخ خیاطی تیپیکال در منزل و محل کار شما به شرح زیر می باشد:

  • با استفاده از خدمات تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال در منزل هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.
  • خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل برای دستگاه شما وجود نخواهد داشت.
  • از نزدیک ناظر تعمیرکار چرخ خیاطی تیپیکال به هنگام تعمیر دستگاه خود می باشید.

نمایندگی آی پی امداد با دارا بودن شعب مختلف در سراسر تهران در سریع‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما ارسال می‌شود. تعمیرکاران آی پی امداد با سابقه در زمینه تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال و تجهیزات کامل با مراجعه به منزل یا محل کار شما در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال را انجام می دهند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پیدا کردن تعمیرکار چرخ خیاطی تیپیکال که قابل اعتماد باشد، کاری سخت است. اگر قطعه آسیب دیده به خوبی شناسایی و تعمیر نشود، ممکن است به سایر قطعات نیز آسیب برسد. برای اینکه تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال شما به درستی انجام شود، این کار را به تعمیرکاران آی پی امداد بسپارید.

  • تکنسین باید در تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال آموزش دیده و با تجربه باشد.
  • انواع مدل چرخ خیاطی تیپیکال را بشناسد تا در کمترین زمان ممکن تعمیر کند.
  • تعمیرکار چرخ خیاطی تیپیکال باید در زمان تعیین شده در محل حضور داشته باشد.
  • تعمیرات را با دقت و کارآمد انجام دهد و از بروز هرگونه مشکل دیگر در چرخ خیاطی تیپیکال جلوگیری کند.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

در صورتی که گارانتی دستگاه شما به پایان نرسیده است، بهترین و منطقی ترین کار استفاده از خدمات نمایندگی رسمی چرخ خیاطی تیپیکال است. اما در صورتی که این گارانتی به پایان رسیده است، پیشنهاد می شود از خدمات آی پی امداد استفاده کنید. نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال در آی پی امداد با سالها تجربه و با استفاده از تکنسین های مجرب و قطعات فابریک آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. مزایای استفاده از خدمات نمایندگی چرخ خیاطی تیپیکال در تهران به شرح زیر است:

  • تکنسین های نمایندگی کاملا مجرب و آموزش دیده هستند.
  • قطعاتی که در تعمیر چرخ خیاطی مورد استفاده قرار می گیرد، از قطعات اصلی برند تیپیکال می باشند.
  • پس از اتمام خدمات، تکنسین گارانتی رسمی به شما ارائه می دهد.
  • در صورت تماس با نمایندگی، خدمات مورد نظر با کمترین هزینه و در کمترین زمان ارائه خواهد شد.
  • جهت شفاف سازی هزینه ها فاکتور شرح خدمات در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.
  • تعمیرگاه مجاز آی پی امداد به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته به مشتریان خدمات رسانی می کند.

تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان، زمان صرف شده توسط تعمیرکاران نمایندگی برای عیب یابی و تعمیر چرخ خیاطی است. به طور کلی عامل اصلی که می تواند زمان تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال را تعیین کند، نوع و میزان آسیب دیدگی و قطعات معیوب دستگاه است. پس از بررسی دقیق چرخ خیاطی و قطعات معیوب آن، تکنسین های متخصص می توانند نوع ایراد و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات را تشخیص دهند. بنابراین تعمیرکاران با تعیین این اطلاعات می توانند زمان مورد نیاز برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه را به شما اطلاع دهند. در صورت بروز خرابی در قطعات اصلی، قطعه مورد نظر به کارگاه منتقل شده و در کمتر از سه روز به شما تحویل داده می شود.

تعمیرکارانی که در نمایندگی مجاز آی پی امداد مشغول به کار هستند، در این زمینه تخصص و دانش بسیار بالایی دارند. در نتیجه پس از حضور در محل و منزل شما می توانند در همان لحظه دستگاه را عیب یابی و تعمیر کنند. بنابراین با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید در اسرع وقت چرخ خیاطی خود را تعمیر کنید. برای استفاده از خدمات تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال درآی پی امداد می توانید با شماره های این مجموعه تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار چرخ خیاطی به محل مورد نظر شما اعزام شود.

عیب یابی مشکلات چرخ خیاطی تیپیکال

چرخ خیاطی تیپیکال نیز مانند مدل های دیگر ممکن است با مشکل مواجه شود و نیاز به عیب یابی و تعمیر داشته باشد. در اینجا به مشکلات رایج در چرخ خیاطی تیپیکال پرداخته ایم که با بررسی هر کدام می توانید مشکلات رایج دستگاه خود را برطرف کنید.

تعمیر مشکل قفل شدن چرخ خیاطی تیپیکال

در صورتی که چرخ خیاطی تیپیکال در حین کار قفل می کند، می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • یکی از رایج ترین دلایل قفل شدن چرخ خیاطی نخ زنی نامناسب است. اگر نخ به درستی از طریق دیسک‌ های کششی، سوزن یا بوبین دستگاه وارد نشود، می‌ تواند باعث قفل شدن دستگاه شود.
  • یکی دیگر از دلایل درهم بودن نخ است. اگر نخ در اطراف ماسوره یا سوزن در هم پیچیده شود، می تواند باعث گیرکردن دستگاه شود.
  • سوزن خمیده نیز می تواند باعث قفل شدن چرخ خیاطی شود. استفاده از سوزن مناسب برای پارچه در حال دوخت و تعویض مرتب سوزن ضروری است.
  • ماسوره آسیب دیده نیز می تواند باعث قفل شدن چرخ خیاطی شود. قبل از استفاده، از پیچ و تاب صحیح ماسوره اطمینان حاصل کنید و آن را برای هر گونه آسیب بررسی کنید.
  • عدم نگهداری می تواند باعث قفل شدن چرخ خیاطی به مرور زمان شود. تمیز کردن منظم، روغن کاری و نگهداری دستگاه می تواند از این اتفاق جلوگیری کند.

اگر چرخ خیاطی شما قفل می شود، می توانید از متخصصین آی پی امداد برای تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال کمک بگیرید.

عیب یابی مشکل پاره شدن نخ در چرخ خیاطی تیپیکال

پاره شدن نخ در چرخ خیاطی تیپیکال یکی از راجی ترین مشکلاتی است که در ادامه به بررسی علت بروز این مشکل و نحوه عیب یابی آن پرداخته ایم:

  • تنظیمات نادرست یا خیلی سفت و خیلی شل، می تواند باعث پاره شدن نخ شود. اطمینان حاصل کنید که تنظیمات دستگاه به درستی برای نوع پارچه و نخ مورد استفاده تنظیم شده است.
  • سوزن آسیب دیده می تواند باعث گیر کردن نخ و پاره شدن آن شود. برای هر بار استفاده از یک سوزن نو و تیز استفاده کنید و مطمئن شوید که سوزن اندازه مناسبی برای پارچه در حال دوخت دارد.
  • اگر نخ به درستی از طریق دستگاه رزوه نشود، می تواند باعث پاره شدن نخ شود.
  • پرز و آلودگی می تواند در مسیر نخ ماشین جمع شود و باعث پارگی نخ گردد. تمیز کردن و نگهداری منظم می تواند از این اتفاق جلوگیری کند.
  • گره خوردن نخ نیز می تواند باعث پاره شدن آن شود. مطمئن شوید که نخ به آرامی از قرقره باز شده و پیچ خورده یا در هم نخورده باشد.
  • دوخت خیلی سریع باعث پاره شدن نخ می شود. سرعت دوخت را کم کنید و اجازه دهید دستگاه با سرعت خودش پارچه را وارد کند.

اگر نخ همچنان پاره می شود، می توانید جهت رفع مشکل دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال در آی پی امداد بهره مند شوید.

تعمیرات مشکل جمع شدن پارچه زیر سوزن چرخ خیاطی تیپیکال

در صورت مواجهه با مشکل جمع شدن پارچه زیر سوختن به هنگام کار با چرخ خیاطی تیپیکال، می توانید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • اگر کشش چرخ خیاطی شما خیلی سفت باشد، نخ پارچه را خیلی محکم می کشد و باعث جمع شدن آن می شود. برعکس، اگر کشش بیش از حد شل باشد، نخ پارچه را به اندازه کافی محکم نگه نمی دارد و باعث می شود که پارچه جمع شود.
  • اگر طول دوخت خیلی کوتاه باشد، دستگاه در فضای کوچکتر دوخت های بیشتری ایجاد می کند که باعث جمع شدن پارچه می شود. برعکس، اگر طول دوخت بیش از حد بلند باشد، ممکن است دوخت های کافی برای نگه داشتن پارچه در جای خود وجود نداشته و باعث جمع شدن آن شود.
  • آسیب دیدگی سوزن نیز می تواند باعث جمع شدن پارچه شود؛ زیرا به طور تمیز در پارچه نفوذ نمی کند. این مسئله می‌تواند باعث شود که پارچه به صورت جع شدن درآید، زیرا سوزن سعی می‌کند از لایه‌های پارچه عبور کند.
  • چنانچه هنگام دوخت پارچه را به درستی هدایت نکنید، می تواند باعث جمع شدن آن در زیر سوزن شود. در حین دوخت دقت کنید که پارچه را محکم نگه داشته و در یک خط مستقیم هدایت کنید.

برای رفع مشکل، طول پارچه را تنظیم کنید یا سوزن را تعویض کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، لازم است از تعمیرکار چرخ خیاطی تیپیکال برای رفع مشکل کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال

در این قسمت هزینه تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال را برای شما عزیزان توضیح داده ایم تا با آگاهی بیشتر از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال در تهران بهره مند شوید. همچنین در ادامه دلیل تفاوت قیمت تعمیرات چرخ خیاطی را ذکر کرده ایم:

  • استفاده از قطعات اصلی و مرغوب باعث کاهش هزینه تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال می شود.
  • مدت گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی باعث تغییر در قیمت تمام شده خدمات می شود.
  • تکنولوژی استفاده شده در دستگاه شما هزینه تعمیرات را تغییر می دهد.

با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید هزینه تعمیر چرخ خیاطی خود را تا 75 درصد کاهش دهید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی تیپیکال در آی پی امداد

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با کارشناسان مجرب بهترین خدمات را در زمینه تعمیر و عیب یابی چرخ خیاطی تیپیکال به مشتریان ارائه می دهد. در این قسمت قصد داریم مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد را بررسی کنیم:

  • تعمیر چرخ خیاطی تیپیکال در محل بدون مراجعه به نمایندگی
  • ارائه 3 تا 12 ماه گارانتی تعمیر
  • حضور تعمیرکار متعهد و حرفه ای چرخ خیاطی تیپیکال در محل
  • استفاده از قطعات اصلی و فابریک برای تعمیرات چرخ خیاطی

آی پی امداد خدمات تعمیر چرخ خیاطی را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت ارائه می دهد. ما در آی پی امداد به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که با استفاده از خدمات نمایندگی چرخ خیاطی تیپیکال می توانند مانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنند. برای تماس با کارشناسان ما با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

20 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مجید 07 فروردین 1403

    سلام خسته نباشید. چرخ خیاطی مدل GC6910A-MD3 دارم. ارور E249 میده . میگه کابل موتور باید چک بشه. بازش کردم دوشاخشو باز کردم سیم هاشو نگاه کردم مشکلی نداشت ولی بازم بعد از 2 دقیقه کار کردن ارور E249 میده. خاهش میکنم کمکم کنید. ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 فروردین 1403

      درود، کابل، اتصالات، موتور و برد دستگاه باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • مهدی 02 فروردین 1403

    سلام.چرخ راسته دوز تیپیکال مدل۳۰۳ ارور E25میده چیکار کنم ریست بشه.ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 فروردین 1403

      درود، اتصالات، موتور، پدال و برد دستگاه باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • شیدا 07 اسفند 1402

    سلام چرخ تیپیکال چهار نخ دارم ارور 03 میزنه هر کاری میکنم رفع نمیشه علت رو بگید ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 اسفند 1402

      درود، ممکن است ماسوره پر شده باشد یا به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد. ماسوره را خالی کنید و دوباره در جای خود قرار دهید.

      پاسخ دادن
  • داود 11 بهمن 1402

    سلام چرخ خیاطی مدل چرخ راسته دوز تیپیکال مدل GC-6158-MD می باشد.اخطار ۷ داده.امکان راهنمایی هست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 بهمن 1402

      درود، سوزن در جای خود قرار نگرفته است که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • منا 24 دی 1402

    سلام چرخ خیاطیم تیپیکال مدل GC6158MD است. سرعتش تا روی 3700 بیشتر نمیره. چکار کنم؟ و اینکه سوزن تو موقعیت پایین قرار نمیگیره. دکمشو هم زدم ولی بازم بالا وایمیسه. میخوام سرعتش هم بیشتر بشه.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 دی 1402

      درود، امکان افزایش سرعت دستگاه وجود ندارد.

      پاسخ دادن
  • کاربر 1 20 آذر 1402

    سلام، پایه چرخ تیپیکال 20u63 بالا مونده و روی پارچه فیکس نمیشه، چطور باید حل کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 آذر 1402

      درود، به پایه مقداری روغن بزنید تا روان شود.

      پاسخ دادن
    • سلما 12 دی 1402

      سلام درجه چرخم روی عدد ۴ثابت شده و فقط درشت میدوزه روی درجه های دیگه هم میبرم بازم درشت میدوزه چیکارکنم

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 12 دی 1402

        درود، ممکن است مشکل از چرخ دنده دستگاه باشد که باید بررسی شود.

        پاسخ دادن
  • صمد نوری 23 مهر 1402

    سلام چرخ راسته دوز تیپیکال 6860 md2 پایه بعد از قیچی اتومات بالا نمیره. چرخ نو هستش.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 مهر 1402

      درود، اهرمی که پایه سوزن را بالا می دهد، ممکن است سفت شده یا قطعه ای از آن شکسته شده باشد. مقداری به آن روغن بزنید، احتمالا مشکل رفع می شود.

      پاسخ دادن
  • فاطمه یعقوبی 03 مهر 1402

    سلام چرخ خیاطیم تیپیکاله و قفل کرده تو کمپلت چرخم نخ گیر کرده بلد نیستم کدوم پیچو باز کنم تا کمپلتو دربیارم و نخو از تو کمپلت خارج کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 مهر 1402

      درود، نخ در قسمت ماسوره گیر می کند که باید آن را کامل باز کرده و نخ ها را خارج کنید تا از حالت گیرپاژ بیرون بیاید.

      پاسخ دادن
    • محمد 12 آذر 1402

      سلام چرخم زیگزال رد می‌کنه حتی سرویس هم کردم بازم این مشکل رو داره میشه راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 13 آذر 1402

        درود، چرخ خیاطی شما نیاز به تنظیم دارد و باید تنظیمات آن به درستی انجام شود.

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد