logo logo تعمیر پکیج دمراد با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر پکیج دمراد

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر پکیج دمراد به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیر پکیج دمراد در آی پی امداد با روش های مختلف خدمات خود را به مشتریان گرامی در نواحی مختلف شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ارائه می دهد. پس از ثبت درخواست تعمیر، می توانید مشخصات تکنسین، فاکتور هزینه تعمیر و … را از لینکی که از طریق پیامک ارسال می شود، مشاهده کنید. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات پکیج دمراد تا 75% در هزینه تعمیرات دستگاه خود صرفه جویی نمایید. همچنین در پایان کار به شما گارانتی 30 الی 12 ماه نیز جهت تعمیرات پکیج دمراد ارائه خواهد شد.

نحوه تماس جهت تعمیرات پکیج دمراد در آی پی امداد

برای ثبت درخواست تعمیر پکیج دمراد می توانید با روش های زیر با آی پی امداد تماس بگیرید. فرقی نمی کند در کدام منطقه زندگی کنید، خدمات آی امداد تمام تهران را پوشش می دهد.

  1. ثبت درخواست به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد و یا تماس با شماره 02158948 برای انجام تعمیرات پکیج دمراد توسط تکنسین متخصص در اولین فرصت.
  2. پس از ثبت درخواست توسط پشتیبانان درخواست شما در اولین فرصت بررسی و نزدکترین تعمیرکار پکیج دمراد در کمتر از 1 ساعت همراه با قطعات و تجهیزات به محل شما اعزام می شود (اطلاعات تکنسین و زمان حضور از طریق پیامک که حاوی پنل کاربری است، به شما اطلاع داده می شود).
  3. برای استفاده از خدمات می توانید در سایت آی پی امداد درخواست آنلاین خود را ثبت کنید. درخواست های ثبت شده در سایت به سرعت توسط پشتیبانان بررسی و پیگیری می شوند.
  4. به منظور اطمینان از کیفیت تعمیرات پکیج، گارانتی خدمات 3 تا 12 ماه برای شما صادر می شود.
  5. رضایت شما برای آی پی امداد با ارزش است. به این منظور پس از انجام تعمیرات پکیج، درباره نحوه ارائه خدمات، برخورد تکنسین، سلامت دستگاه با شما تماس گرفته می شود.

خدمات نمایندگی تعمیرات پکیج دمراد در تهران

آی پی امداد دارای شعبات مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران بوده و پس از درخواست شما، نزدیک ترین کارشناسان به محل را برای ارائه خدمات تعمیرات پکیج دمراد اعزام خواهد کرد.

تعمیرات پکیج دمراد در شرق تهران

خدمات تعمیرات پکیج دمراد در آی پی امداد، شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر پکیج دمراد در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر پکیج دمراد در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات پکیج دمراد در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات پکیج دمراد در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار پکیج دمراد در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار پکیج دمراد در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

نمایندگی پکیج دمراد در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش آی پی امداد در مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر پکیج دمراد در محل و منزل

برای خدمات تعمیر پکیج دمراد در محل، می توانید هفت روز هفته از طریق پل ارتباطی با ما تماس بگیرید و حتی در روزهای تعطیل نیز می توانید به خدمات تعمیرات پکیج دمراد دسترسی داشته باشید. دلایل تعمیر پکیج دمراد در محل عبارتند از:

  • نیازی به جابجایی دستگاه پکیج دمراد نیست.
  • جلوگیری از بروز خطراتی مانند آسیب به دستگاه پکیج
  • صرفه جویی در زمان و هزینه های تعمیرات دستگاه
  • نظارت بر روند تعمیر در محل
  • تعمیر سریع و بازدید تکنسین از محل شما در کمتر از 1 ساعت
  • پاسخ به سوالات و علل خرابی دستگاه پکیج دمراد از طرف تکنسین ها
  • تحویل فاکتور و کارت گارانتی بلافاصله پس از تعمیر دستگاه

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات پکیج دمراد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تمامی تکنسین های آی پی امداد مجرب و آموزش دیده می باشند و آی پی امداد همواره سعی در افزایش مهارت و تجربه تعمیرکاران خود جهت کاهش زمان و افزایش کیفیت تعمیر پکیج دمراد داشته است. از ویژگی های مهم یک تعمیرکار پکیج دمراد آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دوره دیده، ماهر و باتجربه در انجام تعمیر پکیج دمراد
  2. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت بالا
  3. پاسخ به سوالات و ارائه عات خرابی پکیج دمراد
  4. انجام تعمیرات پکیج دمراد به نحو احسن و به طور کامل
  5. ارائه فاکتور هزینه و برگه گارانتی پس از اتمام تعمیرات

نمایندگی پکیج دمراد در آی پی امداد چه خدماتی ارائه می دهد؟

پکیج دمراد وسیله ای بسیار کاربردی است که ممکن است به دلیل استفاده نادرست و زمان با مشکل مواجه شود. زمانی که به دنبال خدمات تعمیرات پکیج دمراد هستید با مراکز مختلفی مواجه می شوید. در صورت مشاهده هر گونه مشکل در دستگاه خود می توانید پکیج دمراد خود را برای تعمیر به نمایندگی مجاز آی پی امداد بسپارید. خدمات ارائه شده در این مجموعه:

  • این مرکز با اعزام تعمیرکاران متخصص به محل مشتری خدمات تعمیرات پکیج دمراد را ارائه می دهد.
  • هزینه این تعمیرات بسیار مقرون به صرفه است و با کاهش 75 درصدی هزینه های تعمیر پکیج دمراد مطابقت دارد.
  • تکنسین های مرکز آی پی امداد آگاه و ماهر هستند. بنابراین، آنها می توانند به سرعت مشکل دستگاه شما را شناسایی کرده و آن را برطرف کنند.
  • نمایندگی تعمیرات پکیج دمراد در آی پی امداد خدمات تعمیر پکیج را با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می دهد.

تعمیرات پکیج دمراد در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

پس از تماس شما، تعمیرکاران ما در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه ای که تعیین کرده اید، به محل یا منزل شما می آید. اگر مشکل جزئی است و در محل کار یا منزل شما قابل رفع است، تکنسین ها به سرعت مشکل شما را برطرف می کنند. همچنین لازم به ذکر است که اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد، تکنسین به همراه قطعه آمده و سریعا آن را تعویض کرده و مشکل شما را حل می کند. در صورت نیاز به تعمیر قطعات خاص یا برد مدار، قطعه معیوب دستگاه پکیج دمراد به کارگاه مجهز آی پی امداد فرستاده می شود که در مدت 72 ساعت تعمیر و تحویل شما می شود.

هزینه تعمیرات پکیج دمراد

با توجه به علت خرابی پکیج دمراد، هزینه آن متفاوت است. معمولا پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین، علت آن مشخص شده و هزینه تعمیر به اطلاع شما می رسد. هزینه تعمیرات پکیج دمراد به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله:

  1. هزینه تعمیر قطعه معیوب (تعمیر قطعات همیشه هزینه کمتری دارند و تکنسین آی پی امداد برای صرفه جویی در هزینه های شما همیشه سعی در تعمیر قطعات خواهند داشت).
  2. هزینه تعویض و استفاده از قطعه جدید (تعویض قطعات با توجه به مدل پکیج هزینه متغیری دارد و باعث افزایش هزینه های تعمیر می شود).
  3. داشتن گارانتی تعمیرات و خدمات آی پی امداد (در صورتی که پکیج شما در دوره ضمانت نامه آی پی امداد باشد، هزینه تعمیر کاهش پیدا می کند).

آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد. از این رو تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات پکیج دمراد مطابق با تعرفه های اتحادیه است. همین امر موجب کاهش 75% در هزینه های خدمات تعمیر پکیج دمراد خواهد شد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد