logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر پنل تلویزیون هایسنس

تعمیر پنل تلویزیون هایسنس
تعمیر پنل تلویزیون هایسنس
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر پنل تلویزیون هایسنس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مهمترین قطعاتی که انواع مختلف تلویزیون های امروزی مجهز به آن می باشند، پنل تلویزیون می باشد. به طور کلی پنل قسمتی بسیار حساس است که در برخی مواقع به دلیل استفاده نامناسب از تلویزیون دچار مشکلاتی می شود. در این شرایط کاربران همواره به دنبال آن هستند تا بتوانند ایراد دستگاه خود را رفع نموده و اقدام به تعمیر پنل تلویزیون هایسنس نمایند. در صورتی که پنل تلویزیون شما نیز دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر آن دارید، می توانید از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد در این زمینه استفاده نمایید. این مرکز انواع خدمات عیب یابی و تعمیرات را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد تعمیرات یا تعویض پنل تلویزیون هایسنس خود را دارید، اما در این زمینه از تخصص لازم برخوردار نیستید، در این مقاله با توضیحات متخصصین مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

برای تعمیر پنل تلویزیون هایسنس به کجا مراجعه کنیم؟

هنگامی که تلویزیون مانند سایر لوازم خانگی برقی دچار خرابی ها و ایراداتی در کارکرد خود می شود، قطعات نیاز دارید تا دستگاهتان پس از تعمیر مانند روز اول شروع به کار نماید. در گام اول باید با یک نمایندگی مجاز و معتبر در زمینه تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص بتواند در سریع ترین زمان به محل مورد نظر شما اعزام شود. اعزم یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب از جمله فاکتورهای مهم در زمینه تعمیرات پنل تلویزیون هایسنس به حساب می آید. تعمیرکار متخصص باید تلویزیون معیوب شما را به دقت مورد بررسی قرار داده و ایراد آن را تشخیص دهد.

در صورتی که تعمیرکار نمایندگی نتواند ایراد پنل تلویزیون شما را به درستی تشخیص دهد، آسیب های جدی تری به دستگاه شما وارد خواهد شد. از این رو بهترین کار استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات تلویزیون هایسنس می باشد. این نمایندگی ابا برخورداری از تکنسین های متخصص و کاربلد می تواند در کوتاه ترین زمان بهترین کیفیت تعیمرات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ویژگی های یک مرکز معتبر برای تعمیر پنل تلویزیون هایسنس

برای اینکه بتوانید از خدمات یک مرکز معتبر برای تعمیر پنل تلویزیون هایسنس خود استفاده کنید، باید از ویژگی های یک مرکز معتبر تعمیراتی اطلاع پیدا نمایید. به طور کلی مراکز و تعمیرگاه هایی که در زمینه تعمیرات و تعویض قطعات تلویزیون هایسنس فعالیت می کنند، از تکنسین های متخصص و حرفه ای در این زمینه برخوردار می باشند. همچنین این مراکز برای خدمات خود گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می نمایند. این مسئله موجب می شود تا اعتماد مشتریان به کیفیت خدمات مجموعه جلب شود. همچنین این مراکز از مجوزهای اینترنتی و غیراینترنتی لازم در زمینه تعمیرات برخوردار هستند. در همین راستا می توان بیان کرد که نمایندگی مجاز آی پی امداد از تمامی این امکانات و ویژگی ها برخوردار می باشد و دستگاه شما را مانند روز اول تعمیر می نماید.

ایرادات و اشکالات متداول پنل تلویزیون هایسنس

پنل تلویزیون هایسنس یکی از اصلی ترین قطعاتی است که انواع مدل های تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی این برند را تشکیل می دهد. این بخش در برخی مواقع به دلایل مختلفی دچار ایرادات و مشکلاتی می شود که برخی از آن ها بیشتر از سایر ایرادات رخ می دهند و برای تعمیر پنل تلویزیون هایسنس اطلاع پیدا کردن از علت رخ دادن این مشکل ها واجب است. یکی از انواع این مشکلات شکستگی پنل تلویزیون می باشد که دلایل مختلفی مانند برخورد جسم سنگین و یا ضربات مختلف خواهد داشت.

شکستگی پنل یکی از مشکلاتی است که امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید حتما پنلی جدید جایگزین آن شود که هزینه بالایی به همراه خواهد داشت. همچنین در برخی مواقع پنل تلویزیون های هایسنس دچار مشکل آب خوردگی می شود که در نتیجه نفوذ رطوبت و آب به فضای میانی پنل و نمایشگر رخ می دهد. از جمله سایر ایرادات پنل می توان به سایه شدن و دوتایی شدن صفحه نمایش تلویزیون اشاره کرد که مربوط به خرابی قطعات تعبیه شده بر روی پنل تلویزیون می باشد.

نحوه تعمیر و تعویض پنل تلویزیون هایسنس

نحوه تعمیر و تعویض پنل تلویزیون هایسنس به میزان خرابی و ایراد دستگاه بستگی دارد. از این رو تنها زمانی می توان راه حل مناسب برای تعمیرات پنل را انتخاب نمود، که هریک از قسمت های مختلف پنل به طور کامل عیب یابی و بررسی گردد. به طور کلی بر روی پنل تلویزیون هایسنس که از اصلی ترین قسمت های این دستگاه است، قطعات زیادی تعبیه شده است. هریک از این قطعات به دلایل مختلفی دچار خرابی و سوختگی می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. تکنسین متخصص پس از باز نمودن پنل ابتدا ولتاژ و جریان این قطعات را بررسی می کند. در صورت خرابی قطعات معیوب با قطعاتی نو جایگزین می شوند. در شرایطی که قطعات پنل سالم باشند و مشکل از آسیب دیدگی خود پنل باشد، تکنسین اقدام به تعویض این پنل می نماید.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون هایسنس

به طور کلی هزینه تعمیرات پنل تلویزیون هایسنس به فاکتورهای متعددی مانند نوع، شدت و میزان خرابی این بخش بستگی دارد. تعمیرکار متخصص نمایندگی آی پی امداد پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه هزینه تعمیرات را به مشتری اعلام نموده و در صورت تایید، اقدام به تعمیرات تلویزیون می نماید. اما نکته قابل توجه در این زمینه این است که به دلیل اینکه مجموعه آی پی امداد هزینه تعمیرات خود را بر اساس تعرفه تعیین شده توسط اتحادیه دریافت می کند، موجب کاهش 75 درصد از هزینه های تعمیرات خواهد شد. از این رو مشتریان با استفاده از این خدمات می توانند هزینه ای منصفانه را برای تعمیرات دستگاه خود پرداخت نمایند.

محدوده ارائه خدمات تعمیر پنل تلویزیون هایسنس

به منظور رفاه حال شهروندان ساکن استان تهران و البرز، آی پی امداد اقدام به ارائه خدمات تعمیر پنل تلویزیون هایسنس در تهران و کرج نموده است. این نمایندگی مجاز در مناطق مختلف تهران و کرج شعب جدیدی افتتاح نموده است که ساکنین این محدوده ها می توانند در صورت نیاز به خدمات تعمیرات تلویزیون خود با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایند. همچنین مشتریان این مرکز نیازی به حمل و انتقال دستگاه معیوب خود به تعمیرگاه برای تعمیرات را نخواهند داشت. تنها با یکی تماس می توانند از خدمات تعمیرات دستگاه در محل و منزل خود در هر محدوده ای از شهر بهره مند شوند.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر پنل تلویزیون هایسنس در آی پی امداد

از جمله مزایایی که کاربران با استفاده از خدمات تعمیرات پنل تلویزیون هایسنس که توسط تعمیرکاران نمایندگی مجاز آی پی امداد ارائه می شود، از آن بهره مند خواهند شد، شامل موارد زیر می باشد:

  • این مجموعه در قبال کلیه خدمات تعمیرات تلویزیون به مشتریان خود ضمانت نامه معتبر و گارانتی شرکتی ارائه می دهد تا خیال افراد از بابت تعمیر دستگاه خود آسوده شود.
  • تمامی خدمات تعمیرات تلویزیون در نمایندگی مجاز آی پی امداد توسط تعمیرکاران متخصص در محل مورد نظر مشتری ارائه می شود.
  • این مجموعه در صورت تعویض قطعات تلویزیون تنها از لوازم اورجینال و فابرکی استفاده می کند تا کیفیت اولیه دستگاه حفظ شود.
6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سوگند 09 دی 1402

    سلام ببخشید تی وی هایسنس خطوط عمودی و افقی افتاده و کل تی وی رو پوشونده ولی صدا داره میشه تصویر رو دید اما خطوط افقی و عمودی و رنگارنگ باعث شده خیلی به سختی ببینیم مشکل از چیه و تقریبا چقدر هزینه داره؟سپاس

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 دی 1402

      درود، احتمالا مشکل مربوط به پنل دستگاه است که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
      • سوگند 09 دی 1402

        تقریبا هزینش چقدر میشه؟برند هایسنس

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 09 دی 1402

          درود، ابتدا باید بخش های مختلف تلویزیون به صورت دقیق توسط تکنسین متخصص عیب یابی و سپس نوع ایراد مشخص شده و هزینه به شما اعلام خواهد شد.

          پاسخ دادن
  • امیر 05 آذر 1402

    درود .تلویزیون ۴۰ هایسنس روشن بود ناگهانی دود از پشتش بلند شده .مربوط به کدام قطعه است

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 آذر 1402

      درود، برد تلویزیون را بررسی نمایید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد