logo logo تعمیر هود رابیتس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر هود رابیتس

تعمیر هود رابیتس
تعمیر هود رابیتس
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر هود رابیتس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

هود یکی از لوازم کاربردی در آشپزخانه است که با توجه به آپارتمانی بودن بیشتر خانه ها، نیاز به آن برای پخش نشدن بوی آن در کل خانه بسیار مهم است و روزانه از آن استفاده می شود و استفاده مکرر باعث آسیب می شود. برای تعمیر هود رابیتس از تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه کمک بگیرید؛ زیرا انتخاب یک تعمیرکار کم تجربه چیزی جز اتلاف هزینه، زمان و خسارت بیشتر برای شما به ارمغان نمی آورد.

برای رفع مشکل می توانید برای تعمیرات هود رابیتس با آی پی امداد تماس بگیرید. یکی از مهم ترین مزایای خدمات آی پی امداد پیگیری سریع درخواست ها، اعزام تکنسین تعمیر در کمتر از یک ساعت و امکان تعمیر هود رابیتس در محل شما می باشد. خدمات عیب یابی و تعمیرات هود رابیتس آی پی امداد توسط تعمیرکاران مجرب و ماهر انجام می شود.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات هود رابیتس صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیرات هود رابیتس در تهران

برای بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات هود رابیتس در تهران می توانید از راه های زیر با آی پی امداد تماس بگیرید و از خدمات آی پی امداد برای تعمیر هود آشپزخانه خود استفاده کنید و در کمتر از 1 ساعت تکنسین هود رابیتس در محل شما برای ارائه خدمات اعزام می شود.

  1. برای انجام تعمیرات هود رابیتس توسط آی پی امداد با شماره تماس 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. به سایت مجموعه آی پی امداد مراجعه کرده و در سایت درخواست خود را ثبت نام کنید.
  3. با ثبت اطلاعات خود در سایت، اطلاعات و زمان حضور تکنسین را به طور کامل در پنل خود دریافت خواهید کرد (در صورت تماس اطلاعات برای شما پیامک می شود).
  4. پس از انجام تعمیر هود رابیتس توسط تکنسین گارانتی خدمات و قطعات 3 تا 12 ماهه برای شما صادر می شود.

تعمیرات هود رابیتس در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

در صورت خرابی هود از آنجا که باز کردن و بستن دوباره آن خود نیاز به نیروی تکنسین نصب دارد، به شما پیشنهاد می کنیم تا برای تعمیرات هود رابیتس از خدمات تعمیر هود رابیتس در محل استفاده کنید تا از پرداخت هزینه اضافی، مشکلات نصب و احتمال خرابی در حین حمل و نقل پیش گیری کنید.

آی پی امداد به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مناطق تهران، کارگاه ها و شعب خود را جهت اعزام تکنسین به سراسر تهران قرار داده است و بسته به موقعیت مکانی شما، نزدیکترین تعمیرکار هود رابیتس در کمتر از 1 ساعت و با ارائه خدمات جامع به شما اعزام می شود. خدمات تعمیر و تعویض قطعات را به نحو احسن انجام می‌ دهد و شما را به کلی از سایر تعمیرکاران بی نیاز می کند.

تعمیرات هود رابیتس در شمال تهران

تعمیر هود رابیتس در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات هود رابیتس در غرب تهران

تعمیر هود رابیتس در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر هود رابیتس در مرکز تهران

تعمیر هود رابیتس در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد و …

تعمیرات هود رابیتس در شرق تهران

تعمیر هود رابیتس در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات هود رابیتس در جنوب تهران

تعمیر هود رابیتس در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

 خدمات پس از فروش هود رابیتس

در صورت بروز مشکل در هود رابیتس اولین پیشنهاد ما استفاده رایگان از خدمات پس از فروش هود رابیتس می باشد که شماره آن در برگه گارانتی درج شده است. در صورت پایان دوره گارانتی بهتر است به تعمیرکاری مجرب مراجعه کنید. آی پی امداد در زمینه تعمیر لوازم خانگی دارای سابقه درخشان می باشد و همواره تلاش می کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد. تیم تعمیر آی پی امداد دارای تجربه و آموزش دیده اند و در مدت زمان کوتاهی مشکل هود را تشخیص و برای تعمیر هود رابیتس سریعا اقدام می کنند. آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی میباشد و با تعرفه های اعلامی از سمت اتحادیه خدمات خود را ارائه می کند.

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات هود رابیتس را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات هود رابیتس در برگه ضمانتنامه درج شده است. شما عزیزان پس از پایان گارانتی می توانید از آی پی امداد برای تعمیرات هود رابیتس خدمات دریافت کنید.

در ادامه به طور کامل به شرح مزایای ارائه خدمات توسط آی پی امداد نسبت به سایر تعمیرکاران و نمایندگی ها می پردازیم.

تعمیرات هود رابیتس توسط آی پی امداد

عیب یابی و تعمیرات هود رابیتس با توجه به سختی حمل و نقل به شرح زیر توسط تکنسین های آی پی امداد انجام می شود. اگر به دنبال تعمیر تضمینی هستید که خیالتان را از بابت کارکرد طولانی مدت راحت کند، از خدمات نمایندگی تعمیرات هود رابیتس در آی پی امداد استفاده کنید.

پس از تعمیر هود رابیتس توسط تکنسین‌های مجرب آی پی امداد، هود تعمیر شده را به مدت 3 تا 12 ماه ضمانت نامه کتبی می ‌کند. در این صورت اگر مشکل مشابهی در محل تعمیرات رخ دهد، تعمیرکار هود رابیتس موظف‌ است تا هود شما را بدون دریافت هیچ هزینه‌ اضافی مجدداً تعمیر کنند. این امر به خودی خود نشان از اطمینان این مجموعه به مهارت تکنسین ها، خدمات و قطعات مورد استفاده برای تعمیر است.

  1. تعمیر هود رابیتس با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات هود رابیتس در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تعمیر هود رابیتس در محل است ولی در نهایت انتخاب هر یک از موارد ذکر شده به عهده شماست.

 تعمیر هود رابیتس در محل کار یا منزل

برای استفاده از خدمات تعمیر هود رابیتس در محل می توانید هنگام تماس و یا ثبت درخواست در سایت، تعمیرات هود رابیتس در محل را انتخاب کنید و پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار با ابزار و قطعات مورد نیاز برای عیب یابی در محل حاضر شود. تعمیرکار هود رابیتس پس از بازکردن هود و یافتن قطعه معیوب تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه انجام خواهند داد و اغلب از تعویض قطعه معیوب خودداری می کنند. یک قطعه معیوب تنها در صورتی تعویض می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد. این قطعات فقط با قطعات اصلی تعویض می شوند. تمامی این قطعات دارای گارانتی اصلی هستند و مستقیماً از سازنده اصلی تهیه می شوند.

دلایل مختلفی برای تعمیرات هود رابیتس در محل شما وجود دارد:

  1. نیازی به جابجایی هود نیست.
  2. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  3. تعمیرات سریعتر انجام میگیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  4. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  6. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیر هود رابیتس دریافت می کنید.

پس از ثبت درخواست شما برای حضور تکنسین در محل هماهنگی زمان حضور و مشخصات تکنسین هود رابیتس در سایت آی پی امداد از طریق پنل کاربری خود مطلع شوید.

تعمیر هود رابیتس در کارگاه آی پی امداد

هرچند این مورد را زیاد به شما پیشنهاد نمی کنیم چون شامل مدت زمان طولانی تر شدن تعمیر هود رابیتس و همچنین هزینه اضافی برای شما خواهد بود. (هزینه باز و دوباره بستن هود، هزینه تحویل به پیک و دریافت آن) ولی در صورتی که شرایط حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشد، می توانید برای انجام تعمیرات هود رابیتس آن را به کارگاه های مجاز آی پی امداد در سطح شهر تحویل دهید.

  1. تحویل هود آشپزخانه به پیک آی پی امداد: پیک آی پی امداد برای دریافت هود با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و هود را از شما تحویل گرفته و طبق مشخصات هود به شما رسید می دهد. سپس آن را به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد در منطقه می برد. پس از اتمام تعمیرات هود آشپزخانه رابیتس همراه با گارانتی و فاکتور هزینه توسط پیک برای شما ارسال می شود.
  2. تحویل هود به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، هود را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات هود رابیتس، هماهنگی های لازم برای دریافت هود با شما انجام خواهد شد.

برگه مشخصات محصول را تا دریافت هود نگه دارید و به پیک تحویل دهید.

 مزایای استفاده از خدمات نمایندگی های مجاز آی پی امداد برای هود رابیتس

اگر هود شما با مشکل مواجه است و برای تعمیر هود رابیتس به تعمیرکار نیاز دارید، بهتر است با نمایندگی های مجاز تماس بگیرید. زیرا همانطور که گفته شد، در نمایندگی های معتبر از تکنسین های تجربه و حرفه ای برای ارائه خدمات استفاده میکند. آی پی امداد یکی از نمایندگی های مجاز هود رابیتس می باشد.

کارشناسان آی پی امداد پس از رسیدن به محل فورا و بدون معطلی به عیب یابی هود رابیتس شما می پردازند. سپس دستگاه را تعمیر می کنند. سرعت عمل تکنسین ها با توجه به تجربه و دانشی که در این کار دارند، بسیار بالاست. به نحوی که فاصله خراب شدن تا تعمیر کامل هود شما حتی یک روز هم نخواهد شد.

  1. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر
  2. در صورت عدم وجود قطعات فابریک استفاده از قطعات با کیفیت بالا
  3. کوتاه ترین زمان برای قبت درخواست و پیگیری اعزام تکنسین به محل شما
  4. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات هود رابیتس توسط تکنسین های آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی می شود
  5. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  6. ارائه خدمات تعمیرات هود رابیتس به طور کامل و جامع توسط تکنسین های آی پی امداد
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  8. هزینه تعمیرات هود رابیتس در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار هود رابیتس در آی پی امداد چیست؟

برای تعمیر هود رابیتس توصیه می‌شود از تعمیرکارانی باتجربه و حرفه‌ای استفاده کنید. با تماس با نمایندگی مجاز آی پی امداد در تهران نزدیک ترین تکنسین به محل شما اعزام شده اقدام به تعمیر می‌ کنند. مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به دیگر نمایندگی ها، کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای را از سراسر ایران گرده هم جمع آورده است. این تعمیرکاران دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات انواع هود هستند.

علاوه‌ بر تجربه و تخصص تعمیرکاران، این نمایندگی دوره‌های آموزشی‌ را برای تکنسین های خود برگزار می کند و باعث پیشرفت مهارت، شناخت فناوری‌های جدید و پیشرفته در انواع مدل های هود رابیتس می‌شود. این امر باعث می‌شود و همچنین به سرعت و به بهترین نحو مشکل هود شما را حل کنند. در آی پی امداد، اعتماد شما برای ما ارزشمند است.

مهمترین فاکتورهای یک تکنسین هود رابیتس آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع مدل های هود رابیتس
  3. منظم و آراسته
  4. وقت شناس و دقیق
  5. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  6. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  7. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  8. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

چقدر زمان لازم است تا هود رابیتس تعمیر شود؟

قبل از بررسی هود نمی توان مدت زمان تعمیرات هود رابیتس را تعیین کرد، عوامل زیادی در زمان تعمیرات دستگاه موثر هستند و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارتی که دارند، پس از بررسی و عیب یابی هود رابیتس، زمان تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می دهند. در صورت نیاز به تعویض قطعه، جابجایی هود و زمان مورد نیاز برای تست نهایی، زمان تعمیر افزایش می یابد. در حالی که تعمیر هود رابیتس در محل بسیار سریعتر انجام می شود. برای انتقال هود باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات هود رابیتس اضافه کنید.

کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین مدت زمان تعمیرات هود رابیتس 72 ساعت کاری می باشد.

 آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی هود رابیتس جلوگیری کرد؟

اگر به صورت دوره ای فیلتر، موتور و هود را بررسی کنید و در صورت مشاهده ایراد سریعا با تعمیرکار هود رابیتس تماس بگیرید، مطمئن باشید که نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارید و با پرداخت هزینه سرویس دوره ای، هود بدون تعویض قطعات مانند روز اول کار می کند.

 عیب یابی هود رابیتس توسط خودتان

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای هود رابیتس به وجود می آید، رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

نحوه تعمیر مشکل روشن نشدن لامپ هود رابیتس

  • فراموشی خاموش کردن لامپ هود و در نتیجه ذوب شدن سرپیچ و مشکلات این چنینی دلیل برای روشن نشدن لامپ هود است.
  • برای جلوگیری از این مشکل بهتر است پس از هر بار استفاده از هود آن را خاموش کنید.

طریقه تعمیرات مشکل خاموش نشدن هود رابیتس

  • خرابی دکمه روشن و خاموش هود
  • معیوب شدن پانل تاچ لمسی هود
  • آسیب دیدگی برد فرمان یا برد کنترل هود
  • خراب شدن برد الکترونیکی اصلی

راهنمای عیب یابی و تعمیر مشکل ذوب شدن سیم کشی هود رابیتس

  • در صورت عدم انتخاب محل نصب مناسب حرارت زیاد موجب ذوب شدن سیم ها می شود.
  • پیش از بررسی سیم کشی توسط خودتان حتما فیوز برق را قطع کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید و بهتر است با تعمیرکار هود رابیتس تماس بگیرید.
  • با انتخاب محل نصب مناسب از مشکلات ذوب شدن سیم کشی پیشگیری کنید.

نحوه عیب یابی مشکل روشن و خاموش شدن بی دلیل هود رابیتس

  • علت اصلی روشن و خاموش شدن بی دلیل هود میتواند مشکلات سیم کشی و شل بودن سیم کشی باشد.
  • برای عیب یابی و تعمیرات هود رابیتس خود می توانید از متخصصین نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

با رعایت این نکات از خرابی هود رابیتس جلوگیری کنید

برای جلوگیری از خرابی هود رابیتس، می توانید به صورت دوره ای فیلتر را تمیز کرده و خودتان مشکلات دستگاهتان را برطرف کنید. با توجه به اینکه فیلتر هود باعث می شود موتور هود قدرت مکش بالایی برای جذب بو و دود و ذرات معلق ریز داشته باشد. اما کثیف بودن فیلتر و تعویض نکردن به موقع هود باعث بروز مشکلات زیادی در هود آشپزخانه می شود. همچنین وجود ذرات چربی و گرد و غبار در قسمت های هود و بدنه باعث ضعیف شدن عملکرد هود آشپزخانه می شود.

پس بهتر است هر 6 ماه یکبار فیلتر هود را تمیز یا تعویض کنید. اگر صدای غیرعادی از هود شنیدید، باید سریعا آن را تعمیر کنید، در غیر این صورت موتور هود به زودی از کار می افتد. دلیل اصلی صدای غیرعادی هنگام روشن شدن هود نشان دهنده مشکل در راه اندازی فن است.

 هزینه تعمیرات هود رابیتس چقدر است؟

مهمترین بخش پس از تعمیرات هود رابیتس، هزینه آن است. بهتر است برای تعمیر هود رابیتس یا هر وسیله دیگری از خدمات نمایندگی تعمیرات مخصوص همان وسیله استفاده کنید. قیمت تعمیرات هود رابیتس در نمایندگی مجاز و مرکزی آن بسیار کم و مقرون به‌ صرفه است. به طور کلی نرخ تعمیرات توسط اتحادیه و نهادهای ناظر از پیش تعیین شده است و آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق با تعرفه های اتحادیه است. اولویت ما تعمیر هود رابیتس به بهترین نحو ممکن است پس از اتمام تعمیرات دستگاه، تکنسین یک فاکتور دقیق برای شما صادر می کند.

هزینه تعمیر هود رابیتس شامل دو قسمت است:

  1. هزینه ثابت: هزینه تعمیر تکنسین و هزینه حمل و نقل می باشد.
  2. هزینه متغیر: در صورت استفاده از قطعات است.

در صورت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات هود رابیتس آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد