logo logo تعمیر ماکروفر نیولایف با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ماکروفر نیولایف

تعمیر ماکروفر نیولایف
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ماکروفر نیولایف به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این مطلب قصد داریم به طور کامل مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیر ماکروفر نیولایف را توضیح دهیم. یکی از مهمترین خدمات آی پی امداد برای تعمیر مایکروفر نیولایف، تعمیر حضوری توسط تعمیرکار حرفه ای و باتجربه، تحویل با پیک آی پی امداد برای تعمیر در کارگاه و یا تحویل مایکروفر توسط خودتان به نزدیکترین کارگاه به محل زندگی شما می باشد.

همچنین در ادامه مزیت استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات مایکروفر نیولایف و نحوه ثبت درخواست در سایت و تماس را به طور کامل برای شما خواهیم گفت. خدمات تعمیر مایکروویو نیولایف در تعمیرگاه مجاز ماکروفر نیولایف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی رسمی توسط تعمیرکار آموزش دیده انجام می شود.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر ماکروفر نیولایف صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست و تماس با نمایندگی برای تعمیر ماکروفر نیولایف در تهران

برای ثبت درخواست تعمیر ماکروفر نیولایف می توانید با روش های زیر با آی پی امداد تماس بگیرید. فرقی نمی کند در کدام منطقه زندگی کنید، خدمات آی امداد تمام تهران را پوشش می دهد.

  1. ثبت درخواست به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد و یا تماس با شماره 02158948 برای انجام تعمیرات ماکروفر نیولایف توسط تکنسین متخصص در اولین فرصت.
  2. پس از ثبت درخواست توسط پشتیبانان درخواست شما در اولین فرصت بررسی و نزدکترین تعمیرکار مایکروفر نیولایف در کمتر از 1 ساعت همراه با قطعات و تجهیزات به محل شما اعزام می شود (اطلاعات تکنسین و زمان حضور از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود.)
  3. برای استفاده از خدمات می توانید در سایت آی پی امداد درخواست آنلاین ثبت کنید. درخواست های ثبت شده در سایت به سرعت توسط پشتیبانان بررسی و پیگیری می شوند.
  4. مهمترین مزیت ثبت درخواست از طریق سایت: ارسال کد پرسنلی و اطلاعات تکنسین ماکروفر نیولایف به همراه زمان حضور در محل برای شما در پنل کاربر ارسال می شود.
  5. در صورتی که بخواهید می توانید ماکروفر نیولایف را به پیک آی پی امداد تحویل دهید و فاکتور دریافت نمایید. (فاکتور را تا زمان دریافت ماکروفر نگهدارید.)
  6. به منظور اطمینان از تعمیرات ماکروفر نیولایف گارانتی خدمات 3 تا 12 ماه برای شما صادر می شود.
  7. رضایت شما برای آی پی امداد با ارزش است. به این منظور پس از انجام تعمیرات ماکروفر نیولایف، درباره نحوه ارائه خدمات، برخورد تکنسین، سلامت دستگاه با شما تماس گرفته می شود.

کاربران گرامی آی پی امداد، اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری نموده اید با شماره نمایندگی تعمیرات مایکروفر نیولایف که در برگه گارانتی درج شده است تماس حاصل نمایید تا از خدمات پس از فروش این محصول بهره مند شوید.

آی پی امداد نمایندگی تعمیرات مایکروفر نیولایف در مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب را دارد؟

آی‌پی امداد برای دسترسی راحت‌تر به نمایندگی‌های خود در سراسر شهر تهران، شعبه‌های متعددی از تعمیرگاه‌های خود را برای دسترسی سریع و آسان برای ارائه خدمات و اعزام تکنسین‌ها ایجاد کرده است تا تمام مناطق را تحت پوشش قرار دهد. چنانچه احساس کردید ماکروفر شما به مشکل برخورده است و نیاز به تعویض قطعه یا تعمیر دارد، می توانید با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماکروفر نیولایف آی پی امداد در شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران تماس بگیرید. برای سهولت در دریافت خدمات تعمیر مایکروفر نیولایف آی پی امداد خدمات متفاوتی را ارائه می کند.

تعمیر ماکروفر نیولایف در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و …

تعمیر ماکروفر نیولایف در مرکز تهران

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و …

تعمیر ماکروفر نیولایف در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد و …

تعمیر ماکروفر نیولایف در غرب تهران

صادقیه، ستار خان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس و …

تعمیر ماکروفر نیولایف در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

نحوه استفاده از خدمات پس از فروش ماکروفر نیولایف

در صورتی زمان زیادی از خرید ماکروفر نیولایف شما نمی گذرد، اما خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا کرده است، می توانید از خدمات پس از فروش ماکروفر نیولایف استفاده کنید. برخی از برندهای تولید کننده لوازم برقی برگه خدمات پس از فروش با اعتبار 13 تا 18 ماهه را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در صورت خراب شدن دستگاه مشتریان می توانند به نمایندگی تعمیرات ماکروفر نیولایف در نزدیکی خود مراجعه کنند. اما اگر به هر دلیلی نمی توانید از خدمات پس از فروش نیولایف استفاده کنید، به هیچ عنوان نگران نباشید. شما می توانید با سپردن تعمیرات مایکروفر نیولایف به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد، با کمترین قیمت به تعمیر دستگاه خود بپردازید.

مهمترین نکته در استفاده از خدمات آی پی امداد این است که آی پی امداد ماکروفر نیولایف را گارانتی نکرده است، اما نمایندگی تعمیر اکثر برندهای لوازم خانگی را دارد. اگر ماکروفر شما گارانتی دارد و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات ماکروفر نیولایف در برگه ضمانت می باشد، بهتر است از گارانتی استفاده کنید و پس از اتمام یا لغو گارانتی برای تعمیرات مایکروفر نیولایف به آی پی امداد مراجعه کنید و از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

مزایای تعمیر ماکروفر نیولایف توسط آی پی امداد

آی پی امداد برای ارائه خدمات بهتر امکانات ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید بر اساس شرایط خود یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر نیولایف در آی پی امداد را انتخاب کرده و از آن برای تعمیر ماکروفر خود استفاده کنید. آی پی امداد دارای مزایایی است که با دانستن آن می توانید با اطمینان بیشتری تعمیرات دستگاه خود را به تعمیرگاه مجاز مایکروفر نیولایف بسپارید. برخی از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر نیولایف عبارت است از:

  1. شرکت آی پی امداد برترین تکنسین های تعمیر مایکروفر نیولایف را به محل اعزام می کند تا به صورت تخصصی به عیب یابی ماکروفر نیولایف و تعمیرات آن بپردازند.
  2. نمایندگی تعمیرات ماکروفر نیولایف در تهران، فاکتور خرید تمام قطعات و هزینه هایی که برای تعمیر ماکروفر نیولایف انجام شده است را با جزئیات کامل در اختیار مشتریان قرار می دهد.
  3. عیب یابی، سرویس و تعمیر مایکروفر نیولایف در منزل یا محل کار
  4. اعزام نیروهای آموزش دیده و حاذق در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر نیولایف
  5. کاهش 75 درصد هزینه سرویس و عیب یابی مایکروفر نیولایف
  6. اعطای گواهینامه معتبر با اعتبار 3 تا 12 ماهه برای مشتریان

شرکت آی پی امداد در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، خدماتی را برای آن در نظر گرفته است که باعث رفاه بیشتر و رضایتمندی تمام مشتریان از مجموعه آی پی امداد شده است. برخی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر نیولایف عبارت است از:

  1. تعمیر در محل شما
  2. تعمیر در کارگاه های آی پی امداد

تعمیر ماکروفر نیولایف در محل شما

دلایل زیادی برای تعمیر ماکروفر نیولایف در محل کار یا زندگی شما وجود دارد که اصلی ترین آن عدم نیاز به جابجایی و کاهش احتمال آسیب در حین جابجایی است که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود.

  • امکان تست دستگاه بلافاصله پس از تعمیر توسط خودتان وجود دارد و در صورت وجود مشکل، تکنسین آن را برطرف می کند.
  • رعایت مراحل تعمیر توسط تعمیرکار مایکروفر نیولایف و در نهایت دریافت کارت گارانتی خدمات و فاکتور هزینه ها از تکنسین آی پی امداد

توجه داشته باشید که کیفیت خدمات ارائه شده در محل توسط تکنسین های آی پی امداد هیچ تفاوتی با خدمات تعمیرات مایکروویو نیولایف در کارگاه ها ندارد. برای درخواست تعمیر ماکروفر نیولایف در محل می توانید پس از ثبت درخواست و تایید آن از طریق پنل کاربری خود برای هماهنگی زمان حضور تکنسین ماکروفر نیولایف در سایت آی پی امداد مطلع شوید.

دریافت ماکروفر نیولایف توسط پیک آی پی امداد و یا خودتان برای تعمیر در کارگاه

اگر به هر دلیلی حضور تکنسین در محل کار یا زندگی شما برای انجام تعمیرات ماکروفر نیولایف وجود ندارد، شما می توانید از خدمات تعمیر در کارگاه آی پی امداد بهره مند شوید. برای استفاده از خدمات، پس از ثبت درخواست در سایت و یا تماس تلفنی با مرکز تعمیرات ماکروفر نیولایف، پیک آی پی امداد به محل مورد نظر شما مراجعه و دستگاه را از شما تحویل می گیرد.

پس از دریافت، برگه ای حاوی اطلاعات ماکروفر، زمان دریافت، تحویل و … به عنوان رسید به شما می دهد. سپس مایکروفر را برای تعمیر به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد تحویل می دهد. پس از انجام تعمیرات، پیک کارت گارانتی، فاکتور و ماکروفر را به آدرس دریافتی تحویل می دهد و برگه رسید را پس می گیرد. نکته برای دریافت ماکروفر نیاز است تا برگه رسید را به پیک تحویل دهید.

خدمات نمایندگی مجاز توسط آی پی امداد برای تعمیر ماکروفر نیولایف

آی پی امداد به منظور ارائه خدمات بهتر توسط تکنسین ها و افزایش رضایت شما عزیزان خدمات ویژه ای را برای نمایندگی تعمیرات ماکروفر نیولایف در نظر گرفته است.

  1. فرقی نمی کند تعمیر در محل شما انجام شود یا در کارگاه های آی پی امداد، همیشه از قطعات اصلی برای تعویض و تعمیر ماکروفر نیولایف استفاده می شود (در صورت نبود قطعه فابریک، برای تعمیر مایکروفر نیولایف از قطعات مرغوب استفاده می شود).
  2. ما همیشه سعی کرده ایم خدمات آی پی امداد را به صورت 24 ساعت شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل ارائه دهیم.
  3. کلیه خدمات و قطعات توسط تکنسین های آی پی امداد 3 ماه تا 1 سال گارانتی می شود.
  4. در صورت بروز مشکل در مدت گارانتی، کلیه خدمات به صورت رایگان ارائه می شود.
  5. همواره تلاش شده تا تمامی مناطق تحت پوشش نمایندگی های آی پی امداد قرار گیرد.
  6. خدمات تعمیرگاه مجاز ماکروفر نیولایف در تهران به صورت کامل و جامع توسط آی پی امداد ارائه می شود.
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیراینترنتی می باشد.
  8. هزینه تعمیرات مایکروفر نیولایف در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه است و هزینه اضافی دریافت نمی باشد.
  9. با استفاده از خدمات مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه ها صرفه جویی کنید.

ویژگی های مهم تعمیرکار ماکروفر نیولایف آی پی امداد چیست؟

مهارت تکنسین ها را می توان از جمله دلایل گران بودن و معطلی زیاد برای اعزام تکنسین برای خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر نیولایف دانست. اما باید بدانید که تمامی تکنسین های آی پی امداد مجرب و آموزش دیده می باشند و ای پی امداد همواره سعی در افزایش مهارت و تجربه تعمیرکاران خود جهت کاهش زمان و افزایش کیفیت تعمیر مایکروفر نیولایف داشته است. از ویژگی های مهم یک تکنسین ماکروفر نیولایف آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. منظم، آراسته و وقت شناس
  2. رعایت موارد بهداشتی
  3. دوره دیده، ماهر و باتجربه در انجام تعمیر مایکروویو نیولایف
  4. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت بالا
  5. پاسخ به سوالات و ارائه عات خرابی ماکروفر
  6. انجام تعمیرات مایکروفر نیولایف به نحو احسن و به طور کامل
  7. ارائه فاکتور هزینه و برگه گارانتی پس از اتمام تعمیرات
  8. ارائه خدمات ماکروفر نیولایف در طول دوره گارانتی توسط تکنسین

تعمیر ماکروفر نیولایف چه مدت طول می کشد؟

بسیاری از مراجعه کنندگان بلافاصله بعد از تماس با نمایندگی آی پی امداد برای انجام تعمیرات ماکروفر نیولایف، این سوال سوال را می پرسند که تعمیر مایکروفر نیولایف چقدر زمان می برد؟  برای پاسخ به این سوال عوامل موثر زیادی وجود دارد.

  1. پیدا کردن علت خرابی و عیب یابی ماکروفر نیولایف
  2. نیاز به تعویض قطعه و تست مجدد دستگاه
  3. زمان تعمیر با توجه به مشکل متفاوت است.
  4. تعمیر در محل یا تعمیر کارگاه آی پی امداد
  5. ارسال و دریافت ماکروفر نیولایف توسط پیک و یا توسط مشتری

این موارد تاثیر مستقیمی در مدت زمان تعمیرات مایکروفر نیولایف دارند. بعد از بررسی، تکنسین می تواند به شما پاسخ دهد مشکل ماکروفر چیست و چقدر زمان برای تعمیر آن نیاز است. زمان اعلام شده توسط تکنسین با توجه به سطح مهارت و ایراد دستگاه متفاوت است. تعمیر ماکروفر نیولایف در محل بسیار سریعتر انجام می شود. کاربران گرامی آی پی امداد، حداکثر مدت زمان تعمیرات ماکروفر نیولایف 3 روز کاری می باشد که این مدت شامل زمان انتقال به کارگاه های آی پی امداد، تعمیر و تعویض قطعه است.

 برای جلوگیری از خرابی ماکروفر نیولایف چه کاری انجام دهیم؟

سرویس به موقع و عیب یابی ماکروفر نیولایف به اندازه تعمیرات این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل اهمیت عیب یابی و تعمیر ماکروفر نیولایف این است که تنها زمانی می توان تعمیرات این دستگاه را با دقت و کیفیت بالایی انجام داد که علت خرابی آن اصولی و درست تشخیص داده شود. به همین خاطر پیشنهاد می شود برای تعمیرات مایکروفر نیولایف به صورت تخصصی و اصولی، به نمایندگی تعمیرات ماکروفر نیولایف در تهران مراجعه شود. شرکت آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز ماکروفر نیولایف با اعزام تکنسین های متخصص به محل، عیب یابی  دستگاه شما را با کیفیت بالایی انجام می دهد.

شما می توانید با رعایت موارد گفته شده از خرابی ماکروفر نیولایف خود پیشگیری کنید:

  1. تمیز نکردن داخل ماکروفر از چربی و باقیمانده مواد غذایی باعث جذب انرژی می شود.
  2. پختن برخی از غذاها در ماکروفر فشار زیادی به دستگاه وارد می کند مانند تخم مرغ و سیب زمینی
  3. روشن کردن ماکروفر وقتی چیزی در آن نیست.
  4. در نهایت دلیل اصلی خرابی ماکروفر را می توان به عدم سرویس های دوره ای معرفی کرد.
  5. فقط باید از ظروف با علامت مخصوص مایکروویو استفاده کنید.
  6. باید روی ظروف را بپوشانید تا غذا خشک نشود.
  7. باید غذاهای متراکم را برای مدت طولانی و با قدرت کمتر بپزید.
  8. باید مراقب باشید که خروجی حرارت مایکروویو را نپوشانید تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.
  9. باید بدانید که جوشاندن آب در مایکروفر به دلیل خطر توصیه نمی شود.

یکی از بهترین راه های جلوگیری از خرابی، سرویس ماکروفر نیولایف به طور منظم  است. با انجام سرویس های دوره ای، هزینه های خود را به حداقل برسانید همچنین هزینه هایی که برای سرویس دوره ای می پردازید در مقایسه با تعمیر ماکروفر نیولایف بسیار کم است.

راهنمای عیب یابی مشکلات ماکروفر نیولایف در منزل

در ادامه به بررسی ایرادت و مشکلات ماکروفر نیولایف و راهکار رفع آنها خواهیم پرداخت:

نحوه رفع مشکل اجرا نشدن برنامه پخت مایکروفر نیولایف

  1. درب دستگاه را چک کنید تا باز نباشد.
  2. چک کنید زیرا گزینه lock یا قفل کودک ممکن است فعال باشد.
  3. این گزینه را غیرفعال کنید و سپس مجدداً برنامه پخت موردنظر را راه‌اندازی کنید.
  4. ممکن است علت خراب شدن سوییچ درب، سوییچ سرامیکی، فیوز حرارتی و … باشد.

راهنمیا تعمیر مشکل خاموش و روشن شدن مایکروفر نیولایف

  1. ابتدا باید کلیدهای دستگاه را بررسی کنید تا گیر نکرده باشند.
  2. از باز نبودن برنامه های متعدد در دستگاه اطمینان حاصل نمایید.
  3. تایمر را چک کنید تا فعال نشده باشد.
  4. در نهایت باید برد کنترل را نیز بررسی نمایید.

طریقه عیب یابی نچرخیدن ظرف درون ماکروفر نیولایف

  1. ولتاژ پریز را چک کنید.
  2. موتور صفحه گردان را بررسی کنید.
  3. مگنترون و هدایت کننده ی موج هم ممکن است منبع مشکل باشند ولی باید توسط فردی متخصص بررسی شوند.

نحوه رفع مشکل جرقه زدن ماکروفر نیولایف

  1. بررسی کنید که لامپ مگنتران مشکلی نداشته باشد
  2. ورق نسوز را بررسی نمایید تا آسیب ندیده باشد.
  3. چک نمایید تا فلزی داخل دستگاه نباشد.

راهنمای عیب یابی لامپ مگنتران مایکروفر نیولایف

  1. ممکن است خود لامپ سوخته باشد.
  2. قبل از تعویض قطعات دیگر ، لامپ را تعویض کنید.
  3. سیم ها، سوکت ها، و لامپ را بررسی کنید.
  4. اگر این قطعات مشکلی نداشتند، با مولتی متر برد کنترل را چک کنید تا مطمئن شوید که به سوکت های لامپ ولتاژ درستی می فرستد.
  5. اگر برد کنترل ولتاژ کافی به سوکت لامپ نمی رساند، آن را تعویض کنید.
  6. اگر بعد از تعویض لامپ همچنان مشکل وجود داشت، با مولتی متر سوکت ها را از نظر پیوستگی چک کنید و اگر پیوستگی نداشتند، آن ها را تعویض کنید.

شاید عیب یابی ماکروفر نیولایف در منزل امری ساده و راحت باشد اما تعمیر آن امری تخصصی است و هر اقدام ناشیانه ای در این راستا می تواند خطرات زیادی داشته باشد. بهتر است برای این که تشخیص غلطی نداشته باشید از تکنسین ها تعمیرکاران در عیب یابی ماکروفر کمک بگیرید. توجه داشته باشید که نباید خودتان ماکروفر را تعمیر کنید زیرا مهم ترین مرحله در تعمیر ماکروفر نیولایف است و اگر تعمیر به درستی انجام نشود خطرات جانی و مالی به همراه دارد.

هزینه انجام تعمیرات و سرویس های دوره ای ماکروفر نیولایف چقدر است؟

آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق با تعرفه های اتحادیه است. همین امر موجب کاهش 75% در هزینه های تعمیرات ماکروفر نیولایف خواهد شد. اگر مایکروفر در دوره گارانتی آی پی امداد باشد، هزینه ها بسیار پایین است و تعمیرات دستگاه در برخی موارد رایگان انجام می شود. با توجه به علت خرابی مایکروویو، هزینه آن متفاوت است و معمولا پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین، علت آن مشخص شده و هزینه تعمیر به اطلاع شما می رسد. به طور کلی هزینه های تعمیر مایکروفر نیولایف به دو قسمت تقسیم می شود:

  1. مدل ماکروفر (هزینه قطعات در مدل های جدیدتر بیشتر است)
  2. هزینه تعمیر قطعات
  3. قرارداشتن در دوره گارانتی آی پی امداد (هزینه ها را کاهش می دهد)

قیمت اعلام شده قبل از تعمیر توسط تکنسین تقریبی است و هزینه نهایی پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار ماکروفر نیولایف با فاکتوری که شامل قیمت و هزینه های دقیق است صادر می شود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد