logo logo تعمیر ماکروفر نوا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ماکروفر نوا

تعمیر ماکروفر نوا
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ماکروفر نوا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در صورتی که ماکروفر نوا شما مشکلی دارد، بهتر است برای تعمیر ماکروفر نوا از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید. برای سرویس، عیب یابی و تعمیر مایکروفر نوا، بهترین پیشنهاد ما استفاده از خدمات آی پی امداد است. آی پی امداد در تمامی مناطق تهران از شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز شعبه دارد و در کمترین زمان ممکن برای تعمیرات ماکروفر نوا به محل شما مراجعه خواهد کرد همچنین آی پی امداد یکی از نمایندگان مجاز تعمیرات لوازم خانگی و نمایندگی تعمیرات ماکروفر نوا نیز می باشد. در ادامه مزیت استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر مایکروویو نوا و نحوه ثبت درخواست در سایت و تماس با پشتیبانی را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر ماکروفر نوا صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست و تماس با نمایندگی برای تعمیر ماکروفر نوا در تهران

آی پی امداد نمایندگی مجاز لوازم خانگی در تهران می باشد و شما می توانید به 3 روش از خدمات آی پی امداد استفاده کنید. برای ثبت درخواست تعمیر ماکروفر نوا می توانید با روش های زیر با آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید.

  1. تماس با شماره 02158948 برای انجام تعمیرات ماکروفر نوا توسط تکنسین متخصص
  2. ثبت درخواست تعمیر ماکروفر نوا در سایت
  3. انجام هماهنگی های لازم و تحویل ماکروفر به نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به منطقه خودتان

اولین و بهترین پیشنهاد ما این است که با مرکز آی پی امداد تماس بگیرید تا علت خرابی ماکروفر خود را مشخص کنید. در برخی موارد اگر ماکروفر مشکل جدی نداشته باشد، توسط پشتیبانی راهنمایی می شوید تا تعمیرات ماکروفر نوا توسط خودتان انجام شود و در صورت وجود مشکل اساسی، درخواست شما برای تعمیر مایکروفر نوا ثبت می شود.

همچنین می توانید درخواست خود را از طریق سایت ثبت کنید. پشتیبانی 24 ساعته آی پی امداد پاسخگوی شما خواهد بود. پس از ثبت درخواست تعمیرات مایکروفر نوا، هماهنگی های لازم برای حضور تکنسین آی پی امداد در محل شما انجام خواهد شد. زمان ورود تکنسین و اطلاعات پرسنل برای شما ارسال خواهد شد. پس از ثبت درخواست توسط پشتیبانان درخواست شما در اولین فرصت بررسی و نزدکترین تعمیرکار ماکروفر نوا در کمتر از 1 ساعت همراه با قطعات و تجهیزات به محل شما اعزام می شود.

آی پی امداد نمایندگی تعمیر مایکروفر نوا در مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب را دارد؟

برای بهره مندی از خدمات آی پی امداد فرقی نمی کند که در کدام منطقه از تهران زندگی می کنید. آی پی امداد شعبه های زیادی در شهر تهران دارد و پس از ثبت درخواست شما نزدیکترین تکنسین در کمتر از 1 ساعت در محل شما برای تعمیر مایکروفر نوا حضور خواهد داشت. شعبه های نمایندگی تعمیرات ماکروفر نوا آی پی امداد در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران وجود دارد.

تعمیرات ماکروفر نوا در شمال تهران

تعمیر ماکروفر نوا در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و …

تعمیرات ماکروفر نوا در مرکز تهران

تعمیر ماکروفر نوا در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و …

تعمیرات ماکروفر نوا در جنوب تهران

تعمیر ماکروفر نوا در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد و …

تعمیرات ماکروفر نوا در غرب تهران

تعمیر ماکروفر نوا در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، سردار جنگل، خلیج فارس، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان و …

تعمیرات ماکروفر نوا در شرق تهران

تعمیر ماکروفر نوا در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

نحوه استفاده از خدمات پس از فروش ماکروفر نوا

تمامی برندها خدمات پس از فروش محصولات خود را به مشتریان ارائه می دهند. برای بهره مندی از خدمات پس از فروش ماکروفر نوا می توانید با شماره درج شده در برگه گارانتی کالا تماس بگیرید تا تکنسین خدمات پس از فروش برای تعمیر ماکروفر نوا به محل شما مراجعه کند. یکی از مزیت های خدمات پس از فروش، رایگان بودن آن است. اما به دلیل محدود بودن شعب در تهران، معمولا زمان زیادی طول می کشد تا تعمیرکار به محل شما مراجعه کند.

در صورتی که کارت گارانتی را گم کرده اید، مدت گارانتی به پایان رسیده است، تعمیرات مایکروفر نوا شامل موارد درج شده در گارانتی نمی شود و یا از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی راضی نبوده اید، می توانید از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد استفاده کنید. مهم ترین نکته در استفاده از خدمات آی پی امداد این است که آی پی امداد ماکروفر نوا را گارانتی نکرده، اما نمایندگی تعمیر اکثر برندهای لوازم خانگی را دارد.

مزایای تعمیر ماکروفر نوا توسط آی پی امداد

آی پی امداد برای ارائه خدمات بهتر امکانات ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید بر اساس شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کرده و خدمات تعمیر ماکروفر نوا را دریافت کنید.

  1. بررسی درخواست شما بلافاصله پس از ثبت
  2. ارائه خدمات تعمیر مایکروفر نوا در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل
  3. حضور تکنسین تعمیر ماکروفر نوا در محل، همراه با قطعات و لوازم مورد نیاز جهت تعمیر محصول در محل شما
  4. ارائه برگه گارانتی خدمات و قطعات از 3 ماه تا 1 سال
  5. امکان تعمیر ماکروفر در کارگاه های آی پی امداد

برای بهره مندی از خدمات تعمیرات ماکروفر نوا در کارگاه‌ های آی پی امداد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  1. پیک  آی پی امداد برای دریافت ماکروفر نوا به آدرس مورد نظر شما مراجعه و پس از دریافت آن را به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد جهت تعمیر ماکروفر نوا تحویل می دهد.
  2. در صورت امکان می توانید ماکروفر نوا را به نزدیکترین کارگاه تعمیر آی پی امداد تحویل دهید. پس از تعمیر نیز خودتان برای دریافت دستگاه مراجعه کنید.

تعمیر ماکروفر نوا در محل شما

توجه داشته باشید که کیفیت خدمات ارائه شده در محل توسط تکنسین های آی پی امداد هیچ تفاوتی با خدمات تعمیرات ماکروفر نوا در کارگاه ها ندارد. برای درخواست تعمیر ماکروفر نوا در محل می توانید پس از ثبت درخواست و تایید آن از طریق پنل کاربری خود برای هماهنگی زمان حضور تعمیرکار ماکروفر نوا در سایت آی پی امداد مطلع شوید.

مزایای تعمیر مایکروفر نوا در محل شما:

  1. عدم نیاز به جابجایی ماکروفر
  2. پیشگیری از خطرات احتمالی در زمان حمل و نقل
  3. صرفه جویی در زمان و هزینه ها (زمان تحویل ماکروفر به تعمیرگاه و هزینه پیک)
  4. تعمیر ماکروفر نوا در حضور خودتان
  5. پاسخ به سوالات شما توسط تکنسین
  6. اعلام علت خرابی ماکروفر و راه های پیشگیری از آن توسط تکنسین
  7. نظارت به فرایند تعمیرات مایکروویو نوا
  8. تست ماکروفر توسط خودتان پس از انجام تعمیرات
  9. دریافت فاکتور هزینه و برگه گارانتی بلافاصله پس از تعمیر

دریافت دستگاه توسط پیک آی پی امداد برای تعمیر ماکروفر نوا در کارگاه

آی پی امداد برای ارائه خدمات بهتر، امکان تعمیر ماکروفر نوا را در کارگاه های آی پی امداد را نیز فراهم کرده است. اگر به هر دلیلی حضور تکنسین در محل کار یا زندگی شما برای انجام تعمیرات ماکروفر نوا وجود ندارد. با توجه به قابل حمل بودن ماکروفر شما می توانید از خدمات تعمیر در کارگاه آی پی امداد بهره مند شوید. پس از ثبت درخواست تعمیر ماکروفر نوا، تعمیر را در کارگاه آی پی امداد انتخاب کنید.

  1. پیک آی پی امداد به محل مورد نظر شما مراجعه و دستگاه را از شما تحویل می گیرد.
  2. پس از دریافت، برگه‌ای شامل اطلاعات ماکروفر، اطلاعات تحویل دهنده و زمان تحویل ماکروفر به شما تحویل می‌دهد.
  3. پس از انجام تعمیرات، پیک کارت گارانتی، فاکتور و ماکروفر را به آدرس دریافتی مراجعه و برگه رسید را پس می گیرد.

نکته برای دریافت ماکروفر نیاز است تا برگه رسید را تحویل دهید.

تعمیر ماکروفر نوا در کارگاه آی پی امداد و تحویل توسط مشتری

در صورت نیاز به انجام تعمیرات ماکروفر نوا، در صورتی که شرایط حضور تکنسین در محل و تحویل ماکروفر به پیک را ندارید، می توانید ماکروفر نوا را خودتان برای تعمیر به نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونتتان تحویل دهید. با توجه به تعداد زیاد شعب آی پی امداد در سراسر تهران، پس از ثبت درخواست تعمیر ماکروفر نوا، می توانید انتخاب کنید که دستگاه را خودتان به کارگاه آی پی امداد تحویل دهید و سپس هماهنگی های لازم را انجام داده و آدرس نزدیک ترین کارگاه به محل خودتان را دریافت کنید.

پس از انجام تعمیرات مایکروفر نوا میتوانید به کارگاه مراجعه و ماکروفر را همراه با برگه فاکتور و گارانتی تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که برگه ای حاوی اطلاعات ماکروفر به شما تحویل داده می شود که باید آن را تا زمان تحویل گرفتن ماکروفر نگه دارید.

مزایای خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات ماکروفر نوا

آی پی امداد به منظور ارائه خدمات بهتر توسط تکنسین ها و افزایش رضایت شما عزیزان خدمات ویژه ای را برای نمایندگی تعمیرات مایکروفر نوا در نظر گرفته است.

  1. فرقی نمی کند تعمیر در محل شما انجام شود یا در کارگاه های آی پی امداد، همیشه از قطعات اصلی برای  تعمیر ماکروفر نوا استفاده می شود.
  2. خدمات تعمیر مایکروفر نوا به صورت 24 ساعته، حتی در ایام تعطیلات رائه می شود.
  3. کلیه خدمات و قطعات، توسط تکنسین های آی پی امداد 3 ماه تا 1 سال گارانتی می شود.
  4. در صورت بروز مشکل در مدت گارانتی، کلیه خدمات به صورت رایگان ارائه می شود.
  5. همواره تلاش شده تا تمامی مناطق تحت پوشش نمایندگی های آی پی امداد قرار گیرد.
  6. خدمات تعمیرگاه مجاز ماکروفر نوا در تهران به صورت کامل و جامع توسط آی پی امداد ارائه می شود.
  7. هزینه تعمیرات ماکروفر نوا در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه است و هزینه اضافی دریافت نمی باشد.

با استفاده از خدمات مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه ها صرفه جویی کنید.

ویژگی های مهم تعمیرکار ماکروفر نوا آی پی امداد چیست؟

تمامی تکنسین های آی پی امداد مجرب و آموزش دیده می باشند و آی پی امداد همواره سعی در افزایش مهارت و تجربه تعمیرکاران خود جهت کاهش زمان و افزایش کیفیت تعمیر ماکروفر نوا داشته است. به همین منظور برای بالا نگه داشتن سطح دانش تکنسین های خود به صورت دوره ای کلاس هایی را برای آشنایی با تکنولوژی و مدل های جدید ماکروفر برگزار می کند. از ویژگی های مهم یک تکنسین ماکروفر نوا آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. منظم، آراسته و وقت شناس
  2. دوره دیده، ماهر و باتجربه
  3. متعهد در امر تعمیر مایکروفر نوا
  4. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت بالا
  5. رعایت موارد ایمنی و بهداشتی
  6. آشنا به قوانین مشتری مداری
  7. پاسخ به سوالات شما درباره علت خرابی ماکروفر
  8. انجام تعمیرات ماکروفر نوا به نحو احسن و به طور کامل
  9. ارائه خدمات ماکروفر نوا در طول دوره گارانتی توسط تکنسین

تعمیر مایکروفر نوا چه مدت طول میکشد؟

یکی از مهمترین سوالاتی که پرسیده می شود، این است که تعمیر مایکروفر نوا چقدر طول می کشد؟ برای پاسخ به این سوال موارد زیادی تاثیرگزار هستند. از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پیدا کردن علت خرابی و عیب یابی ماکروفر نوا
  2. مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر قطعه معیوب
  3. نیاز به تعویض قطعه و تست مجدد دستگاه
  4. تعمیر در محل یا تعمیر کارگاه آی پی امداد
  5. ارسال و دریافت ماکروفر نوا توسط پیک و یا توسط مشتری

این موارد تاثیر مستقیمی در مدت زمان تعمیر مایکروفر نوا دارند. بعد از بررسی، تکنسین می تواند به شما پاسخ دهد، مشکل ماکروفر چیست. البته سطح مهارت تکنسین ماکروفر نوا برای تعمیر و تعویض قطعه تاثیر مستقیمی در زمان تعمیر دارد. از آنجایی که تکنسین های آی پی امداد همگی ماهر و آموزش دیده هستند، زمان تعمیر بسیار کوتاه خواهد بود.

کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین مدت زمان تعمیرات ماکروفر نوا 72 ساعت کاری می باشد.

برای جلوگیری از خرابی ماکروفر نوا چه کاری انجام دهیم؟

قبل از اینکه ماکروفر خراب شود، بهتر است اطلاعاتی در مورد علل خرابی آن داشته باشید. در زیر دلایل اصلی خرابی ماکروفر نوا آورده شده است.

  1. تمیز نکردن داخل ماکروفر از چربی و باقیمانده مواد غذایی باعث جذب انرژی در زمان استفاده از ماکروفر می شود.
  2. استفاده از ماکروفر برای پختن برخی مواد غذایی مانند سیب زمینی فشار زیادی به ماکروفر وارد میکند.
  3. استفاده از ظروف نامناسب که اصلا برای قرار دادن در ماکروفر طراحی و ساخته نشده اند.
  4. روشن کردن ماکروفر وقتی چیزی در آن نیست.
  5. قرار دادن قطعات فلزی مانند طلا و نقره درون ماکروفر باعث آسیب به آن می شود.
  6. محکم بستن در ماکروفر و ضربه به آن
  7. عدم سرویس به موقع ماکروفر
  8. عدم وجود فضای کافی برای گردش هوا در اطراف ماکروفر
  9. قرار دادن حجم زیادی از غذا درون ماکروفر و عدم توجه به محدودیت وزن ماکروفر

یکی از بهترین راه های جلوگیری از خرابی، سرویس ماکروفر نوا به طور منظم  است. با انجام سرویس های دوره ای، هزینه های خود را به حداقل برسانید همچنین هزینه هایی که برای سرویس دوره ای می پردازید در مقایسه با تعمیرات ماکروفر نوا بسیار کم است.

هزینه انجام سرویس و تعمیرات ماکروفر نوا چقدر است؟

با توجه به علت خرابی ماکروفر نوا، هزینه آن متفاوت است و معمولا پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین، علت مشخص شده و حدود هزینه تعمیرات مایکروفر نوا به شما اطلاع داده می شود. از موارد مهم و تاثیرگذار در هزینه تعمیر مایکروفر نوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مدل ماکروفر قدیمی و جدید بودن آن با توجه به تکنولوژی به کار رفته
  2. در صورت نیاز به تعویض قطعات هزینه تعمیرات ماکروفر نوا افزایش پیدا می کند.
  3. قرار داشتن در مدت زمان گارانتی خدمات و قطعات ماکروفر توسط آی پی امداد.

آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق با تعرفه های اتحادیه است. همین امر موجب کاهش 75% در هزینه های تعمیرات مایکروویو نوا خواهد شد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد