تعمیر ماکروفر بوتان

خدمات سرویس و تعمیر ماکروفر بوتان در کلیه نقاط تهران با استفاده از قطعات اصل و گارانتی 3 الی 12 ماه در محل یا با مراجعه حضوری به کارگاه مجهز آی پی امداد به مشتریان ارائه می گردد.

بازه هزینه تعمیرات ماکروفر بوتان: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر ماکروفر بوتان

مایکروفر بوتان یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی است که در برخی مواقع ممکن است روشن نشود، صدای زیادی داشته باشد، غذا را گرم نکند، ناگهان خاموش شود و ... که می‌ توانید تعمیر ماکروفر بوتان خود را در هریک از این شرایط به تکنسین‌ های متخصص و مجرب آی پی امداد بسپارید. مجموعه آی پی امداد با هدف ارتقای کیفیت خدمات و مشتری‌ مداری، اقدام به ایجاد شعب فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نموده است تا مشتریان بتوانند دستگاه خود را با قطعات اورجینال و هزینه مناسب در سریع‌ ترین زمان ممکن تعمیر نمایند. همچنین این مرکز برای رفاه حال مشتریان خدمات تعمیرات ماکروفر بوتان را در در منزل یا محل کار یا مراجعه حضوری به کارگاه مجهز و پیشرفته ارائه می‌دهد. در صورت تماس با شماره 02158941 یا 02191093903 و استفاده از هریک از این روش‌ها می‌ توانید 3 تا 12 ماه گارانتی معتبر و فاکتور رسمی دریافت کنید.

کلیه خدمات تعمیر مایکروفر بوتان در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس با شماره نمایندگی ماکروفر بوتان در تهران و ثبت درخواست

برای استفاده از خدمات تعمیر ماکروفر بوتان در آی پی امداد می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا می توانید از طریق شماره های 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان مرکز تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست تعمیر ماکروفر بوتان را در سایت آی پی امداد به صورت آنلاین ثبت نمایید.

طریقه ارائه خدمات تعمیرات مایکروفر بوتان در آی پی امداد

  1. پس از ثبت اطلاعات شما، لینک پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما پیامک می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید تصویر تکنسین و مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، کد اشتراک، مدت گارانتی، فاکتور، زمان حضور تکنسین در محل و … را مشاهده کنید.
  3. تعمیرکار ماکروفر بوتان همراه با تجهیزات لازم در کوتاه ترین زمان به محل شما می آید.
  4. تعمیر مایکروفر با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال انجام می شود و فاکتور و گارانتی 3 تا 12 ماهه در اختیار شما قرار می گیرد.
  5. از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، یک کارشناس به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  6. شما می توانید در پنل کاربری به تعمیرکار خود نسبت به فرآیند اجرای خدمات امتیاز دهید.
  7. همچنین کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه آی پی امداد رضایت شما را از خدمات تعمیرکار مربوطه و نحوه ارائه خدمات ماکروفر بوتان بررسی می کند.

با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر ماکروفر بوتان خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر ماکروفر بوتان در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر ماکروفر بوتان

هزینه تعمیر مایکروفر بوتان در مجموعه آی پی امداد از نرخ مصوب پیروی کرده و توسط اتحادیه تعیین می شود. این مرکز همواره سعی می کند بهترین خدمات تعمیر ماکروفر بوتان را در برابر منصفانه ترین قیمت ها و دستمزدها به مشتریان خود ارائه دهد. تکنسین آی پی امداد ابتدا دستگاه شما را عیب یابی کرده و با توجه به مدل و نوع خرابی، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات و همچنین نوع قطعات معیوب هزینه های آن را به شما اطلاع خواهد داد. همچنین در پایان کار، فاکتور هزینه به مشتری ارائه می شود و بر اساس آن هزینه دریافت می گردد و ضمانت نامه کتبی پس از انجام تعمیرات نیز به شما تحویل داده می شود.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات ماکروفرهزینه تعمیرات ماکروفر
لامپ مگنتران1/180/000 الی 1/430/000 تومان
ترانس های ولتاژ950/000 الی 1/600/000 تومان
ورق نسوز (میکا)180/000 الی 240/000 تومان
موتور صفحه گردان340/000 الی 510/000 تومان
دیود55/000 الی 190/000 تومان
خازن140/000 الی 240/000 تومان
المنت330/000 الی 390/000 تومان
ترموستات300/000 الی 550/000 تومان
برد1/300/000 الی 2/800/000 تومان
میکروسوئیچ330/000 الی 450/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام مدل ها و مشکلات مایکروفر بوتان در آی پی امداد انجام می شود؟

این روزها ماکروفر بوتان در مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. هر یک از مدل‌های متنوع ماکروفر بوتان ممکن است با گذشت زمان یا استفاده نامناسب با مشکلاتی مواجه شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. آی پی امداد مدل‌های مختلف این دستگاه را با بهترین کیفیت برای شما تعمیر خواهد کرد. از جمله مدل‌های ماکروفر بوتان که ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند، شامل موارد زیر می‌شود:

  • انواع مدل‌ های ماکروفرهای توکار و رومیزی بوتان قدیمی و جدید

ماکروفر بوتان مانند سایر لوازم برقی ممکن است به مرور زمان با مشکلات مختلفی مواجه شود. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از خدمات تعمیرکاران متخصص آی پی امداد برای تعمیر ماکروفر بوتان خود استفاده نمایید. رایج‌ترین مشکلات این دستگاه شامل موارد زیر است:

  • ماکروفر روشن نمی‌شود.
  • مایکروفر غذا را گرم نمی‌کند.
  • ماکروفر ناگهان خاموش می‌شود.
  • ماکروفر صدا و لرزش زیادی دارد.
  • از ماکروفر جرقه یا دود خارج می‌شود.
  • مایکروفر بیش از حد داغ می‌شود.

خدمات تعمیرکار ماکروفر بوتان در آی پی امداد

تعمیرکاران متخصص آی پی امداد در زمینه تعمیر و نگهداری انواع ماکروفرهای برند بوتان فعالیت می‌کند. این افراد با دانش و تجربه کافی، قادر به تشخیص و رفع انواع مشکلات رایج و پیچیده در ماکروفرهای بوتان هستند.

تعمیر برد ماکروفر بوتان

برد مایکروفر بوتان وظیفه کنترل تمام عملکردهای آن را بر عهده دارد. از روشن شدن دستگاه تا تنظیم زمان و دما، همه توسط برد الکترونیکی کنترل می‌شود. بنابراین، خرابی برد می‌تواند به اختلال در عملکرد کل ماکروفر منجر شود. تغییرات ناگهانی و شدید در ولتاژ برق می‌تواند به اجزای حساس برد آسیب برساند. یکی از علائم خرابی برد، روشن نشدن ماکروفر است. همچنین اگر دکمه‌ها به درستی پاسخ ندهند یا صفحه نمایش اطلاعات نادرستی نشان دهد، احتمال خرابی برد وجود دارد. تعمیر برد ماکروفر نیاز به تخصص و تجهیزات خاصی دارد. در صورت بروز هرگونه مشکلی در ماکروفر خود، بهتر است به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید. تعمیرکار متخصص آی پی امداد با بررسی دقیق برد دستگاه، علت اصلی خرابی آن را تشخیص داده و اقدام به تعمیر یا تعویض برد معیوب می‌نماید.

تعمیر برد ماکروفر بوتان

تعمیر موتور ماکروفر بوتان

موتور ماکروفر بوتان یکی از قطعات اصلی این دستگاه است که وظیفه چرخاندن سینی غذا را بر عهده دارد. در صورت خرابی این قطعه، سینی غذا دیگر نمی‌چرخد و غذا به صورت یکنواخت گرم نمی‌شود. با استفاده مداوم از ماکروفر، قطعات موتور ساییده شده و ممکن است کارایی خود را از دست بدهند. همچنین اگر ذرات غذا وارد موتور شود، می‌تواند باعث ایجاد اصطکاک و در نهایت خرابی موتور شود. اگر موتور هنگام کار صدای غیرعادی تولید کند، ممکن است نشانه خرابی باشد. تعمیر موتور ماکروفر کاری تخصصی است و بهتر است توسط تکنسین مجرب انجام شود. تعمیرکار با بررسی دقیق دستگاه، علت خرابی را تشخیص داده و اقدام به تعمیر یا تعویض موتور می‌کند.

تعمیر موتور ماکروفر بوتان

تعمیر و تعویض مگنترون ماکروفر بوتان

مگنترون با تولید امواج مایکروویو، باعث گرم شدن غذا می‌شود. اگر ماکروفر شما غذا را گرم نمی‌کند، یکی از اولین دلایلی که باید بررسی شود، خرابی مگنترون است. با گذشت زمان و استفاده مکرر، مگنترون‌ها ممکن است خراب شوند. گذاشتن ظروف فلزی در ماکروفر یا روشن کردن آن بدون غذا نیز می‌تواند باعث ایجاد جرقه و آسیب به مگنترون شود. گرم نشدن غذا رایج‌ ترین علامت خرابی مگنترون است. بوی سوختگی در هنگام کار ماکروفر نیز نشان‌ دهنده‌ مشکل جدی در مگنترون است. در اکثر موارد، تعمیر مگنترون مقرون به صرفه نیست و بهتر است آن را تعویض کرد. تعویض مگنترون کار تخصصی است و بهتر است توسط تکنسین مجرب انجام شود.

تعمیر و تعویض مگنترون ماکروفر بوتان

تعمیر و تعویض المنت ماکروفر بوتان

المنت مایکروفر بوتان یکی از قطعات مهم و حیاتی این دستگاه است که وظیفه گرم کردن غذا را بر عهده دارد. در صورت خرابی المنت، ماکروفر قادر به گرم کردن غذا نخواهد بود. المنت ماکروفر در واقع یک سیم پیچ فلزی است که با عبور جریان برق، گرم شده و حرارت تولید می‌کند. این حرارت از طریق امواج مایکروویو به غذا منتقل می‌شود و باعث گرم شدن سریع آن می‌شود. نوسانات برق می‌تواند به المنت آسیب رسانده و باعث خرابی آن شود. همچنین استفاده نادرست از ماکروفر، مانند قرار دادن ظروف فلزی داخل آن، می‌تواند باعث آسیب دیدن المنت شود. مهم‌ترین علامت خرابی المنت، گرم نشدن غذا در ماکروفر است. در صورتی که تعمیر المنت امکان‌پذیر نباشد، باید المنت را با یک المنت جدید جایگزین کرد. تعویض المنت کار تخصصی است و بهتر است توسط تکنسین مجرب انجام شود.

تعمیر و تعویض المنت ماکروفر بوتان

تعویض سینی ماکروفر بوتان

سینی ماکروفر نقش بسیار مهمی در عملکرد صحیح این دستگاه دارد و آسیب دیدن آن می‌تواند باعث ایجاد مشکلات مختلفی شود. رایج ترین دلیل تعویض سینی، شکستگی یا ترک خوردگی آن است که می‌تواند در اثر ضربه یا استفاده نادرست ایجاد شود. تعویض سینی ماکروفر بوتان به معنای جایگزینی سینی قدیمی و آسیب دیده ماکروفر با یک سینی جدید و سالم است. اگر در تعویض سینی ماکروفر خود به مشکل برخوردید، بهتر است از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

تعویض میکروسوئیچ ماکروفر بوتان

میکروسوئیچ یک قطعه الکتریکی کوچک است که در بسیاری از دستگاه‌های خانگی، از جمله ماکروفر‌ها، استفاده می‌شود. این قطعه به عنوان یک حسگر عمل می‌کند و زمانی که درب ماکروفر بسته می‌شود، یک مدار الکتریکی را کامل می‌کند. این عمل به ماکروفر اجازه می‌دهد تا شروع به کار کرده و غذا را گرم کند. با استفاده مکرر از ماکروفر، میکروسوئیچ ممکن است خراب شده و عملکرد خود را از دست بدهد. رایج‌ ترین نشانه خرابی میکروسوئیچ، روشن نشدن ماکروفر هنگام بسته بودن درب است. همچنین اگر میکروسوئیچ به طور ناگهانی قطع و وصل شود، ممکن است باعث خاموش شدن ماکروفر شود. تعویض میکروسوئیچ ماکروفر معمولاً یک کار فنی است و بهتر است توسط یک تعمیرکار مجرب انجام شود.

تعویض میکروسوئیچ ماکروفر بوتان

تعویض لامپ ماکروفر بوتان

لامپ ماکروفر نه تنها برای روشنایی داخل دستگاه، بلکه برای نشان دادن عملکرد آن نیز استفاده می‌شود. با سوختن لامپ، دید داخل ماکروفر کم می‌شود و ممکن است در تشخیص پخت غذا مشکل ایجاد شود. همچنین، سوختن لامپ می‌تواند نشانه‌ای از مشکلات دیگر در ماکروفر باشد. تعویض لامپ ماکروفر یعنی جایگزینی لامپ سوخته با یک لامپ جدید و مشابه. این کار معمولاً به عنوان یک تعمیر ساده و کم‌هزینه شناخته می‌شود و در بسیاری از موارد، می‌توانید خودتان آن را انجام دهید. اگر پس از تعویض لامپ، ماکروفر شما همچنان به درستی کار نمی‌کند، ممکن است مشکل جدی‌تری وجود داشته باشد. در این صورت، بهتر است با یک تکنسین متخصص تماس بگیرید.

سرویس ماکروفر بوتان

سرویس ماکروفر بوتان به مجموعه‌ ای از خدمات گفته می‌شود که برای حفظ کارایی، افزایش طول عمر و رفع مشکلات احتمالی ماکروفرهای برند بوتان انجام می‌شود. این خدمات معمولاً توسط تکنسین‌های متخصص و آموزش‌ دیده آی پی امداد ارائه می‌شود و شامل مواردی مانند:

  • در صورت بروز هرگونه مشکل در ماکروفر مانند کار نکردن، گرم نکردن غذا، ایجاد صداهای غیرعادی و…، تکنسین‌ها با عیب‌یابی دقیق، قطعه معیوب را شناسایی و تعویض می‌کنند.
  • انجام اقداماتی مانند تمیز کردن داخل و خارج ماکروفر، روان‌ کاری قطعات متحرک، بررسی اتصالات و… برای جلوگیری از خرابی‌های احتمالی و افزایش طول عمر دستگاه
  •  تشخیص دقیق علت خرابی ماکروفر و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکل.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اصلی و با کیفیت بوتان استفاده می‌شود تا عملکرد دستگاه به حالت اولیه بازگردد.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان در تهران

یکی از انواع خدمات مرکز تعمیرات ماکروفر بوتان در تهران، تعمیر دستگاه در تمامی مناطق شامل شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز می باشد. از این رو در هر نقطه ای از شهر تهران امکان استفاده از خدمات آی پی امداد در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان وجود دارد. مشتریان تهرانی با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به صرف زمان برای یافتن تعمیرگاه نزدیک به محل خود در شهر تهران نخواهند داشت و می توانند خدمات مربوط به تعمیرات ماکروفر بوتان خود را در تمامی مناطق 24 گانه تهران در کوتاه ترین زمان برطرف نمایند.

تعمیر مایکروفر بوتان در محل

حمل و نقل و جابجایی لوازم خانگی به خصوص به دلیل ازدحام ترافیکی رایج در شهر و همچنین هزینه های بالا قطعا مشکلات زیادی در بر خواهد داشت. از این رو یکی از انواع خدماتی که مشتریان مجموعه آی پی امداد می توانند از آن بهره مند شوند، ارائه خدمات تعمیر مایکروفر بوتان در منزل می باشد. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف یافتن یک مرکز مجاز و سپردن امر تعمیرات دستگاه خود به آن نمایید. از جمله مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر ماکروفر بوتان در محل می توان موارد زیر را نام برد:

  • موجب کاهش هزینه های جابه جایی و حمل و نقل دستگاه می شود.
  • از دیگر مزایای این خدمات می توان به ناظر بودن بر عملکرد تعمیرکار اشاره کرد.
  • با عدم جابه جایی دستگاه دیگر خطری برای آسیب دیدگی بیشتر آن وجود ندارد.
  • تکنسین مجموعه توصیه های لازم جهت نحوه استفاده از ماکروفر بوتان و نگهداری از آن را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات مایکروفر بوتان در آی پی امداد

یکی از مواردی که به هنگام خرابی مایکروفر بوتان خود باید در نظر داشته باشید، این است که تعمیرات آن را به یک مرکز مجاز و معتبر بسپارید. آی پی امداد یک مرکز فعال و مجاز تعمیر انواع ماکروفر بوتان است که از سال 1370 در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی و الکترونیکی فعالیت کرده و با استفاده از تکنسین های باتجربه، همواره تلاش در جلب رضایت مشتریان خود دارد. در ادامه به برخی از مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات مایکروفر بوتان در آی پی امداد می پردازیم:

  • گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه و فاکتور رسمی برای شفافیت هزینه به مشتری ارائه می گردد.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعات دستگاه، فقط از قطعات اصلی استفاده می شود
  • تعمیرکاران مجموعه زیر نظر کارشناسان متخصص در این زمینه آموزش دیده اند و بسیار مجرب می باشند.
  • این مجموعه در هفت روز هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.
  • پنل کاربری حاوی اطلاعات مهم خدمات و جهت ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی به مشتریان اختصاص می یابد.

عیب یابی مشکلات ماکروفر بوتان

در ادامه به بررسی رایج ترین مشکلات ماکروفر بوتان و راهنمای عیب یابی و رفع مشکلات دستگاه در این شرایط خواهیم پرداخت که به کمک آنها می توانید هریک از ایرادات دستگاه خود را بررسی و در صورت امکان، برطرف نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه عیب یابی مشکلات دستگاه خود می توانید در بخش دیدگاه های همین مقاله یا پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح نمایید تا کارشناسان مجموعه به شما کمک کنند.

روشن نشدن ماکروفر بوتان

  • اطمینان حاصل کنید که پریز برق به درستی کار می‌کند. می‌توانید دستگاه دیگری را به آن وصل کنید تا از سالم بودن پریز مطمئن شوید.
  • سیم برق دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آسیب دیده یا قطع نشده باشد.
  • فیوز ماکروفر را بررسی کنید و در صورت سوختن، آن را تعویض کنید.
  • خرابی میکروسوئیچ درب دستگاه می‌تواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  • هرگونه خرابی در برد نیز می‌تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شود.

روشن نشدن ماکروفر بوتان

گرم نکردن ماکروفر بوتان

  • خرابی لامپ مگنتران یکی از اصلی‌ترین دلایل گرم نشدن غذا است.
  • دیود یا خازن نیز در عملکرد صحیح مگنترون نقش دارند و خرابی آن‌ها می‌تواند باعث اختلال در تولید امواج مایکروویو شود.
  • ترانسفورماتور ولتاژ مورد نیاز برای کارکرد مگنترون را تامین می‌کند. خرابی آن نیز می‌تواند باعث اختلال در عملکرد مایکروفر شود.
  • خرابی سنسورهای دما می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد یا گرم نشدن کافی غذا شود.
  • گاهی اوقات، مشکل گرم نشدن غذا به دلیل اتصالات بد سیم‌ها یا قطعات داخل مایکروفر رخ می‌دهد.

جرقه زدن ماکروفر بوتان

  • امواج مایکروویو به فلز جذب می‌شوند و باعث ایجاد جرقه می‌شوند. حتی ظروفی که قسمت‌های فلزی کوچکی دارند نیز می‌توانند مشکل‌ساز باشند.
  • ذرات غذایی یا چربی روی دیواره‌های داخلی ماکروفر یا روی صفحه گردان می‌توانند در معرض امواج مایکروویو قرار گرفته و جرقه بزنند.
  • قطعاتی مانند مگنترون، دیود یا کاور هدایت کننده امواج ممکن است خراب شده و باعث جرقه زدن شوند.
  • روشن کردن ماکروفر خالی می‌تواند به قطعات داخلی آسیب برساند و باعث جرقه زدن شود.

سر و صدای زیاد ماکروفر بوتان

  • اگر سینی به درستی روی ریل‌ها حرکت نکند یا کوپلینگ آن خراب شده باشد، ممکن است صداهای اضافی ایجاد شود.
  • موتور گردان وظیفه چرخاندن سینی را بر عهده دارد. اگر این موتور دچار مشکل شود، صدای غیرعادی تولید می‌کند.
  • خرابی مگنترون می‌تواند باعث ایجاد صداهای غیرعادی و حتی جرقه زدن شود.
  • اگر فن خراب شود یا چیزی مانع حرکت آن شود، ممکن است صدای غیرعادی ایجاد کند.
  • گاهی اوقات، قطعات کوچک غذا یا سایر اشیاء در محفظه ماکروفر گیر کرده و باعث ایجاد صدا می‌شوند.

سر و صدای زیاد ماکروفر بوتان

نچرخیدن سینی ماکروفر بوتان

  • خرابی موتور یکی از رایج‌ترین دلایل است. موتور گردان ممکن است بسوزد، گیر کند یا خراب شود.
  • اتصال کوتاه در سیم‌پیچ موتور نیز باعث می‌شود موتور نتواند نیروی کافی برای چرخاندن سینی تولید کند.
  • کوپلینگ قطعه‌ای پلاستیکی است که موتور را به شفت سینی متصل می‌کند. شکستگی آن باعث می‌شود نیروی موتور به سینی منتقل نشود.
  • جود مواد غذایی یا چربی روی کوپلینگ می‌تواند باعث گیر کردن آن شود.
  • گر برد کنترل فرمان لازم برای چرخش موتور را ارسال نکند، سینی نخواهد چرخید.

کار نکردن دکمه های ماکروفر بوتان

  • برد الکترونیکی در صورت آسیب دیدن می‌تواند باعث اختلال در عملکرد دکمه‌ها شود.
  • سوئیچ غشایی وظیفه انتقال فرمان از دکمه‌ها به برد را بر عهده دارد و خرابی آن می‌تواند باعث عدم پاسخگویی دکمه‌ها شود.
  • در اثر استفاده طولانی مدت یا ضربه، اتصالات داخلی ماکروفر ممکن است شل شده یا قطع شوند که این امر باعث اختلال در عملکرد دکمه‌ها می‌شود.
  • نفوذ رطوبت به داخل ماکروفر می‌تواند باعث خوردگی قطعات و ایجاد اتصال کوتاه شود و در نتیجه دکمه‌ها کار نکنند.
  • خرابی فیوز می‌تواند باعث قطع جریان برق و در نتیجه کار نکردن دکمه‌ها شود.

خاموش شدن ماکروفر بوتان

  • نوسانات شدید برق می‌تواند به قطعات داخلی ماکروفر آسیب برساند و باعث خاموش شدن آن شود.
  • اگر سیم برق آسیب دیده یا قطع شده باشد، ماکروفر روشن نخواهد شد.
  • اگر میکروسوئیچ درب خراب شود، ماکروفر روشن نمی‌شود یا در حین کار خاموش می‌شود.
  • برد کنترل مغز ماکروفر است و در صورت خرابی، عملکرد صحیح دستگاه مختل می‌شود.
  • فیوز یک قطعه ایمنی است که از آسیب دیدن قطعات داخلی ماکروفر در برابر نوسانات برق محافظت می‌کند. اگر فیوز سوخته باشد، ماکروفر روشن نخواهد شد.

خاموش شدن ماکروفر بوتان

خارج شدن دود از ماکروفر بوتان

  • رایج‌ترین دلیل دود کردن ماکروفر، سوختن غذا به دلیل تنظیم نادرست زمان یا دمای پخت است.
  • در برخی موارد، دود می‌تواند نشانه‌ای از خرابی قطعات داخلی ماکروفر مانند المنت‌ها، ترموستات یا برد الکترونیکی باشد.
  • استفاده از ظروف پلاستیکی یا فلزی نامناسب در ماکروفر می‌تواند باعث ذوب شدن یا ایجاد جرقه شود و در نتیجه دود ایجاد کند.
  • فیلتر ماکروفر وظیفه جذب چربی و بوی غذا را دارد. مسدود شدن این فیلتر می‌تواند باعث ایجاد دود و بوی نامطبوع شود.

سوالات متداول تعمیرات ماکروفر بوتان

در این بخش قصد داریم به بررسی رایج ترین پرسش های کاربران به هنگام دریافت خدمات تعمیر ماکروفر بوتان در آی پی امداد بپردازیم:

کلیه خدمات قابل ارائه در مجموعه آی پی امداد برای تعمیر ماکروفر بوتان با گارانتی 3 الی 12 ماهه صورت می گیرد.

در مجموعه آی پی امداد کلیه خدمات تعمیرات ماکروفر بوتان با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود.

هزینه های مربوط به تعمیرات مایکروفر بوتان پس از عیب یابی دستگاه و با توجه به نوع خرابی، قطعات معیوب و تعرفه اتحادیه تعیین می گردد.

در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات مایکروفر بوتان خود دارید، می توانید با شماره 02158941 تماس گرفته و درخواست خود را در آی پی امداد ثبت کنید.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست