logo logo نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر
زمان مطالعه: 9 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر Haier در آی پی امداد، شامل شرق، غرب، شمال و جنوب تهران میباشد. تعمیر لباسشویی حایر نیاز به تخصص دارد و بهتر است توسط تعمیرکار نمایندگی انجام شود. با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی حایر در آی پی امداد از قطعات اصل، فاکتور و گارانتی معتبر بهره مند شوید. اگر فنی هستید و میخواهید خودتان لباسشویی حایر را تعمیر کنید، میتوانید از آموزش های رایگان و پشتیبانی آنلاین سایت آی پی امداد بهره مند شوید.

کاربران نمایندگی ماشین لباسشویی حایر توجه داشته باشند که تعمیر ماشین در محل شما انجام می شود و به هیچ عنوان از منزل خارج نمی شود.

خدمات تعمیرات لباسشویی حایر می تواند هزینه های تعمیر شما را تا 75 درصد کاهش دهد. برای استفاده از این سرویس کافیست با شماره 02158941 تماس بگیرید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر Haier در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی حایر در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید با نزدیکترین شعبه تعمیر ماشین لباسشویی حایر تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست آنلاین تعمیر لباسشویی حایر را در سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  3. پس از تماس، مشخصات شما توسط کارشناسان مجموعه ثبت می شود و نام تعمیرکار لباسشویی حایر با کد اشتراک برای شما پیامک می شود.
  4. تعمیرکار لباسشویی حایر با استفاده از قطعات اصلی در کمتر از یک ساعت به محل شما می رسد.
  5. پس از اتمام کار فاکتور رسمی و گارانتی تقدیم شما عزیزان می شود.
  6. در نهایت رضایت شما از عملکرد تکنسین از سوی کارشناسان خواسته خواهد شد و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

کاربران نمایندگی لباسشویی حایر توجه داشته باشید که از ابتدای تایید درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر از 3 الی 12 ماه گارانتی برخوردار می باشد.

کاربران گرامی در صورتی که به تازگی این محصول را خریداری کرده اند می توانند با شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیر ماشین لباسشویی حایر درج شده در برگه خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایند تا خدمات نصب و تعمیر رایگان را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر در تهران

اگر ساکن تهران هستید و ماشین لباسشویی حایر شما نیاز به تعمیر دارد جای نگرانی نیست. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر در تهران مفتخر است خدمات تعمیر را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. برای تعویض یا تعمیر قطعات ماشین لباسشویی خود کافیست یکبار از خدمات تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد استفاده کنید تا تفاوت را احساس کنید. در صورت تماس با آی پی امداد این گروه موظف است به صورت رایگان شما مشتریان عزیز را راهنمایی کند. اگر با مطالعه مقاله ها در سایت یا مشاوره آنلاین مشکل دستگاه شما حل نشد می توانید از خدمات نمایندگی لباسشویی حایر در منزل استفاده کنید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر در تهران به شرح زیر است:

  • استفاده از قطعات اورجینال برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی حایر
  • تمامی خدمات ارائه شده دارای گارانتی رسمی می باشد که به شما اطمینان و آرامش در خدمات را می دهد.
  • در پایان کار فاکتوری به شما ارائه می شود و دیگر نگران مبلغ پرداختی نخواهید بود.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی حایر به چه صورت است؟

این روزها با توجه به اینکه برندهای خارجی به دلیل محدودیت های سیاسی در ایران حضور مستقیم ندارند، خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی حایر توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود. می توانید از طریق شماره های درج شده در گارانتی با آنها تماس بگیرید و از خدمات آن استفاده کنید.

اگر شما از جمله افرادی هستید که از این خدمات راضی نیستید و یا مدت گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده است، می توانید به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر از خدمات آی پی امداد استفاده کنید.

وظایف خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی حایر شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه خدمات نصب و عیب یابی رایگان طبق مفاد مندرج در کارت گارانتی
  • اعزام تعمیرکار ماشین لباسشویی حایر در منزل جهت تشخیص، تعمیر و رفع ایراد
  • تامین قطعات اورجینال جهت استفاده در خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر

نمایندگی ماشین لباسشویی حایر چه خدماتی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

سوال اصلی که مصرف کنندگان در هنگام خرابی دستگاهشان می پرسند این است که نمایندگی ماشین لباسشویی حایر چه خدماتی را به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد. زیرا امروزه تعمیرکاران زیادی هستند که خدمات تعمیر را ارائه می دهند.

  • اولین مزیت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر برای شما این است که فقط از قطعات با کیفیت استفاده می کند.
  • موضوع دوم این است که هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی حایر در آی پی امداد 75 درصد کمتر از سایر مراکز تعمیر است.
  • تعمیر لباسشویی حایر باید توسط فردی که در این زمینه تخصص خاصی دارد انجام شود.
  • آی پی امداد از افراد متخصص در این زمینه استفاده می کند.

از دیگر مزایای استفاده از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی حایر می توان به گارانتی معتبر، فاکتور رسمی و پشتیبانی آنلاین اشاره کرد.

برای تعمیر لباسشویی حایر قدیمی یا جدید به کدام سایت اعتماد کنیم؟

اگر کلمه نمایندگی ماشین لباسشویی حایر را در گوگل جستجو کنید به سایت های زیادی برخورد می کنید، نمی دانید از کدام شرکت برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر استفاده کنید یا مورد اعتمادترین نمایندگی ماشین لباسشویی حایر کدام است!

تعمیر ماشین لباسشویی حایر قدیمی یا مدل های جدی فرقی نمی کند و برای هر دو باید از خدمات نمایندگی ها یا تعمیرگاه های مجاز استفاده کنید. اما نمایندگی ماشین لباسشویی حایر کدام شرکت است و می توانید برای عیب یابی و تعمیر ماشین خود به آن اعتماد کنید؟

آی پی امداد نمایندگی لباسشویی حایر در تهران می باشد. برای استفاده از خدمات این مجموعه می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید که مصرف کننده موارد زیر را برای تعمیرات ماشین لباسشویی حایر مهم می داند.

برای تعمیر لباسشویی حایر قدیمی یا جدید به کدام سایت اعتماد کنیم؟

آی پی امداد برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر تمامی این موارد را دارد و از لحظه تماس تا پایان سرویس در کنار شماست. فقط برای تعمیرات ماشین لباسشویی حایر با شماره 02158941 تماس بگیرید تا یک کارشناس آنلاین از ابتدا تا انتهای سرویس در پنل کاربری شما در کنار شما باشد و بهترین کیفیت را تجربه کنید.

اگر فنی هستیم چگونه از آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی حایر استفاده کنیم؟

عیب یابی ماشین لباسشویی حایر قدیمی یا جدید نیاز به دانش فنی دارد. ما در آی‌پی امداد این دانش را به صورت رایگان و آنلاین در اختیار شما قرار می دهیم. کافی است  لباسشویی حایر را در نوار جستجو سایت آی پی امداد تایپ کنید تا از مقالات کاربردی و سوالات سایر کاربران بهره مند شوید. همچنین میتوانید سوالات خود را در قسمت نظرات هر مقاله یا ویدیو مطرح کنید تا تعمیرکاران نمایندگی ماشین لباسشویی حایر در آی پی امداد پاسخگوی شما باشند.

همچنین اگر ماشین لباسشویی حایر شما آب را تخلیه نمی کند یا نمی چرخد یا صدا ایجاد می کند یا کار نمی کند، می توانید با مطالعه مقالات آموزشی تعمیر ماشین لباسشویی یا مشاهده فیلم های آموزشی در سایت آی پی امداد به راحتی ماشین لباسشویی حایر قدیمی یا جدید خود را عیب یابی کنید. تعمیرکاران نمایندگی ماشین لباسشویی هایر در آی پی امداد به صورت شبانه روزی و آنلاین در کنار شما هستند.

کاربران محترم نمایندگی ماشین لباسشویی حایر در آی پی امداد توجه داشته باشید که برای استفاده از خدمات در محل این مجموعه می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر

4.7/5 - (7 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین لباسشویی حایر در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی حایر در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی حایر به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی حایر، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

163 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
  • محمد 09 آبان 1400

    سلام ماشین مدل XQG50-811 میباشد، شروع به شستن میکنه و رو خشک کن نمیره، با مولتی متر ولتاژ المنت رو گرفتم دما رو روی ۶۰ گذاشتم ولی هیچ برقی به المنت نمیرسید از سمت برد، مشکل از کجاست!؟

    • آی پی امداد 10 آبان 1400

      سلام، اگر دستگاه روی خشک کن نمیره ایراد موتور هیدروستات ودر نهایت برد میباشد ربطی به المنت ندارد

    • محسن آشوری 15 آبان 1400

      سلام ماشین لباسشویی من،مدل(XQG50-600TBX) است و مشکل نشتی آب داشت که بعد از تعمیر توسط تعمیرکار،برنامه شست و شو کمی تغییر کرده به نحوی که جای مرحله پیش شست و شو با مرحله شست و شو عوض شده.

      • آی پی امداد 15 آبان 1400

        سلام، تایمر برعکس وصل شده یا تنظیمات برنامه جابجا شده.

  • اقبال 20 خرداد 1400

    سلام ماشین ما تازه روشنش که میکنیم روهرساعتی تنظیمش کنیمlooketمینویسه رو۱۵دقیقه استارتش کنم تا۹دقیقه شستشو میکنه بحد وایمیسته مینویس e1 نه اب تخلیه میکنه نه میره روخشک کن

    • آی پی امداد 22 خرداد 1400

      سلام، تخلیه دستگاه مشکل دارد

  • صالحی 12 آذر 1399

    سلام و درود لباسشویی حایر دارم تو مرحله پنج که مرحله آبگیری و شستشو هست می مونه و همش ابگیری میکنه و دکمه نمی چرخه ولی دستی که خودم میچرخونم تا آخر شستشورو انجام میده مشکل چیست ؟ ممنون میشم‌توضیح بدید که چکار باید بکنم

    • آی پی امداد 12 آذر 1399

      سلام، تایمر باید تعمیر شود. توجه: اگر لباسشویی حایر شما دوقلو است، تایمر آن باید تعویض شود.

  • علیرضا 17 شهریور 1399

    درود لباسشویی حایر زمانی که آبگیری را شروع میکند چند ثانیه بعد قطع میشود و عملا لباسها را خشک خشک میشورد. مشکلش چیست؟ آیا برد باید تعویض شود؟

    • آی پی امداد 17 شهریور 1399

      با سلام، ابتدا آبگیری را بررسی نمایید، شیر برقی و هیدروستات را بررسی نمایید. مشکل دستگاه ربطی به برد ندارد.

      • علیرضا 18 شهریور 1399

        شیر برقی عمل میکند و چند ثانیه آب میگیرد و زود قطع میشود. چطور میتوانم زمان آبگیری را افزایش دهم؟

        • آی پی امداد 18 شهریور 1399

          با سلام، ابتدا بررسی نمایید که شیلنگ پشت لباسشویی دچار خمیدگی نشده باشد. اگر مشکل از هیدروستات باشد حتما باید آن را درست تنظیم نمایید. در غیر این صورت ممکن است لباسشویی به مشکل بخورد.

  • فرزام 27 مرداد 1399

    سلام وقت بخیر لباسشوییم دوقلو هایرهستش وقتی اب میریزم ولباس میندازم یک دورمی چرخه دوباره برعکس بخوادبچرخه کندمیچرخه یانمیچرخه بعدپیش وسط پره های بزرگش که سفت میکنیم دوباره میچرخه مشکلش چیه؟

    • آی پی امداد 27 مرداد 1399

      سلام، موتور و پروانه بررسی شود.

  • محمدرضا 31 تیر 1399

    سلام وقتتون بخیر.لباسشویی تمام اتوماتیک هایر.هین کار توقف میکنه ادامه شتشوروانحام نامیده یعنی بعداز10دقیقه توقف میکنه کار نمیکنه . ممنون میشم از راهنماییتون

    • نگین رسولی 01 مرداد 1399

      با سلام، برای رفع مشکل لباسشویی هایر خود، ابتدا برد را چک نمایید سپس از آبگیری لباس شویی خود مطمئن شوید در صورت عدم رفع مشکل از سلامت موتور اطمینان حاصل نمایید.

  • شیدرخ 29 فروردین 1399

    سلام.باروشن کردن لباسشویی اب وارد مخزن پودر میشود ولی وارد مخزن لباس نمیشود و مستقیم تخلیه میشود.فیلتر جلوی ماشین رو بازکردم و تمیز کردم ولی درست نشد وارد مخزن لباس نمیشود.میشه بفرمایین مشکل چیه؟

    • آی.پی امداد 29 فروردین 1399

      سلام پس از کجا آب را تخلیه میکند ؟

      • شیدرخ 30 فروردین 1399

        حتی یک قطره اب وارد مخرن لباس نمیشه وقتی لباسشویی رو روشن میکنم و اب وارد ماشین میشه اول به مخزن پودر میره و بعد مستقیم از شیلنگ تخلیه خارج میشه اصلا وارد مخزن لباس نمیشه.

        • آی.پی امداد 30 فروردین 1399

          پمپ تخلیه را چک کنید ، پمپ اگر سالم باشد بعد از فرمان از تایمر آب را تخلیه میکند ، الان لباسشویی حایر شما همینطوری تخلیه میکند ، بنابراین پمپ باید تعویض شود

  • توفیق عبدالله پور 28 فروردین 1399

    چرا لباسشویی حایر 601 بعداز شستشو روی خشک کن نمیرود

    • آی.پی امداد 28 فروردین 1399

      سلام ، موتور لباسشویی حایر خود را چک نمایید و اگر سالم بود مشکل از تایمر است

  • فرشته 23 اسفند 1398

    سلام، مدل لباسشویی من xQG50_803 هست از اول آب رو گرم نمی‌کرد، شیر آب گرم و سرد هم بهش وصله و باز. اصلا از شیر آب گرم هم آب نمیبره و همش لباسا و با آب سرد میشوره، رو هر درجه ای باشه هم فرقی نمیکنه

    • آی.پی امداد 24 اسفند 1398

      سلام ، هیتر لباسشویی حایر شما خراب است باید تعویض شود

  • حجت 14 اسفند 1398

    لباسشویی اتوماتیک حایر دارم درب آن قفل شده باز نمی شود لطفا راهنمایی کنیپ

    • آی.پی امداد 14 اسفند 1398

      سلام دوست عزیز ، مشکل لباسشویی حایر شما مربوط به میکروسوئیچ درب میباشد ، برای رفع عیب باید از خدمات نمایندگی بهره مند شوید

    • محسن 20 دی 1399

      سلام لباسشویی حایر مدلXQG50-600TXBدارم الان چند روزه کار نمیکنه منظو از کار نکردن نمیچرخه ولی ابگیری و دور تند کارمیکنه تایمر هم کار میکنه ولی دیگ نمیچرخه ممنون میشم راهنمایی کنید یه سوال دیگه خازنی که روی این لباشسویی نصب شده ۱۶ میکرو فاراد هست که متاسفانه گیر نمیاد ایا میتوان از خازن ۴۰ میکرو فاراد استفاده نمود؟

      • آی پی امداد 22 دی 1399

        سلام، ابتدا خازن را بررسی نمایید و چک نمایید تا تسمه نیفتاده باشد. نهایتا تا 10 میکرو میتوانید به خازن اضافه نمایید.

        • محسن 22 دی 1399

          خازن تعویض نموده و تسمه بازدید شده عرض کردم دور تند کار میکند و بعد از ابگیری صدای تیک تیک تایمرهم دارم ولی نمیچرخد حتی با دست به خورشیدی هم کمک میکنم تمایلی بهچرخش ندارد

          • آی پی امداد 25 دی 1399

            تایمر بررسی شود.

  • حسین رضی پور 25 آذر 1398

    باسلام و خسته نباشی قیمت میکرو سوییچ امشین لباسشویی حایر چند است

  • وحيد دوستيان 24 آذر 1398

    با سلام وعرض خسته نباشيد .من يك لباسشويي حاير دو قلو دارم درب خشك كن شكسته و تا در بسته نشه خشك كن كار نميكنه هر چي هم گشتم درب گيرم نيومد منزل ما شهرستان كرجه لطفا راهنمايي كنيد كه براي حل مشكل كجا مراجعه كنم.با تشكر

  • طالب 28 خرداد 1398

    سلام ماشین حایر دارم hwm60_f14n موقعی که روشن میکنم و لباس میزارم داخلش شروع به شستن میکنه صداش خیلی ناجور میشه طوری که ماشین میخواد حرکت کنه. مشکلش چیه ؟؟

    • مدیر 28 خرداد 1398

      سلام ف وزنه های روی دیک ، تراز بود و کمک ها را چک نمایید .

  • مهدی یغما 25 خرداد 1398

    لطفا اجرت تعویض بلبرینگ و کاسه نمدو با قیمت لوازمش چقدر میشه ؟؟؟و قیمت سیمان دور دربش از داخل چند هست؟؟ممنونم

  • مهدی یغمائ 25 خرداد 1398

    سلام ماسین لباسشوئی هحایر مدل ۶۰۰تی ایکس بی هست قبلا موقع خشک کردن دور تند صدای زیادی میداد ....بلبرنگ و کاسه نمد دیگو عوض کردیم ...ولی بازم خراب شد ....کاشان هستم ...الان سیمان دور درش سکسته و بالانس نیست تو دور خشک کن مرتب ب دیواره ماشین میخوره لطفا راهنمائی کنید .....ممنونم

    • مدیر 25 خرداد 1398

      سلام ، مشکل از همان وزنه های دیگ میباشد که باید توسط تعمیرکار لباسشویی حایر در کاشان عیب یابی و رفع عیب شود .

  • ممی زاده حامد 02 اردیبهشت 1398

    سلام.لباسشویی من زمان پر کردن آب هم خارج میشود از شلنگ تخلیه.شلنگ هم بالا قرار دادم.عملکرد رو روی ۱۵ میزارم که تخلیش کار کنه که صدای تغ تغ میده.

    • مدیر 03 اردیبهشت 1398

      سلام ، پمپ تخلیه لباسشویی حایر شما مشکل دارد .

  • محمود 30 فروردین 1398

    سلام من ماشین لباس شویی حایر مدل XQG50-813 دارم مشکلش اینه که ماشین به مرحله آبکشی که میرسه آب داخل ماشین میمونه و مرحله تخلیه آب و خشکن انجام نمیشه لطفا راهنمایم کنید.سپاسگزارم

    • مدیر 31 فروردین 1398

      سلام ، پمپ تخلیه لباسشویی حایر شما مشکل دارد .

  • ملیکا 29 اسفند 1397

    سلام ماشین لباس شویی من فقط موقع خشک کردن سرصدای زیاد میده پشت ماشین رو که باز کردم خوب که دقت کردم موقع خشک کردن انگار داشت به سقف ماشین ضربه میخورد علتش میشه از کمک ها باشه یاه نه چون کمک هارو که بادست فشار دادم پایین بالا میشد مدل ماشین هستXQG50-813ممنون از پاسخ های شما

    • مدیر 18 فروردین 1398

      سلام ، کاسه نمد ، بلبرینگ ، شفت و وزنه روی دیگ لباسشویی حایر شما باید توسط تعمیرکار و خدمات نمایندگی چک شود .

  • علی هاشمی 21 اسفند 1397

    باسلام وعرض ادب واحترام وخسته نباشیدخدمت مدیرمحترم..دوقلوی هایرمدلHWM95-F22چندوقتیه خیلی بیصداوفقط وقتی شیلنگ تخلیه روی زمین هست تخلیه میکنه زمانیکه شیلنگ راحتی خیلی کم بلندمیکنیم تخلیه آب قطع میشه..لطفاراهنمایی بفرمایید ممنون

    • مدیر 22 اسفند 1397

      سلام ، هنگام تخلیه در لباسشویی دوقلو شیلنگ آن باید زمین باشد .

  • محمد مفیدی 17 اسفند 1397

    سلام وقت بخیر ماشین لباسشویی مدل xqg50-811 چراغ آن و آف روشن نمیشه و کار نمیکنه چرا؟

    • مدیر 18 اسفند 1397

      سلام برد المترونيكى بايد چك شود

1 2 3 4 5

کامنت ها بسته می باشند

اینستاگرام آی پی امداد