logo logo نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا
نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا Teka توسط تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی در محل به عیب یابی می پردازد. تعمیر ماشین ظرفشویی تکا در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران انجام می گردد. آی پی امداد به عنوان نمایندگی معتبر به تعمیر ظرفشویی تکا با قطعات فابریک می پردازد.

شما می توانید با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

کاربر گرامی، هرگونه سوالی در زمینه تعمیر ظرفشویی تکا دارید، کافی است در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) پرسش نمایید تا تعمیرکار ظرفشویی تکا به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشد.

با آی پی امداد همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی تکا Teka در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی تکا Teka در تهران به شرح زیر است:

  1. با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی تکا در تهران تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید با مراجعه به سایت اقدام به ثبت درخواست تعمیرات نمایید.
  3. برای سهولت ردیابی و پیگیری امور، کد اشتراک به همراه نام تعمیرکار به شما پیامک می شود.
  4. تعمیرکار ظرفشویی تکا با قطعات فابریک و اصل ظرف کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام می شود.
  5. تعمیرکار مجرب با تکالوژی ها و ابزارآلات به روز اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی می نماید.
  6. بعد از تعمیر ماشین ظرفشویی تکا به مشتری فاکتور شرح هزینه و گارانتی خدمات تقدیم می گردد.
  7. در نهایت نسبت به عملکرد تعمیرکار و تیم آی پی امداد نظرسنجی به عمل می آید.
  8. نظرات شما مشتریان گرامی هموارکننده مسیر ما می باشد.

خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکا در آی پی امداد دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی تکا امری است که سالهاست آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا انجام می دهد و برای این کار به منظور آسوده خاطر شدن مشتریان، ضمانت نامه رسمی 3 الی 12 ماهه ارائه می دهد. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکا و تعمیرگاه مجاز ظرفشویی تکا آماده ارائه خدمات به مشتریان است. برای تعمیر ظرفشویی تکا شما می‌توانید از این مراکز استفاده کنید.

مزایای بهره مندی از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی تکا در تهران به شرح زیر است:

  1. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در سراسر تهران دارای شعبه می باشد.
  2. باید بدانید که در صورت تماس با نمایندگی ماشین ظرفشویی تکا، کلیه خدمات در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه انجام می پذیرد.
  3. کلیه قطعاتی که در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی تکا مورد استفاده قرار می گیرد، قطعات اصل و فابریک می باشد.
  4. تمامی تکنسین های اعزامی از نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکا دارای لباس فرم می باشند.
  5. تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا کاملا مجرب و آموزش دیده می باشند.

تعمیر ماشین ظرفشویی تکا با تعمیرکار آی پی امداد

  • توجه: چنانچه ماشین ظرفشویی تکا خریداری نموده اید، با شماره نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکا مندرج شده در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید تا از نصب رایگان و خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.
  • توجه: آی پی امداد در قالب تعمیرگاه مجاز تعمیرات ظرفشویی تکا در سراسر تهران فعال می باشد. (آی پی امداد هیچ خدماتی در دیگر شهرها ندارد.)

خدمات پس  از فروش ماشین ظرفشویی تکا به چه صورت است؟

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی تکا یکی از امکاناتی است که مصرف کنندگان در صورت رو به رو شدن با هرگونه خرابی در ظرفشویی به دنبال استفاده از آن هستند. برای استفاده از این خدمات نیز می توانند با شماره روی برگه ضمانتنامه دستگاه خود تماس بگیرند. از آنجایی که برند تکا خود بر روی ارائه این خدمات نظارت ندارد، ممکن است مشتریان از خدماتی که توسط شرکت های داخلی ارائه می شود، رضایت نداشته باشند. در این شرایط می توانند از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در آی پی امداد برای تعمیرات دستگاه خود استفاده نمایند. کلیه خدمات تعمیرات ظرفشویی این مرکز با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی تکا در محل

تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا را باید به تعمیرگاه تخصصی تکا بسپارید؛ زیرا امری بسیار تخصصی است. آی پی امداد با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات ظرفشویی تکا، این بار خدمات خود را برای تسهیل رضایت کاربران در محل ارائه می دهد.

از مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر ظرفشویی تکا در محل موارد زیر را می توان نام برد:

  1. در هزینه و وقت شما به دلیل عدم نیاز به جابه جایی و حمل نقل دستگاه تا مرکز صرفه جویی می شود.
  2. به دلیل عدم جابه جایی دستگاه دیگر خطری ظرفشویی را تهدید نمی کند.
  3. شما از نزدیک شاهد و ناظر عملکرد تعمیرکار ظرفشویی تکا می باشید.

نمایندگی ماشین ظرفشویی تکا در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

هنگامی که با مشکل و خرابی در ماشین ظرفشویی تکا خود رو به رو می شوید، تعمیرات آن را باید به نمایندگی معتبر در این زمینه بسپارید. تعمیر اشتباه دستگاه توسط تعمیرکاران بی تجربه و کارنابلد می تواند سایر قطعات داخلی ماشین ظرفشویی را با ایراد مواجه کرده و مشکلات جدی برای آن ایجاد نماید. از این رو در این شرایط باید از خدمات نمایندگی ماشین ظرفشویی تکا استفاده کنید که در این زمینه از تخصص بالایی برخوردار باشند و بتوانند ماشین ظرفشویی شما را با بالاترین کیفیت ممکن تعمیر نمایند. آی پی امداد نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا می باشد که انواع خدمات تعمیرات را با بالاترین کیفیت ممکن و توسط تعمیرکاران خبره و متخصص خود ارائه می دهد.

  • به دلیل تعیین هزینه های تعمیرات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه، با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی می گردد.
  • برای تمامی خدمات تعمیر  ماشین ظرفشویی تکا که توسط آی پی امداد ارائه می شود، ضمانت نامه معتبر و فاکتور مخصوص دریافت خواهید کرد.
  • کارشناسان و تکنسین های آی پی امداد دارای تخصص، مهارت و دانش بالایی در زمینه تعمیر و رفع عیب ماشین ظرفشویی تکا می باشند.

تعمیر ماشین ظرفشویی تکا توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

مدت زمان لازم برای تعمیر ماشین ظرفشویی تکا از جمله عواملی است که دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی است که به دلیل دارا بودن کاربرد زیاد، آن را به میزان زیادی مورد استفاده قرار می دهیم. به طور کلی پس از گذشت مدت زمان طولانی و یا در اثر استفاده نادرست ممکن است ایرادات و مشکلاتی در کارکرد ماشین ظرفشویی های این برند ایجاد شود و در نتیجه نیاز به تعمیر و رفع عیب پیدا نماید.

تعمیرکاران و تکنسین های نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکا از این موضوع که عدم تعمیر دستگاه در مدت زمانی کوتاه می تواند موجب آسیب رسیدن به سایر قطعات دستگاه شود، اطلاع دارند. همچنین این تکنسین ها نسبت به قسمت های مختلف ظرفشویی و ایرادات رایج آن شناخت لازم را دارند و بر همین اساس می توانند در مدت زمان کمی تعمیرات ماشین ظرفشویی شما را در محل و با کیفیت بالا انجام دهند.

به طور کلی تعمیرکاران نمایندگی آی پی امداد با توجه به دانش و مهارتی که در زمینه تعمیر انواع مدل های ماشین ظرفشویی دارند، می توانند تعمیرات دستگاه شما را با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. همچنین از آنجایی که تعمیرکاران این مجموعه با دانش و تجربه بالای خود، پس از حضور در محل می توانند به سرعت ایراد دستگاه شما را شناسایی و رفع کنند.

از این رو برای تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا مدت زمان بسیار کمی صرف خواهد شد و شما می توانید بالافاصله پس از انجام تعمیرات از دستگاه خود استفاده کنید.  همچنین کارشناسان نمایندگی تعمیرات آی پی امداد در زمان تماس مشتریان با مجموعه جهت ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی، می توانند مدت زمان تقریبی که برای تعمیرات دستگاه نیاز است را به شما اعلام نمایند.

سرویس ظرفشویی تکا چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

سرویس ظرفشویی تکا یکی از مهم ترین اقداماتی که انجام آن به صورت منظم و در بازه های زمانی مشخص موجب می شود تا دستگاه عملکرد مطلوبی داشته و از خرابی آن جلوگیری نمود. از آنجایی که با گذشت زمان ممکن است ماشین ظرفشویی با ایرادات مختلفی مواجه شود، انجام سرویس در محل می تواند کوچک ترین خطا را شناسایی نموده و آن را رفع نماید. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در آی پی امداد خدمات سرویس و نگهداری ماشین لبساشویی در محل را انجام می دهد.

  • خدمات سرویس ظرفشویی در محل که توسط تکنسین متخصص به مصرف کنندگان ارائه می شود، می تواند از بروز هرگونه خرابی در دستگاه جلوگیری نماید.
  • سرویس ماشین ظرفشویی در بازه های زمانی مشخص موجب می شود تا دستگاه عملکرد بهتری داشته و کیفیت اولیه دستگاه به خوبی حفظ گردد.
  • با انجام سرویس ماشین ظرفشویی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکا می توانید از صرف هزینه هنگفت برای تعمیرات دستگاه خود خوددرای نمایید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از اقدامات مهم در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا، عیب یابی صحیح آن توسط تعمیرکار متخصص می باشد. در صورتی که تعمیرکار مربوطه نتواند ایراد دستگاه را به درستی تشخیص دهد، به سایر قطعات ظرفشویی نیز آسیب خواهد رسید. از این رو مهمترین مسئله در تعمیر ماشین ظرفشویی تکا در محل و منزل شما، استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص می باشد.

  • تعمیرکاران نمایندگی نسبت به ایرادات و مشکلات رایج ماشین ظرفشویی تکا آگاهی دارند و سریعا اقدام به رفع آن می کنند.
  • تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در آی پی امداد از دانش و تجربه‌ بالایی برخوردار می باشند.
  • تکنسین های متخصص نمایندگی، تعمیر ماشین ظرفشویی تکا شما را در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت انجام می دهند.
  • تعمیرکار ظرفشویی تکا به شما در مورد عیب یابی و تعمیرات دستگاه مشاوره کاملی ارائه می دهد.

سوالات رایج مصرف کنندگان در مورد خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا

برخی از سوالاتی که در هنگام دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در آی پی امداد مطرح می شوند، در این بخش پاسخ داده خواهند شد تا مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری تعمیرات ظرفشویی خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارند:

  • هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در نمایندگی آی پی امداد چقدر است؟

تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا و هزینه آن بستگی به نوع خرابی دستگاه دارد؛ اما از آنجایی که کلیه هزینه های دریافتی این مجموعه مطابق با نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود، هزینه های تعمیر تا 75% پایین تر خواهد آمد.

  • ضمانتنامه تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در این نمایندگی چه مدت اعتبار دارد؟

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی تکا در محل نمایندگی آی پی امداد از 3 تا 12 ماه دارای ضمانت می باشد.

  • نحوه پرداخت فاکتور تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا به چه شکل است؟

هزینه تعمیرات انجام شده توسط تکنسین و تعمیرکار ماشین ظرفشویی تکا پس از اتمام فرآیند تعمیرات و رضایت مشتری دریافت می گردد.

آموزش تعمیرات ظرفشویی تکا

رفع مشکلات و خرابی های ماشین ظرفشویی تکا یکی از مسائلی است که حتما باید توسط یک فرد حرفه ای و متخصص انجام شود. در همین راستا بسیاری از مشتریان همواره این پرسش را مطرح می کنند که چگونه می توانند مشکلات و خرابی های ماشین ظرفشویی خود را در منزل رفع نمایند.

از این رو آی پی امداد برای اینکه هزینه تعمیر دستگاه شما به حداقل برسد، آموزش تعمیرات ظرفشویی تکا و دیگر برندها را در این مقاله و دیگر مقاله های آموزشی سایت شرح داده است تا به راحتی با مطالعه آن ها به راحتی در منزل بتوانید با کمترین هزینه ایراد دستگاه خود را پیدا کرده و اقدام به رفع مشکل نمایید. ضمنا در نظر داشته باشید که در صورت عدم رفع عیب می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در تهران بهره مند شوید.

عیب یابی ماشین ظرفشویی تکا

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم مهم منزل است که با کارایی بالا، زحمات شما را کم می کند، اما باید بدانید که نیاز به مراقبت و تعمیر نیز پیدا می کند. ظرفشویی تکا یکی از برندهای معتبر جهان است که توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید، اما ممکن است در هنگام استفاده از آن به تعمیر ماشین ظرفشویی تکا احتیاج پیدا کنید. در این صورت باید مواردی را قبل از تماس بررسی نمایید. تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی تکا توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد در این صفحه مورد بررسی قرار می گیرد.

لیست سوالات رایج کاربران از نمایندگی تعمیرات ظرفشویی به شرح زیر است:

  1. چرا ماشین ظرفشویی تکا روشن نمی شود؟
  2. چرا ماشین ظرفشویی تکا در حین عملکرد خاموش می شود؟
  3. چرا ماشین ظرفشویی تکا صدای بیش از حد نرمال دارد؟
  4. چرا ماشین ظرفشویی تکا لرزش بیش از حد نرمال دارد؟
  5. چرا ماشین ظرفشویی تکا مواد شوینده را به ظروف نمی رساند؟
  6. چرا ماشین ظرفشویی تکا آب را تخلیه نمی کند؟
  7. چرا آب وارد ماشین ظرفشویی تکا نمی شود؟
  8. چرا ماشین ظرفشویی تکا نشتی آب دارد؟
  9. چرا ماشین ظرفشویی تکا ظرف ها را خوب نمی شوید؟
  10. چرا ماشین ظرفشویی تکا ظرف ها را خشک نمی کند؟
  11. چرا ماشین ظرفشویی تکا برنامه ها را درست اجرا نمی کند؟
  12. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در تهران کجاست؟

آی پی امداد در قالب تعمیرگاه مجاز ظرفشویی تکا در تهران فعال می باشد و نمایندگی رسمی این برند نیست.

در زیر به عیب یابی و تعمیر ظرفشویی تکا توسط تعمیرکار مجاز آی پی امداد پرداخته ایم. برای رسیدن به پاسخ خود لطفا صبور باشید.

چرا ظرفشویی تکا ادامه برنامه شستشو را انجام نمیدهد؟

در صورت عدم راه اندازی دستگاه، برای تعمیرات ظرفشویی تکا موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • فشار آب خیلی کم می‌باشد. شما باید ابتدا شیر ورودی آب را کنترل کنید تا کاملاً وصل باشد.
  • همچنین ممکن است دلیل ایجاد این مشکل روشن نبودن منبع جریان الکتریکی باشد.
  • شما باید ابتدا از بسته بودن درب دستگاه مطمئن شده و سپس دو شاخه دستگاه را کنترل کنید که به درستی در داخل پریز جای گرفته باشد.
  • یکی دیگر از دلایلی که ممکن است باعث ایجاد این مشکل شود، این است که فیوز سوخته باشد و یا اینکه کلید قطع مدار الکتریکی باعث قعط شدن جریان شده باشد.
  • در چنین حالتی که فیوز سوخته باشد، باید آن را تعویض کنید.
  • برای تعویض فیوز می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکا استفاده کنید.

تعمیر مشکل برنامه هاش شستشوی ظرفشویی تکا

چنانچه دستگاه راه اندازی نمی شود، برای تعمیر می توانید از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی تکا در تهران بهره مند شوید.

چرا ماشین ظرفشویی تکا بوی بدی می دهد؟

در صورت استشمام بوی بد از ظرفشویی، موارد زیر را برای تعمیر ظرفشویی تکا به کار گیرد.

  • صفحه نمایش دستگاه را تمیز نمایید.
  • مواد پلاستیکی مورد استفاده در دستگاه را هم بررسی نمایید. شاید در حال ذوب هستند.

اگر مشکل بوی دستگاه مربوط به هیچ یک از موارد بالا نبود، حتماً با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا تماس حاصل فرمایید.

علت متوقف نشدن پمپ مربوط به فاضلاب در ظرفشویی تکا از چیست؟

در صورت به وجود آمدن مشکل در پمپ تخلیه فاضلاب، دلایل زیر را برای عیب یابی و تعمیر ظرفشویی تکا رعایت کنید:

  • مشکل می تواند از طغیان آب و لبریز شدن آن باشد.
  • سیستم ظرفشویی تکا به شکلی طراحی شده است که طغیان آب را نشان می‌دهد و زمانی که این حالت پیش می‌آید.
  • جریان پمپ توسط دستگاه متوقف شده و در مقابل پمپ فاظلاب روشن می‌شود.

چنانچه پمپ فاضلاب دستگاه متوقف نمی شود، با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در محل تماس بگیرید.

چرا آب وارد ماشین ظرفشویی تکا نمی شود؟

اگر آب وارد ماشین ظرفشویی نمی شود، جهت عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی تکا مراحل زیر را بررسی نمایید:

  • اگر آب وارد نمی شود، به بررسی شیربرقی ظرفشویی بپردازید.
  • اگر ورود آب قطع نمی شود، به بررسی سنسور آب (هیدروستات) بپردازید.

علت تخلیه نکردن آب در ماشین ظرفشویی تکا از چیست؟

اگر دستگاه تخلیه نمی کند، موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی تکا چک کنید:

  • پیستون و مجموعه مهره ماشین ظرفشویی
  • پمپ تخلیه و موتور ماشین ظرفشویی
  • فلاپر سوپاپ ماشین ظرفشویی
  • تایمر ماشین ظرفشویی
  • شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی

چنانچه مشکل تخلیه دستگاه حل نشد، از خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی تکا در تهران کمک بگیرید.

چرا ظرفشویی تکا صدا میدهد؟

در صورت وجود سر و صدای زیاد در ظرفشویی، موارد زیر را برای تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در نظر بگیرید:

در هنگام کار کردن ظرفشویی تکا شنیدن کمی سر و صدا طبیعی است و نباید به عنوان یک ایراد تلقی شود، اما زمانی که سر و صدای دستگاه در هنگام کار کردن زیاد و غیرطبیعی شود، باید به فکر تعمیر ظرفشویی تکا و رفع این عیب باشید.

  • ممکن است ظروف به درستی در دستگاه چیده نشده باشند و یا اینکه یکی از ظروف در قفس افتاده باشد.
  • شما باید مطمئن شوید که تمامی ظروف به صورت ثابت درون قفسه‌ها قرار گرفته‌اند.
  • اگر به طور مرتب از ماشین ظرفشویی تکا استفاده نمی‌کنید، بهتر است اجازه دهید که قفسه‌ها پر شوند و پمپ هر هفته کار کند؛ چرا که با انجام این کار درزبندی دستگاه رطوبت کافی را خواهد داشت.
  • سر و صدای غیرطبیعی ظرفشویی تکا می‌تواند نشان دهنده وجود ایرادی در موتور نیز باشد.
  • البته اگر موارد گفته شده را چک کردید و مشکل برطرف نشد، ممکن است دلیل ایجاد این سر و صدا وجود ایرادی در موتور باشد.

برای رفع عیب سر و صدای زیاد دستگاه می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا استفاده کنید.

علت نشتی آب از ماشین ظرفشویی تکا چیست؟

در صورت بروز نشتی آب دستگاه، علت های زیر را برای تعمیر ظرفشویی تکا در نظر بگیرید:

  • پمپ ماشین ظرفشویی
  • واشر در ماشین ظرفشویی
  • شیر ورودی آب ماشین ظرفشویی
  • بازوهای اسپری کننده ماشین ظرفشویی
  • شناور و کلید شناور ماشین ظرفشویی
  • کلمپ شیلنگ و شیلنگ ماشین ظرفشویی

چنانچه مشکل نشتی آب دستگاه حل نشد، با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات ظرفشویی تکا تماس بگیرید.

چرا ظرفشویی تکا در یک چرخه شستشو از مواد شوینده استفاده نمی کند؟

اگر مواد شوینده در ظرفشویی تکا حل نمی شود، جهت عیب یابی و تعمیرات موارد زیر را بررسی نمایید:

  • اگر از قرص ظرفشویی استفاده می نمایید، دقت کنید تا جاقرصی ظرفشویی جرم نگرفته باشد.
  • بر اثر رسوبات، ممکن است درب جا قرصی باز نشود.
  • مخزن مواد شوینده را چک کنید تا به درستی شوینده وارد ظرفشویی شود.

علت عمل نکردن چفت و کلید بسته شدن درب ظرفشویی تکا از چیست؟

اگر چفت در دستگاه کار نمی کند، موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا مدنظر قرار دهید:

  • مجموعه چفت در در قسمت بالا قرار دارد که گاهی اوقات این چفت دچار مشکل شده و درست عمل نمی کند و درب ماشین ظرفشویی بسته نمی شود.
  • در واقع کار چفت بسته نگه داشتن ماشین ظرفشویی حین شستشو است تا آب به بیرون از ماشین نیاید.
  • گاهی اوقات هم خراب بودن چفت باعث روشن نشدن ماشین ظرفشویی می شود که این موارد با درست کردن چفت در حل می شود.

عیب یابی مشکلات درب ظرفشویی تکا

چنانچه مشکل چفت نشدن درب دستگاه حل نشد، با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در تهران تماس بگیرید.

علت دیده شدن آب و کف درون فضای ماشین ظرفشویی تکا از چیست؟

در صورت وجود کف درون فضای دستگاه، دلایل زیر را برای تعمیر ماشین ظرفشویی تکا به کار بگیرید:

  • مایع شوینده نامناسب است.
  • شما باید از مواد شوینده مخصوص ماشین ظرفشویی استفاده نمایید تا اینکه با این مشکل مواجه نشوید.
  • اگر کف زیاد در ماشین ظرفشویی شما جمع شد، بهتر است درب را باز بگذارید تا کف‌ها ختکا شوند.
  • علاوه بر این برای رفع این مشکل می‌توانید یک گالن آب سرد را به درون ماشین ریخته و برنامه خیساندن را اجرا نمایید تا تمام آب و کف به فاضلاب منتقل شود.
  • علاوه بر این، موارد مسدود شدن روزنه مایع جلا نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود.
  • لازم است که شما همیشه روزنه مربوط به مایع جلا را خشک و تمیز نگه دارید.
  • در مورد مایع شوینده مناسب باید این نکته را نیز اضافه کنیم که اگر فضای درونی ماشین ظرفشویی شما لکه می‌شود، در ابتدا باید مطمئن شوید که مایع شوینده شما فاقد افزودنی‌های رنگی است؛ چرا که استفاده از مواد شویینده دارای مواد رنگی می‌تواند فضای درونی ماشین ظرفشویی شما را لکه دار کند.

چنانچه درون دستگاه کف مشاهده می شود، با تعمیرگاه مجاز تعمیر ظرفشویی تکا در تهران تماس بگیرید.

چرا ظروف در ظرفشویی تکا به خوبی تمیز نمی‌شوند و به خوبی خشک نمی‌شوند؟

اگر ظروف شما بعد از شستشو به خوبی تمیز نمی‌شوند، دلایل زیر را برای تعمیر ماشین ظرفشویی تکا به کار بگیرید:

  • ممکن است برنامه انتخابی شما به میزان کافی قوی نباشد.
  • در نتیجه لازم است که برنامه قوی تری را اجرا نمایید.
  • علاوه بر این، عدم صحیح چیدن ظروف درون قفسه‌ها هم ممکن است باعث بروز این مشکل شود.
  • حتما چک کنید که مخزن مواد شوینده یا بازوی آب پاش توسط ظروف بزرگ مسدود نشده باشند.
  • همچنین اگر ظروف شما به خوبی خشک نمی‌شوند، لازم است که از پر بودن مخزن مایع جلا اطمینان حاصل کنید.

در صورت تمیز نشدن ظروف در دستگاه، از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی تکا در تهران بهره بگیرید.

چرا ظرف های موجود در ماشین ظرفشویی تکا خشک نمی شوند؟

اگر با موضوع عدم خشک شدن ظرف ها در ظرفشویی، روبرو شدید، موارد زیر را برای تعمیر ظرفشویی تکا به کار گیرید:

  • توجه کنید که در بخش حرارت دهنده، مشکلی به وجود آمده است که نیاز به بررسی دارد.
  • اگر پس از بررسی مشخص شده که بخش حرارتي مشکلی ندارد.
  •  نوبت به بررسی ترموستات بالايي (دستگاهي که مانع از گرم شدن بیش از حد دستگاه ظرفشويي شما مي شود) می رسد.
  • این نکته را در نظر داشته باشید که یک ترموستات معیوب می تواند به خاموش شدن عنصر حرارت دهنده قبل از خشک شدن کامل ظروف ختم شود.
  • بررسی این دو بخش از طرف شما کفایت می کند.

 چنانچه مشکل خشک نکردن ظروف در ظرفشویی رفع نگردید، از خدمات متخصصان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکا بهره مند شوید.

علت دیده شدن لایه‌های سفید در قسمت داخلی سطوح ظرفشویی تکا از چیست؟

در صورت مشاهده لکه های سفید در سطوح دستگاه ، موارد زیر را برای تعمیر ماشین ظرفشویی تکا به کار ببرید:

  • علت ممکن است از زیاد بودن مقادیر مواد معدنی در داخل آبی که شما استفاده می‌کنید، باشد.
  • بهتر است برای رفع این مشکل از یک اسفنج مرطوب که به مواد شوینده آغشته شده است، استفاده نمایید.
  • هیچگاه از مواد شوینده غیر از مواد شوینده مخصوص ماشین ظرفشویی استفاده نکنید.
  • چون باعث ایجاد کف زیادی در ماشین ظرفشویی شما خواهد شد.
  • البته وجود بخار در ماشین ظرفشوییی کاملاً طبیعی است.
  • همچنین مقداری آب هم در کف ظرفشویی ممکن است باقی بماند که این موضوع هم طبیعی است.

برای رفع مشکل مشاهده لکه های سفید روی دستگاه، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در تهران بهره مند شوید.

علت تیره شدن ظروف شیشه ای بعد از شستشو در ظرفشویی تکا از چیست؟

در صورت مشاهده تیره شدن ظروف در دستگاه، موارد زیر را برای تعمیر ظرفشویی تکا به کار ببرید:

  • اگر آب مورد استفاده شما دارای سختی کمی باشد و این آب با مواد شوینده زیاد ترکیب شود، ممکن است باعث تار شدن ظروف شیشه ای شود.
  • اگر میزان سختی آب کم است، بهترین کار این می‌باشد که از میزان کمتری مایع شوینده استفاده نمایید تا ظروف شیشه‌ای کاملاً تمیز شوند.
  • علاوه بر این ممکن است نشانه‌های سیاه یا خاکستری نیز بر روی ظروف دیده شوند که این مشکل معمولاً به دلیل ساییده شدن ظروف آلومینیومی بر روی ظروف دیگر به وجود خواهد آمد. برای رفع این مشکل بهتر است از یک ابزار نرم برای پاک کردن این لکه‌ها استفاده کنید.

برای رفع علت تیره شدن ظروف شیشه ای بعد از شستشو از خدمات تعمیرکار ظرفشویی تکا بهره مند شوید.

نکات سرویس و نگهداری ظرفشویی تکا توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

  • باید در چینش ظروف در دستگاه دقت نمایید.
  • ظروف باید به گونه ای چیده شوند که آب و مواد شوینده با تمامی نقاط ظروف ارتباط پیدا کند.
  • باید در انتخاب برنامه با توجه به جنس ظروف، میزان کثیفی ظروف و مقدار ظرف ها دقت نمایید.
  • باید توجه داشته باشید، استفاده مکرر از برنامه سطح بالای ماشین ظرفشویی موجب کاهش طول عمر دستگاه می گردد و نیاز شما به تعمیر ماشین ظرفشویی تکا را افزایش می دهد.
  • در انتخاب مواد شوینده دقت به خرج دهید که با ماشین ظرفشویی تکا متناسب باشد.
  • برای این امر می توانید از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا راهنمایی بخواهید.
  • توصیه می شود که هر چند مدت یک بار ظرفشویی را تمیز کرده و جرم گیری نمایید.
  • قبل از روشن کردن ماشین ظرفشویی تکا، آب گرم را تا مدت کمی باز نگه دارید. این کار را به خصوص در زمستان جدی بگیرید.

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا

با توجه به اینکه هزینه تعمیرات لوازم خانگی در مراکز مختلف متفاوت است، افراد نگرانی زیادی در مورد هزینه تعمیرات دارند. اما آی پی امداد با بهره مندی از خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در محل، هزینه ها را تا حدود بسیار زیادی تقلیل داده است.

  • هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی تکا مطابق با نرخ دولتی تعیین می شود.
  • با توجه به اینکه این مرکز ارائه دهنده قطعات اصل و فابریک می باشد، از این رو هزینه تعمیرات و تعویض قطعات ظرفشویی به طور چشمگیری کاهش می یابد.
  • همچنین فاکتور و گارانتی برای شفافیت امور و همچنین تضمین خدمات به مشتری ارائه می شود.

قیمت خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در آی پی امداد

به طور کلی می توان به این موضوع اشاره کرد که هزینه تعمیرات هریک از انواع مدل های ظرفشویی های برند تکا با یکدیگر تفاوت دارند. اما نکته حائز اهمیت این است که می توان هزینه های تقریبی مربوط به تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا و یا تعویض هریک از قطعات معیوب آن را در نمایندگی مجاز آی پی امداد مشخص نمود. در ادامه جدول مربوط به این هزینه ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد:

خدمات تعمیرات ظرفشویی تکا هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی تکا
تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی تکا 490,000 الی 790,000 تومان
تعویض شیلنگ اتصالات ماشین ظرفشویی تکا 150,000 الی 350,000 تومان
تعویض پمپ ماشین ظرفشویی تکا 450,000 الی 690,000 تومان
تعویض لاستیک درب ماشین ظرفشویی تکا 250,000 الی 390,000 تومان
تعویض میکروسوئیچ و قفل درب ظرفشویی تکا 250,000 الی 950,000 تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی تکا 490,000 الی 890,000 تومان
تعویض المنت ماشین ظرفشویی تکا 700,000 الی 3,500,000 تومان
تعویض سنسور آب ماشین ظرفشویی تکا 190,000 الی 490,000 تومان
تعویض فیلتر و پروانه پمپ ظرفشویی تکا 150,000 الی 190,000 تومان

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در آی پی امداد

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

ما در اینجا شما را تا حدودی راهنمایی کردیم که از علت مشکل دستگاه اطلاع داشته باشید و آگاهانه از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا کمک بخواهید. همچنین قبل از تماس با تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی تکا برای تعمیر ماشین ظرفشویی تکا، باید از وظایف تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی تکا آگاهی داشته باشید.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد در تهران:

  1. ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی تکا در محل
  2. ارائه فاکتور برای شفافیت هزینه ها
  3. ارائه گارانتی با اعتبار جهت تضمین کیفیت خدمات تعمیر ظرفشویی تکا
  4. ارائه خدمات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  5. استفاده از قطعات اصل و فابریک جهت تعویض قطعات معیوب
  6. بهره مندی از تعمیرکاران حرفه ای و مجرب

جهت تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکا می توانید با شماره های مندرج در زیر تماس بگیرید.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین ظرفشویی تکا در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی تکا در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی تکا به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین ظرفشویی تکا، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد