logo logo تعمیر فارسی بر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر فارسی بر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر فارسی بر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در صورتی که ساکن شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران هستید، تنها با یک تماس با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 و یا ثبت درخواست در سایت آی پی امداد می توانید از خدمات تعمیر فارسی بر در محل بهره مند شوید. کلیه خدمات تعمیرات اره فارسی بر در آی پی امداد با استفاده از قطعات فابریک و تجهیزات پیشرفته به مشتریان ارائه می گردد. بعد از ثبت درخواست تعمیرات فارسی بر نیز امکان مشاهده مشخصات مربوط به تکنسین، فاکتور هزینه ها و همچنین مدت زمان گارانتی 3 الی 12 ماهه دستگاه در پنل کاربری برای شما امکان پذیر خواهد بود. شما می توانید با واحد پیگیری و شکایات به صورت آنلاین در پنل کاربری خود ارتباط باشید و پس از پایان تعمیر دستگاه فارسی بر نیز به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.

خرابی های رایج فارسی بر

نحوه تماس با مرکز تعمیرات فارسی بر در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیرات فارسی بر در تهران به شرح زیر می باشد:

  • شما می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس گرفته و درخواست خود را برای تعمیر فارسی بر به صورت تلفنی ثبت کنید.
  • همچنین می توانید از طریق سایت آی پی امداد و به صورت آنلاین اقدام به ثبت درخواست تعمیرات فارسی بر خود نمایید.
  • کارشناسان مجموعه آی پی امداد به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

روش ارائه خدمات تعمیرات اره فارسی بر در آی پی امداد

پس از ثبت درخواست در مرکز تعمیرات فارسی بر، مراحل ارائه خدمات توسط تکنسین های آی پی امداد به صورت زیر است:

  1. پس از تماس، پروفایل شما در سامانه مشتریان ثبت می شود و می توانید کد اشتراک و لینک پنل کاربری خود را از طریق پیامک دریافت کنید.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به فاکتور هزینه، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه و سایر اطلاعات مهم دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان تعمیرات فارسی بر وجود دارد.
  4. تعمیرکار فارسی بر در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافقی که با شما انجام داده است، در محل حاضر می شود و دستگاه شما را با استفاده از قطعات اصلی تعمیر می کند.
  5. همچنین شما می توانید دستگاه خود را به صورت حضوری به تعمیرگاه آی پی امداد که آدرس آن در بخش تماس با ما سایت درج شده است، تحویل دهید.
  6. پس از اتمام خدمات فارسی بر، فاکتور و گارانتی 90 الی 365 روز به شما تحویل داده می شود.
  7. همچنین واحد Happy Call با شما تماس گرفته و سوالاتی در خصوص رضایت از خدمات ارائه شده از شما پرسیده خواهد شد.
  8. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

خدمات اره فارسی بر که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

همانطور که می دانید، ابزارآلات و لوازم صنعتی جایگاه ویژه‌ ای در تولید و ساخت محصولات مختلف دارند. برخی از این دستگاه ها نظیر اره فارسی بر در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرند و ممکن است بعد از مدتی دچار ایراداتی شوند. در این شرایط نیاز به یک تعمیرگاه مطمئن است که بتواند با بهترین کیفیت دستگاه فارسی بر را تعمیر کند. اگر شما یک اره فارسی بر در مدل های متنوع دارید و عملکرد آن دچار مشکلاتی شده است، اصلا نگران نباشید؛ چراکه مرکز تعمیرات فارسی بر به سادگی مشکلات آن را حل خواهد کرد. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال اقدام به ارائه خدمات مختلف دستگاه فارسی بر به مشتریان خود خواهند کرد.

از جمله خدماتی که توسط تعمیرکار آی پی امداد در زمینه تعمیرات اره فارسی بر ارائه می شود، شامل موارد زیر است:

  • عیب یابی، تعمیر و تعویض تمامی قطعات اره فارسی بر نظیر: تیغه، اهرم، تسمه، قاب، موتور، قفل کن صفحه، شفت، دسته، گونیا، کلیدها، گیره، کیسه و نازل خاک گیر و ….
  • سرویس فارسی بر شامل روغن کاری، نصب قطعات، نصب اره روی صفحه، تنظیمات زاویه دستگاه و …

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و برندهای فارسی بر را انجام می دهد؟

امروزه افراد مدل ها و برندهای مختلفی از اره فارسی بر را مورد استفاده قرار می دهند که هریک از آنها ممکن است با ایراداتی مواجه شوند. آی پی امداد انواع مدل های اره فارسی بر شامل کشویی، ثابت، صندوقی و دستی ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت تعمیر می کند. در ادامه پراستفاده ترین برندهای فارسی بر که خدمات تعمیر آنها توسط تکنسین های آی پی امداد انجام می شود را برای شما ذکر کرده ایم:

  • رونیکس
  • ماکیتا
  • بوش
  • کرون
  • محک
  • اکتیو
  • آاگ
  • و …

تعمیرات اره فارسی بر در تهران

در تهران با توجه به وسعت شهر و ترافیک حاکم در آن، وجود مرکز مجاز و معتبر تعمیرات فارسی بر در مناطق مختلف یک مزیت بسیار مهم به حساب می آید؛ چراکه تعمیرکار بسیار سریع و در وقت معین به محل شما رسیده و دستگاهتان را تعمیر خواهد کرد. از این رو آی پی امداد انواع خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر دستگاه فارسی بر را در کلیه مناطق استان تهران شامل شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز به مشتریان خود ارائه می دهد. مصرف کنندگانی که در هریک از مناطق 24 گانه شهر تهران ساکن هستند و با خرابی دستگاه فارسی بر خود مواجه شده اند، می توانید درخواست خود را در آی پی امداد ثبت نمایند تا تعمیرکاران متخصص این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن و با تجهیزات لازم در محل حاضر شده و خدمات مربوطه را ارائه دهند.

تعمیر فارسی بر در محل

تعمیر فارسی بر در محل از جمله خدماتی که برای تعمیرات لوازم صنعتی و ابزارآلات مختلف توسط تعمیرکاران آی پی امداد ارائه می شود. ترافیک های طولانی و مهمتر از همه عدم برخورداری مشتریان از وقت کافی و صرف هزینه های زیاد برای انتقال دستگاه به تعمیرگاه، آی پی امداد را بر آن داشته است تا در لیست خدمات خود، گزینه تعمیر اره فارسی بر در محل را نیز قرار دهد.

اگر اره فارسی بر را جهت تعمیرات به کارگاه حمل کنید، ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوید؛ زیرا اگر در سطح شهر به دنبال تعمیرگاه مجاز بگردید، این کار هم هزینه شما را بالا می برد و هم زمان زیادی را از دست خواهید داد. از دیگر مزیت های تعمیر فارسی بر در محل، تعمیرات دستگاه در حضور مشتری می باشد. شما می توانید نظارت کافی بر کار تعمیرکار داشته باشید، اینکه از چه قطعه ای در تعمیر دستگاه استفاده می کند یا اینکه به کار خود تسلط کافی دارد یا خیر.

در صورتی که اره فارسی بر شما خراب شده است و نیاز به تعمیرات آن دارید، می توانید جهت استفاده از خدمات در محل با شماره 02158941 تماس بگیرید یا درخواست خود را در سایت آی پی امداد ثبت کنید تا تکنسین های متخصص این مجموعه در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و تعمیر اره فارسی بر را انجام دهند.

چرا آی پی امداد را برای تعمیرات فارسی بر انتخاب کنیم؟

آی پی امداد یکی از معتبرترین و بهترین نمایندگی های تعمیرات اره فارسی بر می باشد. کادر مجرب و متخصص این مجموعه از سال 1370 در حال خدمت رسانی به مشتریان می باشند و در کنار خدمات باکیفیت خود توانسته اند مشتریان را از هر جهت راضی نگه دارند. صداقت در کار، وقت شناسی، تبحر و تجربه بالا فاکتورهایی می باشند که تعمیرکاران آی پی امداد از آن برخوردار هستند. در ادامه به بررسی مزایایی می پردازیم که با استفاده از خدمات آی پی امداد از آنها بهره مند خواهید شد:

  • استفاده از قطعات فابریک و باکیفیت برای تعمیرات اره فارسی بر
  • ارائه خدمات همراه با گارانتی 90 الی 365 روزه
  • بهره مندی از تعمیرکاران متخصص، آموزش دیده و باتجربه
  • ارائه خدمات فارسی بر در محل کار و منزل
  • صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان
  • امکان برقراری ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی، شکایات، پیشنهادات و انتقادات
  • اختصاص پنل کاربری به مشتریان و دسترسی به تمامی اطلاعات مهم در آن

ویژگی های تعمیرکار فارسی بر در آی پی امداد

یکی از مسائل مهم که به هنگام انتخاب تعمیرکار برای تعمیرات فارسی بر خود باید در نظر داشته باشید، این است که تعمیرکار باید بتواند ایرادات دستگاه را به درستی تشخیص داده و برای رفع آنها اقدام کند. به طور کلی در تعمیر هر وسیله برقی و الکترونیکی، اولین مرحله عیب یابی صحیح دستگاه می باشد. اگر تعمیرکار اره فارسی بر نتواند مرحله عیب یابی دستگاه را به درستی پشت سر بگذارد، نمی تواند تا انتها کار تعمیرات آن را به صورت صحیح پیش ببرد و در نهایت فارسی بر با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد.

بعد از عیب یابی صحیح دستگاه، ادامه کار آسان تر خواهد شد و حالا تعمیرکار می داند مشکل فارسی بر کجاست و به راحتی تعمیرات آن را انجام می دهد.  در همین راستا، آی پی امداد دارای تعمیرکاران متخصص و مجربی است که از سطح دانش و مهارت بالایی برخوردار بوده و می توانند در زمینه تعمیرات انواع اره فارسی بر به شما کمک کنند.

ویژگی های تکنسین های مجموعه آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  • با بالاترین کیفیت به تعمیر فارسی بر در محل کار و منزل شما می پردازند.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعات دستگاه، تنها از قطعات اصلی استفاده می کنند.
  • از دانش روز دنیا در زمینه عیب یابی و تعمیرات فارسی بر برخوردار بوده و آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
  • خدمات ارائه شده توسط آنها از گارانتی و ضمانت نامه معتبر برخوردار می باشد.

هزینه تعمیرات فارسی بر

در صورت بروز هرگونه خرابی در اره فارسی بر خود می توانید بدون معطلی با نمایندگی تعمیرات فارسی بر تماس بگیرید و نگران هزینه ها نباشید. قیمت های تعمیر فارسی بر در آی پی امداد براساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد و مدیران این مجموعه بر کار تعمیرکاران خود و فاکتورهای آنان نظارت کافی دارند. بنابراین می توان گفت هزینه های تعمیرات اره فارسی بر کاملا مشخص می باشد و تعمیرکار نمی تواند خودسرانه مبلغی بیشتر از مشتری دریافت کند. تکنسین های آی پی امداد برای کاهش هزینه های مشتریان ابتدا سعی در تعمیر اره فارسی بر دارند و تنها در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعات دستگاه می کنند.

قطعاتی که تعمیرکاران فارسی بر در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد از آن استفاده می کنند، اورجینال می باشند. استفاده از قطعات دست دوم ممکن است هزینه را پایین بیاورد، اما بدون شک مدت استفاده از دستگاه را کاهش می دهد. البته تعمیرکار قبل از انجام به کار از هزینه های احتمالی تعمیرات فارسی بر شما را آگاه خواهد کرد. نمایندگی تعمیرات فارسی بر خدمات و قطعات استفاده شده در تعمیر فارسی بر را ضمانت می کند. اگر در این مدت فارسی بر شما از همان ناحیه مجددا خراب شود، تعمیرکاران آی پی امداد موظف هستند مجددا دستگاه را تعمیر کنند تا در هزینه های شما صرفه جویی شود.

کاربران گرامی هنگام عیب یابی اره فارسی بر خود باید مواردی مانند استفاده از قطعات فابریک، تعمیرکار متخصص، دریافت گارانتی و فاکتور خدمات را در نظر بگیرید. آی پی امداد تعمیرات دستگاه شما را در محل انجام می دهد تا بتوانید مانند روز اول بعد از تعمیر از فارسی بر خود استفاده کرده و در هزینه ها نیز صرفه جویی نمایید.

مشکلاتی که توسط تعمیرگاه اره فارسی بر رفع می شوند

در ادامه به مشکلات رایج فارسی بر و نحوه عیب یابی و رفع آنها اشاره خواهیم کرد. در صورتی که فردی فنی هستید و قصد دارید مشکلات اولیه دستگاه را خود برطرف نمایید، در صورت وجود هرگونه سوال در مراحل تعمیرات فارسی بر می توانید در انتهای این مقاله و در قسمت بیان دیدگاه سوال خود را مطرح نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای راهنمایی شما اقدام نمایند. همچنین اگر قادر به عیب یابی صحیح دستگاه خود نیستید، می توانید برای تعمیرات اره فارسی بر خود از تعمیرکاران متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

  • علت روشن نشدن فارسی بر
  • تعمیر مشکل برش نامناسب فارسی بر
  • دلیل بوی سوختگی اره فارسی بر
  • علت لرزش زیاد فارسی بر
  • عیب یابی جرقه زدن فارسی بر

تعمیر مشکل روشن نشدن فارسی بر

در صورتی که با مشکل روشن نشدن دستگاه فارسی بر خود مواجه شده اید، می توانید از موارد زیر برای تعمیر دستگاه کمک بگیرید:

  • مطمئن شوید که دستگاه به برق وصل بوده و پریز برق کار می کند. کلید مدار را چک کنید تا ببینید که آیا قطع شده است یا خیر.
  • بررسی کنید که آیا سوئیچ دستگاه در حالت روشن است یا خیر. اگر سوئیچ معیوب یا آسیب دیده باشد، نیاز به تعویض دارد.
  • اگر تیغه آسیب دیده باشد، دستگاه در حالت ایمنی روشن نخواهد شد. تیغه را از نظر هرگونه آسیب یا سایش بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  • در صورتی که موتور سوخته یا آسیب دیده باشد، دستگاه روشن نمی شود. در این شرایط نیاز به تعویض موتور یا تعمیر آن توسط متخصص می باشد.
  • سیم کشی داخل دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی وصل شده است. سیم های شل یا آسیب دیده می توانند باعث روشن نشدن دستگاه شوند.

اگر هیچ یک موارد بالا برای رفع مشکل روشن نشدن دستگاه به شما کمکی نکرده است، بهتر است برای تعمیر فارسی بر از متخصصین آی پی امداد کمک بگیرید.

چرا فارسی بر به خوبی برش نمی دهد؟

در صورتی که دستگاه به خوبی برش نمی دهد، می توانید جهت تعمیرات فارسی بر خود از نکات زیر کمک بگیرید:

  • تیغه را از نظر ساییدگی یا آسیب دیدگی بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که از تیغه مناسب برای قطعه ای که برش می دهید، استفاده می کنید.
  • تیغه دستگاه را از لحاظ تراز بودن بررسی کنید و از عمود بودن آن بر روی میز مطمئن شوید.
  • در صورتی که تیغه با خاک اره یا رزین مسدود شده باشد، به خوبی برش ایجاد نخواهد کرد که باید آن را تمیز کنید.
  • موتور و تسمه محرک دستگاه را از نظر هرگونه آسیب دیدگی یا فرسودگی بررسی کرده و و در صورت لزوم آنها را تعمیر یا تعویض کنید.

عیب یابی مشکل بوی سوختگی فارسی بر

بروز بوی سوختگی از دستگاه فارسی بر یکی از مشکلات رایجی است که برای عیب یابی و رفع آن می توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

  • تیغه آسیب دیده باعث می شود دستگاه بیشتر کار کرده و گرما و بوی سوختگی ایجاد کند. تیغه را از نظر آسیب دیدگی یا هرگونه فرسودگی بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  • اگر موتور خیلی سخت کار کند یا به دلیل انسداد بیش از حد گرم شود، بوی سوختگی ایجاد خواهد شد. دستگاه را خاموش کرده و پس از خنک شدن آن، موتور را کاملا بررسی نمایید.
  • تجمع خاک اره در محافظ تیغه یا اطراف تیغه می تواند اصطکاک، گرما و بوی سوختگی ایجاد کند. هرگونه خاک اره ای را که در اطراف تیغه جمع شده است، پاک کنید.
  • اگر سیم کشی داخل دستگاه آسیب دیده یا شل شده باشد، باعث ایجاد یک اتصال کوتاه و بوی سوختگی می شود. از یک متخصص بخواهید سیم کشی را بررسی کند.

اگر همچنان دستگاه شما بوی سوختگی می دهد، می توانید جهت تعمیر فارسی بر از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد استفاده نمایید.

چگونه مشکل لرزش زیاد اره فارسی بر را رفع کنیم؟

چنانچه به هنگام کار با فارسی بر خود لرزش زیادی را احساس می کنید، جهت رفع مشکل از موارد زیر کمک بگیرید:

  • تیغه را از نظر هرگونه آسیب دیگی یا ساییدگی بررسی کنید و در صورت آن را تعویض نمایید.
  • آربور تیغه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آسیبی ندیده است.
  • محل اتصال تیغه های دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی وصل شده و یا شل نباشند.
  • موتور و تسمه محرک را از نظر هرگونه آسیب دیدگی و خرابی بررسی کنید.

اگر به تنهایی قادر به تشخیص یا حل مشکل لرزش دستگاه نیستید، بهتر است دستگاه را به نمایندگی تعمیرات فارسی بر بسپارید.

تعمیر مشکل جرقه زدن فارسی بر

اگر فارسی بر شما جرقه می زند، می تواند نشانه ای از بروز یک مشکل الکتریکی باشد. در ادامه به بررسی علت و تعمیر مشکل خواهیم پرداخت:

  • برس های کربنی موجود در موتور می توانند به مرور زمان فرسوده شده و باعث جرقه زدن دستگاه شوند. برس ها را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تعویض نمایید.
  • اگر اتصالات الکتریکی دستگاه شل باشد، باعث ایجاد جرقه می شود. تمام اتصالات الکتریکی داخل فارسی بر را بررسی کنید تا از محکم و ایمن بودن آنها مطمئن شوید.
  • ممکن است سیم برق آسیب دیده یا فرسوده شده باشد که باید آن را بررسی نمایید.
  • سوئیچ معیوب می تواند باعث جرقه زدن دستگاه شود. سوئیچ را تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

در صورت نیاز می توانید از خدمات آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیرات اره فارسی بر خود در آی پی امداد استفاده نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد