تعمیر سرخ کن

خدمات تعمیر سرخ کن در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد در محل یا کارگاه پیشرفته با استفاده از قطعات اورجینال و گارانتی 3 الی 12 ماه و هزینه مقرون به صرفه انجام می شود.

بازه هزینه تعمیرات سرخ کن: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر سرخ کن

تعمیر سرخ کن در مجموعه آی پی امداد، شامل مناطق: شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. شما عزیزان برای تعمیرات سرخ کن میتوانید با 3 روش از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید: تعمیر در محل، مراجعه حضوری و استفاده از خدمات پیک این مجموعه. بعد از ثبت درخواست تعمیرات سرخ کن، مشخصات پنل کاربری برای شما پیامک می شود که از آن طریق می توانید نام تعمیرکار، و در پایان خدمات مدت زمان گارانتی و فاکتور را مشاهده کنید. همچنین می توانید با واحد پیگیری و شکایات به صورت آنلاین در ارتباط باشید و در آخر نسبت به خدمات تعمیرکار خود امتیاز دهید. کلیه خدمات سرخ کن دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد و هزینه تعمیرات طبق تعرفه اتحادیه است. همچنین تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد برای تعمیرات دستگاه شما تنها از قطعات اورجینال استفاده می کنند تا کیفیت محصول حفظ شود.

انواع خدمات تعمیر سرخ کن در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر سرخ کن در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیر سرخ کن در تهران برای استفاده از خدمات عیب یابی و تعمیرات دستگاه به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با مرکز مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. پس از تماس و ثبت خرابی دستگاه، مشاوره رایگان در مورد خدمات به شما داده خواهد شد.
  3. همچنین می توانید به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد درخواست تعمیرات سرخ کن خود را ثبت نمایید.
  4. کارشناسان این مجموعه به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

طریقه ارائه خدمات تعمیرات سرخ کن در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود که حاوی اطلاعاتی شامل نام و مشخصات تکنسین، کد اشتراک، فاکتور، مدت گارانتی و ... می باشد.
  2. در پنل کاربری خود می توانید به صورت آنلاین به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشید و با کارشناس واحد پیگیری و شکایات در ارتباط باشید.
  3. اگر قصد دریافت خدمات تعمیر سرخ کن در محل را دارید، تکنسین در زمان تعیین شده به محل شما اعزام شده و تعمیرات دستگاه را انجام می دهد.
  4. همچنین در صورت نیاز، تکنسین با حضور در محل و با ارائه رسید کتبی، دستگاه را تحویل می گیرد و کمتر از 3 روز کاری به شما تحویل می دهد.
  5. شما می توانید به صورت حضوری نیز دستگاه خود را به آدرس درج شده در قسمت تماس با ما سایت آی پی امداد تحویل دهید.
  6. پس از تعمیرات دستگاه، فاکتور رسمی و گارانتی 3 الی 12 ماه به شما تحویل داده می شود.
  7. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید و پیشنهادات و انتقادات خود را ثبت نمایید.

با بهره مندی از خدمات تعمیر سرخ کن در آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر سرخ کن در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر سرخ کن

مشخص نمودن هزینه تعمیرات سرخ کن به عوامل مختلفی مانند نوع ایراد دستگاه، تعمیر یا تعویض قطعات، مدل دستگاه و … بستگی دارد که پس از بررسی و ارزیابی دقیق سرخ کن توسط کارشناس آی پی امداد مشخص خواهد شد. در مرکز تعمیر سرخ کن کلیه هزینه ها مطابق با تعرفه اعلامی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی تعیین می گردد که این امر به کاهش 75 درصدی هزینه های مشتریان کمک خواهد نمود. همچنین این مجموعه تنها هزینه تعمیرات را از مشتریان دریافت کرده و هیچگونه هزینه اضافی دریافت نخواهد کرد. به همین دلیل مشتریان می توانند با خیالی آسوده از خدمات تعمیرات این مرکز استفاده کنند. همچنین مشتریان می توانند قبل از استفاده از خدمات مرکز، از قیمت حدودی خدمات از طریق جدول زیر مطلع شوند.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات سرخ کنهزینه تعمیرات سرخ کن
المنت350/000 الی 450/000 تومان
برد الکترونیکی250/000 الی 400/000 تومان
ترموستات170/000 الی 280/000 تومان
سنسور150/000 الی 250/000 تومان
فیوز حرارتی150/000 تومان
موتور گردان450/000 تومان
تایمر350/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و برندهای سرخ کن را انجام می دهد؟

از آنجایی که سرخ کن با گذشت زمان ممکن است دچار مشکل شود، تعمیر و عیب یابی صحیح آن از اهمیت بالایی برخوردار است. تعمیر نامناسب سرخ کن باعث آسیب دیدن سایر قطعات و یا خرابی دستگاه می شود. در همین راستا، آی پی امداد تعمیر تمامی مدل های سرخ کن های بدون روغن و با روغن را انجام می دهد. متخصصان این مجموعه با دانش کامل خود می توانند تمامی مشکلات دستگاه را شناسایی و رفع نمایند. می توان با جرات گفت تکنسین های سرخ کن آی پی امداد، در تعمیر تمامی برندها مهارت کافی را دارا می باشند. برخی از برندهای مطرح که معمولا خرابی بیشتری خواهند داشت، می توان به موارد ذکر شده زیر اشاره کرد:

  • پارس خزر
  • دلونگی
  • فیلیپس
  • نینجا
  • مولینکس
  • فوما
  • همیلتون
  • ترموزتا
  • اینترنشنال
  • و …

خدمات سرخ کن که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

سرخ کن یکی از دستگاه های کوچک آشپزخانه به حساب می آید که در مدل ها و برندهای مختلفی تولید می شود. در صورتی که دستگاه شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، باز هم ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی شده و نیاز به عیب یابی و تعمیر آن توسط تکنسین متخصص در این زمینه باشد. از این رو لازم است برای تعمیرات سرخ کن خود از خدمات مرکز مجاز و معتبر استفاده کنید تا دستگاه شما پس از تعمیر نیز بتواند کیفیت اولیه خود را حفظ نماید. آی پی امداد انواع خدمات دستگاه سرخ کن را با قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله رایج ترین خدماتی که توسط تکنسین های آی پی امداد در زمینه تعمیر دستگاه سرخ کن به مشتریان ارائه می شود، شامل:

  • عیب یابی و تعمیر قطعات مکانیکی و الکترونیکی سرخ کن مانند: المنت، تایمر، فیوز حرارتی، ترموستات، برد الکترونیکی، دوشاخه و سیم رابط، لامپ خبر، توری، دکمه ها و ….

برای استفاده از هریک از خدمات تعمیرات دستگاه سرخ کن خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید تا تعمیرکاران مجرب آی پی امداد در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شوند.

مرکز تعمیرات سرخ کن در تهران

اگر از سرخ کن در منزل استفاده می کنید و دچار مشکلاتی شده است، می توانید با مرکز تعمیر سرخ کن تماس بگیرید. آی پی امداد، یکی از بهترین مراکز تعمیرات سرخ کن در تهران است. این مجموعه هر روز هفته آماده ارائه خدمات تعمیر سرخ کن در محل و درب منزل شما می باشد و از آنجایی که در سراسر تهران شعبه دارد، می تواند خدمات خود را در شرق، غرب، شمال و جنوب به مشتریان عزیز ارائه دهد. بنابراین متقاضیان خدمات در تمامی نقاط مختلف شهر تهران می توانند درخواست خود را در مجموعه آی پی امداد ثبت کرده و در سریع ترین زمان از آن بهره مند شوند.

خدمات سرخ کن در محل

بسیاری از مراکز تعمیر لوازم خانگی معمولا از شما می خواهند که دستگاه خود را به محل تعمیرگاه ببرید و بگذارید که چند روزی برای انجام تعمیرات آنجا باقی بماند. سپس باید دوباره به مرکز بروید و دستگاه را تحویل بگیرید. انجام این کار می تواند باعث هدر رفتن وقت و هزینه مشتریان شود. از این رو مرکز تعمیرات سرخ کن کار شما را بسیار آسان کرده است؛ چراکه تعمیرکار را به محل زندگی شما می فرستد تا از خدمات تعمیر سرخ کن در محل استفاده نمایید. در این شرایط احتمال اینکه دستگاهتان صدمه ببیند، کمتر می شود و همچنین شما دیگر نیازی به صرف هزینه بیشتر برای جا به جایی سرخ کن ندارید.

تعمیرات سرخ کن در محل خدمتی جدید از سوی آی پی امداد برای کاربران است تا به راحتی بتوانند از این پس برای انجام تعمیرات دستگاه خود بهترین نیروها را در اختیار داشته باشند. حال ممکن است برای شما این پرسش ایجاد شود که چرا در هنگام خرابی دستگاه خود لازم است از خدمات تعمیر سرخ کن در محل استفاده نمایید که در ادامه به بررسی آن پرداخته ایم:

  • حذف هزینه های جابجا کردن دستگاه به تعمیرگاه
  • صرفه جویی در وقت مشتریان
  • امکان نظارت مستقیم بر عملکرد تعمیرکار دستگاه
  • عدم آسیب دیدگی دستگاه به هنگام جابجایی

مزایای استفاده از خدمات تعمیر سرخ کن در آی پی امداد

آی پی امداد از سال 1370 در عرصه تعمیرات لوازم خانگی مختلف فعالیت کرده و با ارائه خدمات باکیفیت تعمیر و مبتنی بر دانش روز، توانسته است در حال حاضر به معتبرترین مرکز تعمیرات سرخ کن در تهران تبدیل شود. این مجموعه انواع خدمات عیب یابی و تعمیرات سرخ کن را در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران به مشتریان خود با بالاترین سطح کیفیت ارائه می دهد. از جمله مزایای استفاده از خدمات سرخ کن در آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تعمیر سرخ کن در سریع ترین زمان و توسط تکنسین های مجرب و متخصص
  • استفاده از قطعات درجه یک و اصلی برای تعمیرات دستگاه
  • ارائه گارانتی 90 الی 365 روزه برای تمامی خدمات
  • صرفه جویی در هزینه های تعمیرات سرخ کن
  • ارائه خدمات در محل، تعمیرگاه مجهز و ارسال دستگاه توسط پیک مجموعه
  • پشتیبانی کارشناس از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی مشتریان
  • امکان ارتباط و چت آنلاین در پنل کاربری با واحد پشتیبانی، انتقادات و پیشنهادات

عیب یابی مشکلات رایج سرخ کن

در این بخش از مقاله به عیب یابی مشکلات سرخ کن پرداخته ایم و با مطالعه آنها می توانید علت بروز هریک از مشکلات در دستگاه خود بررسی کنید. اگر نیاز به خدمات تعمیرکار سرخ کن دارید، کافیست با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید. مشکلات رایج سرخ کن ها شامل موارد زیر است:

روشن نشدن سرخ کن

  • برای بررسی علت روشن نشدن سرخ کن مطمئن شوید که پریز برق دارد. از سالم بودن سیم و کابل سرخ کن مطمئن شوید.
  • سلامت خازن را بررسی کنید. در صورت خراب شدن خازن، سرخ کن روشن نمی شود.
  • به همین دلیل ولتاژ کافی برای دستگاه فراهم نمی شود.
  • این امکان وجود دارد مدار به دلیل جریانات الکتریکی ایراد داشته باشد.

داغ نشدن روغن در سرخ کن

  • المنت نقش مهمی در داغ شدن روغن دارد. در صورتی که معیوب شود، می تواند مانع از داغ شدن روغن سرخ کن شود.
  • ترموستات نیز از دیگر قطعاتی است که وظیفه آن داغ کردن روغن می باشد و ممکن است خراب شده باشد.
  • اگر ترموستات قابل تعمیر نبود، حتما آن را تعویض کنید.

سرریز شدن روغن از سرخ کن

  • اگر مقدار روغنی که داخل محفظه ریخته اید، بیش از حد تعیین شده باشد، باعث بروز این مشکل می شود.
  • اضافه کردن مواد غذایی خیس یا مرطوب می تواند دلیل سرریز شدن روغن از دستگاه سرخ کن باشد. لازم است پیش از وارد کردن مواد غذایی، آنها را به خوبی خشک کنید.
  • نباید بیش از حد مجاز محفظه سرخ کن، مواد غذایی داخل آن بریزید. این کار باعث بیرون ریختن روغن می شود.

خاموش نشدن خودکار سرخ کن

  • مطمئن شوید که تایمر کاملا سالم است. خراب شدن تایمر باعث خاموش نشدن سرخ کن می شود. برای تعمیر و یا تعویض تایمر اقدام کنید.
  • جوش خوردن و زدگی پلاتین سرخ کن می تواند باعث بروز این مشکل شود.
  • از سلامت ترانزیستور اطمینان خاطر کسب کنید.
  • شما این امکان را دارید تا برای بررسی ترانزیستور و رفع مشکل دستگاه خود از خدمات متخصصین آی پی امداد بهره مند شوید.

روشن نشدن صفحه نمایش سرخ کن

  • میکروسوئیچ نقش مهمی در عملکرد سرخ کن دارد. از این رو اگر دچار آسیب شود، می تواند مانع از روشن شدن صفحه نمایش سرخ کن شود.
  • اگر به دنبال دلیل کار نکردن صفحه نمایش سرخ کن هستید، حتما لحیم های میکروسوییچ را بررسی کنید.
  • سرخ کن های امروزی از یک برد الکترونیکی برخوردار شده اند که آسیب دیدن آن می تواند از روشن شدن صفحه نمایش جلوگیری کند.

سوختگی غذا در سرخ کن

  • دستگاه سرخ کن دارای گزینه‌ های تنظیم دما است. برای پخت غذا، باید دمای مناسب را انتخاب کرد.
  • برخی از مدل‌ های دستگاه سرخ کن دارای پیش‌ تنظیمات دما برای انواع غذاها هستند. استفاده از این پیش‌ تنظیمات می‌ تواند به جلوگیری از سوختگی غذا کمک کند.
  • در صورتی که زمان پخت غذا درون سرخ کن بیش از حد طولانی باشد، نیز این مشکل رخ می دهد.
  • برخی از دستگاه‌های سرخ کن دارای کف پخت غیر چسبنده هستند. استفاده از کف پخت مناسب به جلوگیری از سوختگی غذا کمک می‌ کند.

جرقه زدن سرخ کن

  • هر زمان جرقه را مشاهده کردید، کار با سرخ کن را متوقف کنید.
  • اتصال برق دستگاه را قطع نمایید. برخی اوقات به دلیل نرسیدن جریان برق از دو شاخه به سرخ کن و یا اتصالی این مشکل پدید می آید.
  • از سلامت سیم و دو شاخه مطمئن شوید. پریز برق را بررسی کنید.
  • سیم رابط یا محافظ برق را چک نمایید. تمامی موارد گفته شده باید کاملا سالم باشند.
  • در صورت نیاز باید برای تعویض سیم و دوشاخه اقدام کنید.

سوختن مواد غذایی در سرخ کن

  • مطمئن شوید که ترموستات به طور کامل سالم است. با خراب شدن ترموستات مواد غذایی در سرخ کن می سوزند.
  • باید پلاتین های ترموستات را به خوبی بررسی کنید. حتما برای تعمیر و یا تعویض ترموستات اقدام نمایید.
  • اگر نیاز به تعویض ترموستات دارید، لازم است از ترموستات متناسب با مدل دستگاه خود استفاده نمایید.

روشن نشدن لامپ خبر سرخ کن

  • ترموستات را بررسی کنید. مطمئن شوید که سالم است. در صورت نیاز باید برای تعمیر آن اقدام کنید.
  • ممکن است به مرور زمان، پلاتین های ترموستات از جای خود خارج شوند یا لحیم آن ها از مدار خارج شود. لازم است پلاتین های پایه های ترموستات را بررسی کنید.
  • ین امکان وجود دارد که خراب شدن خود چراغ باعث بروز این مشکل شده باشد که باید بررسی شود.
  • برای چک کردن پلاتین ترموستات از خدمات تعمیر سرخ کن در محل استفاده نمایید.

برای رفع مشکل دستگاه خود می توانید با شماره تلفن 02158941 تماس بگیرید و درخواست تعمیرات سرخ کن خود را در آی پی امداد ثبت کنید.

سوالات متداول تعمیرات سرخ کن

هنگام بهره مندی از خدمات تعمیر سرخ کن در مجموعه آی پی امداد، ممکن است کاربران با سوالاتی مواجه شوند که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد:

در صورت نیاز به تعویض قطعات سرخ کن شما، تنها از قطعات اورجینال و درجه یک استفاده می شود.

شما می توانید پس از اتمام خدمات تعمیر سرخ کن، گارانتی 90 الی 365 روزه را توسط تکنسین مربوطه دریافت نموده و در پنل کاربری خود، آن را مشاهده نمایید.

هزینه های مربوط به تعمیرات سرخ کن با توجه به نوع خرابی دستگاه و طبق تعرفه اتحادیه مشخص می شود.

در صورتی که سرخ کن شما خراب شده است، می توانید برای تعمیرات آن در سریع ترین زمان از طریق شماره تلفن 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید.

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمدی 16 اسفند 1402

    سلام سنسور دما سرخ کن سوناشی چند اهم است؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 اسفند 1402

      درود، مقاومت سنسور دمای سرخ کن سوناشی به مدل آن بستگی دارد. اما به طور کلی بین 100 اهم تا 10 کیلو اهم است.

      پاسخ دادن
  • اشکان اکبری 27 شهریور 1402

    سلام یک دستگاه ایرفرایر مارک anko مدل AF902C در شهرستان هست. دستگاه با مراجعه به تعمیرکار مشخص شده برد آن خراب است. اگر دستگاه رو به تهران منتقل کنیم، امکان تعمیر یا تعویض برد وجود دارد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 شهریور 1402

      درود، دستگاه باید بررسی و در صورتی که امکان تعمیر آن وجود داشته باشد، تعمیر می گردد. البته لازم به ذکر است که برد دستگاه شما برای تعویض موجود نمی باشد.

      پاسخ دادن
  • پیمان 26 شهریور 1402

    سلام وقت بخیر. توری فلزی داخل سرخ کن ۴ لیتری میخوام پیدا نکردم. آیا گیرم میاد؟ از کجا؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 شهریور 1402

      درود، تصویر قطعه مورد نظر خود را به شماره 09333336936 در واتساپ ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

      پاسخ دادن
  • فرناز فرهد 15 شهریور 1402

    عرض ادب و سلام و خسته نباشید، چراغ داخل سرخ کن (گوسونیک) با نور خیلی کم بعد از قرار دادن کاسه داخل سرخ کن روشن میمونه و نمیتونم خاموشش کنم. قبلا اینطوری نبود و بعد از اینکه دیروز استفاده کردم، متوجه این مسئله شدم. ممنون میشم منو راهنمایی بفرمایید، با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 شهریور 1402

      درود، مشکل از سوئیچ یا رله دستگاه است که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد