logo logo تعمیر جاروبرقی لایونزا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر جاروبرقی لایونزا

تعمیر جاروبرقی لایونزا
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروبرقی لایونزا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

از جمله وسایلی که برای سهولت تمیزی منزل و محل کار استفاده می شود، جاروبرقی است که در صورت استفاده نادرست و عدم سرویس به موقع با مشکلاتی مواجه می شود. اگر برند جاروبرقی شما لایونزا است، در زمان خرابی جاروبرقی بهتر است با انتخاب تعمیرگاه مجاز برای تعمیر جاروبرقی لایونزا اولین قدم را برای رفع ایراد آن بردارید. در این مطلب به معرفی بهترین تعمیرگاه مجاز جاروبرقی لایونزا در تهران می پردازیم تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر جاروبرقی لایونزا در محل اقدام کنید. تا انتها با آی پی امداد همراه باشید.

آی پی امداد، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی لایونزا دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب می باشد. تعمیرکاران مجموعه آی پی امداد عیب یابی و تعمیر جارو برقی لایونزا را در محل شما انجام می دهند. تعمیرگاه مجاز جاروبرقی لایونزا در آی پی امداد با کمک تعمیرکاران مجرب و متعهد در محل شما مشکل جاروبرقی شما را تشخیص داده و سپس جاروبرقی لایونزا را تعمیر می کند. همچنین شما می توانید با مراجعه به کارگاه های آی پی امداد در سراسر تهران از خدمات تعمیرات جارو برقی لایونزا بهره مند شوید.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه تعمیرات جاروبرقی لایونزا صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی لایونزا در تهران

به منظور تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی لایونزا می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کرده و برای ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی لایونزا اقدام کنید. درخواست شما در اسرع وقت بررسی می شود و در کمتر از یک ساعت تکنسین جاروبرقی لایونزا به محل شما اعزام میگردد.

  1. برای انجام تعمیرات جاروبرقی لایونزا می توانید با شماره 02158948 تماس بگیرید.
  2. درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ای پی امداد ثبت کنید.
  3. پس از ثبت درخواست نزدیکترین تکنسین به شما انتخاب و جهت مراجعه به محل، همراه با قطعات و وسایل مورد نیاز در کمتر از 1 ساعت اعزام می شود.
  4. در صورتی که از سایت درخواست شما ثبت شود، به سرعت درخواست شما توسط پشتیبان آی پی امداد بررسی و  زمان حضور، نام تعمیرکار و کد پرسنلی تکنسین در پنل شما نمایش داده می شود.
  5. در صورتی که بخواهید می توانید جارو برقی را به پیک آی پی امداد تحویل دهید تا تعمیرات جاروبرقی لایونزا در کارگاه آی پی امداد انجام گیرد.
  6. پس از انجام تعمیرات توسط تکنسین در محل و یا در کارگاه های آی پی امداد فاکتور هزینه، برگه ضمانت و گارانتی برایتان صادر می شود که حداقل 3 و حداکثر 12 ماه تاریخ دارد.
  7. به منظور افزایش رضایتمندی پس از اتمام تعمیرات با شما تماس گرفته می شود تا نظرسنجی درباره نحوه انجام کار، نحوه کار تکنسین و رضایت از سلامت جاروبرقی انجام شود.

انجام تعمیرات جارو برقی لایونزا در کدام مناطق تهران انجام می شود؟

با توجه به گستردگی مناطق تهران، آی پی امداد برای پوشش تمام مناطق شعب متعددی را در سطح شهر تهران تاسیس کرده است و تمامی مناطق شمال، مرکز، جنوب، شرق و غرب تهران را به خوبی پوشش می دهد. شما می توانید به صورت 24 ساعته در همه روزهای هفته حتی ایام تعطیل از خدمات تعمیر جاروبرقی لایونزا توسط آی پی امداد بهره مند شوید. همچنین به دلیل قابل حمل بودن جاروبرقی لایونزا این امکان فراهم شده است تا جاروبرقی از شما دریافت و در گارگاه های آی پی امداد تعمیر شود.

تعمیرات جاروبرقی لایونزا در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز و…

تعمیرات جاروبرقی لایونزا در غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس و …

تعمیر جاروبرقی لایونزا در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

تعمیرات جاروبرقی لایونزا در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات جاروبرقی لایونزا در جنوب تهران

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

خدمات پس از فروش جاروبرقی لایونزا در تهران

در صورتی که برای جاروبرقی لایونزا مشکلی پیش آمده است، اولین پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر لایونزا به صورت رایگان است. اما در صورت اتمام مدت زمان گارانتی یا وجود مشکلی که شامل گارانتی نشود و نیاز به تعمیرکار جاروبرقی لایونزا دارید و انتخاب آن برعهده خودتان می باشد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از خدماتی که توسط تکنسین های آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی لایونزا ارائه می شود استفاده کنید. این نکته را مد نظر داشته باشید که آی پی امداد خدمات پس از فروش و گارانتی هیچ محصولی را ارائه نمی کند و پس از اتمام گارانتی می توانید جهت دریافت امور خدماتی از آی پی امداد برای تعمیرات جاروبرقی لایونزا بهره مند شوید. در ادامه مزایای ارائه خدمات توسط آی پی امداد نسبت به دیگر تعمیرگاه ها را به طور کامل شرح می دهیم.

مزایای تعمیر جاروبرقی لایونزا توسط آی پی امداد

از آنجایی که جاروبرقی قابلیت حمل و نقل راحتی دارد، آی پی امداد برای رفاه حال شما خدمات تعمیر جاروبرقی لایونزا را به دو صورت تعمیر در محل و تعمیر در کارگاه های آی پی امداد ارائه می دهد. اگر قصد سپردن تعمیرات جاروبرقی لایونزا به نمایندگی تعمیر جارو برقی لایونزا را دارید، بهتر است آگاه باشید که با استفاده از خدمات شرکت آی پی امداد از مزایایی بهره مند می شوید که برخی از آن ها عبارت هستند از:

  1. تعمیر در محل
  2. تعمیر در کارگاه (دریافت توسط پیک)
  3. مراجعه به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

تعمیر جاروبرقی لایونزا در محل

یکی از بهترین خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی لایونزا در تهران توسط شرکت آی پی امداد، تعمیرات و عیب یابی این دستگاه در منزل یا محل مورد نظر مشتری است. دلایل زیادی برای تعمیر جاروبرقی لایونزا در محل وجود دارد و در کیفیت ارائه خدمات آی پی امداد تفاوتی ندارد. برای درخواست تعمیر در محل می توانید پس از ثبت درخواست و تایید آن جهت هماهنگی زمان حضور تکنسین در محل مطلع باشید. مهمترین مزیت انجام تعمیرات جاروبرقی لایونزا در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. صرفه جویی در هزینه و وقت
  2. تست جاروبرقی لایونزا بلافاصله پس از تعمیر
  3. مشاهده مراحل تعمیر توسط تکنسین
  4. عدم نیاز به جابه جایی جاروبرقی کاهش احتمال آسیب در زمان جابجایی
  5. دریافت گارانتی و فاکتور هزینه ها بلافاصله پس از اتمام تعمیر دستگاه

تعمیر جاروبرقی لایونزا در کارگاه آی پی امداد

در صورتی که شرایط حضور تکنسین را در منزل و یا محل کار ندارید، می توانید از خدمات تعمیر جاروبرقی لایونزا در کارگاه آی پی امداد بهره مند شوید. برای این منظور پس از ثبت درخواست شما و انجام هماهنگی های لازم پیکی از آی پی امداد برای دریافت جاروبرقی مراجعه می‌ کند.

  1. پیک رسیدی مطابق با مشخصات جاروبرقی به شما می دهد.
  2. جارو برقی لایونزا توسط پیک برای انجام تعمیرات به نزدیک ترین کارگاه تحویل داده میشود.
  3. پس از اتمام تعمیرات گارانتی و فاکتور هزینه همراه با جاروبرقی توسط پیک برایتان ارسال میشود.

در صورت لزوم برای انجام تعمیرات جاروبرقی لایونزا اگر شرایط حضور تکنسین در محل و تحویل جاروبرقی به پیک را ندارید، می توانید جاروبرقی لایونزا را خودتان برای تعمیر به کارگاه‌ های آی پی امداد تحویل دهید. برای این کار نیاز است تا زمان مراجعه و همچنین آدرس تحویل به کارگاه را با پشتیبان هماهنگ کنید.

مزایای خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی لایونزا

غیر از تمام شرایطی که برای ارائه خدمات آی پی امداد برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است، آی پی امداد برای ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی لایونزا مزایای دیگری برای افزایش رضایت شما در نظر گرفته است.

  1. در صورت نیاز به تعویض قطعه، تکنسین های آی پی امداد از قطعات فابریک و اصل استفاده می کنند.
  2. با توجه به تحریم ها و مشکلات واردات درصورت عدم وجود قطعه فابریک از قطعات با کیفیت بالا برای تعمیر مصرف میشود.
  3. در آی پی امداد همواره سعی می شود تا بلافاصله پس از ثبت درخواست شما به آن رسیدگی شود.
  4. تمام خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر جارو برقی لایونزا توسط تکنسین آی پی امداد ضمانت 3 تا 12 ماه می شود.
  5. در صورت وجود هرگونه مشکل در مدت زمان ضمانت کاملا برعهده آی پی امداد است.
  6. خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی لایونزا در تهران آی پی امداد جامع و کامل است.
  7. آی پی امداد دارای تمامی مجوز های ایترنتی و غیر اینترنتی لازم می باشد.
  8. هزینه تعمیرات جاروبرقی لایونزا در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار جاروبرقی لایونزا چیست؟

تعمیرکار جاروبرقی لایونزا آی پی امداد باید ویژگی های یک تکنسین مجرب و دوره دیده را داشته باشد. از جمله علت از کار افتادن و خرابی وسایل برقی از جمله جاروبرقی لایونزا بعد از تعمیر به علت عدم تجربه و مهارت کافی بعضی از تعمیرکاران مراکز خدماتی است. از ویژگی های مهم یک تکنسین جاروبرقی لایونزا آی پی امداد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تمام سرویس کاران جاروبرقی لایونزا در شرکت آی پی امداد تلاش می کنند تا در کمتر از 60 دقیقه در محل مشتریان حضور پیدا کنند.
  2. تکنسین آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی تمام قطعات و تجهیزات را با خود به همراه دارند.
  3. تعمیرکار جاروبرقی لایونزا از قطعات فابریک و اصل برای تعمیرات جاروبرقی استفاده می کند.
  4. تکنسین جاروبرقی لایونزا تلاش می کند در مدت زمان کوتاهی عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی لایونزا را در صورت رضایت مشتری انجام دهد.
  5. پیش از اقدام به تعویض قطعه تکنسین تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه معیوب انجام می دهد. در صورت نیاز به تعویض قطعه، پیش از هرکاری اجازه تعویض گرفته می شود.
  6. تکنسین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی لایونزا موظف است تا به سوالات مشتریان دقیق پاسخ دهد و در صورت نیاز آن ها را راهنمایی کند.
  7. تمام تکنسین های آی پی امداد دارای تجربه، مهارت و دانش فنی برای تعمیر انواع مدل های جاروبرقی لایونزا می باشند.

چه مدت طول می کشد تا تعمیر جاروبرقی لایونزا انجام شود؟

از جمله مهمترین سوالاتی که در زمان تعمیر از تکنسین پرسیده می شود، این است که چقدر طول می کشد تا جاروبرقی لایونزا تعمیر شود؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به مشکل جاروبرقی لایونزا مدت زمان آن متغیر است و زمان مشخصی برای آن وجود ندارد. کارشناسان ابتدا باید به عیب یابی جاروبرقی لایونزا بپردازند. بعد از بررسی علت خراب شدن این دستگاه، زمانی را جهت تعمیرات جاروبرقی لایونزا شما تعیین کنند.

اما شرکت آی پی امداد با خرید تجهیزات دقیق و استخدام تکنسین های حرفه ای و با تجربه، تلاش می کند تا تعمیرات این دستگاه در کوتاه زمان ممکن برای مشتریان گرامی انجام شود. مدت زمان تعمیر جاروبرقی لایونزا به چه چیزهایی بستگی دارد؟ به طور معمول پس از تشخیص مشکل جاروبرقی از آنجایی که تمام تکنسین های آی پی امداد ماهر هستند، می توانند به شما زمان تقریبی را اعلام کنند.

 آیا سرویس جارو برقی لایونزا از خرابی آن جلوگیری می کند؟

یکی از بهترین راه های جلوگیری از خرابی و تعویض قطعات جاروبرقی لایونزا عیب یابی و تعمیر به موقع است. با انجام سرویس های دوره ای هزینه های خود را به حداقل، مدت زمان استفاده، قدرت مکش و عمر مفید جاروبرقی لایونزا را به حداکثر برسانید.

  1. استفاده از جاروبرقی با کیسه پر به موتور فشار وارد می کند.
  2. پیش از شروع جارو کشیدن اشیاه بزرگی که میتواند لوله جاروبرقی را مسدود کند از روی زمین جمع کنید.
  3. در صورت بروز سر و صدای زیاد از خالی بودن کیسه و تمیز بودن بلبرینگ ها اطمینان حاصل کنید.
  4. در صورت کاهش مکش حتما لوله خرطومی و کیسه جارو برقی را چک کنید. ممکن است شلنگ مسدود و کیسه پر شده باشد.
  5. کثیفی فیلتر از دلایل خوب کار نکردن جاروبرقی است.
  6. علت اصلی جرقه زدن جاروبرقی وجود ایراد در کالکتور، بلبرینگ و آرمیچر است.
  7. علت بوی سوختگی از جاروبرقی بر اثر فشار روی موتور است که بر اثر کثیفی فیلتر، پر بودن کیسه و گرفتگی لوله خرطومی میباشد.

برای عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی لایونزا خود می توانید از متخصصین نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

 عیب یابی مشکلات جاروبرقی لایونزا توسط تعمیرکار آی پی امداد

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای جاروبرقی لایونزا به وجود می آید، رایج است. با رعایت بعضی از نکات میتوانید این مشکلات پیشگیری کنید و به صورت دوره ای جاروبرقی را بررسی و عیب یابی کنید.

رفع مشکل صدای بلند جاروبرقی لایونزا

خراب شدن اتصالات، آسیب دیدن کلکتور، شکستن پروانه موتور، آسیب دیدن موتور و بلبرینگ باعث صدای بیش از حد جاروبرقی لایونزا می شوند.

عیب یابی کاهش قدرت مکش جاروبرقی لایونزا

عوامل کاهش قدرت مکش جارو برقی مانند نیم سوز شدن موتور جاروبرقی، پر شدن کیسه جاروبرقی، گرفتگی لوله خرطومی جاروبرقی، کثیف شدن فیلتر و آسیب دیدن پروانه در این دستگاه، ممکن است باعث کم شدن مکش جاروبرقی لایونزا شوند‌.

تعمیرمشکل کار نکردن جاروبرقی لایونزا

یکی از نگران کننده ترین مشکلات جاروبرقی لایونزا، کار نکردن آن است. از دلایل شایع کارنکردن جارو برقی می توان به سوختن یا آسیب دیدن موتور، خراب یا تمام شدن زغال جاروبرقی، خرابی دوشاخه یا کابل برق، آسیب دیدن کیت الکتریکی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

عیب یابی داغ شدن سریع جاروبرقی لایونزا

  • در صورت استفاده طولانی مدت از جاروبرقی شاهد داغ شدن جاروبرقی هستیم. بهتر است استفاده از این دستگاه را در فواصل زمانی انجام دهید.
  • از دلایل داغ شدن جاروبرقی می توان به خرابی در ترموستات اشاره کرد که برای بررسی و تعمیر این قطعه باید از یک تعمیرکار جاروبرقی لایونزا کمک بخواهید.
  • کثیف بودن فیلتر به مدت طولانی و نرسیدن هوای کافی به موتور دستگاه شما نیز می تواند از علل داغ شدن دستگاه جاروبرقی باشد.

هزینه تعمیرات جاروبرقی لایونزا چقدر است؟

آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق با تعرفه های اتحادیه است. همین امر موجب کاهش 75% در هزینه های تعمیرات جاروبرقی لایونزا خواهد شد.

  • تعیین دقیق هزینه تعمیر جاروبرقی تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار جاروبرقی لایونزا امکان پذیر است.
  • همچنین قیمت قطعه ای که قرار است در تعمیر جاروبرقی لایونزا شما تعویض گردد، میتواند بر این هزینه تاثیرگذار باشد.
  • قرار داشتن دستگاه در دوره گارانتی نیز باعث کاهش این هزینه میگردد.

به طور معمول پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین هزینه حدودی برای تعمیر دستگاه به شما اعلام می شود. برای اطلاع از قیمت تعمیرات جاروبرقی لایونزا می توانید به صفحه هزینه ها مراجعه کنید و از حدود قیمت تقریبی برای تعمیر جارو برقی لایونزا مطلع شوید. همچنین در پایان تعمیرات تکنسین موظف است تا ریز قیمت ها را برای شما فاکتور کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد