تعمیر جاروبرقی فلر

استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی فلر با گارانتی معتبر 3 تا 12 ماه، قطعات فابریک و بهره مندی از تکنسین های مجرب، ماهر و کارآزموده آی پی امداد در محل یا مراجعه به کارگاه مجهز و پیشرفته برای مشتریان در تمامی نقاط تهران امکان پذیر می باشد.

بازه هزینه تعمیرات جاروبرقی فلر: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر جاروبرقی فلر

در صورتی که جاروبرقی فلر شما مشکلی در عملکرد خود دارد و روشن نمی شود، مکش ندارد، جرقه می زند، خاموش می شود، بوی سوختگی می دهد و ... بهتر است برای تعمیر جاروبرقی فلر از تعمیرکاران متخصص آی پی امداد کمک بگیرید. این مجموعه در تمامی مناطق تهران شامل شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز دارای شعب متعددی بوده و در کمترین زمان ممکن برای تعمیرات جاروبرقی فلر به محل شما مراجعه خواهد کرد. امکان استفاده از خدمات آی پی امداد از سه طریق تعمیر در محل، تعمیر در کارگاه مجهز و همچنین ارسال دستگاه با پیک به تعمیرگاه مجموعه امکان پذیر می باشد. کلیه خدمات این مرکز همراه با فاکتور رسمی هزینه ها و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه همراه می باشد که شما می توانید این مشخصات را در پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد مشاهده نمایید. برای استفاده از خدمات جاروبرقی فلر در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

کلیه خدمات تعمیر جاروبرقی فلر در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی فلر در تهران

نحوه برقراری ارتباط با مجموعه آی پی امداد و ثبت درخواست خدمات تعمیر جاروبرقی فلر در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت آی پی امداد نیز می توانید درخواست آنلاین تعمیر جاروبرقی فلر خود را ثبت نمایید.
  3. ثبت درخواست در این مجموعه به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

از سه روش زیر می توانید از خدمات جاروبرقی فلر در آی پی امداد بهره مند شوید:

  1. برای تعمیر جاروبرقی فلر می توانید به آدرس کارگاه آی پی امداد که در بخش تماس با ما درج شده است، مراجعه نمایید.
  2. همچنین تعمیرکار آی پی امداد می تواند در محل شما به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه بپردازد.
  3. شما می توانید از خدمات پیک آی پی امداد نیز بهره مند شوید تا جاروبرقی فلر شما را جهت تعمیرات به کارگاه ارجاع داده و بعد از 72 ساعت کاری و پایان تعمیر جاروبرقی، دستگاه را مجددا در محل به شما تحویل دهد.

مراحل ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی فلر در آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه ثبت شده و کد اشتراک به همراه آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به زمان حضور تکنسین یا پیک در محل، فاکتور هزینه، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه و … دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان تعمیرات جاروبرقی فلر وجود دارد.
  4. تعمیرکار جاروبرقی فلر طبق زمابندی تعیین شده و با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه در محل شما حاضر می شود.
  5. پس از اتمام خدمات، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود.
  6. همچنین توسط کارشناس واحد هپی کال، سوالاتی کلیدی راجع به خدمات مربوطه از شما پرسیده می شود که به بهبود کیفیت خدمات این مجموعه کمک خواهد کرد.
  7. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر جاروبرقی فلر خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر جاروبرقی فلر در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر جاروبرقی فلر

یکی از سوالات پرتکرار مصرف کنندگان به هنگام بروز مشکل در عملکرد دستگاه، هزینه تعمیر جاروبرقی فلر در آی پی امداد است. بطور کلی هزینه تعمیرات جاروبرقی فلر در این مجموعه با توجه به خدماتی که توسط تعمیرکار متخصص ارائه می شود، متغیر است. تکنسین متخصص آی پی امداد پس از بررسی دستگاه و عیب یابی قطعات، شما را در جریان هزینه ها قرار خواهد داد. تعرفه تعمیرات جاروبرقی فلر در این مرکز هر ساله توسط اتحادیه مشخص شده و کلیه تعمیرکاران موظف به رعایت نرخ اتحادیه می باشند. در آی پی امداد هزینه تعمیر دستگاه به میزان خرابی و مدل محصول، قطعات معیوب و همچنین تعمیر یا تعویض قطعات آن بستگی دارد. در جدول زیر می توانید از کلیه هزینه های تعمیر یا تعویض قطعات جاروبرقی فلر به صورت تقریبی اطلاع پیدا نمایید.

جدول تعرفه خدمات

قطعات جاروبرقیهزینه تعمیرات جاروبرقی
بلبرینگ130/000 الی 210/000 تومان
پروانه95/000 الی 140/000 تومان
سیم پیچی موتور295/000 الی 365/000 تومان
ذغال85/000 الی 130/000 تومان
بوش90/000 الی 140/000 تومان
بالشتک90/000 الی 140/000 تومان
سیم جمع کن140/000 الی 670/000 تومان
موتور750/000 الی 1/350/000 تومان
ترموستات135/000 الی 230/000 تومان
سرویس160/000 الی 240/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد کدام مدل ها و مشکلات جاروبرقی فلر را تعمیر می کند؟

این روزها مدل های متنوعی از جاروبرقی های فلر در بازار موجود هستند که هریک از آنها ممکن است با خرابی هایی مواجه شوند. آی پی امداد تعمیر تمامی مدل های جاروبرقی فلر را انجام می دهد که از جمله آنها می توان به موارد ذکر شده زیر اشاره کرد:

  • انواع مدل های جاروبرقی کیسه ای و پاکتی سری VC فلر

در صورتی که جاروبرقی فلر شما دچار خرابی شده است، لازم است برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر، اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه خود نمایید. برای استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی فلر می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

  • جاروبرقی روشن نمی شود.
  • جاروبرقی به یکباره خاموش می شود.
  • دستگاه صدای زیادی دارد.
  • جاروبرقی بوی سوختگی می دهد.
  • مکش جاروبرقی کم شده است.
  • سیم جمع کن جاروبرقی کار نمی کند.

خدمات تعمیرکار جاروبرقی فلر در آی پی امداد

  • تعمیر و تعویض انواع قطعات جاروبرقی فلر نظیر موتور، بلبرینگ، سیم جمع کن، فیلتر، پاکت، خرطومی، شاسی، پروانه، زغال ها، آرمیچر، کیسه، برس و …
  • عیب یابی تخصصی و رفع ایرادات جاروبرقی های فلر
  • سرویس کامل جاروبرقی

مرکز تعمیرات جاروبرقی فلر در تهران

مرکز تعمیرات جاروبرقی فلر دارای شعب متعددی در کلیه مناطق 24 گانه شهر تهران بوده و می تواند خدمات خود را در شرق، غرب، شمال و جنوب ارائه دهد. از جمله مناطق تحت پوشش آی پی امداد می توان به کلیه محله های مناطق مختلف تهران اشاره کرد. مشتریان تهرانی که قصد استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی فلر در تهران را دارند، می توانند در مجموعه آی پی امداد درخواست خود را ثبت کنند تا تکنسین متخصص مجموعه در سریع ترین زمان به محل آنها مراجعه کرده و خدمات مربوطه را به آنها ارائه نماید.

تعمیر جاروبرقی فلر در محل

در صورتی که با آی پی امداد جهت تعمیر دستگاه معیوب خود تماس بگیرید، نیازی نیست که جاروبرقی فلر را به این مرکز به صورت شخصی انتقال دهید. در بسیاری از مواقع، کاربران به هنگام خرابی جاروبرقی فلر خود، زمان لازم جهت یافتن مرکز مجاز و یا انتقال دستگاه معیوب خود به تعمیرگاه جهت تعمیرات آن را ندارند. از این رو به دنبال استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی فلر هستند که در منزل یا محل به آنها ارائه شود. در همین راستا، آی پی امداد جهت آسایش مشتریان، اقدام به ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی فلر در محل نموده است.

تعمیرکار متخصص آی پی امداد می تواند با تجهیزات مخصوص به محل یا منزل شما مراجعه کرده و نسبت به عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی فلر شما در همان زمان اقدام نماید. همچنین می توانید از خدمات پیک آی پی امداد بهره مند شوید. پیک مجموعه می تواند به محل شما مراجعه کرده و دستگاه معیوب را همراه با رسید کتبی تحویل گرفته و به کارگاه آی پی امداد انتقال دهد. در نهایت طی 72 ساعت کاری دستگاه شما تعمیر و تست شده و توسط پیک مربوطه مجددا در محل به شما تحویل داده خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی فلر در آی پی امداد

هنگامی که برای جاروبرقی های برند فلر مشکلات و خرابی هایی پیش می آید، اولین مسئله ای که ذهن مصرف کنندگان را مشغول می کند، استفاده از خدمات یک مرکز مجاز و معتبر است. آی پی امداد یکی از مراکزی است که دارای 30 سال سابقه درخشان در عرضه تعمیرات لوازم خانگی مختلف نظیر جاروبرقی فلر با بهترین کیفیت می باشد. این مجموعه همواره بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در راستای تعمیرات جاروبرقی فلر به شما ارائه خواهد داد. کاربران گرامی با استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی فلر مجموعه آی پی امداد می توانند از مزایای زیر بهره مند شوند:

  • تعیین هزینه تعمیرات جاروبرقی فلر مطابق با تعرفه های اتحادیه
  • ارائه فاکتور رسمی هزینه ها در پایان کار
  • استفاده از قطعات فابریک برای تعمیرات جاروبرقی فلر
  • ارائه گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه خدمات
  • بهره مندی از متخصص ترین و مجرب ترین تکنسین ها
  • امکان ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی، شکایات و … از طریق پنل کاربری

سرویس جاروبرقی فلر چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

یکی از مهمترین اقدامات جهت جلوگیری از خرابی و تعمیر جاروبرقی فلر، استفاده از خدمات سرویس دستگاه می باشد. در همین راستا مصرف کنندگان باید به دنبال انتخاب سرویس کار متخصص این برند برای سرویس جاروبرقی فلر خود باشند؛ زیرا انجام این کار موجب افزایش کیفیت و کارایی دستگاه شما خواهد شد. یکی از بهترین و باکیفیت ترین خدمات سرویس جاروبرقی فلر را می توان در آی پی امداد دریافت نمود.

  • خدمات سرویس در محل که توسط تکنسین متخصص به مصرف کنندگان ارائه می شود، می تواند از بروز هرگونه خرابی در دستگاه جلوگیری نماید.
  • سرویس جاروبرقی در بازه های زمانی مشخص موجب می شود تا دستگاه عملکرد بهتری داشته و کیفیت اولیه دستگاه به خوبی حفظ گردد.
  • با انجام سرویس جاروبرقی توسط تعمیرکار آی پی امداد می توانید از صرف هزینه هنگفت برای تعمیرات دستگاه خود خودداری نمایید.

توصیه های مهم جهت نگهداری از جاروبرقی فلر

  • یکی از مهم ترین نکاتی که به آن اشاره می شود، استفاده نکردن از جاروبرقی در ساعات اوج مصرف برق است؛ زیرا در این ساعات نوسانات برق بالا رفته و موجب آسیب به موتور دستگاه میشود.
  • از جاروبرقی برای پاک کردن آب و مایعات استفاده ننمایید.
  • هر چند مدت یکبار اتصالات جاروبرقی را بررسی کنید و از سلامت سیم جاروبرقی و پریزی که دستگاه را به آن متصل می کنید، اطمینان حاصل کنید.
  • در هر بار استفاده از جاروبرقی بیش از 15 دقیقه متمادی از دستگاه استفاده نکنید.
  • در صورت نیاز به استفاده بیشتر بهتر است برای مدت زمان کوتاهی جاروبرقی فلر را خاموش کرده و به موتور دستگاه استراحت دهید.
  • باید کیسه جاروبرقی را هر بار بررسی کنید و در صورت پر شدن 2/3 حجم کیسه آن را تعویض و یا خالی نمایید.
  • این کار در استفاده از جاروبرقی فلر بسیار مهم است؛ زیرا در صورت پر شدن بیش از 2/3 فضای کیسه جاروبرقی فشار بیش از اندازه به موتور دستگاه وارد می گردد.
  • به هیچ عنوان بر روی جاروبرقی وزن سنگین قرار ندهید.
  • از دکمه روشن و خاموش دستگاه به آرامی استفاده نمایید.
  • از تمیز کردن اشیاء تیز مانند خورده شیشه با جاروبرقی جدا خودداری کنید.
  • از نگهداری جاروبرقی در مجاورت وسایل گرمازا خودداری نمایید.

عیب یابی مشکلات جاروبرقی فلر

در برخی از مواقع ممکن است جاروبرقی فلر به دلایل مختلف دچار مشکلاتی در کارکرد خود شود. مصرف کنندگان در هنگام مواجهه با این مشکلات به دنبال تعمیر جاروبرقی فلر در سریع ترین زمان ممکن می باشند تا از آسیب بیشتر به سایر بخش های جاروبرقی جلوگیری شود. بنابراین مصرف کنندگان در صورت عدم برخورداری از دانش تخصصی می توانند به کمک راهکارهای ارائه شده در این بخش از مقاله که توسط تعمیرکار جاروبرقی فلر در آی پی امداد ارائه شده است، اقدام به عیب یابی و تعمیر مشکلات جزئی جاروبرقی خود در منزل نمایند.

روشن نشدن جاروبرقی فلر

  • ممکن است مشکل قطعی برق منزل و یا دو شاخه وجود داشته باشد که ابتدا باید آن را بررسی نمایید.
  • خرابی کلید قطع و وصل نیز می تواند مانع از روشن شدن دستگاه شود.
  • با استفاده از اهم متر می توانید از خرابی آن اطمینان حاصل کنید. در صورت خرابی باید آن را تعمیر و یا تعویض کنید.
  • ممکن است کلاف های سیم پیچی داخل موتور به علت کار زیاد سوخته باشند.
  • در صورتی که دستگاه قابل سیم پیچی دوباره باشد، با هزینه کم می توان آن را تعمیر نمود.
  • در غیر این صورت موتور جاروبرقی باید تعویض شود.
  • خرابی یا کثیفی زغال های موتور نیز می تواند مانع از روشن شدن دستگاه شود.

مکش نداشتن جاروبرقی فلر

  •  در صورت پر بودن کیسه، جاروبرقی فضایی برای مکش نداشته و ممکن است به موتور دستگاه نیز آسیب برسد.
  • ممکن است فیلترهای دستگاه مسدود شده باشند که باید بررسی و در صورت نیاز اقدام به تعویض فیلتر جاروبرقی کنید.
  • ضعیف شدن موتور جاروبرقی نیز می تواند مانع از مکش قوی دستگاه شود. در این صورت برای تعمیر آن باید از تکنسین متخصص کمک بگیرید.
  • لوله های جاروبرقی را بررسی کنید. مسدود بودن لوله ها نیز یکی از دلایل مکش ضعیف دستگاه است که باید برطرف شود.

کار نکردن سیم جمع کن جاروبرقی فلر

  • باید یک بار به صورت صحیح سیم جمع کن را تست کنید.
  • در ابتدا سیم را به مقدار یک تا دو متر به بیرون بکشید و دوباره آن را امتحان کنید.
  • در صورتی که سیم جمع کن گیر داشته باشد، با این کار تعمیر می شود.

بوی سوختگی جاروبرقی فلر

  • اگر به همراه بوی سوختگی، صدای ناخوشایندی از جاروبرقی فلر تولید می شد، حتما بلبرینگ را مورد بررسی قرار دهید.
  • امکان دارد که فرسودگی بلبرینگ باعث ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی فلر شود.
  • حتما از سلامت تسمه جاروبرقی اطمینان خاطر کسب کنید.
  • برس، خرطومی و لوله تسکوپی جاروبرقی را رفع انسداد کنید.
  • این امکان وجود دارد که سیم کشی جاروبرقی باعث ایجاد بوی سوختگی شده باشد.

صدای زیاد جاروبرقی فلر

  • ابتدا باید برای تخلیه و یا تعویض کیسه جاروبرقی و لوله خرطومی آن اقدام کنید. مسدود بودن هریک از قطعات می تواند دلیل صدای زیاد دستگاه باشد.
  • ممکن است پروانه های جاروبرقی دچار خرابی شده باشد که باید تعویض شود.
  • موتور و فن جاروبرقی را بررسی کنید. کثیفی موتور و سایر مشکلات فنی می تواند باعث زیاد شدن صدای دستگاه شود.
  • ممکن است بلبرینگ دستگاه خراب باشد که در این صورت باید تعویض شود.
  • خرابی لاستیک های نگهدارنده قطعات جاروبرقی نیز می تواند باعث ایجاد صدای زیاد در دستگاه شود.

داغ شدن جاروبرقی فلر

  • ممکن است ترموستات دستگاه معیوب شده باشد. ترموستات وظیفه جلوگیری از داغ شدن بیش از حد جاروبرقی و خاموش کردن آن را بر عهده داشته و در صورتی که دچار مشکل شده باشد، دستگاه داغ شده و به موتور آسیب می رسد.
  • نیم سوز شدن موتور دستگاه نیز یکی از دلایل داغ شدن جاروبرقی می باشد که باید توسط تعمیرکار مربوطه تعمیر شود.
  • اگر پس از داغ شدن دستگاه، جاروبرقی خاموش نشد، باید برای تعمیر موتور نیم سوز شده و یا تعمیر ترموستات اقدام نمایید.

جرقه زدن جاروبرقی فلر

  • حتما سلامت کلکتور و یا ذغال را مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر ذغال در موتور گیر کند نیز این مشکل پیش می آید که باید آن را نیز چک کنید.
  • فرسوده شدن بلبرینگ موتور به کلکتور آرمیچر فشار می آورد و در نهایت منجر به جرقه در جاروبرقی می شود.
  • همچنین این امکان وجود دارد که بلبرینگ موتور جاروبرقی فلر دچار فرسودگی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

سوالات متداول تعمیرات جاروبرقی فلر

در ادامه به بررسی رایج ترین سوالات کاربران برای بهره مندی از خدمات تعمیر جاروبرقی فلر در آی پی امداد خواهیم پرداخت:

هزینه دقیق تعمیرات جاروبرقی فلر شما منوط به خرابی موجود در دستگاه است، اما موضوعی که واضح است، این است که هزینه های تعمیر در آی پی امدادمطابق با تعرفه های اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی بوده که همین امر موجب کاهش 75% این هزینه ها شده است.

آی پی امداد تمام تعمیرات انجام شده توسط متخصصین خود را از 3 تا 12 ماه ضمانت می کند.

در مجموعه آی پی امداد برای تعمیر و تعویض قطعات جاروبرقی فلر شما تنها از قطعات فابریک استفاده می گردد.

با ثبت درخواست در وبسایت آی پی امداد یا تماس با شماره 02158941 می توانید از خدمات تعمیرات جاروبرقی فلر خود استفاده نمایید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • یلدا بشرخواه 13 فروردین 1403

    جاروبرقی مون مکش کمه بعد اینکه بعد ۱۰ دقیقه که باهاش کار میکنی خاموش میشه نیم ساعت بعد دوباره روشن میشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 فروردین 1403

      درود، مکش نداشتن دستگاه می تواند مربوط به گرفتگی لوله ها، فیلترها و کیپ شدن پروانه های داخل موتور باشد. قطع و وصل شدن جاروبرقی نیز مربوط به ترموستات حرارتی دستگاه می باشد.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد