logo logo تعمیر جاروبرقی زنیت با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر جاروبرقی زنیت

تعمیر جاروبرقی زنیت
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروبرقی زنیت به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

از جمله وسایلی که برای سهولت تمیزی منزل و محل کار استفاده می شود، جاروبرقی است که در صورت استفاده نادرست و عدم سرویس به موقع با مشکلاتی مواجه می شود. در زمان خرابی جاروبرقی زنیت بهتر است با انتخاب تعمیرگاه مجاز برای تعمیرات جاروبرقی زنیت اولین قدم برای رفع ایراد جاروبرقی را بردارید. آی پی امداد نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زنیت در تهران دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب می باشد. تعمیرکاران مجموعه آی پی امداد عیب یابی و تعمیر جاروبرقی زنیت را در محل شما انجام می دهند. تعمیرگاه مجاز جاروبرقی زنیت در آی پی امداد با کمک تعمیرکاران مجرب و متعهد در محل شما مشکل جاروبرقی شما را تشخیص داده و سپس جاروبرقی زنیت را تعمیر می کند. در ادامه نحوه تماس با آی پی امداد برای تعمیر جارو برقی زنیت و همچنین مزایای آن نسبت به دیگر تعمیرگاه ها را بیان می کنیم.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه تعمیرات جاروبرقی زنیت صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی زنیت در تهران

برای تماس با نمایندگی آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی زنیت می توانید از طریق یکی از راه های زیر اقدام نمایید:

  1. تماس با شماره 02158948 و ثبت درخواست توسط پشتیبانی
  2. ورود به سایت آی پی امداد و ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی زنیت

پس از ثبت درخواست در سایت یا از طریق تماس، زمان حضور و اطلاعات پرسنلی تکنسین برای شما به صورت پیام کوتاه ارسال می شود. سپس نزدیکترین تکنسین به شما انتخاب و جهت مراجعه به محل، همراه با قطعات و وسایل مورد نیاز در کمتر از 1 ساعت اعزام می شود. پس از انجام تعمیرات جاروبرقی زنیت توسط تکنسین در محل و یا در کارگاه های آی پی امداد فاکتور هزینه، برگه ضمانت و گارانتی برایتان صادر می شود که حداقل 3 و حداکثر 12 ماه تاریخ دارد. به منظور افزایش رضایتمندی پس از اتمام تعمیر جاروبرقی زنیت با شما تماس گرفته می شود تا نظرسنجی درباره نحوه انجام کار، نحوه کار تکنسین و رضایت از سلامت جاروبرقی انجام شود.

تعمیرات جارو برقی زنیت در کدام مناطق تهران انجام می شود؟

از مهمترین خدمات آی پی امداد می توان به انجام تعمیر جاروبرقی زنیت در محل شما اشاره کرد. با توجه به گستردگی مناطق تهران، آی پی امداد برای پوشش تمام مناطق شعب متعددی را در سطح شهر تهران تاسیس کرده است و تمامی مناطق شمال، مرکز، جنوب، شرق و غرب تهران را به خوبی پوشش می دهد. یکی از مزایا و ویژگی های مثبت این نمایندگی، خدمات 24 ساعته آن می باشد. این ویژگی باعث شده است که شما در هرساعت از شبانه روز که می خواهید بدون هیچ گونه معطلی برای ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی زنیت خود اقدام کنید. همچنین به دلیل قابل حمل بودن جاروبرقی زنیت این امکان فراهم شده است تا جاروبرقی از شما دریافت و در نزدیکترین کارگاه آی پی امداد به محل شما تعمیر شود.

تعمیرات جاروبرقی زنیت در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز و…

تعمیرات جاروبرقی زنیت در غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس و …

تعمیر جاروبرقی زنیت در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

تعمیرات جاروبرقی زنیت در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات جاروبرقی زنیت در جنوب تهران

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

خدمات پس از فروش جاروبرقی زنیت در تهران

برای استفاده از خدمات پس از فروش جاروبرقی زنیت کافی است با شماره درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید و از نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت زنیت درخواست اعزام تکنسین برای تعمیر جاروبرقی زنیت خود نمایید. در صورت اتمام مدت زمان گارانتی و یا عدم رضایت از خدمات نیاز به تعمیرکار حرفه ای برای تعمیرات جاروبرقی زنیت دارید که می توانید از خدمات تکنسین های آی پی امداد برای تعمیرات جارو برقی زنیت استفاده کنید. آی پی امداد نمایندگی اصلی محصولات برند زنیت نمی باشد، بلکه نمایندگی مجاز برای تعمیر برندهای مختلف جاروبرقی می باشد و پس از اتمام مدت گارانتی می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زنیت در آی پی امداد بهره مند شوید.

مزایای تعمیر جاروبرقی زنیت توسط آی پی امداد

از جمله مزایای تعمیر جاروبرقی زنیت توسط آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حضور 24 ساعته تعمیرکار در محل و تعمیر جاروبرقی زنیت
  • حضور تعمیرکار در کمتر از 1 ساعت پس از ثبت درخواست شما
  • انجام تعمیرات در سراسر تهران
  • ارائه ضمانت نامه رسمی خدمات و قطعات
  • اعلام هزینه تعمیر جاروبرقی و حضور در کوتاه ترین زمان
  • انجام تعمیرات جاروبرقی زنیت با قطعات فابریک
  • صرفه جویی در هزینه ها تا 75%

آی پی امداد برای رفاه حال شما خدمات تعمیرات جاروبرقی زنیت را به دو صورت تعمیر در محل و تعمیر در کارگاه های آی پی امداد ارائه می دهد.

تعمیر جاروبرقی زنیت در محل

از جمله دلایلی که برای تعمیر جاروبرقی زنیت در محل وجود دارد، عدم نیاز به جابجایی دستگاه برای تعمیر آن در کارگاه های سطح شهر و گیرکردن در ترافیک است. با توجه به مشغله های موجود می توانید برای تعمیرات جاروبرقی زنیت خود از خدمات تعمیر در محل توسط تکنسین های آی پی امداد استفاده کنید. مهمترین مزیت انجام تعمیرات جاروبرقی زنیت در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صرفه جویی در هزینه و وقت
  2. تست جاروبرقی بلافاصله پس از تعمیر دستگاه
  3. مشاهده مراحل تعمیر توسط تکنسین جاروبرقی زنیت
  4. ارائه راه حل برای افزایش طول عمر جاروبرقی توسط تکنسین مجرب
  5. عدم نیاز به جابه جایی جاروبرقی کاهش احتمال آسیب در زمان جابجایی
  6. دریافت گارانتی و فاکتور هزینه ها بلافاصله پس از اتمام تعمیر جارو برقی زنیت

تعمیر جاروبرقی زنیت در کارگاه آی پی امداد

هرچند انتقال جاروبرقی برای تعمیر در کارگاه توصیه نمی شود، اما در صورتی که امکان حضور تکنسین در محل وجود نداشته باشد و یا نیاز به تعمیرات تخصصی و با ابزار خاص باشد، جاروبرقی را می توان به کارگاه های آی پی امداد منتقل کرد. برای انتقال جاروبرقی می توانید آن را به پیک آی پی امداد تحویل دهید و یا پس از انجام هماهنگی های لازم جاروبرقی را به نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل زندگی خود تحویل دهید. پس از تحویل جاروبرقی برای تعمیرات جاروبرقی زنیت در کارگاه آی پی امداد برگه رسیدی دریافت می کنید. پس از انجام تعمیر جاروبرقی زنیت فاکتور و ضمانت را همراه با جاروبرقی دریافت خواهید کرد.

توجه: برگه مشخصات کالا را تا زمان دریافت جاروبرقی نگه دارید و تحویل پیک دهید.

مزایای خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات جاروبرقی زنیت

غیر از تمام شرایطی که برای ارائه خدمات آی پی امداد برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است، آی پی امداد برای ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زنیت مزایای دیگری برای افزایش رضایت شما در نظر گرفته است.

  1. تا حد امکان برای صرفه جویی در هزینه ها قطعات معیوب تعمیر می شوند.
  2. در صورت نیاز به تعویض قطعه، تکنسین های آی پی امداد از قطعات فابریک و اصل استفاده می کنند.
  3. در آی پی امداد همواره سعی می شود تا بلافاصله پس از ثبت درخواست شما به آن رسیدگی شود.
  4. تمام خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر جاروبرقی زنیت توسط تکنسین آی پی امداد ضمانت 3 تا 12 ماه می شود.
  5. در صورت وجود هرگونه مشکل در مدت زمان ضمانت کاملا برعهده آی پی امداد است.
  6. خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زنیت در تهران آی پی امداد جامع و کامل است.
  7. آی پی امداد دارای تمامی مجوزهای ایترنتی و غیر اینترنتی لازم می باشد.
  8. هزینه تعمیرات جارو برقی زنیت در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار جاروبرقی زنیت چیست؟

از ویژگی های مهم یک تکنسین جاروبرقی زنیت آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تمام سرویس کاران جاروبرقی زنیت در شرکت آی پی امداد تلاش می کنند تا در کمتر از 60 دقیقه در محل مشتریان حضور پیدا کنند.
  2. تکنسین آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی زنیت تمام قطعات و تجهیزاتی که برای عیب یابی، تعویض و تعمیر جارو برقی زنیت نیاز است را با خود به همراه دارند.
  3. تعمیرکار جاروبرقی زنیت از قطعات فابریک و اصل برای تعمیرات جاروبرقی استفاده می کند.
  4. تعمیرات توسط تکنسین جاروبرقی زنیت در مدت زمان کوتاه انجام می شود.
  5. پیش از اقدام به تعویض قطعه تکنسین تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه معیوب انجام می دهد. در صورت نیاز به تعویض قطعه، پیش از هرکاری اجازه تعویض گرفته می شود.
  6. تکنسین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زنیت موظف است تا به سوالات مشتریان دقیق پاسخ دهد و در صورت نیاز آن ها را راهنمایی کند.
  7. تمام تکنسین های آی پی امداد دارای تجربه، مهارت و دانش فنی برای تعمیر انواع مدل های جاروبرقی زنیت می باشند.
  8. در صورت وجود هرگونه مشکل در مدت زمان گارانتی، تعمیرات با هزینه بسیار کم و یا رایگان انجام می شود.

چه مدت طول می کشد تا تعمیر جارو برقی زنیت انجام شود؟

از جمله مهمترین سوالاتی که در زمان تعمیر دستگاه از تکنسین پرسیده می شود، این است که چقدر طول می کشد تا تعمیر جاروبرقی زنیت انجام شود؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به مشکل جاروبرقی زنیت، مدت زمان آن متغیر است و زمان مشخصی برای آن وجود ندارد. مدت زمان تعمیرات جاروبرقی زنیت به چه چیزهایی بستگی دارد؟

  • مدل جاروبرقی و مشکلی که برای جارو برقی پیش آمده است، در مدت زمان تعمیر تاثیرگذاراند؛ چرا که تعمیر مدت زمان کمتری نسبت به تعویض قطعه طول می کشد.
  • به طور معمول پس از تشخیص مشکل جاروبرقی از آنجایی که تمام تکنسین های آی پی امداد ماهر هستند، می توانند به شما زمان تقریبی را اعلام کنند.
  • اگر قصد انتقال جاروبرقی به کارگاه های آی پی امداد را دارید، مدت زمان ارسال و دریافت را باید به زمان تعمیر اضافه کنید.

آیا سرویس جاروبرقی زنیت از خرابی آن جلوگیری می کند؟

یکی از بهترین راه های جلوگیری از خرابی و تعویض قطعات جاروبرقی زنیت عیب یابی و تعمیر به موقع آن است. با انجام سرویس های دوره ای هزینه های خود را به حداقل، مدت زمان استفاده، قدرت مکش و عمر مفید جاروبرقی زنیت را به حداکثر برسانید.

  1. استفاده از جاروبرقی با کیسه پر به موتور فشار وارد می کند.
  2. پیش از شروع جارو کشیدن اشیاه بزرگی که میتواند لوله جاروبرقی را مسدود کند از روی زمین جمع کنید.
  3. در صورت بروز سر و صدای زیاد از خالی بودن کیسه و تمیز بودن بلبرینگ ها اطمینان حاصل کنید.
  4. در صورت کاهش مکش حتما لوله خرطومی و کیسه جارو برقی را چک کنید. ممکن است شلنگ مسدود و کیسه پر شده باشد.
  5. کثیفی فیلتر از دلایل خوب کار نکردن جاروبرقی است.
  6. علت اصلی جرقه زدن جاروبرقی وجود ایراد در کالکتور، بلبرینگ و آرمیچر است.
  7. علت بوی سوختگی از جاروبرقی بر اثر فشار روی موتور است که بر اثر کثیفی فیلتر، پر بودن کیسه و گرفتگی لوله خرطومی میباشد.

عیب یابی مشکلات جاروبرقی زنیت توسط تعمیرکار آی پی امداد

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای جاروبرقی زنیت به وجود می آید، رایج است و با رعایت بعضی از نکات میتوانید این مشکلات پیشگیری کنید.

بوی سوختگی جاروبرقی

  1. بوی سوختگی ناشی از داغ شدن بیش از حد سیم کشی
  2. مشکل در کارکرد موتور
  3. استفاده بیش از حد و به صورت پیوسته از جاروبرقی

 

علت کارنکردن موتور جاروبرقی

  1. نرسیدن هوا به موتور حاروبرقی و افزایش دمای موتور
  2. تشکیل چربی، گرد و غبار به صورت عایق بین زغال ها و تیغه های کلکتور

 

علت نامنظم کارکردن جاروبرقی

  1. درصورتی که فشار فنرهای پشت زغال ها به اندازه کافی نباشد باعث ایجاد جرقه و گرم شدن آرمیچر می‌شود.
  2. اگر کلاف های روی آرمیچر نیم سوز شده باشند، حتما بایستی تعویض شوند.

 

رفع مشکل صدای بلند جاروبرقی زنیت

  1. عدم تمیز بودن محفظه داخلی جاروبرقی
  2. خراب بودن فن موتور
  3. گرفتگی مختصر یا شدید در فن
  4. خراب شدن اتصالات
  5. آسیب دیدن کلکتور
  6. شکستن پروانه موتور
  7. آسیب دیدن موتور و بلبرینگ

 

عیب یابی کاهش قدرت مکش جاروبرقی زنیت

  1. نیم سوز شدن موتور
  2. پرشدن مخزن و کیسه جاروبرقی
  3. مسدود شدن لوله فنری
  4. کثیفی فیلتر
  5. آسیب دیدن پروانه

 

تعمیر مشکل کار نکردن جاروبرقی زنیت

  1. سوختن موتور
  2. تمام شدن زغال
  3. خرابی کابل و دوشاخه
  4. آسیب دیدن کیت الکتریکی

 

عیب یابی داغ شدن سریع جاروبرقی زنیت

  1. در صورت استفاده طولانی مدت از جاروبرقی شاهد داغ شدن جاروبرقی هستیم. بهتر است استفاده از این دستگاه را در فواصل زمانی انجام دهید.
  2. از دلایل داغ شدن جاروبرقی می توان به خرابی در ترموستات اشاره کرد که برای بررسی و تعمیر این قطعه باید از یک تعمیرکار جاروبرقی زنیت کمک بخواهید.
  3. کثیف بودن فیلتر به مدت طولانی و نرسیدن هوای کافی به موتور دستگاه شما نیز می تواند از علل داغ شدن دستگاه جاروبرقی باشد که در این شرایط باید در اسرع وقت برای تعویض فیلتر اقدام نمایید.

برای عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی زنیت خود می توانید از متخصصین نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی زنیت چقدر است؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی به موارد مختلفی بستگی دارد اما آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه سراسری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق تعرفه اتحادیه می باشد. این امر باعث کاهش 75 درصدی هزینه های تعمیر جاروبرقی زنیت می شود.

عوامل موثر بر هزینه تعمیر جاروبرقی زنیت:

  • هزینه تعمیر (تعیین دقیق هزینه تعمیر جاروبرقی تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار جاروبرقی زنیت امکان پذیر است).
  • هزینه قطعات و مدل جاروبرقی (هزینه قطعات مدل های جدید جاروبرقی زنیت به نسبت مدل های قدیمی تر گرانتر است).
  • گارانتی آی پی امداد (درصورتی که جاروبرقی شما در دوره گارانتی آی پی امداد باشد هزینه تعمیرات تا حد زیادی کاهش و یا رایگان می باشد).

به طور معمول پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین هزینه حدودی برای تعمیر دستگاه به شما اعلام می شود. هزینه ها به دو بخش تقسیم شده اند یک بخش هزینه های ثابت است مانند هزینه تعمیر توسط تکنسین و بخشی از هزینه ها متغیر است مانند هزینه قطعات که با توجه به نیاز جاروبرقی زنیت این هزینه افزایش و یا کاهش می یابد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد