logo logo تعمیر تلویزیون یونیوا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر تلویزیون یونیوا

تعمیر تلویزیون یونیوا
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر تلویزیون یونیوا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات تلویزیون یونیوا در تهران دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب می باشد. تعمیرکاران مجموعه آی پی امداد عیب یابی و تعمیر تلویزیون یونیوا را در محل شما انجام می دهند. تعمیرگاه مجاز تلویزیون یونیوا در آی پی امداد با کمک تعمیرکاران مجرب و متعهد در محل شما مشکل تلویزیون شما را تشخیص داده و سپس تلویزیون یونیوا را تعمیر می کند. همچنین شما می توانید با مراجعه به کارگاه های آی پی امداد در سراسر تهران از خدمات تعمیرات تلویزیون یونیوا بهره مند شوید.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر تلویزیون یونیوا صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون یونیوا

برای اطلاع از نحوه تماس با مرکز تعمیرات تلویزیون یونیوا در آی پی امداد میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • میتوانید با نزدیکترین شعبه آی پی امداد در محل خود تماس حاصل نمایید.
  • برای استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  • همچنین میتوانید از طریق سایت اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  • بعد از ثبت درخواست برای شما پیامکی حاوی کد اشتراک به همراه مشخصات تعمیرکار تلویزیون یونیوا ارسال خواهد شد.
  • و بعد از تعمیرات تلویزیون یونیوا نیز به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
  • در انتها در خصوص خدمات ارائه شده از شما نظرسنجی میگردد.

خدمات پس از فروش تلویزیون یونیوا به چه صورت است؟

همانطور که قبلا گفته شد، بعد از اعمال تحریم ها ارائه خدمات برای محصولات خارجی توسط شرکت های داخلی انجام میگردد. از این رو شما برای استفاده از خدمات پس از فروش تلویزیون یونیوا میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • با شماره ای که روی ضمانت نامه محصول شما نوشته شده است، تماس حاصل نمایید.
  • در صورتی که قبلا از خدمات این مرکز استفاده کرده اما رضایت نداشتید، میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون یونیوا در آی پی امداد بهره مند شوید.
  • این خدمات بعد از تمام شدن دوره گارانتی تلویزیون همچنان برای شما قابل استفاده خواهد بود.

خدمات تعمیر تلویزیون یونیوا در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

خدمات تعمیر تلویزیون یونیوا در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ارائه می شود و از مناطق تحت پوشش می توان به مناطق ذکر شده زیر اشاره کرد:

تعمیر تلویزیون یونیوا در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

تعمیر تلویزیون یونیوا در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

تعمیر تلویزیون یونیوا در غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس

تعمیر تلویزیون یونیوا در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

تعمیر تلویزیون یونیوا در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد

تعمیر تلویزیون یونیوا در محل کار یا منزل

خدمات تعمیرات تلویزیون یونیوا در محل با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان در منزل انجام می شود. در واقع تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد فرصت بسیار مناسبی را برای صرفه جویی در وقت و هزینه برای مشتریان ایجاد کرده است. مراحل کار به این صورت است که پس از ارسال درخواست تعمیر، کارشناسان مربوطه در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر دستگاه می کنند و کلیه خدمات ارائه شده با گارانتی 3 تا 12 ماهه همراه است. مزایای استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون یونیوا در محل یا در منزل شامل موارد زیر می باشد:

  • استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون یونیوا در منزل می تواند تمامی هزینه های اضافی را حذف کند.
  • با استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون یونیوا در منزل نیازی به مراجعه به مرکز مجاز تعمیرات آی پی امداد نخواهید داشت.
  • شما می توانید فرآیند تعمیر دستگاه را مستقیما مشاهده کنید.
  • تمامی نگرانی های شما در خصوص تعمیر نشدن دستگاه از بین خواهد رفت.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات تلویزیون یونیوا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تلویزیون وسیله ای بسیار کاربردی است که در بسیاری از موارد به درستی استفاده نمی شود و به مرور زمان در کار خود دچار مشکل می شود. بنابراین برای تعمیر تلویزیون یونیوا خود باید با نمایندگی ها و مراکزی که خدمات باکیفیتی به مشتریان خود ارائه می دهند، تماس بگیرید. زمانی که به دنبال نمایندگی تعمیرات تلویزیون یونیوا هستید، ممکن است با مراکز مختلفی برخورد کنید که به جرات می توان گفت اکثر آنها کیفیت بالایی در ارائه خدمات ندارند. در صورت مشاهده آسیب دیدگی می توانید تلویزیون خود را به نمایندگی مجاز آی پی امداد بسپارید. خدمات این مجموعه عبارتند از:

  • ما خدمات تعمیر تلویزیون یونیوا را در محل مورد نظر مشتری ارائه می دهیم. بنابراین برای بردن دستگاه به نمایندگی نیازی به صرف زمان و هزینه نیست.
  • تعمیرکاران و تکنسین های شرکت آی پی امداد برای تعمیرات تلویزیون یونیوا از قطعات اصلی و مرغوب همین برند استفاده می کنند.
  • مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز و 24 ساعت شبانه روز با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را گزارش دهند.
  • شرکت آی پی امداد دارای تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان می باشد.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون یونیوا یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

آیا تلویزیون یونیوا شما خراب است؟ نیاز به تعمیر تلویزیون یونیوا خود دارید؟ آیا در انتخاب بین نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون یونیوا و مراکز مجاز آی پی امداد تردید دارید؟ در چنین مواردی تصمیم با شماست. اگر گارانتی تلویزیون یونیوا شما به پایان رسیده است، استفاده از مرکز تعمیرات تلویزیون یونیوا در آی پی امداد را به شما توصیه می کنیم.

  • تمامی نیروهای این تیم برای کاهش هزینه تعمیر تلویزیون یونیوا و انجام تعمیرات سریع و حرفه ای به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.
  • تکنسین های گروه آی پی امداد افراد باتجربه ای هستند که تخصص کافی برای تعمیر تلویزیون یونیوا را دارند.
  • همچنین جهت رفاه حال شما مشتری گرامی کلیه تعمیرات تلویزیون در منزل و زیر نظر مستقیم شما انجام می شود.

تعمیرات تلویزیون یونیوا در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

زمان مورد نیاز برای سرویس و تعمیرات تلویزیون یونیوا با توجه به ایراد دستگاه متفاوت است. عواملی در تعیین زمان تعمیر تلویزیون یونیوا بسیار موثر است و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارت خود پس از بررسی و تشخیص ایرادات تلویزیون شما را از زمان تقریبی تعمیر دستگاه مطلع خواهند کرد. در صورت نیاز به تعویض قطعات، زمان تعمیر افزایش می یابد.

عیب یابی مشکلات تلویزیون یونیوا توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای تلویزیون یونیوا به وجود می آید، رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. همچنین در صورت مشاهده هریک از موارد می توانید برای رفع آنها با نمایندگی تعمیرات تلویزیون یونیوا در آی پی امداد در تماس باشید.

نحوه رفع مشکل قطعی صدای تلویزیون یونیوا

قطع صدا یکی از مشکلاتی است که ممکن است به دلایل مختلفی ظاهر شود. خرابی برد اصلی سیستم، ناکارآمدی بلندگوهای تلویزیون و همچنین تنظیمات نادرست منجر به قطع صدای تلویزیون می شود. علت قطعی صدای تلویزیون باید با استفاده از روش های عیب یابی میکروسکوپی مشخص شود.

تعمیر قطع و وصل شدن تصویر یونیوا

یکی دیگر از مشکلات رایج تلویزیون که بدون توجه به نوع، مدل و برند سازنده آن رخ می دهد، قطع و وصل کامل تصویر روی صفحه تلویزیون است. این مشکل می تواند ناشی از خرابی های مختلف سخت افزاری باشد.

هزینه تعمیرات تلویزیون یونیوا

پیش از بررسی تلویزیون نمی توان هزینه دقیق تعمیرات تلویزیون یونیوا را تعیین کرد. برای اطلاع از هزینه تعمیر، قطعات و … می توانید با پشتیبانی تماس گرفته و مطلع شوید. هزینه نهایی توسط تکنسین پس از بررسی دستگاه به شما اطلاع داده می شود.

  • پیش از حضور تکنسین حدود هزینه برای تعمیر به شما اطلاع داده می شود و از قیمت واقعی پرداخت هزینه ها مطمئن خواهید بود.
  • تعیین دقیق این هزینه تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار تلویزیون یونیوا امکان پذیر است.
  • مدل تلویزیون یونیوا نیز بر روی قیمت قطعات تاثیر گذار است مدل های جدیدتر قطعات گرانتری دارند.
  • در صورتی که تلویزیون یونیوا شما در دوره گارانتی آی پی امداد باشد هزینه تعمیر تلویزیون یونیوا کاهش پیدا می کند و در مواردی رایگان می شود.
  • به دلیل تطابق هزینه های آی پی امداد با نرخ مصوب اتحادیه با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون یونیوا در آی پی امداد

در نهایت قصد داریم مزایای استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون یونیوا را در آی پی امداد به شما بگوییم تا با خیال راحت از خدمات این برند استفاده کنید. نتیجه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون یونیوا در تهران به شرح زیر است:

  • دسترسی به خدمات تعمیرکار تلویزیون یونیوا در محل
  • با بهترین و کمترین قیمت از قطعات اصلی بهره مند می شوید.
  • با آی پی امداد 75% صرفه جویی در هزینه ها
  • ارائه گارانتی خدمات تعمیر تلویزیون یونیوا
  • سپردن تعمیرات تلویزیون یونیوا به تعمیرکاران متخصص و مجرب
21 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • بی همتا 15 آذر 1402

    سلام دوستانی که تلوزیون یونیوا دارن و بعد از روشن شدن لگوی تا اول میاد بعد دوباره همین حالت تکرار میشه تصویر وصدا هم در حد قط وصل شدن میاد در اخر دوکلمه ریست ریپلی یا فکتوری دیت ریست میاد با این شماره تماس بگیرن۰۹۳۸۸۷۵۳۶۱۷

    پاسخ دادن
  • سلمان 29 آبان 1402

    سلام تلویزیون یونیوا دارم رمز قسمت system recovery به صورت پیش فرض چند است؟

    پاسخ دادن
  • عرفان 17 مهر 1402

    سلام دوست عزیز. من تلویزیون یونیوا رو بروزرسانی کردم خود به خود وسط بروزرسانی خاموش شد. الان فقط لوگو پروانه ای اسمارت تی وی بالا میاد بعد چند ثانیه لوگو غیب میشه تصویر میاد ولی دوباره همون لوگو پروانه ایه برمیگرده. ما کرمانشاه هم هستیم تلویزیون رو بیارم اونجا. ممنون میشم کمکم کنید

    پاسخ دادن
    • سعید 07 آذر 1402

      اقا مال منم اینطوری شد.امروز خریدمش.تونستی به نتیجه ایی برسی؟

      پاسخ دادن
      • پیمان 14 آذر 1402

        پیمان از شهر تبریز با سلام من تلویزیون یونیوا رو بروزرسانی کردم خود به خود وسط بروزرسانی خاموش شد. الان فقط لوگو پروانه ای اسمارت تی وی بالا میاد بعد چند ثانیه لوگو غیب میشه تصویر میاد ولی دوباره همون لوگو پروانه بر میگرده ممنون میشم کمکم کنید پاسخ دادن

        پاسخ دادن
  • Hamid 31 شهریور 1402

    سلام و خسته نباشین tvیونیوا۵۵ در حال اپدیت خاموش کردم بعد روشن شدن تصویر ۲ ثانیه میاد بعدش فقط لوگو میادش و کنترل هم کار نمیکنه ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 شهریور 1402

      درود، احتمالا روند بروزرسانی تلویزیون شما به صورت نادرست و یا ناقص انجام شده است که باید تلویزیون را ریست کرده یا مجددا بروزرسانی نمایید. یک بار تلویزیون را از برق کشیده و پس از چند دقیقه مجددا وصل کنید.

      پاسخ دادن
      • سعید 07 آذر 1402

        بخدا هیچ دکمه ایی کار نمیکنه.فقط بعد پنج دیقه که اون لوگوی رنگی میادو میره دو تا گزینه داره.هرکدوم رو ک میزنی باز همین اشو کاسه هست.دکمه ی پاور هم میگیری هیچ اتفاقی نمیوفته

        پاسخ دادن
  • علی اکبری 10 شهریور 1402

    سلام خسته نباشید جناب من تلویزینم یونیواس صفحه اش روشن میشه ولی رنگای قرمز سبز ابی نشون میشه بگید مشكل چیه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 شهریور 1402

      درود، این مشکل می تواند مربوط به بک لایت، پیکسل ها، HDR و اتصالات باشد. ممکن است با یک بار ریست کردن تلویزیون مشکل رفع شود.

      پاسخ دادن
  • قاسم 26 مرداد 1402

    سلام دوست عزیز من تلویزیون یونیوا گرفتم با اینکه برنامه MHshare را دانلود کردم ولی هنگام اتصال به گوشی ارور ۲۱۶- میده این یعنی چی؟

    پاسخ دادن
  • سامان 05 اردیبهشت 1402

    سلام، تلویزیون یونیوا آپدیت کردم ولی ناقص بروزرسانی شده و همش تو صحفه ریست دیتا فکتوری مونده. فقط لوگو میاد بالا و بعد از چند دقیقه باز میره روی صفحه ریست فکتوری و همین روال تکرار میشه. لطفاً راهنمایی کنید چیکار کنم، برنامه بازگشت به کارخانه میخواد یا راهکار دیگه ای داره؟ تمام راههایی که در مورد ریست کردن با کنترل بی کنترل گفته شده رو رفتم ولی جواب نمیده. خواهشاً کمک کنید ،با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 اردیبهشت 1402

      درود، ابتدا تلویزیون خود را برای حداقل 10 دقیقه از برق بکشید. این کار می تواند به تنظیم مجدد سیستم دستگاه کمک کرده و مشکل را حل کند. اگر تلویزیون پس از جدا کردن از برق همچنان در تنظیمات بروزرسانی گیر می کند، می‌توانید دکمه روشن/خاموش تلویزیون را برای حداقل 15 ثانیه فشار داده و نگه دارید یا از ریموت کنترل برای دسترسی به گزینه ریست استفاده کنید.

      پاسخ دادن
      • علی اکبر راحت 03 تیر 1402

        سلام من تلویزیون رمز دادم ویادم شده الان چطور مشکلمو حل کنم

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 03 تیر 1402

          درود، دکمه ریست در پشت یا پنل کناری تلویزیون را پیدا کرده و با استفاده از یک شی نوک تیز کوچک آن را فشار داده و در حالی که دکمه ریست را نگه داشته اید، تلویزیون را روشن کنید. دکمه را حدود 10 الی 15 ثانیه نگه دارید و سپس آن را رها کنید تا دستگاه ریست شود.

          پاسخ دادن
  • پیمان الیاسی 23 اسفند 1401

    خسته نباشید خواستم تلویزیون یونیوا uclass آپدیت کنم روی صفحه اندروید ریکاوری مونده هر کاری هم میکنم ریست نمیشه .ممنونم میشم جواب بدید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 اسفند 1401

      درود، در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای تنظیم مجدد تلویزیون امتحان کنید: تلویزیون را از پریز برق جدا کرده و 5 دقیقه صبر کنید. دکمه پاور تلویزیون را به مدت 30 ثانیه فشار داده و نگه دارید، سپس رها کنید. تلویزیون را دوباره به برق وصل کنید و سعی کنید آن را روشن کنید. اگر تلویزیون همچنان به درستی روشن نمی شود، می توانید تنظیم مجدد کارخانه را امتحان کنید. در اینجا مراحل انجام این کار وجود دارد: دکمه پاور روی کنترل از راه دور تلویزیون را فشار داده و نگه دارید تا تلویزیون روشن شود. در کنترل از راه دور، دکمه Home را فشار دهید. به Settings > Device Preferences > Reset بروید. "Erase Everything" را انتخاب کرده و اقدام را تایید کنید.

      پاسخ دادن
      • پیمان 24 اسفند 1401

        سلام ممنون که پاسخ دادید مراحل گفته شده امتحان کردم ولی نمی شه فکر کنم تلویزیون ناقص بروز رسانی شده بالا نمیاد لطفا یه نسخه آندروید بفرستید، مدل Uneva T2S2 u class 50inch

        پاسخ دادن
    • سامان 05 اردیبهشت 1402

      سلام آقای الیاسی، مشکل ریست تلویزیون حل شد و اینکه اگه حل شد، راه حلش چیه بنده هم به همین مشکل ریست برخوردم، موندم چیکار کنم، ممنون میشم جواب بدی

      پاسخ دادن
      • سیدفتاح 18 اردیبهشت 1402

        سلام آقا سامان ،تلویزیون من هم یونیوا سایز ۵۵هستش الان ۲۰روز هست که این مشکل را داره نمیدونم چیکار کنیم.آیا کسی را سراغ دارید که مشکل ما را حل کنه ،ممنونم میشم جواب ما رابدید.

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 19 اردیبهشت 1402

          درود، تلویزیون را از برق بکشید. چند دقیقه صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید. تلویزیون را با فشار دادن و نگه داشتن دکمه روشن/خاموش روی تلویزیون به مدت 10-15 ثانیه به تنظیمات پیش فرض خود برگردانید تا خاموش شود. سپس دکمه پاور را رها کرده و تلویزیون را دوباره روشن کنید. اگر تنظیم مجدد تلویزیون کار نمی کند، سعی کنید آن را در حالت Safe Mode بوت کنید. برای این کار دکمه پاور تلویزیون را فشار داده و نگه دارید تا لوگو ظاهر شود. سپس دکمه پاور را رها کنید و بلافاصله دکمه کاهش صدا را روی ریموت فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که تلویزیون در حالت Safe Mode بالا بیاید. از طریق این بخش می توانید مشکل را عیب یابی کنید و بازنشانی کارخانه ای انجام دهید یا یک بروزرسانی جدید نصب کنید.

          پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد