logo logo تعمیر بخاری برقی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر بخاری برقی و هیتر برقی

تعمیر بخاری برقی و هیتر برقی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر بخاری برقی و هیتر برقی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

بخاری برقی و هیتر برقی در زمستان به کمک شما می آیند و گرما را به خانه برمیگردانند. اما زمانیکه بخاری یا هیتر برقی خراب شود به کجا مراجعه کنیم؟ آی پی امداد مرکز تعمیرات بخاری برقی و هیتر برقی است که دارای شعب متعددی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران است و با بهره گیری از با کیفیت ترین قطعات، تجهیزات پیشرفته و متخصص ترین تعمیرکاران، آماده ارائه خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر بخاری برقی و هیتر برقی می باشد. ا سه روش میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

  1. مراجعه حضوری به کارگاه
  2. حضور تعمیرکار در محل
  3. استفاده از خدمات پیک

بنابراین مصرف کنندگانی که از بخاری یا هیتر برقی استفاده می کنند و دستگاه آنها روشن نمی شود، گرم نمی کند، صدا می دهد، دود می کند و … می توانند با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید تا از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات هیتر برقی و بخاری برقی بهره مند شوند.

نحوه تماس جهت تعمیر بخاری برقی و هیتر برقی در آی پی امداد

  1. برای تعمیر بخاری برقی یا هیتر برقی میتوانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس گرفته و درخواست تعمیرات دستگاه خود را ثبت کنید.
  2. همچنین می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت آی پی امداد اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.
  3. ثبت درخواست تعمیر بخاری برقی و هیتر برقی در آی پی امداد به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته امکان پذیر است.

از چه روش هایی می توان برای تعمیر بخاری برقی یا هیتر برقی از خدمات آی پی امداد بهره مند شد؟

  1. برای تعمیر بخاری یا هیتر برقی می توانید به صورت حضوری به کارگاه آی پی امداد مراجعه نمایید.
  2. همچنین تعمیرکار آی پی امداد می تواند مشکل بخاری یا هیتر برقی را در محل کار یا منزل شما تشخیص داده و تعمیر کنند.
  3. شما نیز می توانید از خدمات پیک این مجموعه بهره مند شوید. پیک های آی پی امداد در هنگام تحویل گرفتن دستگاه رسید کتبی به شما تحویل داده و در نهایت پس از 72 ساعت کاری و پایان تعمیر بخاری برقی یا هیتر برقی، مجدداً دستگاه به محل شما تحویل داده می شود.

نحوه ارائه خدمات تعمیر بخاری یا هیتر برقی توسط تعمیرکار آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود و آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می گردد.
  2. پنل کاربری دسترسی به مشخصات تعمیرکار، تعمیرگاه، گارانتی تعمیر، فاکتور هزینه ها و سایر اطلاعات خدمات مربوطه را برای شما امکان پذیر می کند.
  3. همچنین می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود با واحد پشتیبانی، پیشنهادات، انتقادات و شکایات آی پی امداد به صورت آنلاین ارتباط داشته باشید.
  4. از هرکدام از سه روش بالا که برای تعمیر بخاری یا هیتر برقی استفاده نمایید، کلیه فرایند خدمات و زمان حضور پیک، تعمیرکار یا زمان آماده شدن دستگاه را میتوانید داخل پنل کاربری مشاهده نمایید و هیچ نیازی به تماس گرفتن برای پیگیری نیست.
  5. پس از اتمام خدمات و رفع مشکل بخاری یا هیتر برقی، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود که داخل پنل قابل مشاهده است.
  6. شما می توانید در پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به تعمیرکار یا تعمیرگاه مربوطه امتیاز دهید.
  7. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از عملکرد تکنسین بخاری برقی از سوی کارشناسان واحد هپی کال مجموعه آی پی امداد انجام می شود.

خدمات بخاری برقی یا هیتر برقی که توسط تعمیرکار آی پی امداد انجام می شود

بخاری برقی یا هیتر برقی از جمله لوازم گرمایشی به حساب می آید که در فصول سرد سال به صورت مکرر توسط افراد در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. در این شرایط نیاز به پیدا کردن مرکز تعمیرات بخاری برقی و هیتر برقی می باشد که بتواند دستگاه شما را با بهترین کیفیت سرویس و تعمیر کند. آی پی امداد یکی از مراکزی است که دارای فعالیت تخصصی در زمینه تعمیرات انواع بخاری برقی و هیتر برقی می باشد و می توانید دستگاه شما را با بهترین کیفیت عیب یابی و تعمیر نماید. از جمله خدماتی که از سوی تکنسین های آی پی امداد در زمینه تعمیر بخاری برقی یا هیتر برقی به مشتریان ارائه می شود، شامل موارد زیر است:

  • تعمیر و تعویض کلیه قطعات بخاری و هیتر برقی نظیر: المنت، ترموستات، فن، سیم رابط و دوشاخه، دکمه ها، مدار الکترونیکی، عایق چینی نر و ماده، عایق نسوز، صفحه منعکس کننده حرارت، ترمینال ها، پایه فلزی و …
  • سرویس و عیب یابی مشکلات بخاری برقی و هیتر برقی

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و برندهای بخاری و هیتر برقی را انجام می دهد؟

آی پی امداد به دلیل برخورداری از تکنسین های متخصص و مجرب و همچنین تجهیزات پیشرفته قادر است انواع مدل های بخاری برقی شامل سه شعله و دو شعله تابشی و فن دار را با بالاترین سطح کیفیت تعمیر نماید. همچنین کلیه برندهای ایرانی و خارجی بخاری های برقی نیز در این مجموعه سرویس و تعمیر می شوند. از جمله برندهای بخاری برقی که خرابی بیشتری داشته و تقاضای تعمیر بیشتری دارند، عبارتند از:

  • برفاب
  • فنیکس
  • پارس
  • گوسونیک
  • گرما گستر
  • تک الکتریک
  • سونا
  • مایدیا
  • نوا
  • کتاک
  • پارس خزر
  • کرستون
  •  و …

مرکز تعمیرات بخاری برقی در تهران

اگر ساکن تهران هستید و بخاری برقی شما خراب شده است، به خوبی می دانید که انتقال دستگاه به محل تعمیرگاه چه مقدار دشوار و هزینه بر خواهد بود. اما با وجود تعمیرگاه مجاز بخاری برقی جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ زیرا آی پی امداد در اقصی نقاط شهر تهران شامل شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز شعبه هایی دارد که به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند. از این رو برای تعمیر بخاری برقی در تهران کافی است به یکی از شعبه های مجموعه آی پی امداد مراجعه کنید. همچنین اگر شرایط شما برای مراجعه حضوری به تعمیرگاه آی پی امداد مساعد نباشد، می توانید از راه ارتباطی غیرحضوری که این مجموعه در نظر گرفته است، درخواست تعمیرات بخاری برقی خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان، نزدیک ترین تکنسین به محل مورد نظر شما اعزام شده و تعمیر دستگاه شما انجام شود.

خدمات در محل کار یا منزل شما

آی پی امداد به منظور رفاه حال مشتریان خود، خدمات تعمیرات بخاری برقی و هیتر برقی را در محل کار یا منزل به آنها ارائه می کند. بر همین اساس تکنسین های این مرکز در همان روزی که سفارش تعمیر مشتری ثبت می شود، به محل مورد نظر وی اعزام می شوند. آنها با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی آشنایی دارند و به همین جهت نیز کار عیب یابی و تعمیر بخاری برقی را با سرعت بالایی در منزل شما انجام می دهند. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات تعمیر بخاری برقی در محل می پردازیم:

  • وجود تعمیرکار در محل باعث صرفه جویی در زمان با ارزش و هزینه نهایی شما می شود.
  • تعمیر بخاری برقی در منزل از آسیب فیزیکی به دستگاه شما جلوگیری می کند.
  • می توانید خدمات سرویس و تعمیرات بخاری برقی خود را از نزدیک مشاهده نمایید.
  • تکنسین مجموعه نکات لازم جهت نگهداری و استفاده صحیح دستگاه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات بخاری برقی و هیتر برقی در آی پی امداد

برای اینکه بتوانید دستگاه بخاری برقی و هیتر برقی خود را به هنگام خرابی با بهترین کیفیت تعمیر کرده و از آن در طولانی مدت استفاده کنید، لازم است از خدمات یک مرکز مجاز و معتبر در این زمینه بهره مند شوید. از این رو قصد داریم آی پی امداد را به شما معرفی کنیم که دارای سابقه بسیار طولانی و درخشانی در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی نظیر بخاری برقی و هیتر برقی می باشد. این مجموعه از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده است و به دلیل اینکه همواره رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار داده است، توانسته طی سال ها در جایگاه بسیار بالایی بین سایر مراکز تعمیراتی قرار بگیرد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات بخاری برقی و هیتر برقی در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه معتبر شرکتی
  • بهره مندی از متخصص ترین و باتجربه ترین تعمیرکاران
  • استفاده از قطعات درجه یک و اورجینال برندهای مختلف
  • ارائه فاکتور رسمی شرح هزینه ها در پایان کار
  • دارای شعب مختلف در تمامی مناطق استان تهران و سرعت بالای ارائه خدمات
  • ارائه خدمات تعمیر بخاری برقی در محل و کارگاه مجهز
  • امکان ارتباط آنلاین و 24 ساعته مشتریان با واحد پشتیبانی در پنل کاربری

هزینه تعمیر بخاری برقی یا هیتر برقی

هزینه تعمیرات بخاری برقی در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسیار منصفانه است. کیفیت همراه با قیمت های مناسب براساس تعرفه اتحادیه سبب شده تا بین مشتریان و این مجموعه اعتماد دوطرفه برقرار باشد. به طور کلی هزینه ای که توسط تعمیرکار مرکز مجاز آی پی امداد برای ارائه خدمات تعمیر بخاری برقی به مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود، ممکن است بر اساس چندین عامل متفاوت باشد که از جمله آنها می توان به مشکل دستگاه، قطعات معیوب، تعمیر یا تعویض قطعات، مدت گارانتی، مدل بخاری و هیتر برقی و … اشاره کرد.

یکی از خدماتی که آی پی امداد به مشتریان ارائه می کند، شفاف سازی کامل هزینه های تعمیر بخاری برقی قبل از شروع تعمیرات دستگاه است. در مرکز تعمیرات بخاری برقی قبل از اینکه تکنسین ها تعمیر دستگاه را شروع کنند، هزینه های ناشی از رفع عیب آن را برآورد کرده و سپس این هزینه ها را به مشتری اعلام می کنند. اگر مشتری از هزینه ذکر شده راضی باشد، تعمیرکاران این مجموعه بخاری برقی را عیب یابی و تعمیر می نمایند. در پایان کار نیز فاکتوری شامل تمامی هزینه های تعمیر هیتر برقی به مشتری تقدیم شده و هزینه ها مطابق با آن دریافت خواهد شد.

عیب یابی مشکلات بخاری برقی

بخاری برقی دستگاهی است که اگر از آن به درستی استفاده نکنید، ممکن است خراب شود. با استفاده از راهنمایی هایی که در ادامه این مقاله عنوان خواهد شد، می توانید مشکلات جزئی بخاری برقی خود را عیب یابی نمایید. اگر مشکل دستگاه شما مربوط به قطعات اصلی است و نیاز به تخصص دارد، می توانید از تکنسین های متخصص و ماهر آی پی امداد برای تعمیرات بخاری برقی خود کمک بگیرید. در ادامه رایج ترین ایرادات بخاری برقی و هیتر برقی را برای شما بررسی کرده ایم:

  • علت روشن نشدن بخاری برقی
  • عیب یابی صدای بخاری برقی
  • دلیل بوی بد بخاری برقی
  • تعمیر مشکل گرم نشدن بخاری برقی
  • عیب یابی خروج دود از بخاری برقی
  • علت جرقه زدن بخاری برقی

تعمیرات مشکل روشن نشدن بخاری برقی

برای تعمیر بخاری برقی که روشن نمی شود، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

  • ابتدا مطمئن شوید که بخاری به درستی به برق متصل شده است و آیا کانکتور برقی در سوکت برق قرار دارد یا خیر. همچنین می توانید با چک کردن دکمه روشن یا خاموش در بخاری، مطمئن شوید که دستگاه به درستی روشن شده است.
  • اگر بخاری شما دارای سوئیچ برق است، مطمئن شوید که سوئیچ روشن است و درست کار می کند. برخی اوقات، سوئیچ برق ممکن است مسدود شده یا خراب شده باشد.
  • چنانچه بخاری شما به درستی به برق متصل است، سوئیچ برق به درستی کار می کند و باز هم نمی توانید آن را روشن کنید، ممکن است محفظه گرمایش بخاری دچار مشکل شده باشد. در این صورت می توانید محفظه گرمایش را بررسی کرده و هر گونه خرابی یا بلوکه شدن آن را برطرف کنید.

در صورت روشن نشدن بخاری برقی خود می توانید جهت عیب یابی و تعمیر مشکل از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر صدای زیاد بخاری برقی

صدای بلند بخاری برقی ممکن است ناشی از چند عامل مختلف باشد که در ادامه به بررسی علت بروز مشکل و نحوه تعمیر آن پرداخته ایم:

  • بعضی اوقات صدای بلند بخاری برقی ممکن است ناشی از لوله‌های گرمایشی باشد که نصب شده‌اند. بررسی کنید که آیا لوله‌ها صحیح نصب شده‌اند و مسدود نشده باشند. در صورت مشاهده هرگونه خرابی یا مسدود شدن، لوله‌ها را تمیز کرده و یا تعویض کنید.
  • صدای بلند بخاری برقی ممکن است ناشی از پمپ آب باشد که در حال کار می باشد. بررسی کنید که آیا پمپ آب به درستی نصب شده و پایه آن کاملا محکم است یا خیر. اگر پمپ آب نامناسب نصب شده است، می توانید آن را باز کرده و دوباره نصب کنید. در صورت خرابی پمپ آب، نیاز است تا آن را تعویض کنید.
  • در بعضی از بخاری های برقی، فن به عنوان قطعه‌ای برای انتقال بخار از داخل بخاری به بیرون استفاده می شود. صدای بلند ممکن است ناشی از فن باشد که در حال کار می‌باشد. بررسی کنید که فن به درستی نصب شده است و چنانچه باید تعویض شود، اقدام کنید.

جهت عیب یابی علت صدا دادن بخاری برقی و برطرف کردن مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بهره مند شوید.

عیب یابی بوی بد بخاری برقی

در صورت وجود بوی نامطبوع از بخاری برقی خود می توانید به عیب یابی هریک از موارد زیر بپردازید:

  • بررسی کنید که آیا قسمت‌های داخلی بخاری به درستی تمیز شده‌اند یا خیر. برخی از ذرات و آلاینده ها مانند گرد و غبار، مو، پوست حیوانات و ذرات کوچک دیگر می‌توانند موجب بوی نامطبوع شوند. برای تمیز کردن داخل بخاری، از پاک کننده ها و دستمال‌های ضدعفونی کننده استفاده کنید.
  • استفاده از آب آلوده یا دارای ذرات جامد می‌تواند موجب بوی نامطبوع شود. بنابراین، برای تعمیر این مشکل، مطمئن شوید که از آب مناسب و پاک استفاده می کنید. در صورتی که آب منطقه شما آلوده است، می‌توانید از فیلترهای آب استفاده کنید.
  • در صورتی که بوی نامطبوع از بخاری برقی همچنان ادامه دارد، ممکن است ناشی از خرابی قطعات داخلی باشد. در این حالت برای رفع بوی نامطبوع می‌توانید از مواد معطر خاصی مانند عصاره‌های گیاهی، اسانس‌ها یا اسپری‌های معطر استفاده کنید.

تعمیرات مشکل گرم نشدن بخاری برقی

در صورتی که بخاری برقی شما به درستی گرم نمی شود، می توانید برای تعمیرات مشکل از نکات زیر کمک بگیرید:

  • ترموستات یکی از عوامل مهم در کنترل دمای بخاری است. ابتدا بررسی کنید که آیا ترموستات در درجه حرارت مناسب قرار دارد و به درستی عمل می کند یا خیر. در صورتی که ترموستات خراب است، بهتر است آن را تعویض کنید.
  • المنت یکی از بخش های اصلی بخاری برقی است. بررسی کنید که آیا این قطعه به درستی عمل می کند یا خیر. در صورتی که المنت خراب شده باشد، باید آن را تعویض کنید.
  • بررسی کنید که آیا اتصالات الکتریکی به درستی انجام شده و قطعات با هم به خوبی متصل هستند یا خیر. اگر اتصالات الکتریکی ضعیف هستند، باید آنها را تعمیر کنید.

علت خروج دود از بخاری برقی

بخاری برقی از جمله دستگاه‌هایی است که نباید دودی از آن خارج شود. اگر بخاری برقی شما دودی تولید می‌کند، برای تعمیر این مشکل، می‌توانید این روش‌ ها را امتحان کنید:

  • فیلتر بخاری ممکن است دچار خرابی و یا کثیفی شده باشد که باعث تولید دود در بخاری شود. بررسی کنید که فیلتر درست نصب شده و قابل استفاده است یا خیر. در صورت لزوم، فیلتر را تمیز کرده یا تعویض کنید.
  • یکی از علل دیگری که می‌تواند باعث تولید دود در بخاری شود، مسدود شدن خروجی هوا است. بررسی کنید که خروجی هوا درست نصب شده و مسدود نیست. در صورت لزوم، خروجی هوا را تمیز کرده یا با کمک فن خارجی از هوا عبور دهید.
  • لوله‌های بخاری نیز ممکن است مسدود شوند و باعث تولید دود شوند. بررسی کنید که لوله‌های بخاری سالم و به درستی نصب شده‌اند. در صورت لزوم، لوله‌ها را تمیز کرده یا تعویض کنید.
  • فشار بخار بخاری نیز می‌تواند باعث تولید دود شود. بررسی کنید که فشار بخار در حد مناسب است یا خیر. در صورتی که فشار بخار پایین است، ممکن است بخاری برای تولید بخار، دچار مشکل شود.

چنانچه قادر به رفع مشکل خارج شدن دود از بخاری برقی خود نیستید، بهترین کار استفاده از خدمات مرکز مجاز آی پی امداد می باشد.

تعمیر مشکل جرقه زدن بخاری برقی

در صورتی که بخاری برقی شما جرقه می زند، می توانید برای تعمیر مشکل به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • ممکن است میان سیم‌ های رابط با بدنه دستگاه اتصالی شده باشد که در این شرایط دستگاه ممکن است جرقه بزند.
  • چنانچه دستگاه دچار نوسان برق شده و یا از اتصالات و سیم کشی های ضعیفی برخوردار باشد نیز با این مشکل در دستگاه خود مواجه خواهید شد.
  • این امکان وجود دارد که در بخش‌ های داخلی دستگاه آلودگی وجود داشته باشد که باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.
  • اگر دمای دستگاه بیش از اندازه مجاز گرم شده باشد، منجر به جرقه زدن بخاری برقی خواهد شد که باید محدوده مجاز دمای دستگاه را رعایت کنید.

برای اینکه بتوانید مشکل جرقه زدن بخاری برقی خود را برطرف کنید، می توانید از خدمات تعمیرکاران مجرب آی پی امداد استفاده کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد