logo logo تعمیر اسپرسوساز فوما با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اسپرسوساز فوما

تعمیر اسپرسوساز فوما
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اسپرسوساز فوما به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با اسپرسوساز فوما در کمتر از 3 دقیقه انواع نوشیدنی های گرم را تهیه کنید. اگر در محل کار یا منزل دستگاه اسپرسوساز دارید و بعد از مدتی کیفیت نوشیدنی ها مانند روز اول نیست، بهتر است آن را برای رسوب زدایی، هواگیری و به طور کلی برای جلوگیری از تعمیر اسپرسوساز فوما، دستگاه خود را سرویس کنید. آی پی امداد نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز فوما در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران است که با استفاده از تعمیرکاران مجرب تعمیرات اسپرسوساز فوما را با ضمانت نامه معتبر قطعات و خدمات به شما ارائه می نماید. توجه داشته باشید که عیب یابی و تعمیر اسپرسو ساز فوما تخصصی است و در صورت عدم تشخیص توسط تکنسین مجرب، ممکن است نه تنها دستگاه اسپرسوساز تعمیر نشود، بلکه به کلی از کار بیفتد.

در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز اسپرسوساز فوما در آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

ثبت درخواست برای تعمیر اسپرسوساز فوما در تهران

تعمیر انواع مدل اسپرسوساز فوما در تهران توسط آی پی امداد انجام می شود و توجه داشته باشید که در تمامی مناطق تهران شعبه آی پی امداد برای تعمیر اسپرسوساز فوما وجود دارد. شما می توانید به راحتی با نزدیکترین شعبه آی پی امداد تماس بگیرید و از طریق تکنسین آی پی امداد مشکل دستگاه خود را حل کنید. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز فوما در تهران به شرح زیر است:

  1. جهت استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس گرفته یا به وب سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیر اسپرسو ساز فوما را ارسال کنید.
  2. پس از ارسال درخواست یا تماس با آی پی امداد، پروفایل شما ثبت می شود و نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما پیامک می شود.
  3. تعمیرکار اسپرسوساز فوما در کمتر از یک ساعت در همان روز برای عیب یابی و تعمیر به محل شما مراجعه می کند.
  4. همچنین شما عزیزان می توانید برای تعمیر اسپرسو ساز فوما به تعمیرگاه آی پی امداد مراجعه نمایید.
  5. در اکثر موارد تعمیر اسپرسوساز فوما در منزل و در محل انجام می شود.
  6. در صورت نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاصی از اسپرسوساز فوما، اسپرسوساز شما به کارگاه مجهز آی پی امداد برده می شود و پس از تعمیر اسپرسوساز (در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری) به شما تحویل داده می شود.
  7. تمامی خدمات تعمیرات اسپرسوساز فوما دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.
  8. در نهایت خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در مورد خدمات تعمیرات اسپرسو ساز فوما جویا می شود.

تعمیرات اسپرسو ساز فوما در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

زمانی که نیاز به تعمیر اسپرسوساز فوما دارید، دیگر نیازی نیست که سردرگم شوید و دستگاه اسپرسوساز را برای تعمیر از خانه خارج کنید. چرا که حمل و نقل با خطر آسیب نیز همراه است. با داشتن شعبات متعدد آی پی امداد در سراسر شهر تهران و تحت پوشش تمامی مناطق، می توانید به راحتی با واحد پشتیبانی آی پی امداد تماس بگیرید و یا در وب سایت درخواست دهید.

با توجه به گستردگی مناطق تهران، آی پی امداد سعی کرده تمامی مناطق را پوشش دهد و در طول تاریخ خود توانسته رضایت همشهریانی را که از خدمات تعمیر اسپرسوساز فوما استفاده کرده اند، جلب کند. آی پی امداد با سابقه‌ای بالغ بر نیم قرن تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران را به خوبی تحت پوشش دارد.

تعمیرات اسپرسوساز فوما در شمال تهران

تعمیر اسپرسوساز فوما در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات اسپرسوساز فوما در غرب تهران

تعمیر اسپرسوساز فوما در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر اسپرسوساز فوما در مرکز تهران

تعمیر اسپرسوساز فوما در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد و …

تعمیرات اسپرسوساز فوما در شرق تهران

تعمیر اسپرسوساز فوما در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات اسپرسوساز فوما در جنوب تهران

تعمیر اسپرسوساز فوما در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

ارائه خدمات پس از فروش اسپرسوساز فوما توسط آی پی امداد

بهترین راه برای تعمیر دستگاه استفاده از خدمات پس از فروش اسپرسوساز فوما است، اما اگر نمی توانید با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز فوما استفاده کنید. آی پی امداد  برای جلب رضایت مشتریان قبل از تعمیر اسپرسو ساز فوما حدود هزینه ها را به شما اطلاع می دهد. کارشناسان ما بر اساس نوع خرابی میزان هزینه ها را تخمین زده و به شما منتقل می کنند. در صورت رضایت تعمیرکار به محل اعزام می شود.

مزایای نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز فوما در آی پی امداد:

  • آی پی امداد تمامی خدمات و قطعات خود را که در زمان تعمیر ارائه می شود، حداقل 3 ماه تا 1 سال گارانتی می کند و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد.
  • مجموعه آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمامی تعرفه ها توسط اتحادیه تعیین می شود.
  • آی پی امداد بالغ بر نیم قرن سابقه تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی را دارد.
  • صرفه جویی در وقت و هزینه

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات اسپرسوساز فوما را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیر اسپرسوساز فوما در برگه گارانتی درج شده است. ولی اگر به دلیل اتمام گارانتی، گم کردن برگه ضمانت و یا خرابی خارج از موارد درج شده در برگه ضمانت نامه امکان استفاده از این خدمات را ندارید، می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات اسپرسوساز فوما سرویس بگیرید.

تعمیرات اسپرسوساز فوما توسط آی پی امداد

یکی از مهمترین مزیت های مجموعه آی پی امداد در تعویض قطعات یا تعمیر اسپرسوساز فوما برگزاری دوره های آموزشی برای تکنسین های این مجموعه می باشد. به همین دلیل تکنسین های آی پی امداد همواره دانشی به روز دارند و با آخرین تکنولوژی ها آشنا هستند. این تخصص باعث شده تا تعمیرکاران، به راحتی بتوانند اسپرسوساز های مدل جدید را تعمیر کنند. علاوه بر این کارشناسان ما توصیه ها و نکات مهمی را برای نگهداری و استفاده صحیح از اسپرسوساز به شما آموزش می دهند تا با رعایت آنها از نیاز به تعمیر دوباره جلوگیری کنید.

آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیرات اسپرسوساز فوما سه روش ارائه کرده است:

  1. تعمیر اسپرسوساز فوما با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات اسپرسوساز فوما در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (تحویل و دریافت توسط مشتری)

البته به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات تعمیر اسپرسوساز فوما در محل استفاده کنید تا نیازی به جابجایی نداشته باشید. جا به جایی اسپرسوساز علاوه بر افزایش احتمال آسیب هزینه جا به جایی را نیز شامل می شود. ما به مهارت و تجربه تکنسین خود اعتماد داریم و در صورت بروز مشکل بهترین خدمات تعمیر اسپرسوساز فوما را در محل به شما ارائه می دهیم ولی در نهایت انتخاب هریک از موارد ذکر شده به عهده شماست.

تعمیر اسپرسوساز فوما در محل کار یا منزل

اگر امکان انتقال اسپرسوساز برای تعمیر را ندارید، آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز فوما در خدمت شما است. خدمات تعمیر اسپرسوساز فوما در محل و منزل مشتری، دردسرها و هزینه های ناشی از جابجایی دستگاه را کاهش می دهد. مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز که در منزل هستند، با استفاده از پل های ارتباطی موجود برای تماس با این نمایندگی اقدام نمایند. تکنسین های آی پی امداد که برای تعمیر اسپرسوساز فوما در تهران مراجعه می کنند، گواهی لازم برای تعمیر در محل را اخذ کرده اند. همچنین هر یک از آنها کلیه گواهینامه های لازم را که امکان سرویس دهی به اسپرسوساز های فنی پیچیده دارد را دریافت کرده اند.

دلایل تعمیر اسپرسوساز فوما در محل شما:

  1. نیازی به جابجایی اسپرسوساز نیست.
  2. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  3. تعمیرات سریع تر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  4. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  6. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیر اسپرسو ساز فوما دریافت می کنید.

تعمیرات اسپرسوساز فوما در کارگاه آی پی امداد

توجه داشته باشید که کیفیت خدمات تعمیر اسپرسوساز فوما در محل شما تفاوتی با کارگاه های آی پی امداد نخواهد داشت. اگر امکان حضور تکنسین در محل شما وجود ندارد، استفاده از خدمات تعمیر در کارگاه آی پی امداد را به شما پیشنهاد می کنیم. در زمان انتقال اسپرسوساز به کارگاه های تعمیرات آی پی امداد می توانید خودتان اسپرسوساز را انتقال دهید و یا به پیک آی پی امداد تحویل دهید. امکان تعمیر اسپرسو ساز فوما در کارگاه های آی پی امداد وجود دارد. تنها در صورتی تعمیرات اسپرسوساز فوما خارج از محل انجام می شود که:

  1. به خواست خود شما باشد.
  2. امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد.

برای انتقال اسپرسوساز به کارگاه دو راه وجود دارد:

  1. تحویل به پیک آی پی امداد
  2. تحویل توسط خودتان

تحویل اسپرسوساز فوما به پیک آی پی امداد: برای دریافت و تعمیر اسپرسوساز فوما، پیک به محل شما مراجعه می کند و رسیدی شامل اطلاعات اسپرسوساز و اطلاعات مشتری را به شما تحویل می دهد و اسپرسوساز را برای تعمیر به کارگاه های آی پی امداد منتقل می کند.

تحویل اسپرسوساز به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، اسپرسوساز را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات اسپرسوساز فوما، هماهنگی های لازم برای دریافت اسپرسوساز با شما انجام خواهد شد. برگه مشخصات محصول را تا دریافت اسپرسوساز نگه دارید و به پیک تحویل دهید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات اسپرسوساز فوما چیست؟

چرا بهتر است در زمان خرابی اسپرسوساز فوما از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز فوما در آی پی امداد استفاده کنیم؟ در زیر پاسخ این سوال را بررسی می کنیم:

  1. مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر اسپرسوساز فوما می توانند از کیفیت خدمات مطمئن شوند.
  2. پس از اتمام تعمیرات اسپرسو ساز فوما ابتدا تمام تست ها از عدم وجود مشکل در دستگاه گرفته می شود و سپس به شما تحویل داده می شود.
  3. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر اسپرسوساز فوما
  4. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  5. هزینه تعمیر اسپرسوساز فوما در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.
  6. خدمات تعمیرات اسپرسوساز فوما در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشد و تعمیرکار قطعات دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می کند تا با خیال راحت و آسان دستگاه خود را روشن کنید.
  7. سرعت عمل تکنسین ها به دلیل تجربه و دانش در این کار بسیار بالاست. به طوری که فاصله ثبت درخواست شما تا رفع مشکل به یک روز هم نمی رسد.

ویژگی های مهم تعمیرکار اسپرسوساز فوما در آی پی امداد چیست؟

مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی های تعمیر اسپرسوساز فوما استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه می باشد. برای این منظور با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید مدل های جدید دستگاه های اسپرسوساز، آی پی امداد همواره سعی می کند با برگزاری دوره هایی اطلاعات تکنسین های خود را به روز نگه دارد. مهمترین فاکتورهای یک تکنسین اسپرسوساز فوما آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع مدل های اسپرسوساز فوما
  3. منظم و آراسته
  4. وقت شناس و دقیق
  5. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  6. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  7. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  8. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات اسپرسوساز فوما توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

اگر تکنسین برای تعمیر اسپرسوساز فوما به محل شما مراجعه کند، تعمیرات در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. اما زمانی که می خواهید دستگاه اسپرسوساز را به تعمیرگاه های آی پی امداد انتقال دهید، زمان تعمیر تا 3 روز کاری به طول می انجامد.

زمان مورد نیاز برای سرویس و تعمیر اسپرسوساز فوما با توجه به ایراد دستگاه متفاوت است. عواملی در تعیین زمان تعمیرات اسپرسو ساز فوما بسیار موثر است و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارت خود پس از بررسی و تشخیص ایرادات اسپرسوساز فوما، زمان تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می دهند.

آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی اسپرسوساز فوما جلوگیری کرد؟

بهتر است به صورت روزانه، هفتگی و حتی هر 6 ماه یک بار موارد زیر را انجام دهید تا خرابی و آسیب به اسپرسوساز خود جلوگیری کنید.

  • بک فلاش دستگاه اسپرسوساز را هر شب بشویید و دستگاه را کاملا تمیز و آماده استفاده در روز بعد کنید.
  • همچنین هر شب کتری و محفظه قهوه دم کرده را تمیز کنید.
  • هر شش ماه یکبار واشرهای دستگاه اسپرسوساز را که به دلیل استفاده زیاد فرسوده شده اند تعویض کنید. واشر O-ring، بازوی بخار و واشر سوپاپ بخار را تعویض کنید.

مزایای سرویس های دوره ای اسپرسوساز فوما:

  1. افزایش طول عمر دستگاه
  2. کاهش مصرف انرژی
  3. جلوگیری از خرابی دستگاه
  4. هزینه بسیار پایین نسبت به تعمیر

با سرویس اسپرسوساز فوما  از پرداخت هزینه های زیاد برای تعمیر جلوگیری کنید.

عیب یابی مشکلات اسپرسوساز فوما توسط تعمیرکار آی پی امداد

برخی از مشکلاتی که برای اسپرسوساز فوما پیش می آید، کاملا طبیعی است و می توانید با سرویس های هفتگی و ماهانه آن ها را برطرف کنید. اما در صورت رفع نشدن مشکل اسپرسوساز با نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز فوما در آی پی امداد تماس بگیرید.

مشکل کثیف بودن زیر اسپرسوساز فوما چیست؟

اگر متوجه نشت آب از پایین دستگاه شدید نگران نباشید. برای رفع این مشکل تنها کافی است قسمت های مختلف آن مانند شیلنگ های دستگاه را بررسی کرده و از عدم انسداد یا سوراخ بودن آن مطمئن شوید. در صورت عدم وجود مشکل در این قسمت می توانید راهنمایی های لازم را از نمایندگی تعمیر اسپرسوساز فوما دریافت کنید تا قطعات دستگاه را با دقت بیشتری بررسی کنید.

علت روشن نشدن اسپرسوساز فوما چیست؟

روشن نشدن دستگاه اسپرسوساز یکی از مشکلات عمده کاربران این دستگاه است. علاوه بر اینکه این مشکل ناشی از خرابی قطعات داخلی دستگاه است، احتمال بروز آن به دلیل مشکلاتی مانند قطع برق، خرابی پریز نیز وجود دارد. در این زمان لازم است ابتدا پریز و برق آن را چک کرده و از عدم وجود مشکل در این قسمت مطمئن شوید.

علت کف نکردن دستگاه اسپرسوساز فوما چیست؟

استفاده از پودر قهوه با کیفیت بالا از کف کردن اسپرسو جلوگیری می کند. همچنین تمیز نبودن دستگاه و خروجی دستگاه  اسپرسوساز باعث می شود که اسپرسوی تهیه شده کف نکند. دمای نامتعادل آب مصرفی نیز باعث می شود که اسپرسو کف نکند. مواد مورد استفاده یعنی قهوه و آب باید به مقدار کافی و مطابق دستورالعمل تهیه اسپرسو تهیه شود. اگر فشار دستگاه کم باشد باعث ایجاد کف کم نیز می شود.

علت جوشیدن اسپرسو در دستگاه اسپرسوساز فوما  چیست؟

تنظیم نکردن ترموستات مهمترین دلیل جوشیدن اسپرسو است.

علت صدای زیاد در پمپ اسپرسوساز فوما چیست؟

خالی بودن مخزن آب باعث می شود پمپ اسپرسو صدای زیادی ایجاد کند. همچنین اگر دستگاه اسپرسوساز به آب شهری وصل باشد و فشار آب کم باشد در نتیجه پمپ اسپرسوساز سر و صدای زیادی ایجاد می کند.

دلیل وجود تفاله در اسپرسو دستگاه اسپرسوساز فوما چیست؟

خرابی و تمیز نبودن فیلتر تنها دلیل وجود کف در قهوه است.

علت کم شدن فشار اسپرسوساز فوما چیست؟

  • ایجاد مشکل در واشر گروپ
  • استفاده مداوم از دستگاه بدون سرویس به موقع
  • عدم سرویس و تعویض واشر گروپ ها

هزینه تعمیرات اسپرسوساز فوما چقدر است؟

هزینه تعمیر اسپرسوساز فوما و رفع هریک از مشکلات رایج اسپرسوساز به مواردی مانند شدت آسیب و مدل دستگاه بستگی دارد. البته در صورت نیاز به تعویض قطعات، هزینه تعمیرات افزایش می یابد. اما این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت های تعمیر اسپرسوساز فوما در آی پی امداد بسیار کم و مقرون به صرفه می باشد.

  • اگر اسپرسوساز فوما شما قابل تعمیر باشد، هزینه تعمیر مقرون به صرفه تر است؛ زیرا نیازی به تعویض قطعات آسیب دیده نیست.
  • قیمت و هزینه با توجه به میزان خسارت قابل تغییر است. برای اطلاع از قیمت و مشاوره دقیق می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

از آنجایی که نرخ تعمیرات اسپرسو ساز فوما توسط اتحادیه و دستگاه های نظارتی از پیش تعیین شده است و آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی کشور می باشد، کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق تعرفه اتحادیه می باشد و گارانتی کتبی پس از تعمیرات به شما تحویل داده می شود.

هزینه تعمیرات به طور کلی به دو بخش هزینه های ثابت و متغیر تقسیم می شود.

  1. هزینه ثابت: هزینه تعمیرکار
  2. هزینه متغیر: هزینه قطعات

در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز اسپرسوساز فوما در آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • دهاقین 19 دی 1402

    سلام متاسفانه یاخوشبختانه ازاین دستگاه اسپرسو ساز خریدم ولی راه اندازی نمیشه یا مانمی تونیم ولی هیچ کس هم نیست که پشتیبانی کنه نه تعمیرگاهی نه تلفنی باید از این سر شهر بری اون سر شهر تازه معلوم نیست که کار انجام بشه یانه لطفا اگه میتونید یه ادرس سمت شرق یا در تهران که بتونه جوابگو باشه اعلام بفرمایید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 دی 1402

      درود، می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد