logo logo تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست

تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران می باشد. شما می توانید با کارشناسان آی پی امداد در تماس باشید و از خدمات تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست، عیب یابی و تعویض قطعات آی پی امداد در محل خود بهره مند شوید. در ادامه این مقاله مواردی که ممکن است باعث از کار افتادن دستگاه اسپرسوساز سیلور کرست شود را برای شما آورده ایم. توجه داشته باشید که عیب یابی و تعمیر اسپرسو ساز سیلور کرست تخصصی است و در صورت عدم تشخیص توسط تکنسین مجرب، ممکن است نه تنها دستگاه اسپرسوساز تعمیر نشود، بلکه به کلی از کار بیفتد.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات دستگاه خود صرفه جویی نمایید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در تهران

برای تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست می توانید از طریق یکی از موارد زیر درخواست خود را ثبت کنید. در صورت امکان تعمیر اسپرسوساز سیلورکرست توسط خودتان، روش تعمیر در اختیار شما قرار می گیرد و در صورت نیاز به تکنسین آی پی امداد، هماهنگی های لازم با شما انجام خواهد شد. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در تهران به شرح زیر است:

  1. جهت استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید و مشکل اسپرسوساز خود را با ما در میان بگذارید.
  2. راه دوم مراجعه به وب سایت و ثبت درخواست تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در سایت مجموعه است.
  3. پس از ثبت درخواست یا تماس با آی پی امداد، در اولین فرصت و در کمتر از یک ساعت نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما در پنل سایت و یا به صورت پیامک ارسال می شود.
  4. تکنسین اسپرسوساز سیلور کرست در کمتر از یک ساعت در همان روز برای عیب یابی و تعمیر به محل شما مراجعه می کند.
  5. در اکثر موارد تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در منزل و در محل شما انجام می شود. اما در صورتی که امکان حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشد، شما عزیزان می توانید برای تعمیر اسپرسو ساز سیلور کرست به نزدیکترین شعبه تعمیرگاه آی پی امداد در منطقه زندگی خود مراجعه نمایید.
  6. در صورت وجود مشکلاتی مانند سوختن برد و یا نیاز به تعویض قطعات اسپرسوساز به کارگاه آی پی امداد منتقل شده و پیش از تعمیر (کمتر از 3 روز کاری) به صورت کاملا سالم به شما تحویل داده می‌شود.

تمامی خدمات تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست دارای گارانتی کتبی و رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.

تعمیرات اسپرسو ساز سیلور کرست در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

یکی از مشکلات اصلی که همه با آن دست و پنجه نرم می کنند، یافتن مرکز قابل اعتماد برای تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست است. از آنجایی که تهران مناطق زیادی دارد، یافتن نمایندگی مجاز کار آسانی نیست و باید اسپرسوساز را با خود به تعمیرگاه های سطح شهر ببرید و در آنجا با مشکلاتی مانند موارد زیر مواجه شوید:

  • امکان آسیب رسیدن به اسپرسوساز هنگام جابجایی
  • صرف هزینه و زمان برای یافتن تعمیرگاه مجاز اسپرسوساز سیلور کرست
  • افزایش زمان تعمیر به دلیل جابجایی دستگاه اسپرسوساز

خبر خوب اینکه، دیگر نیازی نیست که سردرگم شوید و دستگاه اسپرسوساز را برای تعمیر از خانه خارج کنید. آی پی امداد در سراسر شهر تهران دارای شعبه می باشد و تمام مناطق تهران مانند شمال، جنوب، شرق، مرکز و غرب را تحت پوشش قرار داده است.

تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در شمال تهران

تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در غرب تهران

تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در مرکز تهران

تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد و …

تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در شرق تهران

تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در جنوب تهران

تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

ارائه خدمات پس از فروش اسپرسوساز سیلور کرست

اگر به تازگی دستگاه اسپرسوساز خود را خریداری کرده اید، بهتر است برای تعمیر از خدمات پس از فروش اسپرسوساز سیلور کرست استفاده کنید و با شماره ثبت شده در برگه گارانتی تماس بگیرید. توجه داشته باشید که آی پی امداد خدمات پس از فروش دستگاه های اسپرسوساز سیلور کرست را ارائه نمی دهد، بلکه نمایندگی مجاز تعمیر انواع برندهای اسپرسوساز در تهران می باشد. در صورت عدم برخورداری از گارانتی می توانید از خدمات آی پی امداد استفاده کنید. یکی از دلایل استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست اعتبار و مجاز بودن آن است. شما می توانید با خیال راحت از خدمات این مجموعه استفاده کنید و پس از انجام تعمیرات برگه گارانتی 3 تا 12 ماه دریافت نمایید.

مزایای نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست توسط آی پی امداد:

  • آی پی امداد تمامی خدمات و قطعات مورد استفاده در زمان تعمیر، حداقل 3 ماه تا 1 سال گارانتی می شود.
  • آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمامی تعرفه ها توسط اتحادیه تعیین می شود.
  • صرفه جویی در وقت و هزینه های شما و تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در اولین فرصت

تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست توسط آی پی امداد

تکنسین آی پی امداد تا حد امکان سعی در تعمیر قطعات معیوب دارد و در صورت عدم تعمیر قطعات آنها را با قطعات فابریک موجود در بازار تعویض می کند. همچنین برای تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست دوره های آموزشی برای تکنسین های این مجموعه برگزار می شود. به همین دلیل تکنسین های آی پی امداد همواره با تمام مدل ها و آخرین تکنولوژی های استفاده شده در اسپرسوساز سیلور کرست آشنا هستند. این تخصص باعث شده تا تعمیرکاران، به راحتی بتوانند اسپرسوساز های مدل جدید را تعمیر کنند. اگرچه مراکز غیرمجاز هزینه کمتری دریافت می کنند. اما همانطور که از نامشان پیداست، غیرمجاز هستند و ممکن است قطعه ای که استفاده می کنند، اصل نباشد یا کیفیت کار بالا نباشد.

آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست سه روش ارائه کرده است:

  1. تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در کارگاه مجهز آی پی امداد

البته به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات تعمیر اسپرسوساز سیلورکرست در محل استفاده کنید تا نیازی به جابجایی نداشته باشید.

تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در محل کار یا منزل

بهترین راه برای تعمیر دستگاه اسپرسوساز استفاده از خدمات تعمیر در محل است. محل شما می تواند خانه، محل کار یا کافی شاپی باشد که دستگاه اسپرسوساز در آن قرار دارد و نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه ندارید. آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در خدمت شما است. برای دریافت خدمات تعمیر اسپرسوساز سیلورکرست در محل می توانید هفت روز هفته از طریق پل های ارتباطی با ما تماس بگیرید و حتی در روزهای تعطیل از خدمات تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست بهره مند شوید.

دلایل تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در محل شما:

  1. نیازی به جابجایی اسپرسوساز نیست.
  2. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  3. تعمیرات سریع تر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  4. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  6. از علت خرابی و مواردی که باید در زمان استفاده از اسپرسوساز رعایت کنید به شما اطلاع داده می شود.
  7. فاکتور ریز هزینه ها و گارانتی را بلافاصله پس از اتمام تعمیرات اسپرسو ساز سیلور کرست دریافت می کنید.

تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در کارگاه آی پی امداد

امکان تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در کارگاه های آی پی امداد وجود دارد. تنها در صورتی تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست خارج از محل انجام می شود که:

  1. به خواست خود شما باشد.
  2. امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد.

با توجه به مزیت های ذکر شده برای تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در محل، در صورت عدم امکان تعمیر آن در محل شما، تعمیر اسپرسوساز در کارگاه های آی پی امداد انجام می شود. برای انتقال اسپرسوساز می توانید آن را به پیک آی پی امداد و یا با هماهنگی قبلی به یکی از شعب کارگاه آی پی امداد تحویل دهید.

  1. تحویل اسپرسوساز سیلور کرست به پیک آی پی امداد: برای دریافت و تعمیر اسپرسو ساز سیلور کرست، پیک به محل شما مراجعه می کند و رسیدی شامل اطلاعات اسپرسوساز و اطلاعات مشتری را به شما تحویل می دهد.
  2. تحویل اسپرسوساز به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، اسپرسوساز را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست، هماهنگی های لازم برای دریافت اسپرسوساز با شما انجام خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست چیست؟

چرا بهتر است در زمان خرابی اسپرسوساز سیلور کرست از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در آی پی امداد استفاده کنیم؟ در زیر پاسخ این سوال را بررسی می کنیم:

  1. از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست استفاده می شود.
  2. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  3. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی بوده و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  4. هزینه تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.
  5. آی پی امداد به عنوان یکی از شرکت های فعال و مجاز در استان تهران کلیه خدمات تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست را در تمامی مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب تهران ارائه می دهد.
  6. خدمات تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشد.
  7. شما می توانید از خدمات آی پی امداد در هفت روز هفته حتی ایام تعطیل بهره مند شوید.

ویژگی های مهم تعمیرکار اسپرسوساز سیلورکرست در آی پی امداد چیست؟

مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی های تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه می باشد. برای این منظور با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید مدل های جدید دستگاه های اسپرسوساز، آی پی امداد همواره سعی می کند با برگزاری دوره هایی اطلاعات تکنسین های خود را به روز نگه دارد. مهمترین فاکتورهای تکنسین اسپرسوساز سیلور کرست آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع تکنولوژی و قطعات استفاده شده در اسپرسوساز
  3. آشنا به انواع مدل ها اسپرسوساز سیلور کرست
  4. منظم و آراسته
  5. وقت شناس و دقیق
  6. رعایت موارد بهداشتی و امنیتی
  7. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  8. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  9. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  10. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

در طول مدت گارانتی، در صورت بروز مشکل در دستگاه اسپرسوساز، هزینه ای از شما دریافت نمی شود و یا بسیار کم خواهد بود.

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

اگر تکنسین برای تعمیر اسپرسوساز سیلور کرست به محل شما مراجعه کند، تعمیرات در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. اما زمانی که می خواهید دستگاه اسپرسوساز را به تعمیرگاه های آی پی امداد انتقال دهید، زمان تعمیر تا 3 روز کاری به طول می انجامد. زمان مورد نیاز برای سرویس و تعمیر اسپرسو ساز سیلور کرست با توجه به ایراد دستگاه متفاوت است. به طور کلی عواملی در تعیین زمان تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست بسیار موثر هستند از جمله:

  • مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر قطعه
  • مدت زمانی که طول می کشد تا قطعه تعویض شود.
  • مهارت تکنسین در تشخیص مشکل اسپرسوساز
  • سرعت عمل در تعمیر و تعویض قطعات معیوب

تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارت خود پس از بررسی و تشخیص ایرادات اسپرسوساز سیلور کرست، زمان تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می دهند.

آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی اسپرسوساز سیلور کرست جلوگیری کرد؟

بهتر است به صورت روزانه، هفتگی و حتی هر 6 ماه یک بار موارد زیر را انجام دهید تا خرابی و آسیب به اسپرسوساز جلوگیری کنید. از جمله خدماتی که آی پی امداد برای سرویس اسپرسوساز سیلور کرست ارائه می دهد:

  • بررسی پمپ اسپرسوساز
  • تعویض بویلر
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی
  • رسوب زدایی و جرم گیری
  • تعمیر ترموستات و المنت

مزایای سرویس های دوره ای اسپرسوساز سیلور کرست:

  1. افزایش طول عمر دستگاه
  2. کاهش مصرف انرژی
  3. جلوگیری از خرابی دستگاه
  4. هزینه بسیار پایین نسبت به تعمیر

سرویس های دوره ای نه تنها از خرابی دستگاه شما جلوگیری می کند، بلکه در کاهش هزینه های نگهداری نیز موثر است.

شما می توانید با رعایت موارد زیر خرابی و نیاز به تعمیر و تعویض قطعه در اسپرسوساز را تا مدت طولانی به تعویق بیاندازید.

  • بک فلاش دستگاه اسپرسوساز را هر شب بشویید و دستگاه را کاملا تمیز و آماده استفاده در روز بعد کنید.
  • نازل بخار و فیلتر را به صورت روزانه یا هفتگی تمیز کنید.
  • هر شش ماه یکبار واشرهای دستگاه اسپرسوساز را که به دلیل استفاده زیاد فرسوده شده اند تعویض کنید. واشر O-ring، بازوی بخار و واشر سوپاپ بخار را تعویض کنید.

راهنمای عیب یابی اسپرسو ساز سیلور کرست در منزل

برخی از مشکلاتی که برای اسپرسوساز سیلور کرست پیش می آید، کاملا طبیعی است و می توانید با سرویس های هفتگی و ماهانه آن ها را برطرف کنید. اما در صورت رفع نشدن مشکل اسپرسوساز سیلور کرست با نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در آی پی امداد تماس بگیرید.

علت نشت آب از اسپرسوساز سیلور کرست

  • باید پوسیدگی و یا سوراخ شدن لوله دستگاه را بررسی کنید.
  • بررسی فوری لوله اتصال آب می تواند بهترین راه حل این مشکل باشد.

علت صدای بیش از حد پمپ اسپرسوساز سیلور کرست

  • خالی بودن مخزن دستگاه اسپرسوساز
  • استفاده از دانه های برزگ قهوه

دلیل گرم نشدن دستگاه اسپرسوساز سیلور کرست

  • نبود برق دلیل اصلی گرم نشدن اسپرسوساز است.
  • اما اگر از استاندارد بودن جریان الکتریکی متصل به دستگاه مطمئن شده اید، باید با بررسی المنت یا ترموستات دستگاه مشکل را حل کنید.

علت کف نکردن دستگاه اسپرسوساز سیلور کرست

استفاده از پودر قهوه با کیفیت بالا از کف کردن اسپرسو جلوگیری می کند. همچنین تمیز نبودن دستگاه و خروجی دستگاه  اسپرسوساز باعث می شود که اسپرسوی تهیه شده کف نکند. دمای نامتعادل آب مصرفی نیز باعث می شود که اسپرسو کف نکند. مواد مورد استفاده یعنی قهوه و آب باید به مقدار کافی و مطابق دستورالعمل تهیه اسپرسو تهیه شود. اگر فشار دستگاه کم باشد باعث ایجاد کف کم نیز می شود.

علت جوشیدن اسپرسو در دستگاه اسپرسوساز سیلور کرست

  • تنظیم نکردن ترموستات مهمترین دلیل جوشیدن اسپرسو است.

دلیل وجود تفاله در اسپرسو ساز سیلور کرست

  • باید بررسی کنید که سبدهای فیلتر تعبیه شده در دستگاه نشکسته باشد.
  • با بررسی فیلترهای دستگاه و تعویض آنها در صورت نیاز به راحتی می توانید مشکل را برطرف کنید.

علت کم شدن فشار اسپرسوساز سیلور کرست

  • وجود مشکل در واشر گروپ به عنوان عامل اصلی افت فشار در دستگاه شناخته می شود.
  • استفاده مداوم بدون سرویس دستگاه احتمال بروز این مشکل را افزایش می دهد.
  • زیرا بدون سرویس واشرهای گروپ پس از استفاده طولانی مدت دچار استهلاک می شوند.
  • باید بدانید که تعویض سالانه واشر گروپ اسپرسوساز سیلور کرست و همچنین سرویس این دستگاه از جمله اقداماتی است که می تواند عملکرد استاندارد و عالی دستگاه اسپرسوساز را تضمین کند.

هزینه تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست چقدر است؟

تعرفه تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست با توجه به نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه و مراکز مربوطه مشخص می شود. بر همین اساس هزینه تعمیرات اسپرسوساز سیلور کرست در تعمیرگاه مجاز و مرکزی آی پی امداد به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی در تهران، هزینه ای کاملا منصفانه و مقرون به صرفه است.

  • اگر اسپرسوساز سیلور کرست شما قابل تعمیر باشد، هزینه تعمیر مقرون به صرفه تر است؛ زیرا نیازی به تعویض قطعات آسیب دیده نیست.
  • قیمت و هزینه با توجه به میزان مشکل اسپرسوساز قابل تغییر است.
  • قدیمی و جدید بودن مدل اسپرسوساز به دلیل تفاوت قیمت قطعات تاثیر دارد.
  • مدت زمان ضمانتنامه در ارتباط با تعمیرات اسپرسوساز سیلورکرست توسط تعمیرکار آی پی امداد، هزینه خدمات را تغییر می دهد.

از آنجایی که نرخ تعمیرات توسط اتحادیه و دستگاه های نظارتی از پیش تعیین شده است و آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی کشور می باشد، کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق تعرفه اتحادیه می باشد و گارانتی کتبی پس از تعمیرات به شما تحویل داده می شود.

در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز اسپرسوساز سیلور کرست در آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد