logo logo تعمیر اسپرسوساز تکنو با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اسپرسوساز تکنو

تعمیر اسپرسوساز تکنو
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اسپرسوساز تکنو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مشکلاتی که برای اکثر کاربران اسپرسوساز تکنو پیش می آید، نحوه تعمیر آن در صورت بروز ایراد در دستگاه است. اگر شما نیز به دنبال راه حلی مناسب برای تعمیر اسپرسوساز تکنو خود هستید، باید بدانید که آی پی امداد، نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز تکنو آماده انجام تعمیرات این دستگاه به صورت تخصصی و با سرعت بالا و پس از اتمام آن است.

آی پی امداد نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز تکنو در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران است که با استفاده از تعمیرکاران مجرب خدمات تعمیرات اسپرسوساز تکنو را با ضمانت نامه معتبر به شما ارائه می نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و کاملتر از ویژگی ها و مزایای این مرکز، ادامه متن را دنبال کنید.

کاربران گرامی؛ چنانچه سوالاتی در رابطه با تعمیر اسپرسوساز تکنو دارید، در انتهای صفحه از ما پرسش نمایید تا کارشناسان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

نحوه ثبت درخواست نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز تکنو در تهران

تعمیر انواع مدل اسپرسوساز تکنو در تهران توسط آی پی امداد انجام می شود و توجه داشته باشید که در تمامی مناطق تهران شعبه آی پی امداد برای تعمیر اسپرسوساز تکنو وجود دارد. شما می توانید به راحتی با نزدیکترین شعبه آی پی امداد تماس بگیرید و از طریق تکنسین آی پی امداد مشکل دستگاه خود را حل کنید. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز تکنو در تهران به شرح زیر است:

  1. جهت استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس گرفته یا به وب سایت آی پی امداد مراجعه کرده و درخواست تعمیرات اسپرسوساز تکنو را ارسال کنید.
  2. پس از ارسال درخواست یا تماس با آی پی امداد، مشخصات شما ثبت می شود و نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما پیامک می شود.
  3. تعمیرکار اسپرسوساز تکنو در کمتر از یک ساعت در همان روز برای عیب یابی و تعمیر دستگاه به محل شما مراجعه می کند.
  4. همچنین شما عزیزان می توانید برای تعمیر اسپرسو ساز تکنو به تعمیرگاه آی پی امداد مراجعه نمایید.
  5. در اکثر موارد تعمیر اسپرسوساز تکنو در منزل و در محل انجام می شود.
  6. در صورت نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاصی از اسپرسوساز تکنو، اسپرسوساز شما به کارگاه مجهز آی پی امداد برده می شود و پس از تعمیرات اسپرسو ساز (در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری) به شما تحویل داده می شود.
  7. تمامی خدمات تعمیرات اسپرسو ساز تکنو دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.
  8. در نهایت خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در مورد خدمات تعمیر اسپرسوساز تکنو جویا می شود.

 تعمیرات اسپرسو ساز تکنو در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

زمانی که نیاز به خدمات تعمیر اسپرسوساز تکنو دارید، لازم نیست که سردرگم شوید و دستگاه اسپرسوساز را برای تعمیر از خانه خارج کنید؛ چرا که حمل و نقل با خطر آسیب نیز همراه است. با داشتن شعبات متعدد آی پی امداد در سراسر شهر تهران می توانید به راحتی با واحد پشتیبانی آی پی امداد تماس بگیرید و یا در وب سایت مجموعه درخواست خود را ثبت کنید. با توجه به تعداد زیاد شعب آی پی امداد در مدت زمان 1 ساعت تعمیرکار اسپرسوساز تکنو به محل شما اعزام می شود. آی پی امداد سعی کرده است در تمامی مناطق شمال، جنوب شرق و غرب تهران از شعباتی برخوردار باشد تا شهروندان عزیز در اسرع وقت به تعمیرکاران متخصص دسترسی داشته باشید.

تعمیر اسپرسوساز تکنو در شمال تهران

تعمیر اسپرسوساز تکنو در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر اسپرسوساز تکنو در غرب تهران

تعمیر اسپرسوساز تکنو در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر اسپرسوساز تکنو در مرکز تهران

تعمیر اسپرسوساز تکنو در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد و …

تعمیر اسپرسوساز تکنو در شرق تهران

تعمیر اسپرسوساز تکنو در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیر اسپرسوساز تکنو در جنوب تهران

تعمیر اسپرسوساز تکنو در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

 ارائه خدمات پس از فروش اسپرسوساز تکنو توسط آی پی امداد

کاربران گرامی؛ تنها با یک تماس تلفنی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره آنها برای تعمیر اسپرسوساز تکنو استفاده کنید.  در صورت وجود مشکلات اساسی در دستگاه اسپرسوساز تکنو، آی پی امداد هماهنگی های لازم را برای اعزام تکنسین انجام می دهد. تکنسین تعمیرات آی پی امداد نه تنها دارای تجربه، مهارت و دانش لازم است، بلکه با انواع مدل و قطعات به کار رفته در اسپرسوساز تکنو آشنایی کامل دارد. تعمیرکار اسپرسو ساز تکنو امکان تشخیص آسیب و تعمیر آن را در محل شما دارد.

بهترین راه برای تعمیر دستگاه استفاده از خدمات پس از فروش اسپرسوساز تکنو است، اما اگر نمی توانید با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز تکنو در آی پی امداد استفاده کنید. در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات اسپرسوساز تکنو را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیر اسپرسوساز تکنو در برگه گارانتی درج شده است. اما اگر به دلیل اتمام گارانتی، گم کردن برگه ضمانت و یا خرابی خارج از موارد درج شده در برگه ضمانت نامه نمی توانید از این خدمات استفاده کنید، می توانید با آی پی امداد برای تعمیرات اسپرسو ساز تکنو تماس بگیرید.

 تعمیرات اسپرسوساز تکنو توسط آی پی امداد

یکی از مهمترین مزایای مجموعه آی پی امداد در زمینه خدمات تعمیر اسپرسوساز تکنو، برگزاری دوره های آموزشی برای تکنسین های این مجموعه می باشد. به همین دلیل تکنسین های آی پی امداد همواره دانشی به روز دارند و با آخرین تکنولوژی ها آشنا هستند. این تخصص باعث شده تا تعمیرکاران به راحتی بتوانند اسپرسوسازهای مدل جدید را تعمیر کنند. علاوه بر این کارشناسان ما توصیه ها و نکات مهمی را برای نگهداری و استفاده صحیح از اسپرسوساز به شما آموزش می دهند تا با رعایت آنها از نیاز به تعمیر دوباره دستگاه خود جلوگیری کنید.

آی پی امداد برای استفاده از خدمات عیب یابی و تعمیرات اسپرسوساز تکنو سه روش ارائه کرده است:

  1. تعمیر اسپرسو ساز تکنو با حضور تعمیرکار در محل
  2. تعمیرات اسپرسوساز تکنو در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (تحویل و دریافت توسط مشتری)

البته به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات تعمیر اسپرسوساز تکنو در محل استفاده کنید تا نیازی به جابجایی نداشته باشید. جابجایی اسپرسوساز علاوه بر افزایش احتمال آسیب هزینه جابجایی را نیز شامل می شود.

 تعمیر اسپرسوساز تکنو در محل کار یا منزل

آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز تکنو در تهران خدمات خود را در محل ارائه می دهد. به منظور ارائه خدمات، تکنسین های ما در همان روزی که مشتری سفارش خود را ثبت کرده است در محل حاضر می شوند. با حضور در محل و منزل در اولین قدم دستگاه اسپرسوساز تکنو عیب یابی می کنند.

تکنسین های آی پی امداد تمام خدمات تعمیر اسپرسوساز تکنو را با توجه به تخصص بالایی که در این کار دارند، عیب یابی بسیار سریع انجام می شود و در مرحله بعد دستگاه را تعمیر می کنند. دلیل تخصص تکنسین های آی پی امداد تجربه کافی و همچنین دوره های تخصصی است که در این مرکز گذرانده اند.

دلایل تعمیر اسپرسو ساز تکنو در محل شما شامل:

  1. نیازی به جابجایی اسپرسوساز نیست.
  2. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  3. تعمیرات سریع تر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  4. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  6. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیر اسپرسوساز تکنو دریافت می کنید.

تکنسین آی پی امداد موظف است در دوره گارانتی تمامی خدمات تعمیر اسپرسوساز تکنو را به صورت رایگان به مشتریان ارائه دهند.

 تعمیرات اسپرسو ساز تکنو در کارگاه آی پی امداد

توجه داشته باشید که کیفیت خدمات تعمیر اسپرسوساز تکنو در محل شما تفاوتی با کارگاه های آی پی امداد نخواهد داشت. اگر امکان حضور تکنسین در محل شما وجود ندارد، استفاده از خدمات تعمیر در محل را به شما پیشنهاد می کنیم. در زمان انتقال اسپرسوساز به کارگاه های تعمیرات آی پی امداد می توانید خودتان اسپرسوساز را انتقال دهید و یا آن را به پیک آی پی امداد تحویل دهید. امکان تعمیرات اسپرسوساز تکنو در کارگاه های آی پی امداد وجود دارد. تنها در صورتی تعمیر اسپرسوساز تکنو خارج از محل انجام می شود که:

  1. به خواست خود شما باشد.
  2. امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد.

برای انتقال اسپرسوساز به کارگاه دو راه وجود دارد:

  1. تحویل اسپرسوساز تکنو به پیک آی پی امداد: برای دریافت و تعمیر اسپرسو ساز تکنو، پیک به محل شما مراجعه می کند و رسیدی شامل اطلاعات اسپرسوساز و اطلاعات مشتری را به شما تحویل می دهد و اسپرسوساز را برای تعمیر به کارگاه های آی پی امداد منتقل می کند.
  2. تحویل اسپرسوساز به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، اسپرسوساز را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات اسپرسوساز تکنو، هماهنگی های لازم برای دریافت اسپرسوساز با شما انجام خواهد شد. برگه مشخصات محصول را تا دریافت اسپرسوساز نگه دارید و به پیک تحویل دهید.

 مزایای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات اسپرسوساز تکنو چیست؟

چرا بهتر است در زمان خرابی اسپرسوساز تکنو از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز تکنو در آی پی امداد استفاده کنیم؟ در زیر پاسخ این سوال را بررسی می کنیم:

  1. مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر اسپرسوساز تکنو می توانند از کیفیت خدمات مطمئن شوند.
  2. پس از اتمام تعمیرات اسپرسو ساز تکنو ابتدا تمام تست ها از عدم وجود مشکل در دستگاه گرفته می شود و سپس به شما تحویل داده می شود.
  3. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر اسپرسو ساز تکنو
  4. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  5. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  6. هزینه تعمیر اسپرسوساز تکنو در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.
  7. آی پی امداد به عنوان یکی از شرکت های فعال و مجاز در استان تهران کلیه خدمات تعمیرات اسپرسو ساز تکنو را در تمامی مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب تهران با بهترین خدمات ارائه می دهد. ارائه می دهد.
  8. خدمات تعمیر اسپرسوساز تکنو در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار اسپرسو ساز تکنو در آی پی امداد چیست؟

مهمترین مزیت استفاده از خدمات آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی های تعمیر اسپرسوساز تکنو استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه می باشد. برای این منظور با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید مدل های جدید دستگاه های اسپرسوساز، آی پی امداد همواره سعی می کند با برگزاری دوره هایی اطلاعات تکنسین های خود را به روز نگه دارد. مهمترین ویژگی های تکنسین اسپرسوساز تکنو به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع مدل های اسپرسوساز تکنو
  3. منظم و آراسته
  4. وقت شناس و دقیق
  5. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  6. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  7. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  8. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

در طول مدت گارانتی، در صورت بروز مشکل در دستگاه اسپرسوساز، هزینه ای از شما دریافت نمی شود و یا بسیار کم خواهد بود.

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات اسپرسوساز تکنو توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

اگر تکنسین برای تعمیر اسپرسوساز تکنو به محل شما مراجعه کند، تعمیرات دستگاه در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. اما زمانی که می خواهید دستگاه اسپرسوساز را به تعمیرگاه های آی پی امداد انتقال دهید، زمان تعمیر تا 3 روز کاری به طول می انجامد.

موارد تاثیرگذار بر مدت زمان تعمیر اسپرسوساز تکنو

  1. مهارت تکنسین در عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات
  2. مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر
  3. مدت زمان مورد نیاز برای تعویض قطعات

زمان مورد نیاز برای سرویس و تعمیرات اسپرسوساز تکنو با توجه به ایراد دستگاه متفاوت است. عواملی در تعیین زمان تعمیر اسپرسو ساز تکنو بسیار موثر است و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارت خود پس از بررسی و تشخیص ایرادات اسپرسوساز تکنو، زمان تقریبی تعمیر دستگاه را به شما اطلاع می دهند.

آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی اسپرسو ساز تکنو جلوگیری کرد؟

بهتر است به صورت روزانه، هفتگی و حتی هر 6 ماه یک بار موارد زیر را انجام دهید تا از خرابی و آسیب دیدگی اسپرسوساز جلوگیری کنید.

  • بک فلاش دستگاه اسپرسوساز را هر شب بشویید و دستگاه را کاملا تمیز و آماده استفاده در روز بعد کنید.
  • همچنین هر شب کتری و محفظه قهوه دم کرده را تمیز کنید.
  • هر شش ماه یکبار واشرهای دستگاه اسپرسوساز را که به دلیل استفاده زیاد فرسوده شده اند تعویض کنید. واشر O-ring، بازوی بخار و واشر سوپاپ بخار را تعویض کنید.

تکنسین های آی پی امداد در تعمیر اسپرسو ساز تکنو متخصص هستند و با مشاهده علائم و مشکلات به سرعت منشا خرابی دستگاه را پیدا کرده و آن را رفع می کنند.

از جمله خدماتی که آی پی امداد برای سرویس اسپرسوساز تکنو ارائه می دهد:

  • بررسی پمپ اسپرسوساز
  • تعویض بویلر
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی
  • رسوب زدایی و جرم گیری
  • تعمیر ترموستات و المنت

مزایای سرویس های دوره ای اسپرسوساز تکنو:

  1. افزایش طول عمر دستگاه
  2. کاهش مصرف انرژی
  3. جلوگیری از خرابی دستگاه
  4. هزینه بسیار پایین نسبت به تعمیر

سرویس های دوره ای نه تنها از خرابی دستگاه شما جلوگیری می کند، بلکه در کاهش هزینه های نگهداری نیز موثر است. با سرویس اسپرسوساز تکنو  از پرداخت هزینه های زیاد برای تعمیر جلوگیری کنید.

 با رعایت این نکات از خرابی اسپرسو ساز تکنو جلوگیری کنید

برای افزایش کارایی دستگاه اسپرسوساز باید به صورت دوره ای اجزای آن را تمیز کنید. مهم ترین قسمت های یک دستگاه اسپرسوساز عبارتند از سبد قهوه، هدگروپ و فیلتر. در ادامه به بررسی دلایل و خرابی های رایجی که ممکن است برای دستگاه های اسپرسوساز صرف نظر از برند و مدل آن ها بیفتد، می پردازیم.

  • بهتر است سبد فیلتر دستگاه اسپرسوساز را در هنگام استفاده با آب داغ بشویید، این کار باعث خارج شدن رسوبات موجود در دستگاه می‌شود.
  • آب فیلتر را به ‌صورت مرتب عوض کنید.
  • قطعاتی از دستگاه اسپرسوساز که قابل جدا شدن است، به‌ صورت دوره‌ای جدا و تمام آن‌ها را تمیز کنید.
  • دستگاه اسپرسوساز را بعد از هر بار استفاده خاموش نمایید.
  • هد دستگاه اسپرسوساز را به‌ صورت روزانه تمیز کنید.
  • بهتر است برای کاهش نیاز به تعمیرات اسپرسو ساز تکنو، درون مخزن آن از آب تصفیه‌ شده استفاده کنید؛ چون آب شهری معمولاً سخت است و درون آن املاحی وجود دارد که به ‌مرور زمان این املاح، باعث تشکیل رسوبات و اختلال در عملکرد دستگاه می‌شوند.
  • برای تمیز کردن راه‌ آب دستگاه اسپرسوساز می‌توانید درون مخزن آب اسپرسوساز را با آب داغ و مواد شوینده پرکنید.
  • در این حالت، درون فیلتر اسپرسو چیزی نریزید و دستگاه را در این حالت روشن کنید و اجاره دهید مانند روزهای قبل کار خود را انجام دهد.

علت رقیق بودن اسپرسو چیست؟

اسپرسو رقیق شده مشکل فنی اسپرسوساز نیست اما در میزان آب و پودر حد مجاز را رعایت نکرده اید.

  1. اگر برای تهیه اسپرسو آب داغ استفاده شود.همچنین اگر آب درون مخزن از حد استاندارد بیشتر شود، آنگاه مشکل رقیق شدن اسپرسو  را سبب می شود.
  2. همچنین میزان پودر قهوه اگر کم باشد نیز سبب می‌شود تا اسپرسو آماده شده رقیق باشد.

علت گرم نکردن آب در اسپرسوساز

  1. خراب شدن یا از مدار خارج شدن اتصالات برقی دستگاه
  2. یا برق نداشتن پریز برق و اتصالی دوشاخه دستگاه
  3. مشکل در المنت دم کننده و یا داغ کننده
  4. مشکل در سیم‌ها و ترمینال‌های المنت
  5. بررسی المنت گرم کننده و داغ کننده

اگر المنت روشن نشد و یا رنگ آن نارنجی و یا قرمز نشد، پس المنت دچار خرابی شده است. بهتر است برای تعمیرات المنت اسپرسوساز تکنو با تعمیرگاه های مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.

اسپرسوساز روشن است ولی اسپرسو خارج نمی شود

  1. ممکن است مشکل مربوط به نبود آب در مخزن باشد.
  2. همچنین در صورتی که اسپرسوساز مستقیما به شیر آب شهری وصل است، بسته بودن شیر آب سبب می‌شود تا آب وارد مخزن نشود.
  3. از دیگر دلایل خارج نشدن اسپرسو می‌توان به رسوب و جرم گرفتگی قطعات اسپرسوساز اشاره کرد.
  4. سختی آب و رسوب قهوه می‌تواند یکی از عواملی باشد که سبب رسوب و یا جرم گرفتن قطعات اسپرسوساز می‌شود.
  5. سختی آب به این دلیل سبب رسوب می‌شود که یون‌های کلسیم و منیزیم موجود در خود را در بدنه ظروف به جای می‌گذارد و این مواد تشکیل آهک می‌دهند. بنابراین هر چه سختی آب بیشتر باشد پس رسوبات آن نیز بیشتر است.

علت کف نکردن دستگاه اسپرسوساز تکنو چیست؟

  1. ابتدا باید دقت کنید که از پودر قهوه اسپرسو با کیفیت استفاده کرده باشید.
  2. اگر خروجی دستگاه به خوبی تمیز نشده باشد، ممکن است باقیمانده‌های شیر درون آن سبب گرفتگی و انسداد خروجی شوند.
  3. همچنین آب مصرفی باید دمای متعادل داشته باشد اگر آب بیش از حد داغ باشد و یا برعکس، اصلا داغ نباشد، خروجی مطلوبی نخواهد داشت. آب مصرفی برای تهیه اسپرسو باید نه خیلی گرم و نه خیلی سرد باشد.
  4. همچنین در نظر داشته باشید که میزان مواد اولیه برای تهیه اسپرسو یعنی آب و قهوه باید با دستورالعمل تهیه اسپرسو مناسب باشد.
  5. برخی اوقات ممکن است مشکل از فشار باشد، در صورتی که زمان تهیه یک شات کمتر از 1 ثانیه و یا بیشتر از 30 ثانیه به طول انجامد، باید به فکر تعمیر دستگاه باشید؛ زیرا با مشکلات فشار روبه رو هستید.

علت جوشیدن و تلخ بودن اسپرسو چیست؟

  1. استفاده بیش از حد از اسپرسو
  2. کم بودن آب و زیاد بودن اسپرسو
  3. باقی ماندن رسوبات قهوه در دستگاه از دفعات قبل
  4. تمیز نبودن دستگاه
  5. تنظیم نبودن ترموستات مهمترین دلیل جوشیدن اسپرسو است.

علت صدای زیاد در پمپ اسپرسوساز تکنو چیست؟

  1. خالی بودن مخزن آب سبب می‌شود تا پمپ اسپرسوساز با سروصدای زیادی کار کند.
  2. اگر آب درون مخزن نیز کافی نباشد، اسپرسوساز سروصدای زیادی تولید می‌کند.
  3. همچنین در برخی از اسپرسوساز‌ها که مستقیما به شیر آب شهری وصل است، اگر فشار آب کم باشد، پمپ اسپرسوساز صدای زیادی تولید می‌کند.

دلیل وجود تفاله در اسپرسو چیست؟

  1. اگر دستگاه را به خوبی نظافت نکرده باشید، آنگاه ممکن است تفاله در اسپرسو دیده شود.
  2. همچنین ممکن است مشکل در سبد فیلتر اسپرسو رخ داده باشد.
  3. در صورتی که رسوبات اسپرسو از استفاده قبلی تمیز نشده باشد، با مشکل تفاله در اسپرسو روبه‌رو می‌شوید که باید بعد از هربار استفاده از دستگاه آن را تمیز نمایید

علت کم شدن فشار اسپرسوساز چیست؟

  • ایجاد مشکل در واشر گروپ
  • استفاده مداوم از دستگاه بدون سرویس به موقع
  • در صورتی که به صودرت دوره ای برای سرویس سالانه واشر گروپ اقدام نکنید، خیلی زود دچار خرابی خواهد شد.

در صورت رفع نشدن مشکل اسپرسوساز تکنو با نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز تکنو در آی پی امداد تماس بگیرید.

 هزینه تعمیرات اسپرسوساز تکنو چقدر است؟

هزینه تعمیر اسپرسوساز تکنو به مواردی مانند شدت آسیب دیدگی و مدل دستگاه بستگی دارد. البته در صورت نیاز به تعویض قطعات، هزینه تعمیرات افزایش می یابد. اما این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت های تعمیرات اسپرسو ساز تکنو در آی پی امداد بسیار کم و مقرون به صرفه می باشد.

  • اگر اسپرسوساز تکنو شما قابل تعمیر باشد، هزینه تعمیر مقرون به صرفه تر است؛ زیرا نیازی به تعویض قطعات آسیب دیده نیست.
  • قیمت و هزینه با توجه به میزان خسارت قابل تغییر است. برای اطلاع از قیمت و مشاوره دقیق می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

از آنجایی که نرخ تعمیرات توسط اتحادیه و دستگاه های نظارتی از پیش تعیین شده است و آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی کشور می باشد، کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق تعرفه اتحادیه می باشد و گارانتی کتبی پس از تعمیرات به شما تحویل داده می شود. هزینه تعمیرات اسپرسو ساز تکنو به طور کلی به دو بخش هزینه های ثابت و متغیر تقسیم می شود.

در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز اسپرسوساز تکنو در آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد