logo logo تعمیر اجاق گاز هانست با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اجاق گاز هانست

تعمیر اجاق گاز هانست
تعمیر اجاق گاز هانست
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اجاق گاز هانست به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیر اجاق گاز هانست در آی پی امداد برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان این محصول اقدام به ایجاد شعب فعال در سراسر تهران نموده است تا شما بتوانید تنها با یک تماس از خدمات اعزام تعمیرکار به محل خود و پرداخت هزینه ها با صرفه جویی تا سقف 75% بهره مند شوید. برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به معرفی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هانست در آی پی امداد میپردازیم.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر اجاق گاز صرفه جویی کنید.

نمایندگی اصلی تعمیر اجاق گاز هانست

برای استفاده از خدمات نمایندگی اصلی تعمیر اجاق گاز هانست میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • میتوانید با شماره ای که بر روی ضمانت نامه دستگاه شما نوشته شده است، تماس حاصل نمایید.
  • همچنین ممکن است جزء آن دسته افرادی باشید که قبلا از خدمات نمایندگی تعمیر هانست استفاده کرده اما بنا به هر دلیل رضایت نداشته اید، در این صورت میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هانست در آی پی امداد بهره مند شوید.
  • خدمات مرکز آی پی امداد حتی در صورت تمام شدن دوره گارانتی محصول شما نیز قابل استفاده است.

نحوه تماس با مرکز تعمیر اجاق گاز هانست در آی پی امداد

برای ایجاد تماس و دریافت خدمات از نمایندگی آی پی امداد در ادامه به موضوع نحوه تماس با مرکز تعمیرات اجاق گاز هانست در آی پی امداد پرداخته ایم:

  • میتوانید با نزدیک ترین شعبه آی پی امداد در محل خود تماس حاصل نمایید.
  • همچنین میتوانید از طریق سایت اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  • بعد از ثبت درخواست شما پیامکی حاوی کد اشتراک به همراه مشخصات تعمیرکار اجاق گاز هانست برای شما ارسال خواهد شد.
  • که این فرد در اسرع وقت به همراه تجهیزات کامل در محل شما حضور خواهد داشت.
  • بعد از تعمیر اجاق گاز هانست به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
  • کلیه قطعاتی که در جریان تعمیر اجاق گاز شما تعویض شده اند، دارای گارانتی 9 الی 12 ماه میباشند.

خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز هانست به چه صورت است؟

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هانست به صورت زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

  • تعویض کلیه قطعات با قطعات اصلی و فابریک شرکتی صورت میگیرد.
  • همچنین بعد از تعمیر اجاق گاز هانست به شما فاکتور تقدیم میگردد.
  • کلیه قطعات تعمیر شده برای شما دارای گارانتی میباشند.

تعمیر اجاق گاز هانست در محل

اجاق گازها دستگاه هایی بسیار سنگین هستند و حتی در مدل های رومیزی و توکار نیز در صورت باز کردن این دستگاه ها ممکن است زمان زیادی نیاز داشته باشید. به همین دلیل در ادامه به بررسی مزیت های تعمیر اجاق گاز هانست در محل برای شما عزیزان میپردازیم:

  • با استفاده از خدمات تعمیر در محل اجاق گاز هانست دیگر نیازی به پرداخت هزینه های حمل و نقل توسط شما وجود نخواهد داشت.
  • همچنین کلیه مراحل تعمیرات اجاق گاز هانست در حضور خود شما انجام میگردد.
  • همچنین نگران وارد شدن آسیب به این دستگاه در حین جا به جایی نیستید.

خدمات پس از فروش اجاق گاز هانست به چه صورت است؟

برای استفاده از خدمات پس از فروش اجاق گاز هانست میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • میتوانید با شماره ای که بر روی گارانتی دستگاه شما ثبت شده است، تماس حاصل نمایید.
  • همچنین در صورتی که قبلا از خدمات این مرکز استفاده نموده اما رضایت نداشتید، میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هانست در آی پی امداد بهره مند شوید.
  • این خدمات در صورت تمام شدن دوره گارانتی اجاق گاز شما نیز قابل استفاده است.

تعمیرکار اجاق گاز هانست چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که گفته شد، در صورتی که تعمیر اجاق گار هانست در محل شما انجام میگردد، از اینکه تعمیرکار اجاق گاز هانست چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ اطلاع داشته باشید که در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم:

  • این فرد باید در ساعت تعیین شده در محل شما حضور داشته باشد.
  • هچنین باید در کار خود باتجربه بوده و بتواند بدون وارد شدن آسیب به دستگاه برای تعمیرات اجاق گاز هانست شما اقدام نماید.
  • همچنین رعایت نکات بهداشتی و ایمنی را نیز در دستور کار قرار دهد.

راهنمای تعمیر و عیب یابی اجاق گاز هانست در محل توسط تعمیرکار آی پی امداد

به دلیل خطرناک بودن اجاق گازها بهتر است در صورت فنی نبودن و یا نداشتن اطلاعات کافی از عیب یابی و تعمیر اجاق گاز هانست توسط خودتان خودداری نمایید. اما در صورتی که شما فردی فنی هستید، میتوانید در هر قسمت از عیب یابی اجاق گاز هانست که سوالی برای شما مطرح گردید، در انتهای این مقاله و در قسمت بیان دیدگاه به طرح پرسش خود بپردازید تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای راهنمایی شما اقدام نمایند.

چرا مشعل های اجاق گاز روشن نمیشود؟ نحوه تعمیرات اجاق گاز هانست به چه صورت است؟

یکی از مشکلاتی که در استفاده از اجاق گازها مصرف کنندگان این دستگاه ها گزارش میکنند، روشن نشدن این دستگاه است که در ادامه به بررسی علت روشن نشدن اجاق گاز هانست برای شما عزیزان میپردازیم:

  • اولین موردی که باید برای بررسی آن اقدام نمایید، گاز شهری محل شما میباشد که ممکن است در صورت قطع بودن و یا بسته بودن فلکه موجب روشن نشدن اجاق گاز شما گردد. در این شرایط بهتر است از مشکل جریان گاز محل خود مطمئن شوید.
  • همچنین ممکن است روشن نشدن اجاق گاز شما به دلیل گرفتگی و یا ایجاد مشکل در لوله های شبکه ای داخل اجاق گاز شما باشد که در این شرایط نیز باید برای برطرف کردن مشکل با یک تعمیرکار اجاق گاز هانست تماس حاصل نمایید.
  • همچنین در صورت خرابی در الکترود جرقه زن اجاق گاز نیز ممکن است این دستگاه روشن نگردد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط نیز باید با یک نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هانست تماس حاصل نمایید.

چرا شعله اجاق گاز یکدست نیست؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هانست در این باره

مشکل دیگری که در استفاده از اجاق گازها ایجاد میگردد، یکدست نبودن شعله این دستگاه است که در ادامه برای عیب یابی این مشکل به بررسی علت یکدست نبودن شعله گاز هانست میپردازیم:

  • در صورت وارد شدن گرد و غبار و یا چربی به منافذ سری شعله اجاق گاز، شما ممکن است شاهد یکدست نبودن شعله اجاق گاز خود باشید که در این صورت باید برای رفع مشکل اقدام به تمیز نمودن آن به وسیله یک برس کوچک نمایید.
  • گاهی قرار نگرفتن مشعل گاز در محل خود به درستی نیز باعث ایجاد شعله نامناسب میگردد که ابتدا اجاق گاز خود را خاموش نمایید و پس از آن برای بررسی محل قرارگیری این قطعه اقدام نمایید.
  • خیس شدن سری شعله گاز شما و تجمع آب در آن نیز میتواند یکی دیگر از علل یکدست نبودن شعله آن باشد که برای برطرف کردن این مشکل سعی کنید همیشه سری شعله اجاق گاز شما خشک باشد.

در صورتی که تمام موارد بالا را بررسی نموده اما همچنان با مشکل یکدست نبودن شعله اجاق گاز خود مواجه هستید، میتوانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هانست در آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

چرا بوی گاز در اطراف اجاق گاز پخش میشود؟ برای تعمیرات اجاق گاز هانست چه باید کرد؟

یکی از مشکلات نگران کننده در استفاده از اجاق گازها پخش بودن بوی گاز در این دستگاه ها میباشد که برای برطرف کردن این مشکل در ادامه به بررسی علت پخش بو گاز در اطراف اجاق گاز هانست میپردازیم:

  • ممکن است در اتصالات شیرگاز به دستگاه شما مشکلی ایجاد شده باشد که بهتر است در اولین قدم اقدام به بستن شیر گاز نمایید و از یک تعمیرکار اجاق گاز هانست بخواهید برای بررسی مشکل به محل شما بیاید.
  • گاهی بعد از سر رفتن قابلمه بر روی اجاق گاز هانست فراموش میکنید گاز را خاموش نمایید که در این وضعیت نیز شاهد پخش بوی گاز خواهید بود.
  • در صورتی که برای روشن کردن اجاق گاز خود از کبریت استفاده میکنید، باید فاصله روشن کردن کبریت و چرخاندن شعله گاز خود را به حداقل برسانید تا از پخش بوی گاز در محل خود جلوگیری نمایید.

چرا شعله اجاق گاز سر و صدا دارد؟ چگونه برای تعمیر و رفع عیب اجاق گاز هانست اقدام کنیم؟

مورد بعدی ایجاد سر و صدا در شعله گاز اجاق شما میباشد که برای عیب یابی این مشکل در ادامه به بررسی علت ایجاد سر و صدا در شعله اجاق گاز هانست میپردازیم:

  • ممکن است در اثر زیاد کردن شعله اجاق گاز خود شاهد ایجاد سر و صدا در آن باشید که بهتر است برای جلوگیری از این شرایط میزان درجه شعله گاز را در حد استاندارد نگه دارید.
  • در صورت خرابی در شاتر اجاق گاز شما شاهد ایجاد سر و صدا در شعله دستگاه خود هستید که برای برطرف کردن این مشکل باید از یک تعمیرکار اجاق گاز هانست کمک بگیرید.
  • در صورت گیر کردن چربی و تکه های کوچک مواد غذایی در سوراخ های شعله گاز شما نیز ممکن است سر و صدا در شعله گاز ایجاد گردد که برای رفع این مشکل برای تمیز کردن این منافذ اقدام نمایید.

هزینه تعمیر اجاق گاز هانست در نمایندگی تعمیر آی پی امداد

هزینه تعمیر اجاق گاز هانست در نمایندگی تعمیر آی پی امداد به عوامل زیر بستگی دارد:

  • تعیین دقیق این هزینه تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار اجاق گاز هانست امکان پذیر خواهد بود.
  • همچنین در صورتی که برای تعمیر اجاق گاز نیاز به تعویض قطعات باشد، قیمت این قطعات نیز بر این هزینه تاثیرگذار است.
  • قرار داشتن اجاق گاز شما در دوره گارانتی میتواند باعث کاهش این هزینه ها گردد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز هانست در نمایندگی آی پی امداد

در انتها برای یاری رساندن به شما در جهت انتخاب یک مرکز معتبر برای تعمیر اجاق گاز به بررسی مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز هانست در نمایندگی آی پی امداد میپردازیم:

  • بعد از ثبت درخواست شما تعمیرکار اجاق گاز هانست در اسرع وقت در محل شما حضور خواهد داشت.
  • بعد از تعمیر به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
  • همچنین کلیه قطعات تعویض شده در تعمیرات اجاق گاز هانست شما دارای گارانتی 9 الی 12 ماه میباشند.
  • با استفاده از خدمات این مرکز در هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار اجاق گاز هانست در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات اجاق گاز هانست در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی اجاق گاز هانست به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر اجاق گاز هانست، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد