logo logo تعمیر اتو براون با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اتو براون

تعمیر اتو براون
تعمیر اتو براون
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اتو براون به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیر اتو براون در آی پی امداد اقدام به ایجاد شعب فعال در مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نموده است تا شما بتوانید بعد از ثبت درخواست از خدمات این مرکز بهره مند شوید. از این رو در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به معرفی نمایندگی تعمیرات اتو براون در آی پی امداد میپردازیم.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد برای تعمیرات تا 75% در هزینه های تعمیرات اتو خود صرفه جویی کنید.

نمایندگی اصلی تعمیر اتو براون

بعد از گران شدن قیمت دلار و تحریم ها بسیاری از برندهای خارجی کشور را ترک کرده و ارائه خدمات برای این محصولات توسط شرکت های داخلی انجام گردید. از این رو شما برای استفاده از خدمات نمایندگی اصلی تعمیر اتو براون میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • میتوانید با شماره ای که روی ضمانت نامه محصول شما نوشته شده است، تماس حاصل نمایید.
  • همچنین در صورتی که قبلا از این خدمات استفاده کرده اما رضایت نداشتید، میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اتو براون در آی پی امداد بهره مند شوید.
  • این خدمات بعد از تمام شدن دوره گارانتی همچنان در آی پی امداد برای شما قابل استفاده هستند.

نحوه تماس با مرکز تعمیر اتو براون در تهران

برای اطلاع از نحوه تماس با مرکز تعمیر اتو براون در تهران میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • میتوانید با نزدیکترین شعبه آی پی امداد در محل خود تماس حاصل نمایید.
  • همچنین میتوانید از طریق سایت اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  • بعد از ثبت درخواست برای شما پیامکی حاوی کد اشتراک به همراه مشخصات تعمیرکار اتو براون ارسال خواهد شد.
  • و بعد از تعمیرات این دستگاه نیز به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
  • در انتها از شما در خصوص خدمات ارائه شده نظرسنجی میگردد.

خدمات نمایندگی تعمیر اتو براون به چه صورت است؟

خدمات نمایندگی تعمیر اتو براون به صورت زیر به شما ارائه میگردد:

  • تعویض کلیه قطعات با قطعات اصلی و فابریک شرکتی انجام میگردد.
  • همچنین بعد از تعمیر اتو براون به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
  • و کلیه قطعات تعویض شده نیز دارای گارانتی 9 الی 12 ماه هستند.

خدمات پس از فروش اتو براون به چه صورت است؟

همانطور که گفته شد بعد از خروج برندهای خارجی از کشور، ارائه خدمات آنها توسط شرکت های داخلی انجام میگردد. از این رو برای استفاده از خدمات پس از فروش اتو براون میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • میتوانید با شماره ای که روی ضمانت نامه محصول شما نوشته شده است، تماس حاصل نمایید.
  • همچنین در صورتی که قبلا از خدمات این مرکز استفاده کرده اما رضایت نداشتید، میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اتو براون در آی پی امداد استفاده نمایید.
  • این خدمات بعد از تمام شدن دوره گارانتی اتو همچنان برای شما قابل استفاده خواهند بود.

تعمیرکار اتو براون چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی دیگر از مسائلی که شما باید در استفاده از مراکز تعمیرات از آن اطلاع داشته باشید، این موضوع است که تعمیرکار اتو براون چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم:

  • این فرد باید در تعمیرات اتو براون متخصص بوده و بتواند بدون وارد کردن آسیب به سایر نقاط دستگاه برای تعمیرات آن اقدام نماید.
  • همچنین باید نکات ایمنی و بهداشتی را نیز به خوبی رعایت نماید.

راهنمای تعمیر و عیب یابی اتو براون در محل توسط تعمیرکار آی پی امداد

یکی از اهداف نمایندگی تعمیرات اتو براون در آی پی امداد دادن اطلاعاتی در زمینه تعمیر و عیب یابی دستگاه شما است تا در صورت فنی بودن بتوانید خودتان برای تعمیرات دستگاه اقدام نمایید. از این در هر قسمت از انجام این کار که سوالی برای شما مطرح شد، میتوانید در انتهای این مقاله و در قسمت بیان دیدگاه به طرح پرسش خود بپردازید.

چرا اتو آب میدهد؟ ظریقه تعمیرات اتو براون در این مواقع به چه صورت است؟

یکی از اصلی ترین مشکلات در استفاده از اتوها نشتی آب از این دستگاه است. به همین دلیل در ادامه به بررسی علت نشتی آب از اتو براون میپردازیم:

  • در صورتی که حالت بخار در اتو شما روشن باشد، شاهد نشتی آب از این دستگاه خواهید بود که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید اقدام به خاموش کردن آن نمایید.
  • همچنین در صورتی که دمای اتو را متناسب با جنس پارچه انتخاب نکرده باشید نیز این مشکل دیده میشود که برای برطرف کردن آن میتوانید قبل از استفاده از اتو از روی منوی اتو برنامه مناسب با جنس پارچه را انتخاب نمایید.
  • در صورتی که درب مخزن اتو شکسته باشد نیز اتو با مشکل نشتی مواجه میگردد که برای رفع آن باید با تعمیرکار اتو براون تماس حاصل نمایید.

چرا اتو روی لباس ها لکه زرد ایجاد میکند؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اتو براون در این باره چیست؟

یکی دیگر از مشکلات ناخوشایند که مصرف کنندگان اتو از آن گله میکنند، ایجاد لکه زرد روی لباس است. به این منظور در ادامه به بررسی اینکه چرا اتو براون روی لباس ها لکه زرد ایجاد میکند؟ میپردازیم:

  • ممکن است در صورت استفاده از آب شهری به دلیل رسوبات شاهد لک شدن لباس ها باشید که برای جلوگیری از این مشکل بهتر است از آب تصفیه شده برای اتو استفاده نمایید.
  • همچنین کثیف بودن صفحه کف اتو نیز دلیل دیگری برای ایجاد لکه زرد روی لباس ها است که برای برطرف کردن آن باید توسط سرکه و جوش شیرین اقدام به تمیز کردن صفحه کف اتو نمایید.

در صورتی که با انجام موارد بالا همچنان مشکل اتو شما برطرف نشد، باید برای رفع این مشکل با تعمیرکار اتو براون تماس حاصل نمایید.

چرا اتو داغ نمیشود؟ نحوه تعمیرات و رفع عیب اتو براون چگونه است؟

یکی دیگر از مشکلاتی که در استفاده از اتوها ممکن است برای شما ایجاد گردد، داغ نشدن این دستگاه است که برای برطرف کردن مشکل در ادامه به بررسی علت داغ نشدن اتو براون میپردازیم:

  • ممکن است دستگاه خود را به درستی به برق متصل نکرده باشید و یا در اتصالات داخلی پریز برق محل شما مشکلی ایجاد شده باشد. در این شرایط بهتر است برای استفاده از اتو آن را به پریز دیگری متصل نمایید.
  • همچنین در صورتی که المنت اتو شما خراب شده باشد، شاهد داغ نشدن اتو هستید که برای رفع مشکل در این شرایط باید از تعمیرکار اتو براون کمک بگیرید.
  • همچنین در صورتی که ترموستات دستگاه با مشکل مواجه شده باشد نیز اتو داغ نمیگردد که برای رفع مشکل در این شرایط باید با نمایندگی تعمیر اتو براون برای سرویس دستگاه تماس بگیرید.

چرا پارچه به کف اتو می چسبد؟ برای تعمیرات اتو براون چه باید کرد؟

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در استفاده از اتو برای شما هم پیش آمده باشد، چسبیدن پارچه به اتو است که برای عیب یابی این مشکل در ادامه به بررسی علت چسبیدن اتو براون به پارچه میپردازیم:

  • ممکن است دمای اتو شما خیلی زیاد بوده باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید توجه داشته باشید که دما را متناسب با جنس پارچه باید انتخاب نمایید.
  • همچنین کثیف بودن کف اتو دلیل دیگری برای این مشکل است که برای رفع آن باید با جوش شیرین و سرکه آن را تمیز نمایید.

در صورتی که با رعایت موارد بالا مشکل اتو شما برطرف نشد، بهتر است از یک تعمیرکار اتو براون بخواهید دستگاه شما را سرویس نماید.

هزینه تعمیر اتو براون در نمایندگی تعمیر آی پی امداد

هزینه تعمیر اتو براون در نمایندگی تعمیر آی پی امداد به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نظر تعمیرکار اتو براون در مورد مشکل دستگاه
  • قرار داشتن دستگاه در دوره گارانتی
  • قیمت قطعه ای که قرار است در تعمیر اتو شما تعویض گردد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر اتو براون در نمایندگی آی پی امداد

برای راهنمایی شما در جهت یافتن یک تعمیرگاه مجاز اتو در ادامه به بررسی مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر اتو براون در آی پی امداد میپردازیم:

  • تعویض قطعات با قطعات اصلی انجام میگردد.
  • بعد از تعمیرات اتو براون به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
  • به دلیل تطابق هزینه های این مرکز با نرخ مصوب اتحادیه در پرداخت هزینه ها توسط شما تا 75% صرفه جویی میگردد.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار اتو براون در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات اتو براون در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی اتو براون به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر اتو براون، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد