logo logo تعمیر آب مرکبات گیری با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر آب مرکبات گیری

تعمیر آب مرکبات گیری
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر آب مرکبات گیری به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر آب مرکبات گیری یکی از کارهایی است که تعمیرکاران متخصص آی پی امداد آن را به بهترین شکل و با بهترین قیمت برای شما انجام خواهند داد. تعمیر آب مرکبات گیری در مرکز آی پی امداد در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تکنسین های مجرب آی پی امداد انجام خواهد شد. شما مشتری محترم می توانید از خدمات آب مرکبات گیری از سه روش تعمیرات در محل، مراجعه حضوری و خدمات پیک با قیمتی مناسب بهره مند شوید.

شما کاربران گرامی می توانید با ثبت درخواست تعمیرات آب مرکبات گیری بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. با ورود به پنل کاربری خود می توانید نام تعمیرکار، فاکتور هزینه ها و گارانتی دستگاه را مشاهده کنید. می توانید به صورت آنلاین با واحد پیگیری و رسیدگی به شکایات تماس بگیرید و به تعمیرکار خود امتیاز دهید. کلیه خدمات آب مرکبات گیری دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشد و در هزینه تعمیرات تا 75% صرفه جویی خواهید کرد.

چنانچه از دانش فنی برخوردار هستید یا سوالاتی برای شما مطرح شده است، می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه یا بخش پرسش و پاسخ سایت مطرح نمایید تا کارشناسان مجرب آی پی امداد راهنمای هایی لازم را به شما ارائه نمایند. همچنین با استفاده از بخش عیب یابی مشکلات آب مرکبات گیری در این مقاله می توانید برخی از مشکلات دستگاه خود را در منزل برطرف کنید.

نحوه تماس جهت تعمیرات آب مرکبات گیری در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آب مرکبات گیری در تهران به شرح زیر است:

  1. در صورت وجود گارانتی دستگاه آب مرکبات گیری می توانید با نمایندگی تعمیرات برند مورد نظر تماس بگیرید.
  2. برای استفاده از خدمات آب مرکبات گیری در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید که در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت.
  3. برای این منظور می توانید با توجه به محل سکونت خود در غرب، شمال، شرق و جنوب تهران با نزدیک ترین شعبه نمایندگی آی پی امداد تماس بگیرید.
  4. در صورت عدم امکان تماس تلفنی، بدون هیچ محدودیتی می توانید درخواست تعمیر آب مرکبات گیری را به صورت آنلاین از طریق سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  5. پس از ثبت درخواست اعزام تکنسین، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود.
  6. در پنل کاربری همچنین می توانید به صورت آنلاین به تمامی اطلاعات شامل مدت گارانتی، فاکتور و … دسترسی داشته باشید و با کارشناس مربوطه و واحد شکایات در ارتباط باشید.
  7. زمان حضور تعمیرکار آی پی امداد در محل با توافق شما بوده و تعمیر آب مرکبات گیری زیر نظر شما می باشد.
  8. پس از انجام مراحل عیب یابی و تعمیر، فاکتور هزینه تعمیر آب مرکبات گیری به همراه گارانتی خدمات که بین 3 تا 12 ماه اعتبار دارد، در اختیار شما قرار می گیرد.
  9. در نهایت به منظور اطلاع از میزان رضایتمندی شما از خدمات دریافت شده، نظرسنجی آنلاینی صورت می گیرد.
  10. این نظرسنجی هم به صورت آنلاین است و هم کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.
  11. کلیه خدمات آب مرکبات گیری در آی پی امداد، از 90 الی 365 روز گارانتی شامل می شود.
  12. بعد از پایان خدمات تعمیر آب مرکبات گیری، فاکتور و مدت زمان گارانتی را می توانید در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.

از چه روش هایی میتوان برای تعمیر آب مرکبات گیری از خدمات آی پی امداد بهره مند شد؟

شما کاربران عزیز می توانید به سه روش زیر از خدمات تعمیر آب مرکبات گیری آی پی امداد بهره مند شوید:

  1. برای تعمیرات آب مرکبات گیری می توانید به آدرس کارگاه آی پی امداد درج شده در قسمت تماس مراجعه کنید.
  2. اگر مشکل جزئی در دستگاه آب مرکبات گیری دارید، تعمیرکار آی پی امداد می تواند در محل کار یا منزل شما مشکل را پیدا کرده و رفع کند. این بدان معنی است که تعمیرات آب مرکبات گیری در محل شما امکان پذیر است.
  3. شما کاربران عزیز می توانید از خدمات پیک مجموعه آی پی امداد نیز بهره مند شوید. تمامی پیک های مجموعه آی پی امداد به باکس ضد ضربه مجهز هستند و هنگام دریافت دستگاه به شما رسید کتبی بابت تحویل دستگاه می دهند. در نهایت دستگاه را با ضربه گیر وکیوم می کنند و سپس جهت تعمیرات به کارگاه ارجاع می دهند. در نهایت بعد از 72 ساعت کاری و پایان تعمیر آب مرکبات گیری، دستگاه را تمیز کرده و مجدد با ضربه گیر وکیوم می کنند و در محل به شما تحویل می دهند.

خدمات تعمیر آب مرکبات گیری در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

آی پی امداد در تمامی روزهای هفته آماده تعمیرات دستگاه آب مرکبات گیری در محل شما می باشد. آی پی امداد در سراسر تهران شعبه دارد و می تواند در شرق، غرب، شمال و جنوب خدمات ارائه دهد. از جمله مناطق تحت پوشش تعمیرات آب مرکبات گیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیرات آب مرکبات گیری در شرق تهران

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

نمایندگی آب مرکبات گیری در غرب تهران

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات آب مرکبات گیری در شمال تهران

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرات آب مرکبات گیری در جنوب تهران

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرکار آب مرکبات گیری در مرکز تهران

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر آب مرکبات گیری در محل کار یا منزل

تعمیر آب مرکبات گیری در منزل و یا محل کار می تواند مزایای زیادی را برای مشتریان به همراه داشته باشد. حرکت ندادن دستگاه آب مرکبات گیری و جلوگیری از هرگونه احتمال آسیب به دستگاه قطعا مهمترین نکته قابل توجه است. آی پی امداد با رفع محدودیت هایی مانند ارائه خدمات در نمایندگی برای مشتریان، شرایطی را برای هر متقاضی ایجاد کرده است که بتواند خدمات مورد نیاز را در محل کار یا منزل خود دریافت کند. مزایای استفاده از خدمات تعمیر آب مرکبات گیری در محل عبارتند از:

مزایای استفاده از آب مرکبات گیری در محل به شرح زیر است:

  • کاربران گرامی وجود تعمیرکار آب مرکبات گیری در محل می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.
  • تعمیرات آب مرکبات گیری در محل از آسیب فیزیکی به دستگاه جلوگیری می کند.
  • با تعمیرات آب مرکبات گیری در محل در هزینه های اولیه صرفه جویی کنید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آب مرکبات گیری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از رایج ترین مشکلات در هنگام خرابی آب مرکبات گیری و نیاز به تعمیر آن، عیب یابی سخت افزاری توسط یک متخصص واجد شرایط است. ویژگی های یک تعمیرکار آب مرکبات گیری به شرح زیر می باشد:

  • رعایت قوانین و مقررات جهت راهنمایی مشتری در زمان تعمیر آب مرکبات گیری در منزل مشتری
  • برای تعمیر آب مرکبات گیری در محل مشتری، توصیه های بهداشتی را به خوبی رعایت می کند.
  • صدور فاکتور و ضمانت نامه مربوط به خدمات ارائه شده.
  • با توجه به زمان مورد نیاز مشتری خدمات تعمیر آب مرکبات گیری ارائه می دهد.
  • خدمات پشتیبانی در طول دوره گارانتی ارائه می شود.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات آب مرکبات گیری یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

اگر دستگاه شما تحت گارانتی است، بهتر است با شماره درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید. اما اگر مدت گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده باشد، حق انتخاب استفاده از خدمات آی پی امداد یا شرکت گارانتی کننده را دارید. چرا بهتر است از خدمات تعمیر آب مرکبات گیری آی پی امداد در زمان خرابی استفاده کنیم؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت:

  • در صورت وجود مشکل در گارانتی، آی‌ پی امداد کاملاً پاسخگو بوده و مشکل بوجود آمده را حل خواهد کرد.
  • خدمات تعمیر آب مرکبات گیری در آی پی امداد دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  • مشتریان می توانند با استفاده از سرویس های آی پی امداد از کیفیت بالای خدمات اطمینان حاصل کنند.
  • پس از تعمیر آب مرکبات گیری، ابتدا عملکرد صحیح تجهیزات بررسی شده و سپس به شما تحویل داده می شود.
  • برای تعمیر آب مرکبات گیری از محصولات و قطعات اصلی استفاده می شود.
  • هزینه تعمیر آب مرکبات گیری در آی پی امداد بر اساس تعرفه اتحادیه می باشد.
  • آی پی امداد به عنوان یکی از شرکت های فعال و دارای مجوز در استان تهران خدمات تعمیرات آب مرکبات گیری را با بهترین خدمات در تمامی مناطق شمال شرق، غرب و جنوب تهران ارائه می دهد.

تعمیرات آب مرکبات گیری در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

پس از تماس شما کاربر عزیز با مجموعه آی پی امداد، تعمیرکار در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه زمانی که با کارشناسان مربوطه آی پی امداد توافق کرده اید، در محل کار یا منزل شما حاضر می شود. اگر مشکل کوچک است و در محل کار یا منزل شما قابل حل است، در همان لحظه مشکل شما را حل می کند. همچنین لازم به ذکر است که اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد، تکنسین به همراه قطعه آمده و سریعا آن را تعویض کرده و مشکل شما را حل می کند. در صورت نیاز به تعمیر قطعات خاص یا برد مدار، دستگاه آب مرکبات گیری به کارگاه مجهز آی پی امداد فرستاده می شود که در مدت 72 ساعت تعمیر و تحویل می شود.

آی پی امداد تعمیر کدام برندهای آب مرکبات گیری را انجام می دهد؟

آی پی امداد تمامی برندهای آب مرکبات گیری را تعمیر می کند، اما برندهایی که خرابی بیشتری داشته و تقاضای تعمیر بیشتری دارند، عبارتند از:

  • بوش
  • فلر
  • فیلیپس
  • مولینکس
  • کنوود
  • براون
  • بایترون
  • و …

عیب یابی مشکلات آب مرکبات گیری

در این مطلب به حل مشکلات آب مرکبات گیری پرداخته ایم و با مطالعه آن می توانید مشکلات دستگاه را برطرف کنید. اگر به خدمات آنلاین تعمیر آب مرکبات گیری در آی پی امداد نیاز دارید، سوالات خود را در قسمت نظرات همین مقاله یا در قسمت پرسش و پاسخ وب سایت آی پی امداد مطرح کنید.

  1. تعمیرات مشکل خرابی موتور آب مرکبات گیری
  2. نحوه تعمیر خرابی در صفحه آبگیری آب مرکبات گیری
  3. طریقه عیب یابی خرابی در سیم برق و پلاگ

تعمیرات مشکل خرابی موتور آب مرکبات گیری

برای تعمیر موتور آب مرکبات گیری در صورتی که دارای مشکل خرابی است، می‌ توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا بررسی کنید که آیا جریان برق به موتور می‌ رسد یا خیر. برای این کار می‌ توانید از یک تستر استفاده کرده و جریان برق را اندازه بگیرید. در صورتی که جریان برق به موتور نرسید، ممکن است مسئله در قسمت سیم‌ های اتصال به موتور باشد.
  • در صورتی که مشکل جریان برق نیست، باید بررسی کنید که آیا اجزای داخلی موتور درست کار می‌ کنند یا خیر. برای این کار، بهتر است قطعه‌ ای اضافی نیز با خود داشته باشید تا در صورتی که قطعه ای مشکل داشت بتوانید آن را تعویض کنید.
  • همچنین یکی از دلایل مشکل در موتور آب مرکبات‌ گیر می‌ تواند گرفتگی شفت باشد. اگر شفت گیر کرده، باید آن را با کمک ظرفی خیس‌ کنید تا گردش آن راحت‌ تر شود.
  • در نهایت اگر با تلاش و تعویض قطعات باز هم مشکل حل نشده است، می توانید برای تعمیر موتور از تعمیرکار آب مرکبات گیری در آی پی امداد کمک بگیرید.

نحوه تعمیر خرابی در صفحه آبگیری آب مرکبات گیری

برای تعمیر صفحه آب مرکبات گیری، می‌ توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا، صفحه را از دستگاه جدا کنید. برای این کار باید پیچ‌ های مربوط به صفحه را باز کرده و صفحه را با دقت جدا کنید.
  • سپس، با یک برس کوچک و نرم، صفحه آبگیری و بخش‌ های داخلی آن را تمیز کنید. اگر صداهای عجیبی از بخش داخلی صفحه می‌ شنوید، می‌ توانید بخش های درونی را با ماژیک یا روکش کاغذ بپوشانید تا صدای آن‌ ها رفع شود.
  • در صورتی که صفحه آبگیری داغ شده یا به شدت خشک شده است، آن را درون آب گرم بگذارید تا به اندازه‌ ی کافی گرم شود. سپس، آن را با یک پارچه خشک تمیز کنید.
  • اگر صفحه آبگیری شما خراب شده است، باید بخش مربوطه را با یک قطعه یدکی جدید جایگزین کنید. در صورتی که کوچکترین شکستگی یا خراشی در صفحه آبگیری وجود دارد، بهتر است آن را تعویض کنید.
  • در نهایت، پس از تعمیر و یا تعویض صفحه آبگیری، آن را دوباره با دقت به دستگاه وصل کنید و با چندین دفعه استفاده آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به طور درست کار می‌ کند.

چنانچه تخصصی در زمینه عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود ندارید، تعمیرکار آب مرکبات گیری در آی پی امداد می تواند به شما کمک نماید.

طریقه عیب یابی خرابی در سیم برق و پلاگ آب مرکبات گیری

برای عیب یابی خرابی در سیم برق و پلاگ آب مرکبات گیری، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • در ابتدا، باید سیم برق را با یک تستر بررسی کنید و مطمئن شوید که جریان برق به خوبی از آن عبور می‌ کند. در صورتی که جریان درست نیست، ممکن است سیم برق خراب یا قطع شده باشد.
  • بعد از بررسی سیم برق، باید پلاگ را با یک تستر یا مولتی‌ متر بررسی کنید تا مطمئن شوید که پلاگ قابل استفاده است. در صورتی که پلاگ نیز با مشکل روبروست، ممکن است نقص در آن وجود داشته باشد.
  • در صورتی که مشکل در سیم برق و پلاگ نیست، باید اتصال بین سیم برق و پلاگ را بررسی کنید. ممکن است مسئله در بخش اتصال این دو باشد که مانع انتقال جریان شده و بنابراین سیم برق قطع می‌ شود.
  • همچنین اگر پلاگ با خرابی ظاهری روبرو شده است، بهتر است که آن را با یک پلاگ جدید تعویض کنید.
  • در نهایت، برای عیب یابی دقیق‌ تر و در صورتی که هیچ یک از راه حل‌ های فوق نتوانستند مشکل را برطرف کنند، بهتر است به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.
  • تعمیرکار می‌ تواند به شما کمک کند تا مشکل خرابی در سیم برق و پلاگ را درست تشخیص داده و نحوه تعمیر آن را به شما توضیح دهد.

برای برطرف کردن مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات متخصصین مرکز مجاز آی پی امداد برای تعمیرات آب مرکبات گیری خود بهره مند شوید.

هزینه تعمیرات آب مرکبات گیری

هزینه‌ هایی که توسط تکنسین‌ های تعمیرات آی پی امداد برای ارائه خدمات تعمیرات آب مرکبات گیری به مصرف‌ کنندگان ارائه می‌ شود، بسته به عوامل مختلفی می‌ تواند متفاوت باشد:

  • هزینه تعمیر پس از بازدید تعمیرکار لوازم خانگی و یافتن نقص در دستگاه شما قابل تعیین است.
  • این هزینه بر قطعات مورد استفاده برای تعمیر آب مرکبات گیری شما نیز تاثیر می گذارد.
  • علاوه بر این، وجود یا عدم وجود آب مرکبات گیری در مدت گارانتی ممکن است بر این قیمت تأثیر بگذارد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آب مرکبات گیری در آی پی امداد

توجه داشته باشید که آی پی امداد خدمات پس از فروش آب مرکبات گیری را ارائه نمی دهد بلکه نمایندگی مجاز تعمیر انواع برندهای آب مرکبات گیری در تهران می باشد. یکی از دلایل استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیر آب مرکبات گیری مجاز بودن آن است. شما می توانید با خیال راحت از خدمات این مجموعه استفاده کنید و پس از تعمیر فاکتور خدمات و 3 تا 12 ماه گارانتی دریافت کنید.

  • تعویض قطعات آسیب دیده و معیوب با قطعات اصلی دستگاه آب مرکبات گیری
  • قبل از تحویل آب مرکبات گیری به شما آزمایشات سلامتی توسط تکنسین انجام می شود.
  • کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده برای تعمیر آب مرکبات گیری توسط تکنسین های آی پی امداد 3 تا 12 ماه گارانتی دارند.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در طول مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد.
  • آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد.
  • هزینه تعمیرات آب مرکبات گیری در آی پی امداد بر اساس نرخ اتحادیه می باشد.
4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مژگان 25 آذر 1402

    با سلام آب میوه گیری نیولند دارم وسط کار کردن دیگه کار نکرد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 آذر 1402

      درود، مشکل مربوط به میکروسوئیچ، سنسور حرارتی یا کلیدهای آبمیوه گیری است.

      پاسخ دادن
  • فرشته اسناوندی 30 مهر 1402

    سلام آب پرتقال گیری گاسونیک زمانی که روشن میکنم، کار میکنه و راحت میچرخه ولی وقتی برش پرتقال را روش قرار میدم، نمیچرخه و آب نمیگیره.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 مهر 1402

      درود، مشکل از چرخ دنده های دستگاه بوده و باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد