logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیرات یخساران در کرج

تعمیرات یخساران در کرج
تعمیرات یخساران در کرج
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیرات یخساران در کرج به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شرکت صنعتی یخساران که جزء بزرگترین کارخانجات صنایع کشور میباشد، توانست در سال ۱۳۴۰ با تولید اولین آبسردکن فعالیت خود را آغاز کند. این برند در زمان کوتاهی جایگاه بسیار خوبی را در بازار ایران به دست آورد.. علت این موضوع کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد محصولات شرکت یخساران بود. امروزه شرکت یخساران اقدام به ساخت یخچال فریزرهای بدون برفک، آبسردکن، فریزرهای صندوقی، یخچال فریزرهای خانگی و یخچال فریزرهای دوقلو نموده است. مانند سایر وسایل خانگی برقی، یخچال و فریزرهای یخساران نیز ممکن است با خرابی هایی مواجه شوند. در این شرایط برای تعمیرات یخچال می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخساران در کرج، شهریار، اندیشه و فردیس استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تمامی نکات مرتبط با استفاده صحیح از خدمات آی پی امداد، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی یخساران در استان البرز را خدمت شما اعلام کنیم.

کاربران گرامی؛ شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با با ایجاد نمایندگی های فعال در کرج، فردیس، شهریار و اندیشه آماده ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی یخساران مانند یخچال و فریزر میباشد.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات لوازم خانگی یخساران در کرج، فردیس، اندیشه، شهریار

اگر ساکن شهر کرج یا به طور کلی استان البرز هستید، طبیعتا پس از بروز خرابی باید با مرکز تعمیرات لوازم خانگی یخساران در استان البرز تماس حاصل فرمایید. در ادامه با نحوه تماس با این مرکز با ما همراه باشید:

  • برای برقراری ارتباط با تعمیرگاه لوازم خانگی یخساران در کرج، شهریار، فردیس و اندیشه می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  • علاوه بر این می توانید برای تعمیرات لوازم خانگی یخساران خود اقدام به استفاده از فرم درخواست آنلاین تعمیرات کنید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی یخساران در کرج، اندیشه، شهریار و فردیس آی پی امداد چه وظایفی دارد؟

یکی از سوالاتی که مصرف کنندگان در هنگام استفاده از خدمات تعمیرات لوازم خانگی یخساران در کرج مطرح می کنند، این است که تعمیرکار این مرکز چه وظایفی دارد؟

  1. پس از ثبت درخواست شما در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی یخساران در کرج، تعمیرکار مربوطه موظف است تا در کمتر از یک ساعت خود را به محل زندگی شما برساند.
  2. پس از مراجعه تعمیرکار به منزل شما، فرآیند عیب یابی دستگاه آغاز می شود و پس از طی شدن مراحل عیب یابی ایرادات موجود در دستگاه برای شما باید شرح داده شود.
  3. تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی یخساران در کرج موظف است تا تمامی خدمات تعمیراتی خود را با قطعات فابریک و ارجینال به شما ارائه دهد.
  4. علاوه بر این همه هزینه هایی که از سوی مرکز تعمیرات یخساران در کرج، فردیس، شهریار، اندیشه دریافت خواهد شد، باید بر طبق تعرفه های اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوقلوی یخساران در کرج، فردیس، شهریار و اندیشه کجاست؟

لازم است بدانید که یخچال فریزر دوقلوی یخساران دارای قابلیت های متفاوتی است. این یخچال به موارد زیر مجهز است:

  • باز شدن پایه های چرخ دار و قابل تنظیم
  • سیستم گردش هوای اجباری طبقات شیشه ای
  • داشتن کمپرسور کم مصرف
  • نمایشگر لمسی فوق پیشرفته
  • تعداد طبقات یخچال و فریزر دوقلو ۷ عدد است که می تواند حجم زیادی از محصولات مواد غذایی را درون خود نگه دارد.
  • همچنین لازم است بدانید که رده‌ مصرف انرژی یخچال های یخساران A+ است و با ارتفاع و عمق و پهنای مناسبی که دارد می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد.

در صورتی که با خرابی این دستگاه مواجه شده اید و به دنبال خدمات تعمیرات یخچال فریزر دوقلو یخساران در استان البرز هستید، می توانید با تماس گرفتن با دفتر مرکزی شرکت آی پی امداد مشکل مربوطه را در حداقل زمان ممکن حل کنید. شرکت آی پی امداد پس از ثبت درخواست تا حداکثر یک ساعت پس از ثبت کارشناسان خود را به محل مشخص شده توسط شما اعزام می‌کند. پس از آن کارشناسان تمامی امور مربوط به تعمیرات را برای شما انجام می دهند.

هزینه تعمیر یخچال فریزر دوقلوی یخساران در کرج

اگر برای شما این سوال پیش آمده که برای تعمیر یخچال و فریزر دوقلوی یخساران چه هزینه‌ای را باید کنار بگذاریم و در واقع چه هزینه ای برای تعمیرات لازم است، باید این موضوع را بدانید که یخچال و فریزرهای یخساران مدل های متفاوتی دارند و هر کدام ممکن است هزینه تعمیر گوناگونی داشته باشند. به علاوه هزینه فوق به نوع خرابی و میزان آن نیز وابسته است و تا قبل از آنالیز و بررسی توسط تعمیرکار قابل پیش بینی دقیق نیست. اما برای اطلاع از این موضوع می توانید به وبسایت آی پی امداد مراجعه کنید و به صفحه تعرفه تعمیر یخچال فریزر در وبسایت گفته شده بروید.

بهترین مرکز تعمیر فریز یخساران در کرج کدام است؟

فریزر یخساران توانسته به یکی از پرطرفدارترین محصولات برند یخساران تبدیل شود. از امکانات این فریزر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن سیستم انجماد سریع
  • برد کنترل دیجیتال
  • پایه های قابل تنظیم و چرخدار
  • ۷ کشو نگهداری مواد غذایی منجمد
  • داشتن کمپرسور کم مصرف

تمامی این موارد باعث محبوبیت بیشتر و بهتر این محصول شده است. در صورت خرابی می توانید برای تعمیرات فریزر یخساران در استان البرز از خدمات شرکت آی پی امداد استفاده کنید. برای این کار لازم نیست با تمامی نمایندگی های موجود تماس بگیرید و یا به مناطق مختلف سر بزنید. شما تنها با برقراری تماس با دفتر مرکزی شرکت آی پی امداد، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی یخساران در کرج می توانید از خدمات مربوطه استفاده کنید.

هزینه تعمیر فریزر یخساران در کرج

اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده که برای تعمیر فریزر یخساران در کرج باید چه هزینه ای را کنار بگذارم و سوال شما این است که تعمیرکار مربوطه پس از بررسی و عیب یابی محصول مورد نظر چه هزینه ای را دریافت می کند! باید بدانید که شما برای اطلاع از هزینه تعمیرات فریزر یخساران باید به وب سایت آی پی امداد و سپس به صفحه تعرفه تعمیر یخچال فریزر بروید. لازم است این موضوع را بدانید که با استفاده از خدمات شرکت آی پی امداد میتوانید با صرفه‌جویی ۷۵ درصدی تمامی امور مربوط به تعمیرات را دریافت کنید.

برای تعمیر یخچال یخساران در کرج، فردیس، شهریار و اندیشه باید به کجا مراجعه کرد؟

از محصولات پرطرفدار شرکت یخساران می‌توانیم به یخچال های باکیفیت آن اشاره کنیم. یخچال‌های شرکت یخساران با کیفیت بالا و تنوع زیادی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و همین موضوع باعث پرطرفدار شدن آنها می شود. از امکاناتی که یخچال های یخساران دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برد کنترل دیجیتال
  • کشو میوه و سبزیجات
  • آبسردکن
  • طبقات شیشه ای نشکن
  • پایه های قابل تنظیم و چرخدار
  • جریان هوای اجباری
  • داشتن کمپرسور کم مصرف

تمامی این موارد باعث شده که یخچال های یخساران مورد توجه کاربران قرار بگیرد و افراد زیادی یخچال های این برند را انتخاب کنند. اما در صورتی که خرابی هایی در آن به وجود آمد، برای رفع خرابی باید چه کاری انجام دهیم و به کدام نمایندگی مراجعه کنیم. شما برای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال یخساران در استان البرز می توانید با دفتر مرکزی شرکت آی پی امداد تماس بگیرید. آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی یخساران در کرج، اندیشه، فردیس و شهریار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. همچنین برای اطلاع از نمایندگی های رسمی میتوانید با شماره ای که روی کارت گارانتی دستگاه ثبت شده تماس بگیرید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال یخساران در کرج

اگر برای شما این سوال پیش آمده که چه هزینه ای را برای تعمیرات یخچال و فریزر یخساران باید کنار بگذارید، لازم است به این موضوع توجه کنید که در بین وسایل برقی موجود در آشپزخانه یخچال و فریزر هزینه تعمیر بیشتری دارد. اما تمامی هزینه ها می تواند متغیر باشد. بیشترین هزینه تعمیر مربوط به زمانی است که موتور یخچال خراب شود و نیاز به تعویض موتور میباشد. در غیر این صورت باید تمامی مشکلاتی که باعث خرابی دستگاه شده مورد ارزیابی قرار بگیرد و پس از بررسی، هزینه تعمیر آن به شما اعلام شود.

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات شرکت آی پی امداد، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی یخساران در استان البرز شما می توانید تا ۷۵ درصد در هزینه های مربوط به تعمیر یخچال یخساران در کرج صرفه جویی کنید. همچنین شما ضمانت نامه معتبر نیز از تعمیرکاران شرکت یخساران دریافت خواهید کرد. اگر علاقه دارید که از هزینه تعمیر یخچال خود مطلع شوید، می توانید به صفحه تعرفه تعمیر یخچال در وبسایت آی پی امداد مراجعه کنید.

تعمیر لوازم برقی آشپزخانه یخساران در شهریار، کرج، فردیس و اندیشه

استفاده از ‏ABS باکیفیت و جدیدترین ماشین آلات وکیوم شده، باعث شده که یخچال فریزرهای یخساران با کیفیت بالایی تولید و به بازار عرضه شوند. همچنین محصولات یخساران با رنگ پودری و به شیوه الکترواستاتیک،با انواع ورق گالوانیزه روکش دار و با طرح چرم در رنگهای متنوع عرضه میگردد که این موضوع رضایت بالای مصرف کننده را به همراه دارد. همچنین برند یخساران توانست به تندیس ها و افتخارات متفاوتی دست پیدا کند و در زمینه تولید یخچال و فریزر یکی از پیشگامان موفق در آسیا و خاورمیانه باشد. با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق می توان گفت که انتخاب محصولات یخساران بهترین و منطقی‌ترین راه حل است. در صورت بروز خرابی در هرکدام از محصولات می توانید از خدمات شرکت آی پی امداد که نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی یخساران در استان البرز است، بهره مند شوید.

محدوده ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی یخساران در کرج، فردیس، اندیشه و شهریار توسط آی پی امداد

شعب شرکت آی پی‌امداد، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی یخساران در کرج، فردیس، شهریار و اندیشه به صورت زیر است:

مناطق ارائه خدمات تعمیرات یخچال و فریزر یخساران در کرج توسط آی پی امداد

مهرشهر، عظیمیه، جهانشهر، گوهردشت، گلشهر، مهرویلا، دهقان ویلا، گوهردشت، سه باندی، میدان مادر، دولت آباد، درختی، طالقانی، حسن آباد، شهدا، شهرک اوج، بلوار امام رضا، رستاخیز، مطهری، بلوار انقلاب، اردلان، میدان نبوت، بلوار شهید بهشتی، کمالشهر، میدان کرج، کارمندان شمالی و جنوبی، هفت تیر، مصباح

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر یخساران در شهریار و اندیشه آی پی امداد

شاهد شهر، فردوسیه، وحیدیه، فاز 1 تا 6 شهرک اندیشه

محدوده ارائه خدمات تعمیرات یخچال و فریزر یخساران در فردیس توسط آی پی امداد

میدان شانزده متری امام خمینی، میدان سرحدی، شهرک دهکده، 48 دستگاه، شهرک داروگر، بلوار بهاران، منظریه، شهرک طالقانی، شهرک 110، شهرک ناز، خیابان امام حسن، بلوار بیات، منطقه دلفین ها، تمامی کانال های فردیس

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی یخساران در کرج، شهریار، فردیس و اندیشه آی پی امداد

مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد، نمایندگی تعمیر لوازم خانگی یخساران در استان البرز به شرح زیر است:

  • استفاده تعمیرکاران لوازم خانگی آی پی امداد از قطعات فابریک
  • کاهش 75% هزینه های تعمیر با استفاده از خدمات آی پی امداد
  • متخصص بودن نیروی انسانی شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد
  • پشتیبانی قوی شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد در کرج، فردیس، شهریار و اندیشه
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد