logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی کنوود

ارور کولرگازی کنوود
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی کنوود به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی کنوود یکی از اتفاقاتی است که نشان می دهد اسپیلت به دلایلی چون خراب شدن قطعات یا عملکرد اشتباه برخی از سیستم های کولرگازی، دچار اختلال و خرابی شده است. در گذشته هیچ راه حلی به غیر از باز کردن کامل دستگاه جهت بر طرف کردن مشکلات کولرگازی وجود نداشت. اما امروزه کد خطای کولرگازی کنوود با نمایش کدهای خطا در صفحه نمایش کولرگازی مصرف کننده را از هر مشکلی که موجب اختلال در عملکرد دستگاه می شود را مطلع می کند تا مصرف کننده برای رفع آن اقدام کند و آسیبی به دستگاه وارد نشود. در این مطلب به بررسی انواع هشدارهای کولرگازی کنوود و روش های رفع آلارم اسپیلت کنوود می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی کنوود صرفه جویی داشته باشید.

انواع کد خطا کولرگازی کنوود

انواع کدهای خطا و ارور کولرگازی کنوود را می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:

کد خطای کولرگازی کنوود علت کد خطا
F1 چک کردن سنسور دمای محیط
F2 چک کردن سنسور پایپ اوپراتور
F3 چک کردن سنسور پایپ کندانسور
F4 چک کردن مرکز فن یونیت داخلی
E0 بررسی کارکرد نرمال دستگاه
P2 قطع شدن کمپرسور به دلیل گرمای زیاد
P3 پیشگیری از یخ زدن کولرگازی

مهم ترین عواملی که باعث نمایش ارور کولرگازی کنوود می شوند، چیست؟

عوامل بسیاری هستند که باعث نمایش ارور کولر گازی کنوود می شوند. این مسئله در اغلب اوقات به نحوه نگهداری از کولرگازی ارتباط پیدا می کند. در واقع هر چقدر نحوه نگهداری از اسپیلت صحیح تر باشد، میزان ارورهای کولرگازی نیز کمتر است. در بسیاری از مواقع نشستن گرد و غبار روی اجزای اسپیلت و سرویس نکردن اسپیلت باعث نمایش آلارم کولرگازی کنوود می شوند. به همین علت است که در نگهداری از کولرگازی باید بسیار توجه شود. چند مورد از مشکلاتی که در اثر استفاده نادرست از اسپیلت اتفاق می افتد، عبارت است از:

  • داغ شدن بیش از حد کمپرسور و سایر قطعات کولر گازی: متاسفانه مهم ترین عاملی که باعث نمایش کد خطا داغ شدن کمپرسور کولرگازی و اجزای آن می شود، روشن ماندن کولر برای ساعت های طولانی است که با فشار زیاد به کولر باعث داغ شدن اجزای آن می شود. برای برطرف کردن این مشکل باید از روشن گذاشتن کولر در ساعت های طولانی خودداری کنید.
  • کم شدن گاز مبرد و روغن کولرگازی: این مسئله در اغلب مواقع باعث نمایش هشدار اسپیلت کنوود می شوند. متاسفانه عواملی چون سرویس نکردن دستگاه برای طولانی مدت باعث ارور این دو مشکل می شود. به همین جهت باید برای برطرف کردن این مشکل دستگاه را طی فواصل منظم سرویس کنید تا شارژ گاز کولر گازی و روغن انجام شده و موجب نمایش خطا در پنل نشوند.
  • استفاده از قطعات غیر اصل برای تعمیر کولر: موضوع سومی که ممکن است موجب آسیب های بسیار جدی در کولرگازی شود، استفاده از قطعات غیراصل و تعمیر دستگاه توسط افراد غیرمتخصص است. برای رفع این مشکل کافیست تا تعمیرات کد خطا کولر گازی کنوود را به مراکز معتبر و متخصص در این حوزه بسپارید‌.

برای برطرف کردن کد خطا اسپیلت کنوود چه باید کرد؟

چنانچه با مشکل ارور اسپیلت کنوود مواجه شده اید، در ابتدا باید دستگاه را از برق جدا کنید تا آسیب بیشتری به دستگاه وارد نشود. در ادامه با مطالعه کتابچه راهنمای کولرگازی یا از طریق جدول بالا می توانید عواملی که باعث کد خطای کولرگازی کنوود می شود را شناسایی کرده و برای برطرف کردن آلارم اسپیلت کنوود اقدام کنید. در صورتی توانایی برطرف کردن آلارم کولر گازی برند کنوود را ندارید، باید یا تکنسین های خبره در زمینه تعمیر کولرگازی تماس بگیرید.

شرکت آی پی امداد یکی از تعمیرگاه های مطمئن و معتبر در استان تهران است که تعمیرات انواع اسپیلت کنوود را با استفاده از تجهیزات به روز و به کمک تکنسین های خبره در زمینه تعمیرات انجام می دهد. شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولرگازی کنوود در زمان بسیار کوتاهی در محل حاضر شده و با استفاده از قطعات اورجینال ارور اسپیلت کنوود را مقابل شما مصرف کنندگان گرامی انجام می دهد.

نتیجه گیری از کدهای خطا کولرگازی کنوود

در مطلب بالا به توضیح همه نکاتی که در خصوص آلارم کولرگازی کنوود باید بدانید و روش های برطرف کردن ارور کولرگازی کنوود پرداختیم. ارورهای مداوم در کولرگازی موجب کاهش طول عمر دستگاه و در نتیجه بلا استفاده شدن آن می شود زیرا اکثر ارورها نشان دهنده خرابی قطعات یا اختلال در عملکرد بخش های متعدد کولرگازی هستند که به دلیل سهل انگاری و استفاده نادرست از دستگاه رخ می دهد. با استفاده صحیح و سرویس به موقع دستگاه می توانید از بروز بسیاری از کدهای خطا کولرگازی کنوود جلوگیری کنید‌ با این حال اگر اسپیلت شما با ارور و خطا همراه است، می توانید از طریق شماره تماس 02158941 با شرکت آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را برای تعمیر کردن بر طرف کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد