logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی مک کوی

ارور کولرگازی مک کوی
ارور کولرگازی مک کوی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی مک کوی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی مک کوی موضوعی نگران کننده است که در برخی مواقع به دلیل استفاده نادرست از کولرگازی و نگهداری نامناسب آن اتفاق می افتد. ارورهای کولرگازی نشان دهنده اختلال در سیستم کولرگازی و خراب شدن برخی از قطعات دستگاه است که باید بر طرف شود. در این مطلب به بررسی اینکه علت هریک از هشدارهای کولر گازی مک کوی چیست و چه راه حلی برای برطرف کردن آلارم اسپیلت مک کوی وجود دارد، می پردازیم. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی مک کوی صرفه جویی داشته باشید.

انواع کدهای خطا کولرگازی مک کوی

در صورتی که به دنبال اطلاع پیدا کردن از انواع ارور کولر گازی مک کوی خود هستید، در ادامه لیستی از رایج ترین کدهای خطای این کولرگازی را برای شما آورده ایم:

ارورهای کولرگازی مک کوی علت کد خطا
E1 خطای فشار پایین کمپرسور
E2 خطای فشار بالای کمپرسور
E3 اورلود کمپرسور
E4 ارور سنسور پایپ کویل ۲ کولر
E5 خطا در سیستم دمای آب کولر
F2 مشکل ارور از سنسور پایپ کولرگازی
F4 خطا در سنسور محیطی دمای برگشت هوا
F6 خطا در ارتباط
F9 نشتی گاز کمپرسور
Fe نشتی گاز کمپرسور اسپیلت
H1 اورلود کمپرسور کولر
H4 خطا بالا بودن فشار کمپرسور
L1 کم بودن فشار کمپرسور
L3 کم بودن دمای آی ورودی کولرگازی
L4 خطا از سوئیچ آب
L5 خطا از دمای آب سیستم کولرگازی

روش برطرف کردن ارورهای کولرگازی مک کوی در منزل چگونه است؟

برای بر طرف کردن کد خطای کولرگازی مک کوی بهتر است از هرگونه اقدامات خودسرانه پرهیز کنید. ابتدا می توانید برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر در کولرگازی، دستگاه را از پریز برق جدا کنید تا دستگاه برای مدتی استراحت کند. در ادامه اگر بعد از روشن کردن کولر باز هم شاهد ارور اسپیلت مک کوی هستید، بهتر است از طریق جدول بالا و دفترچه راهنما به عیب یابی و تشخیص علت اصلی کد خطا بپردازید‌. در صورتی که قادر به تشخیص دلایل خرابی کولرگازی مک کوی نیستید، می توانید با مراجعه به یک مرکز تخصصی، برای بررسی علت کار نکردن کولر گازی و رفع مشکلات آن اقدام کنید‌‌.

برای رفع کد خطای کولرگازی مک کوی به کدام تعمیرگاه در تهران باید مراجعه کرد؟

نکته بسیار مهمی که در خصوص کولرهای گازی برند مک کوی و سایر کولرهای موجود در بازار وجود دارد، این است که دلیل حساسیت بالا در صورت کوچک ترین اقدامات خودسرانه ای ممکن است خراب شوند. به همین جهت بهتر است برای برطرف کردن کد خطا کولرگازی مک کوی یک تعمیرگاه مجهز و مطمئنی را انتخاب کنید تا به صورت تخصصی تعمیرات کولرگازی را انجام دهند‌. آی پی امداد یک تعمیرگاه تخصصی با بیش از نیم قرن سابقه است که با استخدام تکنسین ها و کارشناسان خبره در این حوزه تعمیرات کولرگازی را به صورت حرفه ای انجام می دهد. شما می توانید از طریق شماره تماس 02158941 با این مجموعه تماس حاصل کرده و درخواست ارور کولرگازی مک کوی در تهران را داشته باشید‌.

راه های جلوگیری از خراب شدن اسپیلت مک کوی چیست؟

برای جلوگیری از خراب شدن اسپیلت مک کوی باید به بهترین نحو از این دستگاه نگهداری کنید. با انجام کارهایی چون سرویس کردن به موقع کولر گازی، استفاده از قطعات اورجینال برای تعویض قطعات، تمیز کردن بخش های مختلف کولرگازی، سپردن تعمیرات کولرگازی به افراد متخصص، روشن نکردن کولرگازی برای مدت طولانی، رفع کدهای خطا طی زمان کوتاه، استفاده از محافظ برای اتصال دو شاخه به برق و … موجب افزایش عمر کولرگازی و قطعات آن و کاهش ارورهای کولرگازی مک کوی می شود.

نتیجه گیری از کدهای خطا کولرگازی مک کوی

در مطلب بالا به توضیح علت هشدار کولرگازی مک کوی پرداختیم. دانستیم که عواملی مانند عدم استفاده صحیح از اسپیلت، سرویس نکردن کولرگازی، تعمیر کولرگازی توسط افراد غیر متخصص و … از دلایل مهمی هستند که موجب نمایش کد خطا کولرگازی مک کوی می شوند. چنان چه به هر علتی با مشکل ارور کولرگازی مک کوی همراه هستید، قبل از هر اقدامی باید با یک تعمیرگاه مطمئن مانند شرکت آی پی امداد تماس حاصل کنید تا این مجموعه بلافاصله نیروهای خود را به محل تعمیرات اعزام کرده و با تعمیرات کولرگازی موجب بر طرف شدن کد خطا کولرگازی شوند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد