logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی ایوا

ارور کولرگازی ایوا
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی ایوا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

علت ارور کولرگازی ایوا چیست؟ ارور کولرگازی یکی از علائمی است که نشان می دهد اسپیلت یا کولرگازی ایوا دچار اختلال و خرابی شده است. امروزه ساختار کولرهای جدید به گونه ای است که از سیستمی برای نشان دادن اختلالات و خرابی دستگاه به انسان استفاده می کنند‌. یکی از ویژگی های مثبت سیستم ارور کولرگازی این است که صاحبان لوازم خانگی بلافاصله بعد از خراب شدن قطعه ای در کولر یا سایر دستگاه ها، متوجه آن می شوند و با توجه به نوع کد خطا کولرگازی ایوا برای تعمیرات آن اقدام می کنند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد با مشکل هشدار ارور کولر گازی ایوا همراه هستند؛ در این مطلب به بررسی علت انواع ارور کولرگازی ایوا و روش های رفع آلارم کولر گازی ایوا می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی ایوا صرفه جویی داشته باشید.

انواع کد خطا کولرگازی ایوا نشان دهنده چه مشکلاتی هستند؟

کدهایی که در صفحه نمایش کولر گازی ایوا نمایش داده می شوند، دارای یک عدد و یک حروف هستند که ترکیب آن ها نشان دهنده یک مشکل خاص در کولرگازی ایوا است. علت انواع ارور کولرگازی ایوا چیست؟

ارور کولرگازی ایوا علت کد خطای کولر گازی ایوا
E0 اختلال در کابل های ارتباطی بین یونیت داخلی و خارجی
E1 اختلال و خطا در سنسور بیرونی
E2 اختلال در سنسور دمای کویل داخلی
E3 اختلال در سنسور دمای کویل خارجی
E4 غیر عادی بودن سیستم دستگاه
E5 عدم تطابق یونیت داخلی و خارجی
E6 اختلال در موتور فن داخلی
E7 اختلال در سنسور دمای بیرونی
E8 خطا در سنسور دمای داخلی
E9 خطا در ماژول کولرگازی
Ec مشکل از ارتباط یونیت خارجی
Ef خرابی موتور فن خارجی
Ee خرابی مدار برد
Ea اختلال در ارور سنسور جریان
Ep خراب شدن سوئیچ کمپرسور
Eu اختلال در سنسور ولتاژ
Eh اختلال در سنسور دمای ورودی
P1 افزایش و کاهش ولتاژ دما
P2 جریان اضافی در دستگاه
P4 اختلال در دمای تخلیه
P5 سرمایش بیش از حد خنک کننده
P6 گرمایش بی از حد در حالت خنک کننده
P7 گرم شدن بیش از حد در حالت گرم کننده

عواملی که باعث نمایش کد خطا در صفحه نمایش کولرگازی ایوا می شوند چیست؟

متاسفانه عوامل متعددی هستند که به مرور زمان باعث خراب شدن قطعات کولرگازی و در نتیجه ارور کولرگازی ایوا می شوند‌. طبق بررسی های انجام شده، بیشتر کد خطای کولرگازی ایوا به دلیل عواملی چون کار نکردن موتور فن کولر، خراب شدن سوئیچ، اختلال در انواع سنسورهای داخلی و خارجی، اختلال در دمای کولرگازی ایوا رخ می دهد.

بسیاری از این مشکلات به دلیل عدم نگهداری صحیح از کولرگازی ایوا رخ می دهد‌. همچنین از دلایل اصلی آلارم کولرگازی ایوا، سرویس نکردن به موقع دستگاه است که باعث بروز مشکلاتی چون کاهش طول عمر قطعات کولرگازی و در نتیجه خراب شدن اسپیلت نیز می شود.

در صورت مشاهده کد خطا کولرگازی ایوا چه اقداماتی باید انجام داد؟

در صورت مشاهده کد خطا کولرگازی ایوا چه باید کرد؟ اگر زمانی متوجه نمایش هشدار کولر گازی ایوا در صفحه نمایش کولرگازی شوید، به هیچ عنوان نگران نباشید. بهترین کار در صورت مشاهده آلارم کولرگازی ایوا خاموش کردن کولرگازی با ریموت کنترل است. با توجه به نتایج به دست آمده، در بسیاری از مواقع روشن ماندن کولر برای مدت طولانی باعث می شود تا کمپرسور دستگاه بیش از اندازه گرم شود و اسپیلت با ارور یا خطا همراه باشد‌.

بنابراین خاموش شدن دستگاه کمک می کند تا وضعیت دستگاه به حالت طبیعی برگردد و خنک شود‌. بعد از گذشته دو ربع ساعت می توانید کولرگازی را روشن کنید. چنان چه با وجود خنک شدن دستگاه بازهم با مشکل کد ارور کولرگازی ایوا همراه هستید، باید از یک تکنسین متخصص در این حوزه بخواهید تا تعمیرات کولرگازی را انجام دهد.

برای برطرف کردن آلارم کولرگازی ایوا چه باید کرد؟

برطرف کردن آلارم کولر گازی ایوا به شیوه های متعددی امکان پذیر است‌. در وهله اول باید از تکنسین کولرگازی ایوا درخواست شود تا در محل مورد نظر شما حاظر شده و با استفاده از تجهیزاتی که به همراه دارد و شناسایی علت ارور کولر گازی ایوا عیب یابی دستگاه را انجام دهد. بعد از عیب یابی و تشخیص علت هشدار کولرگازی ایوا از تعمیرکار بخواهید تا برای تعمیرات اقدام کند.

تعمیر کردن کولرگازی ایوا نیاز به دانش و تخصص بالایی دارد. در واقع با وجود دانستن علت ارور، بازهم اغلب افراد قادر به رفع ارور کولرگازی ایوا نیستند. بنابراین با مراجعه به نمایندگی مجاز کولرگازی ایوا یعنی شرکت آی پی امداد برای تعمیرات کولرگازی ایوا کنید.

نتیجه گیری از ارورهای کولرگازی ایوا

در این مطلب به بررسی انواع ارور کولرگازی ایوا و عوامل متعددی که موجب ارور کولرگازی ایوا می شوند، پرداختیم. سرویس نکردن کولرگازی و تمیز نکردن طی فواصل زمانی منظم از علت های اصلی کد خطا کولرگازی ایوا و کاهش طول عمر آن است. اگر کولر گازی شما کارایی خود را از دست داده است و ارور همراه است، می توانید برای تعمیر به مجموعه آی پی امداد مراجعه کنید. تیم حرفه ای آی پی امداد در کمتر از یک ساعت در محل تعمیرات حاضر شده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی اقدام به تعمیر کولرگازی ایوا می کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد