logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

چرا دستگاه ماساژ روشن نمیشود؟

چرا دستگاه ماساژ روشن نمیشود؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله چرا دستگاه ماساژ روشن نمیشود؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

همراهان گرامی آی پی امداد، از اینکه برای مطالعه مطلب علت روشن نشدن دستگاه ماساژور سایت آی پی امداد را انتخاب کرده اید، بسیار خوشحالیم و قدردان حصور شما هستیم. در این مطلب قصد داریم دلایل روشن نشدن دستگاه ماساژ را مورد بررسی قرار دهیم. شاید بدترین اتفاق ممکن روشن نشدن دستگاه ماساژ کوچکی است که در اوج خستگی برای دور کردن خستگی و تنش در اندام های مختلف بدن مورد استفاده قرار میگیرد. حق دارید اگر ناراحت شوید، اما نگران نباشید؛ زیرا با بررسی اینکه چرا دستگاه ماساژ روشن نمیشود، میتوانید علت بروز این مشکل را پیدا کنید، شاید حتی شاید خودتان به تنهایی بتوانید مشکل دستگاه را برطرف کنید. با آی پی امداد همراه باشید.

علت روشن نشدن دستگاه ماساژور و راه حل رفع آنها

اینکه دستگاه ماساژ شما از چه نوعی است، برای ما مشخص نیست، اما چیزی که مشخص است، این است که دلایل روشن نشدن دستگاه ماساژ از هر نوعی مثل دستگاه ماساژ الکتریکی، دستگاه ماساژ شیاتسو، شیاری و … باهم مشترک هستند. بنابراین به طور کلی خواهیم گفت که چرا دستگاه ماساژ روشن نمی شود؟

علت روشن نشدن دستگاه ماساژور و راه حل رفع آنها

اتصال نامناسب به برق

  • اولین موردی که باید بررسی کنید، این است که آیا دستگاه را به درستی به برق وصل کرده اید یا خیر.
  • اگر ماساژور را به شکل صحیح به برق وصل نکنید یا درگاه برق قطع باشد، دستگاه ماساژ روشن نمیشود.

ضعیف بودن باتری

  • اگر دستگاه ماساژ شما از نوع قابل حمل و باتری خور است، برای مشکل روشن نشدن دستگاه ماساژ باید باتری آن را بررسی کنید.
  • باتری منبع تغذیه دستگاه است و اگر خالی یا ضعیف شده باشد، ماساژور کوچک شما روشن نمی شود.
  • راه حل رفع این مشکل این است که باتری را شارژ کنید و اگر احساس میکنید باتری خراب شده است، به فکر خرید یک باتری جدید باشید.

ضعیف بودن باتری دستگاه ماساژور

خرابی دکمه های دستگاه

  • دلیل دیگر روشن نشدن دستگاه ماساژ، خرابی کلیدها یا سوییچ روی دستگاه است.
  • اگر این دکمه ها به درستی کار نکنند، دستگاه ماساژ در روشن شدن دچار مشکل میشود.
  • برای حل این مشکل بهتر است دستگاه را به یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید تا با دانش فنی خود دکمه ها را بررسی کند و در صورت لزوم آن ها را تعویض کند.

خرابی قطعات الکترونیکی دستگاه

  • دستگاه ماساژ مانند هر وسیله الکتریکی دیگری موتور و قطعات الکترونیکی زیادی دارد که اگر هر کدام از آنها قطع یا خراب شده باشند، دستگاه ماساژ روشن نمی شود.
  • حل این مشکل نیز برای افرادی که تجربه و دانش کافی در این زمینه ندارند، مشکل ساز خواهد بود. بنابراین دستگاه را به تکنسین ماهر آی پی امداد بسپارید.

آنچه در مورد علت روشن نشدن دستگاه ماساژ آموختیم

همراهان گرامی آی پی امداد، از اینکه بار دیگر به ما اعتماد کردید و تا پایان مطلب با ما همراه بودید، از شما سپاسگذاریم. در این مطلب آموختیم که اگر دستگاه ماساژ روشن نمی شود به این دلایل است:

  • خرابی قطعات الکترونیکی
  • خرابی یا ضعیف شدن باتری دستگاه
  • خرابی دکمه ها
  • اتصال نامناسب به برق

مطلبی که در حال مطالعه آن بودید، حاصل زحمات تیم نویسندگان و راهنمایی های تکنسین های مجموعه آی پی امداد است. شما میتوانید همه سوالات خود را در مورد عیب یابی و رفع مشکل دستگاه ماساژ در بخش دیدگاه هر مطلب و یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح کنید. همچنین برای درخواست حضور تکنسین آی پی امداددر محل کافی است به سایت مجموعه مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد