logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

هود کن بهتره یا استیل البرز؟

هود کن بهتره یا استیل البرز؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله هود کن بهتره یا استیل البرز؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

هود کن بهتره یا استیل البرز؟ این سوالی است که حتما در هنگام خرید هود به ذهن شما خطور کرده است و احتمالا مقایسه هود استیل البرز و کن را مطالعه کرده اید. در این مقاله از آی پی امداد به نکات بسیار مهمی مانند معرفی برند کن، معرفی برند استیل البرز و بررسی تفاوت های هود کن و استیل البرز از نظر کاربران اشاره خواهیم کرد.

خلاصه ای از هود کن بخریم یا استیل البرز؟

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از هود کن بهتره یا استیل البرز؟ را مطرح کرده ایم.

معرفی برند کن
  • یک برند محبوب تولید کننده اجاق گاز و هود
معرفی برند استیل البرز
  • یک برند محبوب تولید کننده سینک، اجاق گاز، هود، فر توکار و سینک آشپزخانه
مقایسه هود استیل البرز و کن
  • هردوی این برندها استانداردها و ویژگی های خودشان را دارند.
  • می توان گفت در اکثر موارد عملکرد این ددو برند خوب می باشد.
  • سعی کنید با توجه به نیاز شخصی، اقدام به انتخاب و خرید کنید.
مقایسه هود کن و استیل البرز از نظر کاربران
  • هردوی این برندها محبوب بوده و طبق سلیقه ایرانیان محصولاتشان را تولید می کنند.
  • بسته به نیاز می توانید یکی از این برندها را انتخاب کنید.

معرفی برند کن

وقتی صحبت از لوازم آشپزخانه به میان می آید، کن یکی از برندهای محبوب برای همه ایرانیان است. برند کن سالهاست که مورد توجه تمامی فروشندگان و خریداران لوازم آشپزخانه و منزل بوده است. برند کن با بهره گیری از زیرساخت های تولید با کیفیت، تکنولوژی روز و سیستم های مدیریتی مدرن، محصولات خود را از یک تولید کننده داخلی به یک برند معتبر بین المللی تبدیل کرده است. ممکن است محصولات کن را خریداری کرده باشید یا قصد خرید هود کن را داشته باشید.

معرفی برند استیل البرز

استیل البرز پیشگام و صادرکننده سینگ ظرفشویی در خاورمیانه است که از چندین سال پیش با تولید مستمر 200 هزار دستگاه فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون این شرکت پس از سالها تجربه ظرفیت تولید خود را در سینک، اجاق گاز، هود، فر توکار و سینک آشپزخانه به بیش از 1500000 محصول در سال رسانده و تولید را به بیش از 200 نوع مختلف رسانده است. در بازار داخلی و بیش از 40 کشور در سراسر جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، آفریقای جنوبی، اقیانوسیه و اروپا.

مقایسه هود استیل البرز و کن

مقایسه هودهای استیل البرز و کن بهترین راه برای خرید یک محصول خوب است. با کمی دقت می توان ویژگی های متفاوتی را در محصولات کن و استیل البرز مشاهده کرد که مطابق سلیقه ایرانیان طراحی و تولید شده اند. اگر دغدغه شما یافتن ویژگی های منحصر به فرد، طرح های مدرن و طرح های منحصر به فرد است، بهتر است اطلاعات کاملی از محصولات این دو برند به دست آورید. با رعایت این نکات می توانید بین محصولات کن و استیل البرز بهترین را انتخاب کنید.

  1. تفاوت ساختار بدنه و پنل لمسی هود کن و استیل البرز
  2. مقایسه گارانتی و خدمات پس از فروش هود کن و استیل البرز
  3. مقایسه طراحی هود کن و استیل البرز
  4. تفاوت کیفیت ساخت هود کن و استیل البرز
  5. تفاوت موتور و میزان صدای هود کن و استیل البرز
  6. مقایسه ویژگی های فنی هود کن و استیل البرز

تفاوت ساختار بدنه و پنل لمسی هود کن و استیل البرز

ساختار بدنه و پنل لمسی یکی از مهم ترین تفاوت ها در انتخاب هود استیل البرز و کن است و این قسمت در انتخاب بهترین محصول هود در بازار نقش بسزایی دارد. هود کن و استیل البرز از بدنه استیل ساخته شده اند و پنل استیل روی محصولات استیل البرز را مشاهده می کنید که می تواند مشکلاتی از جمله آسیب دیدگی و حتی چسبندگی ایجاد کند. شاید هنگام خرید هود در آشپزخانه فقط به زیبایی بدنه استیل توجه داشته باشید اما مهم ترین نکته انتخاب محصولی است که در آینده به درستی و بدون مشکل کار کند.

مقایسه گارانتی و خدمات پس از فروش هود کن و استیل البرز

اگر به دنبال گارانتی و خدمات پس از فروش استثنایی هستید، بهتر است این قسمت را با دقت بخوانید. شما می توانید محصولات کن را با خدمات پس از فروش و گارانتی بی نظیر خریداری کنید. برند استیل البرز نیز گارانتی خرید و خدمات پس از فروش را ارائه می دهد که می توانید با مراجعه به سایت این برندها اطلاعات کامل را بررسی کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مقایسه گارانتی و خدمات پس از فروش هود کن و استیل البرز

مقایسه طراحی هود کن و استیل البرز

از نظر ظاهری و طراحی مدرن، هود کن قطعا در بین سایر محصولات متمایز خواهد بود. برند استیل البرز نیز به این اصل توجه کرده است تا محصولی با کیفیت و زیبا برای آشپزخانه های مدرن ارائه دهد تا زیبایی خود را حفظ کند.

مقایسه طراحی هود کن و استیل البرز

تفاوت کیفیت ساخت هود کن و استیل البرز

محصولات کن ساختاری فلزی دارد و در آن از شیشه مشکی استفاده شده است که جلوه زیبایی به محصول بخشیده است. مدل محصولات استیل البرز دارای جنس متالیک منحصربفرد و بادوام است که به راحتی شکسته نمی شود.

تفاوت کیفیت ساخت هود کن و استیل البرز

تفاوت موتور و میزان صدای هود کن و استیل البرز

توجه به قدرت مکش موتور یکی از عوامل مهم در بررسی قدرت هود استیل البرز یا کن می باشد. برند کن دارای قدرت 700 متر مکعب است. در مورد قدرت مکش موتور هود، برند البرز استیل دارای قدرت 800 متر مکعب در ساعت می باشد.

تفاوت موتور و میزان صدای هود کن و استیل البرز

مقایسه ویژگی های فنی هود کن و استیل البرز

ویژگی های فنی و طراحی هود استیل البرز به بهترین وجه در موتور و تکنولوژی آن دیده می شود. استیل البرز از موتورهای اینورتر 8 دور در دقیقه این برند استفاده می کند. استیل البرز با استفاده از فناوری Silo Pro توانسته صدای مکش دستگاه را کاهش داده و در عین حال قدرت مکش کلی را حفظ کند. هود کن نیز از تکنولوژی های بروزی استفاده می کند تا بهترین خروجی را تحویل کاربر بدهد.

مقایسه هود کن و استیل البرز از نظر کاربران

هود کن بهتره یا استیل البرز؟ با کمی دقت می توان ویژگی های منحصر به فرد را در محصولات اسلیت البرز و کن مشاهده کرد که دقیقا مطابق با سلیقه ایرانیان طراحی و ساخته شده اند. اگر دغدغه شما کسب کیفیت منحصر به فرد، طراحی به روز و مدرن و ویژگی های فنی برجسته است، بهتر است اطلاعات کاملی در مورد محصولات استیل البرز و کن کسب کنید. همچنین از نظر کاربران هردوی این برندها دارای ویژگی ها و تکنولوژی های مخصوص به خود هستند و می توانید با کمی تحقیق بهترین برند مناسب آشپزخانه خودتان را خریداری کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد