logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

هود کن بهتره یا اخوان؟

هود کن بهتره یا اخوان؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله هود کن بهتره یا اخوان؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

هود کن بهتره یا اخوان؟ شاید این سوالات برای شما که قصد خرید هود ایرانی را دارید، پیش بیاید که بهترین برند هود کدام است و همچنین مقایسه هود کن و اخوان از نظر کاربران چگونه است. در این مقاله از آی پی امداد به نکات بسیار مهمی مانند معرفی برند کن، معرفی برند اخوان و مقایسه هود اخوان و کن اشاره خواهیم کرد.

خلاصه ای از هود کن بخرم یا اخوان؟

کاربران گرامی سایت تعمیرات لوازم خانگی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از هود کن بخرم یا اخوان؟ را مطرح کرده ایم.

معرفی برند کن چیست؟
  • یک برند ایرانی است که کیفیت محصولات آن بسیار بالا بوده و از تکنولوژی های روز استفاده می کند.
برند اخوان چیست؟
  • دارای سابقه طولانی و پیشرو در زمینه تولید لوازم خانگی است که محصولات بسیار خوبی را تولید می کند.
تفاوت هود اخوان و کن
  • هر دوی این برندها دارای طراحی خاص منحصر به فردی هستند که بسته به سلیقه می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.
  • اخوان یکی از برندهایی است که خدمات پس از فروش بسیار خوبی دارد. همچنین برند کن نیز خدمات پس از فروش و گارانتی خوبی را عرضه می کند.
  • طراحی یکی از مواردی است که بسیار اهمیت دارد و بسته به سبک آشپزخانه می توانید یکی از این برندها را انتخاب کنید.
  • اخوان و کن سعی دارند همیشه بهترین کیفیت را ارائه دهند.
  • هر دوی این بندها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و بسته به نیاز می توانید یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.
تفاوت هود کن و اخوان از نظر کاربران
  • محصولات اخوان و کن دقیقا مطابق با سلیقه ایرانیان طراحی و ساخته شده.

معرفی برند کن

وقتی صحبت از لوازم آشپزخانه می شود، کن برندی محبوب برای همه ایرانیان است. برند کن سالهاست که مورد توجه تمامی فروشندگان و خریداران لوازم خانگی و آشپزخانه قرار گرفته است. برند کن با بهره گیری از زیرساخت های تولید با کیفیت، تکنولوژی روز و سیستم های مدیریتی مدرن، محصولات خود را از یک تولید کننده ملی به یک برند معتبر بین المللی تبدیل کرده است.

معرفی برند کن

معرفی برند اخوان

شرکت تولیدی اخوان با سابقه طولانی یکی از واحدهای پیشرو در زمینه تولید لوازم خانگی در جهان است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می کند. تمامی محصولات اخوان دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. ویژگی هایی مانند تنوع زیاد، کیفیت عالی و رضایت مشتری باعث شده است که اخوان به عنوان یک برند معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی در داخل و خارج از کشور شناخته شود. این شرکت با کارشناسان حرفه ای و تیم مهندسی خود، کیفیت محصولات را کنترل کرده و با اطمینان خاطر به دست مشتریان می رساند.

معرفی برند اخوان

مقایسه هود اخوان و کن

مقایسه هود اخوان و کن بهترین راه برای خرید یک محصول خوب است. با کمی دقت می توان ویژگی های منحصر به فرد محصولات اخوان و کن را مشاهده کرد که دقیقا مطابق با سلیقه ایرانیان طراحی و تولید شده اند. اگر به دنبال کیفیت منحصر به فرد، طراحی مدرن و امروزی و ویژگی های فنی قابل توجه هستید، بهتر است اطلاعات کاملی از محصولات اخوان و کن به دست آورید. با رعایت نکات زیر می توانید از بین هودهای اخوان یا کن بهترین را انتخاب کنید.

  1. مقایسه هود اخوان و کن از نظر ساختار بدنه و پنل لمسی
  2. مقایسه گارانتی و خدمات پس از فروش هود کن و اخوان
  3. مقایسه هود کن و اخوان از نظر طراحی
  4. کیفیت ساخت هود کن بالاتر است یا اخوان؟
  5. میزان صدای هود کن بیشتر است یا اخوان؟
  6. تفاوت هود کن و اخوان از نظر ویژگی های فنی

مقایسه هود اخوان و کن از نظر ساختار بدنه و پنل لمسی

ساختار فیزیکی و پنل لمسی یکی از مهم ترین تفاوت های انتخاب بین اخوان و کن است و این قسمت در انتخاب بهترین محصول هود در بازار نقش بسزایی دارد. روکش های کن فلزی هستند و حس بسیار خوبی را منتقل می کنند. شاید در خرید هود آشپزخانه فقط به زیبایی بدنه فلزی توجه داشته باشید، اما مهم ترین نکته انتخاب محصولی است که در آینده به درستی و بدون مشکل کار کند. در محصولات اخوان صفحه نمایش های لمسی شیشه ای با عملکرد استثنایی را خواهید دید که حساسیت پنل لمسی بالایی را در پی خواهد داشت.

مقایسه هود اخوان و کن از نظر ساختار بدنه و پنل لمسی

مقایسه گارانتی و خدمات پس از فروش هود کن و اخوان

اگر به دنبال گارانتی و خدمات پس از فروش خوب هستید، بهتر است روی خرید هود آشپزخانه از اخوان تمرکز کنید. شما می توانید با ویژگی خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات اخوان خریدی مطمئن داشته باشید. گارانتی خرید و خدمات پس از فروش نیز توسط برند کن نیز ارائه می شود که می توانید با مراجعه به سایت شرکت مشاهده و خرید خود را انجام دهید.

مقایسه گارانتی و خدمات پس از فروش هود کن و اخوان

مقایسه هود کن و اخوان از نظر طراحی

هودهای اخوان از نظر ظاهر و طراحی مدرن قطعا در بین سایر محصولات متمایز خواهند بود. برند کن نیز اصل را رعایت کرده است تا برای آشپزخانه مدرن محصولاتی با کیفیت و زیبا ارائه دهد تا زیبایی خود را حفظ کند.

مقایسه هود کن و اخوان از نظر طراحی

کیفیت ساخت هود کن بالاتر است یا اخوان؟

محصول کن ساختاری استیل دارد و از شیشه سکوریت مشکی استفاده شده تا ظاهری زیبا به محصول ببخشد. مدل تولیدی اخوان دارای جنس مقاوم و انحصاری از شیشه نشکن که به رنگ مشکی می باشد و جنس استیل آن را در محصول استیل البرز خواهید دید.

میزان صدای همیود کن بیشتر است یا اخوان؟

حداکثر صدای 56 دسی بل در محصول اخوان وجود دارد و این حجم در برند کن و مدل کارینا به 63 دسی بل می رسد. محدوده صدای تولیدی در محصولات اخوان بین 42 تا 56 دسی بل است.

تفاوت هود کن و اخوان از نظر ویژگی های فنی

بهتر است نگاهی به مشخصات فنی و ساختار هود آشپزخانه اخوان و کن در موتور آنها و فناوری های به کار رفته بیاندازید. اخوان در مقایسه با هود کن به دلیل استفاده از موتور کم صدا، شدت صدا به 58 دسی بل می رسد. توجه داشته باشید که هود اخوان یا کن را می توانید از استیل البرز تشخیص دهید.

مقایسه هود کن و اخوان از نظر کاربران

با کمی دقت می توان ویژگی های منحصر به فرد محصولات اخوان و کن را مشاهده کرد که دقیقا مطابق با سلیقه ایرانیان طراحی و ساخته شده اند. اگر دغدغه شما کسب کیفیت منحصر به فرد، طراحی به روز و مدرن و ویژگی های فنی برجسته است، بهتر است اطلاعات کاملی در مورد محصولات کن کسب کنید. همچنین به گفته کاربران هر دو برند ویژگی ها و تکنولوژی های خاص خود را دارند و با کمی تحقیق می توانید بهترین برند را برای آشپزخانه خود خریداری کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد