logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور
تعمیرات یخچال فریزر هوور
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور HOOVER در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات رسمی تعمیرکار آموزش دیده آی پی امداد به عیب یابی و تعمیر یخچال هوور در محل کار یا منزل شما عزیزان می پردازد. کاربران گرامی، توجه داشته باشید که تعمیر یخچال هوور نیازمند تخصص است و هرگونه خطایی در حین عیب یابی شما را متضرر می کند. بنابراین جهت تعمیرات یخچال فریزر هوور حتما از خدمات تعمیرگاه های مجاز یا نمایندگی تعمیرات آن بهره مند شوید تا به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک کرده باشید.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هوور تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

کاربران گرامی سوالات خود را در زمینه تعمیرات یخچال هوور در انتهای صفحه پرسش نمایید، تا تعمیرکاران آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند. همچنین جهت برخورداری از خدمات تعمیرات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

نحوه تماس با خدمات مرکزی نمایندگی تعمیرات یخچال هوور HOOVER در تهران

نحوه تماس با خدمات مرکزی نمایندگی تعمیرات یخچال هوور HOOVER در تهران به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور در تهران تماس حاصل نمایید یا اقدام به ثبت درخواست آنلاین کنید.
  • بعد از تماس اطلاعات شما ثبت می گردد و نام تکنسین و کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود.
  • تعمیرکار هوور ظرف کمتر از یک ساعت جهت عیب یابی و تعمیر یخچال هوور در محل حاضر می شود.
  • بعد از رفع عیب به شما فاکتور و ضمانتنامه رسمی تقدیم می گردد.
  • در نهایت از شما بابت رضایتمندی از نحوه عملکرد تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال هوور نظرسنجی می شود و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

با استفاده از خدمات تعمیر یخچال هوور در آی پی امداد، مطمئنا ما را به عنوان تعمیرگاه مجاز منصف به دیگران معرفی خواهید نمود.

کاربران گرامی، اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری نموده اید، جهت عیب یابی، نصب و استفاده از خدمات پس از فروش در مدت زمان گارانتی با شماره رسمی نمایندگی تعمیرات یخچال هوور که در برگه گارانتی درج شده است، تماس حاصل نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال هوور HOOVER در تهران با هدف از بین بردن محدودیت زمانی برای مشتریان، در هر ساعت از شبانه روز که برای شما مقدور باشد، آماده سرویس دهی به شما می باشد. فعالیت این مجموعه تعطیلی ندارد و در صورت بروز هرگونه مشکل شما می توانید روی کمک آن ها حساب باز کنید.

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور با تعمیرکار آی پی امداد

در رقابت حرفه ای بازار کار، مشتری مداری، یک امتیاز ویژه تلقی می شود. نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور با رعایت حقوق مشتریان به گونه ای که به طور کامل ضمن بررسی دقیق خواسته هایشان و جلب اعتماد و اطمینان لازم در جهت رفع مشکل حاصل در وسایل منزل و به ویژه یخچال فریزر هوور آن ها گام بر می دارد.

ممکن است بارها و بارها با صحنه هایی نظیر:

  • سر و صدا
  • چکه کردن آب
  • عدم ایجاد سرمای مورد نیاز
  • روشن نشدن یخچال فریزر
  • برفک زدن بیش از حد
  • یخ زدن مواد غذایی موجود در یخچال از شدت سرمای زیاد
  • کپک زدن مواد غذایی در یخچال و … مواجه شده باشید که شما را غافلگیر و شگفت زده کرده باشد.

هر کدام از این موارد به دلیل وجود مشکلی در یکی از قطعات و یا بخش های عملکردی یخچال فریزر است. در این مقاله که به معرفی نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور اختصاص داده شده است، به پاسخ تمام سوال هایتان دست خواهید یافت و در صورت نیاز می توانید با استفاده از شماره های موجود با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار یخچال هوور به منزل شما ارسال شود.

تعمیر یخچال هوور در محل و منزل

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال هوور در محل و منزل به شرح زیر می باشد:

  • با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در منزل هزینه کمتری پرداخت خواهید نمود.
  • خطرات ناشی انتقال دستگاه به بیرون از منزل شما را تهدید نمی کند.
  • از نزدیک ناظر تعمیرکار یخچال هوور خود خواهید بود.

تعمیرکاران آی پی امداد با سابقه طولانی در امر تعمیر یخچال و تجهیزات و ابزار و قطعات کامل با مراجعه به محل یا منزل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر یخچال هوور را انجام می دهند.

این تعمیرگاه با دارا بودن شعب گوناگون در سراسر تهران در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می‌شوند.

تخصص آی پی امداد در جلب رضایت مشتریان است و تمام تلاش خود را در جهت بالا بردن سطح رضایت آن‌ها انجام می‌دهد.

خدمات پس از فروش یخچال هوور به چه صورت است؟

معمولا کاربران در هنگام احساس نیاز به تعمیر و عیب یابی یخچال هوور علاقه مند به استفاده از خدمات پس از فروش این محصول هستند؛ اما همانطور که احتمالا شما هم مطلع هستید شرایط سیاسی کار را برای برندهای لوازم خانگی خارجی کمی دشوار کرده است؛ به همین دلیل هم در این بخش قصد داریم تا به بررسی این پرسش بپردازیم که خدمات پس از فروش یخچال هوور به چه صورت است؟

این برند هم یکی از آن برندهای خارجی می باشد که مسائل سیاسی و اقتصادی پای آن را از کشور ما بریده است؛ همین موضوع سبب شده تا چیزی تحت عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال هوور در ایران وجود نداشته باشد و تنها شرکت های داخلی گارانتی های بی کیفیتی را برای این محصول ارائه کنند.

با تماس با شماره روی ضمانتنامه می توانید از این خدمات استفاده کنید.

اما اگر ایراد دستگاه شما شامل این خدمات نمی شد یا علاقه به استفاده از این خدمات نداشتید، بهترین راه برای تعمیر یخچال هوور شما چیست؟

تعمیرگاه مرکزی یخچال هوور در آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال هوور در محل می باشد.

تعمیرکار یخچال هوور در نمایندگی آی پی امداد چه ویژگی هایی دارد؟

برطرف نمودن خرابی ها و ایرادات یخچال فریزر هوور یکی از مسائلی است که حتما باید توسط یک فرد متخصص انجام شود. انتخاب یک فرد دارای مهارت و تجربه بالا می تواند از ایجاد هزینه اضافی برای تعمیرات مجدد دستگاه شما جلوگیری کند. از این رو برای تعمیر یخچال فریزر هوور در محل و منزل شما بهتر است از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد استفاده کنید.

  • تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.
  • تکنسین­ های آی پی امداد دوره های آموزشی به روز در زمینه تعمیر یخچال فریزر هوور را به طور کامل گذرانده اند.
  • تعمیرکار یخچال هوور با مهارت کافی سریعا مشکل یخچال شما را تشخیص داده و رفع می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی برای تعمیرات یخچال فریزر هوور شما از قطعات اصلی همراه با گارانتی استفاده می کند.

آموزش تعمیرات یخچال هوور

اگر به دنبال یک آموزش جامع برای تعمیر یخچال هوور خود هستید، حتما به مطالعه ادامه مقاله بپردازید تا با دلایل خرابی در این دستگاه و نحوه عیب یابی و رفع مشکل در منزل خود متوجه شوید.

توجه داشته باشید که تنها با مطالعه این مقاله نمیتوانید به تعمیر یخچال فریزر هوور در محل یا منزل خود بپردازید و طبیعتا نیاز است تا با مطالعه مقالات آموزشی دیگر در سایت آی پی امداد و همچنین مشاهده ویدیو ها به دانش خود بی افزایید تا بتوانید یک تعمیرکار یخچال هوور شوید.

عیب یابی یخچال فریزر هوور توسط بهترین تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آی پی امداد

عیب یابی یخچال فریزر هوور توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آی پی امداد تشریح شده است تا چنانچه فنی هستید بدون پرداخت هزینه به تعمیرات یخچال هوور خود بپردازید.

در نظر داشته باشید که رفع عیب یخچال فریزر هوور تخصص می خواهد و قبل از هر اقدامی موارد ایمنی باید رعایت شود.

ایرادات موجود در یخچال فریزر را جدی بگیرید. در صورت بروز هر نوع مشکلی در آن جهت تعمیر و کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور تماس و از خرابی کامل و هزینه های پیش روی آن جلوگیری نمایید. این نمایندگی را در هر ساعت از شبانه روز و تنها با یک شماره گیری ساده می توانید جستجو کنید.

در ادامه به راهنمایی تعمیر یخچال هوور پرداخته ایم. امیدواریم تا حدودی با مطالعه موارد زیر مشکل دستگاه شما حل شود. همچنین در نظر داشته باشید که در بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد می توانید به طرح سوال و مشکل دستگاه خود بپردازید تا کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین به راهنمایی تعمیر یخچال هوور شما عزیزان بپردازند.

عیب یابی رفع مشکل بوی بد در یخچال فریزر هوور

اگر با بوی نامطبوع موجود در یخچال فریزرتان مواجه شده اید، بدانید که دلایل بی شماری می تواند باعث بروز این موضوع شود:

  • استفاده نکردن از یخچال فریزر ظرف مدت سه روز، تمیز نکردن منظم دستگاه، پر کردن بیش از حد از مواد غذایی در آن، وجود آب در سینی تخلیه، فاسد شدن مواد غذایی از جمله موارد موثر در تولید بوی نامطبوع این دستگاه کاربردی دارد.
  • برای رهایی از این مشکل باید ابتدا دمای یخچال را بررسی نمایید.
  • سپس محتویات یخچال را خارج کنید، تمیز کردن یخچال، بازبینی مجدد مواد غذایی و در نهایت استفاده از بوگیر برای تهویه مناسب دستگاه است.

رفع بوی بد در یخچال هوور با تعمیرکار آی پی امداد

چنانچه پس از پایان تمام این راهکارها، مشکل به قوت خود باقی است و همچنان بوی بد دستگاه شما را آزار می دهد، باید از نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور کمک بگیرید.

عیب یابی و تعمیر مشکل روشن نشدن یخچال هوور

اگر دستگاه شما روشن نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر هوور موارد زیر را چک نمایید:

  • اگر به طور ناگهانی متوجه روشن نشدن این دستگاه شدید، نگران نشوید؛ ابتدا سیم برق را بررسی نمایید و مطمئن شوید که آیا به برق وصل شده است یا نه.
  • پس از آن لازم است موتور یخچال، ترموستات و یا اورلود را بررسی نمایید.
  • چنانچه هر کدام از این موارد خراب و یا معیوب و یا از کار افتاده باشد، یخچال فریزر روشن نمی شود.
  • بازبینی این قطعات نیز نیاز به تخصص لازم دارد که می توانید از تخصص و تجربیات تکنسین های نمایندگی تعمیرات یخچال هوور بهره مند شوید.

عیب یابی مشکل روشن نشدن یخچال هوور با تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

چرا یخچال هوور برفک میزند؟ برای تعمیر چه باید کرد؟

اگر دستگاه شما برفک می زند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال هوور موارد زیر را چک نمایید:

  • در صورتی که محل قرار گیری یخچال فریزر مناسب نباشد و به نوعی با باز و بسته شدن مکرر آن رطوبت بالایی را وارد نماید، این رطوبت باعث تشکیل برفک می شود و یا اینکه خرابی لاستیک دور درب ماشین مانع بسته شدن کامل درب این دستگاه شود.
  • اگر هر کدام از این موارد رخ دهد، می تواند باعث ایجاد برفک در فضای دستگاه شود.
  • البته این برفک تنها مختص فضای داخلی نیست، گاهی ممکن است لوله های پشت یخچال نیز برفک بزند.

عیب یابی مشکل برفک زدن یخچال هوور با تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

اگر با راهنمایی بالا مشکل برفک زدن یخچال شما حل نشد، جهت عیب یابی و تعمیر از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هوور بهره مند شوید.

دلیل نشت گاز یخچال فریزر هوور چیست؟ نظر تعمیرکار آی پی امداد در این مورد

اگر یخچال نشتی گاز دارد، برای عیب یابی و تعمیرات یخچال هوور موارد زیر را چک نمایید:

  • نشتی گاز به خودی خود به وجود نمی آید. ممکن است به علت آسیبی باشد که در هنگام جابجایی به کمپرسور و یا لوله های دستگاه وارد شده باشد و یا اینکه اتصالات مرتبط با آن توسط نصاب مربوطه به درستی صورت نگرفته باشد.
  • در این مواقع یخچال سرمایش لازم را برای خنک نگه داشتن مواد غذایی ندارد.
  • گاهی این موضوع از طریق استشمام بوی گاز و یا ذوب شدن برفک های یخچال فریزر قابل تشخیص است، اما این موضوع تنها به اینجا ختم نمی شود.
  • فراموش نکنید، نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور در این خصوص می تواند کمک بزرگی به شما کند.

تعمیر مشکل نشت گاز در یخچال فریزر هوور توسط تعمیرکار آی پی امداد

دلیل ایجاد سرو صدای زیاد یخچال فریزر هوور چیست؟ راهکار عیب یابی و تعمیر دستگاه در این مواقع

اگر دستگاه شما سر و صدا می کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال هوور موارد زیر را چک نمایید:

  • در هنگام سکوت بیشتر به عملکرد وسایل موجود در منزلتان پی می برید، شاید در هنگام شب که سکوت مطلق تمام فضای خانه را پر کرده است، سر و صدای عجیب یخچال فریزر شما را متعجب کند.
  • این صدا می تواند به حالت های گوناگونی شنیده شود.
  • صدای خرخر، تق تق، سوت و … که هر کدام دلیل خاص خودش را خواهد داشت.
  • ممکن است به دلیل استهلاک و استفاده زیاد از یخچال فریزر، این دستگاه مهم دچار فرسودگی و استهلاک شده باشد و اگر آنقدرها هم از آن استفاده نشده است به دلیل خوب عمل نکردن پره های فن، موتور فن و یا اجزای داخلی موتور و ترموستات باشد.
  • گاهی امکان تشخیص را ندارید و لازم است کار را به تعمیرکاران متخصص و ماهر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور واگذار کنید.

دلیل برق داشتن بدنه یخچال چیست؟ برای تعمیر و عیب یابی یخچال هوور در این مواقع چه باید کرد؟

گاهی ممکن است یک برق گرفتگی از جانب یخچال فریزر شما را دفع کند، همین نکته کافی است تا به دنبال شناسایی عیب آن باشید؛ چرا که این موضوع خطرات بسیاری را به ویژه برای کودکان به دنبال دارد.

  • معیوب شدن سیم ها
  • وجود اتصالی در ترموستات
  • وجود اتصالی در بدنه
  • نصب نشدن درست سیم ارت و وجود اتصالی در سرپیچ لامپ می تواند از جمله دلایل برق داشتن یخچال فریزر باشد.

در چنین مواقعی نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارید تا در اسرع وقت مشکل را شناسایی و در زمینه حل آن کمک نماید.

نمایندگی تعمیرات یخچال هوور بهترین انتخاب برای شما می باشد.

دلیل کم کاری، پرکاری و عدم کارکرد موتور یخچال هوور چیست؟

اگر موتور دستگاه شما در حین کارکرد مشکلی دارد، برای عیب یابی و تعمیرات یخچال هوور موارد زیر را چک نمایید:

  • موتور یخچال فریزر مهم ترین قسمت یخچال است و حکم قلب در بدن را دارد. اگر موتور یخچال از کار بیفتد به معنای از دست دادن کامل یخچال است.
  • خراب شدن موتور، خراب شدن رله استارت و یا کمپرسور، فاصله کم کندانسور با دیوار، تنظیم نبودن درجه ترموستات از جمله مواردی است که می تواند در عملکرد یخچال فریزر موثر باشد.
  • در صورتی که متوجه وجود این ایرادات شده اید، می توانید اقدامات اولیه را انجام دهید، در غیر این صورت با کادر با تجربه و حرفه ای نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور تماس حاصل فرمایید.

عیب یابی و تعمیر موتور یخچال هوور

دلیل چکه کردن آب یخچال فریزر هوور چیست؟ برای تعمیر یخچال هوور در این مشکل چه باید کرد؟

اگر دستگاه شما آبریزی دارد، برای عیب یابی و تعمیر یخچال هوور موارد زیر را چک نمایید:

  • اگر مجرای تخلیه آب مسدود شده باشد، باعث تجمع آب در یخچال شده و در نهایت به صورت نشتی نشان داده می شود.
  • همچنین اگر بخش اپراتور (تبخیر کننده) در احاطه یخ و برفک قرار گرفته باشد نیز با این مشکل مواجه خواهید شد.
  • همچنین وجود نشتی در فیلتر و شیر یا لوله آب نیز از دیگر دلایل این موضوع خواهد بود.
  • اگر با مشکل نشتی آب از یخچال فریزر مواجه شدید، لازم است موارد ذکر شده را مورد ارزیابی قرار دهید.
  • نمایندگی تعمیرات یخچال هوور شما را در شناسایی سریع تر و دقیق تر این ایرادات همراهی خواهد کرد.

علت نشت آب از یخچال هوور

چرا در یخچال هوور بسته نمیشود؟

اگر با مشکل بسته نشدن درب یخچال فریزر دست و پنجه نرم می کنید، قطعاً متوجه خواهید بود که خسارات جبران ناپذیری مانند:

  • برفک زدن
  • آسیب رسیدن به قطعات داخلی
  • فاسد شدن مواد غذایی و به ویژه مواد غذایی با ماندگاری کم و … را به دنبال خواهد داشت.

مشکل بسته نشدن در یخچال هوور با خدمات نمایندگی تعمیرات آی پی امداد

برای رفع مشکل در ابتدای کار می توانید از سالم بودن لاستیک درب یخچال، پر نبودن بیش از حد مواد غذایی، قرار نداشتن مانعی بر سر راه درب یخچال و تراز بودن پایه های آن اطمینان حاصل نمایید و سپس از متخصصین نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور مشاوره بگیرید.

هزینه تعمیرات یخچال فریزر هوور در نمایندگی آی پی امداد

هزینه تعمیرات یخچال هوور در نمایندگی تعمیرات به شرح زیر می باشد:

  • دریافت هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها تا جای ممکن
  • ارائه فاکتور شفاف هزینه ها
  • ارائه قطعات فابریک هوور با قیمت منصفانه

کاربران گرامی، توجه داشته باشید که به دلیل مدل دستگاه، مدت زمان گارانتی ارائه شده و سختی در خدمات هزینه تعمیر یخچال هوور شما متغیر خواهد بود.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور

در بیشتر موارد سوالاتی در زمینه دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریز هوور در آی پی امداد مطرح می شود که در این بخش به این سوالات پاسخ خواهیم داد:

  • هزینه تعمیرات یخچال هوور در نمایندگی آی پی امداد چقدر است؟

تعمیرات یخچال هوور و هزینه آن به نوع مشکل موجود در دستگاه بستگی دارد اما کلیه هزینه های دریافتی این نمایندگی مطابق با تعرفه مصوب اتحادیه تعیین می شود و باعث کاهش هزینه های تعمیر تا 75% خواهد شد.

  • ضمانت تعمیرات یخچال فریزر هوور چه مدت اعتبار دارد؟

خدمات تعمیرات یخچال هوور در محل از 3 تا 12 ماه دارای ضمانت بی قید و شرط می باشد.

  • نحوه پرداخت صورتحساب تعمیرات به چه صورت است؟

هزینه تعمیرات تعمیرکار یخچال هوور پس از اتمام فرآیند تعمیرات و پس از رضایت مشتری دریافت می شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در آی پی امداد چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در تهران به شرح زیر می باشد:

  • اگر برای حفظ کیفیت دستگاه خود ارزش قائل هستید، حتما باید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال هوور یا تعمیرگاه مجاز بهره مند شوید.
  • نمایندگی تعمیرات یخچال هوور با استفاده از قطعات فابریک و خدمات تعمیرکار مجرب به عیب یابی و تعمیر دستگاه شما می پردازد.
  • خدمات تعمیر یخچال هوور در محل بخشی از امتیازات بهره مندی از خدمات نمایندگی آی پی امداد می باشد.
  • شفاف سازی هزینه خدمات یخچال هوور، رعایت قوانین مشتری مداری، رعایت اصول زمانبندی و نکات بهداشتی در منزل شما بخشی دیگر از خدمات نمایندگی آی پی امداد است.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار یخچال هوور HOOVER در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات یخچال هوور HOOVER در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی یخچال هوور HOOVER به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر یخچال هوور HOOVER، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد