logo logo نمایندگی تعمیرات اسمگ در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات اسمگ

نمایندگی تعمیرات اسمگ
نمایندگی تعمیرات اسمگ
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات اسمگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

امروزه محصولات اسمگ به سراسر دنیا صادر می شود و ایران و ایرانیان نیز جزء کاربران این لوازم خانگی با کیفیت و شناخته شده می باشند. و بنابراین متناسب با نیاز مشتریان، نمایندگی تعمیرات اسمگ نیز در تهران و نیز سراسر ایران آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا توسط تکنسین های با تجربه و فنی و بدون اتلاف زمان و هزینه مشتریان می باشد. زمانی که محصولات برند اسمگ را خریداری می کنید حتما کارت گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز دریافت کنید. آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی اسمگ است. برای درخواست تعمیرکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات لوازم خانگی اسمگ صرفه جویی داشته باشید.

در داین مقاله با عناوین زیر اشنا خواهید شد:

  • شناخت برند اسمگ
  • نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی اسمگ
  • خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات اسمگ در تهران
  • تعمیرات لوازم خانگی اسمک در منزل
  • خدمات تعمیرگاه مجاز اسمگ
  • هزینه تعمیرات لوازم خانگی اسمگ در نمایندگی تعمیرات

درباره برند اسمگ از زبان تعمیرکار نمایندگی

  • شرکت اسمگ یک شرکت ایتالیایی است که هدف آن تولید لوازم خانگی با کیفیت و قرار دادن آن در اختیار عموم کاربران می باشد
  • صادرات کالاهای این شرکت به اکثر کشورهای جهان حاکی از موفقیتش در این حیطه بوده است.
  • شرکت ایتالیایی تولید لوازم خانگی اسمگ در سال ۱۹۴۸ توسط ویتوریو برتازینو و در شهر گواستالای ایتالیا تاسیس شد.
  • تولیدات اسمگ شامل محصولاتی چون ماشین لباسشویی، مایکروویو، هود، یخچال فریزر، قهوه ساز، غداساز، همزن و… می باشد
  • که علاوه بر کیفیت و فناوری های به روز به زیبایی ظاهری آنها نیز بسیار توجه شده است
  •  و محصولاتی کلاسیک با رنگ های متنوع تولید شده اند.
  • اسمگ مخفف چند کلمه ایتالیایی است که به معنای کارخانه فلزکاری گواستالا می باشد.

در ادامه با آی پی امداد همراه بمانید

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر اسمگ در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر اسمگ در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. برای شروع با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات اسمگ در تهران می باشد.
  2. می توانید برای این کار از شماره تماس های مندرج در انتهای مقاله استفاده نمایید
  3. امکان ثبت نام اینترنتی نیز برای کاربران وجود دارد
  4. بعد از ثبت نام کد اشتراک و مشخصات تعمیرکار اسمگ برای شما اس ام اس خواهد شد.
  5. حضور تعمیرکار در منزل شما در کمتر از یک ساعت اتفاق خواهد افتاد
  6. همچنین بعد از پایان خدمات نیز فاکتور شفاف هزینه ها و گارانتی خدمات را از تعمیرکار اسمگ دریافت نمایید
  7. وهمچنین در نظر سنجی صورت گرفته از طرف آی پی امداد نیز شرکت کنید.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات اسمگ در آی پی امداد دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیرات اسمگ در تهران

اگر شما جزء شهروندان ساکن تهران هستید و حداقل یکی از لوازم برقی اسمگ را خریداری نموده اید در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد لوازم خانگی خود به راحتی می توانید از خدمات نمایندگی اسمگ در تهران بهره مند شوید. نمایندگی تعمیرات اسمگ با به کارگیری فنی کارانی ماهر که آشنایی کامل به قطعات و ایرادات لوازم خانگی اسمگ دارند تلاش می کند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

البته همیشه نیازی به مراجعه مستقیم شما به نمایندگی نخواهد بود و در واقع این جزء یکی از محسنات این نمایندگی است که در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانید تنها با برقراری تماس تلفنی با نمایندگی و پس از مشاوره رایگان با مشاورین نمایندگی که تمام اطلاعات لازم درباره مشکل ایجاد شده و هزینه ها و هر آنچه لازم است بدانید را در اختیار شما قرار می دهند و در صورت نیاز تکنسین های خود را به منزل شما اعزام می کنند تا تعمیرات در محل و بدون نیاز به حمل کالا به نمایندگی صورت گیرد.

از جمله امتیازات نمایندگی تعمیرات اسمگ این است که خدماتی که در راستای تعمیرات صورت می گیرد دارای شش ماه ضمانت می باشد یعنی در صورتی که تا پس از شش ماه مشکلی در همان قسمت ایجاد شود، نمایندگی موظف است کاملا رایگان آن قسمت را دوباره تعمیر کند. مورد دیگر دریافت هزینه های کم در قبال ارائه بهترین خدمات می باشد که در اکثر موارد گزینه اول جذب و رضایت مشتریان است.

تعمیر لوازم خانگی اسمگ در محل و منزل

بدون شک حمل وسایلی چون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، کولر، هود آشپزخانه و وسایلی از این قبیل کار بسیار دشواری است و بهترین کار در صورت بروز هرگونه مشکلی در عملکرد این لوازم خانگی تعمیر آنها در محل است که در صورت انجام این کار علاوه بر این که از حمل وسیله سنگینی خلاص شده اید صرفه جویی قابل توجهی در صرف زمان و هزینه نیز انجام داده اید.

از جمله خدماتی که نمایندگی تعمیرات اسمگ به شما ارائه می دهد اعزام تعمیرکار اسمگ به محل است تا حتی الامکان وسیله مورد نظر در همانجا تعمیر شود. تعمیرکاران اسمگ کاملا در این امر متخصص بوده و در کمترین زمان ایراد دستگاه را تشخیص داده و آن ایراد را رفع خواهد کرد. در صورتی که ایرادات وسیله برقی اسمگ در صورت خرابی یا از کار افتادن قطعه ای از قطعات آن باشد در وهله اول تلاش می کند همان قطعه را تعمیر کند تا نیازی به تعویض قطعه و صرف هزینه بیشتر توسط مشتری نباشد اما اگر قطعه کاملا کارایی خود را از دست داده و حتما نیاز به تعویض آن هست، از قطعات اصلی اسمگ برای جایگزینی قطعه مورد نظر استفاده خواهد شد. و این قانون کار نمایندگی تعمیرات اسمگ می باشد.

مزیت های تعمیر لوازم خانگی اسمگ در محل و منزل  به شرح زیر می باشد:

  • می توانید به صورت مستقیم شاهد و ناظر عملکرد تکنسین باشید
  • در صورت لزوم و خواست خود مراحل تعمیرات را یاد بگیرید
  • با ویژگی ها و نحوه عملکرد دستگاه خود آشنا شوید
  • در هزینه ها و زمان صرفه جویی کنید

خدمات تعمیرگاه مجاز و مرکزی لوازم خانگی اسمگ

هر وسیله برقی ممکن است بنابر دلایلی دچار ایراداتی شود که برای تشخیص این ایرادات بهتر است حتما به یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه کنید تا بتوانید با اطمینان کامل وسیله خود را به تکنسین های مربوطه بسپارید و با صرف هزینه و زمان کم آن را تعمیر نموده و تحویل بگیرید. نمایندگی تعمیرات آی.پی امداد از جمله نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی اسمگ می باشد که با تکنسین های کارآزموده و با سابقه بهترین خدمات را در راستای تعمیرات اسمگ به شما ارائه خواهد داد.

در ادامه به بررسی خدمات تعمیرگاه مجاز و مرکزی لوازم خانگی اسمگ در تهران می پردازیم:

تعمیر کتری برقی اسمگ در نمایندگی تعمیرات

کتری برقی اسمگ در رنگ های زیبا و جذاب و شاد تولید می شود و شما با انتخاب برند اسمگ با یک تیر دو نشان زده اید چون علاوه بر اینکه یک کتری برقی با کیفیت عالی انتخاب کرده اید می توانید رنگ آن را با سایر لوازم آشپزخانه خود ست کرده و از ظاهر زیبای آن نیز در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید. از مزایای کتری برقی اسمگ این است که این وسیله قابلیت تنظیم دما دارد و برای تهیه دمنوش ها و گرم کردن آب بسیار کارآمد است.

  • چنانچه کتری برقی شما دیگر کیفیت روزهای اول را ندارد
  • و مشکلاتی در کارکرد آن به وجود آمده است
  • بهتر است با نمایندگی تعمیرات اسمگ تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به تعمیر می توانید درخواست اعزام نیرو برای تعمیر در محل کنید
  • و یا اینکه خودتان به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه و در اسرع وقت و صرف کمترین هزینه ها کتری برقی خود را تعمیر کنید.

تعمیر آبمیوه گیری اسمگ در نمایندگی تعمیرات

آبمیوه گیری یکی از لوازم برقی است که تقریبا در تمام آشپزخانه ها یافت می شود. آبمیوه گیری اسمگ نیز مانند سایر محصولات این شرکت ایتالیایی از کیفیت عالی و ظاهری زیبا برخوردار است و در رنگ های سیاه، سفید شیری، آبی و قرمز تولید می شود و قابلیت تنظیم سرعت دارد و از سرعت های کم برای میوه های نرم و از سرعت های بالا برای آب گیری میوه های سفت استفاده می شود.

  • آبمیوه گیری نیز ممکن است بعد از استفاده های مکرر مشکلاتی پیدا کرده و نیاز به تعمیر داشته باشد.
  •   نمایندگی تعمیرات اسمگ همیشه و در هر ساعتی از شبانه روز آماده بررسی مشکلات مشتریان و رفع آن مشکلات در اسرع وقت می باشد
  •  و شما تنها با برقراری یک تماس تلفنی می توانید تقاضای تعمیر آبمیوه گیری در محل یا انتقال آن به نمایندگی توسط تکنسین های اعزامی از سوی نمایندگی باشید.

تعمیر اسپرسو ساز اسمگ در نمایندگی تعمیرات

اسپرسو ساز اسمگ بسیار شیک و کلاسیک بوده و امکان تهیه کاپوچینو یا اسپرسو در منزل را برای شما فراهم می سازد‌.

از ایرادات متداولی که ممکن است برای این دستگاه پیش آید عبارتند از:

  • جرم گرفتن پمپ اسپرسو ساز،
  • کم شدن فشار دستگاه اسپرسو ساز،
  • وجود تفاله در فنجان اسپرسو،
  • خرابی ترموستات
  • و مشکلاتی از این قبیل

که باعث می شوند دستگاه اسپرسو ساز شما نیاز به تعمیر داشته باشد. کافیست مشکل خود را با متخصصان تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ در میان بگذارید تا به سرعت ایراد دستگاه شما شناسایی شده و به صورت تضمینی و با دقت و سرعت بالا تعمیر و در اختیار شما قرار گیرد.

تعمیر همزن اسمگ در نمایندگی تعمیرات

همزن اسمگ از نوع همزن های پایه دار بوده جنس آن از آلیاژ روی و رنگ های آن مشکی، قرمز، آبی روشن، و نقره ای می باشند. کاسه آن از استیل ضد زنگ ساخته شده و همین امر باعث می شود به مرور زمان دچار فرسودگی و زنگ زدگی نشود. همزن جزو وسایلی است که کارایی بسیار زیادی در آشپزخانه دارد و در صورت خراب شدن آن خیلی از کارهای آشپزی با مشکل مواجه خواهند شد بنابراین بسیار ضروری است که بدون اتلاف زمان تعمیر شود.

با تماس با نمایندگی تعمیرات اسمگ می توانید اطمینان کامل از این موضوع که همزن شما در کمترین زمان ممکن و توسط افراد متخصص و باتجربه و با استفاده از قطعات با کیفیت و اصل اسمگ داشته باشید. تضمین تعمیرات از سوی نمایندگی می تواند رضایت کامل شما را جلب کند.

تعمیر تستر اسمگ در نمایندگی تعمیرات

طراحی بسیار زیبا و قدیمی که در ساخت توستر اسمگ به کار رفته است ما را یاد وسایل آشپزی قدیمی می اندازد در حالی که توستر خود یک وسیله مدرن بوده و در واقع کار اصلی آن تست کردن نان است. توستر اسمگ دارای چهار جای نان بوده و برای استفاده خانواده ها بسیار مفید است. قابلیت تنظیم درجه حرارت نیز از دیگر مزایای این وسیله برقی می باشد.

گاه ممکن است توستر شما به هر دلیلی دچار خرابی شده و شما لذت ترد کردن و تست کردن نان را از دست بدهید. نمایندگی تعمیرات اسمگ به راحتی می تواند این مشکل شما را حل کند. اگر مشکل کمبود زمان دارید و نمی توانید برای تعمیر توستر خود به تعمیرگاه لوازم خانگی بروید به راحتی با استفاده از شماره تماس های تعمیرگاه مجاز اسمگ با آن تماس گرفته و توستر خود را با کمال اطمینان به ایشان بسپارید تا تعمیر کرده و دوباره به آدرس شما تحویل دهند.

تعمیرکار لوازم خانگی اسمگ

نمایندگی تعمیرات آی.پی امداد یک نمایندگی مجاز و فعال لوازم خانگی اسمگ است که با فنی کارانی ماهر و دلسوز در هر زمان از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان در راستای تعمیر و سرویس دهی انواع لوازم برقی اسمگ می باشد. هدف اصلی این شرکت جلب رضایت مشتریان و ارائه بهترین خدمات و استفاده از با کیفیت ترین قطعات و دریافت هزینه های منصفانه است. همچنین پس از تعمیر یک وسیله برقی، تعمیرات خود را به مدت شش ماه تضمین می کند. به این معنی که اگر در طول شش آینده لوازم برقی شما دچار ایرادی در همان قسمت باشد که توسط شرکت آی پی امداد تعمیر شده است دوباره به صورت کاملا رایگان تعمیر خواهد شد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی اسمگ در نمایندگی تعمیرات

هزینه تعمیر لوازم خانگی اسمگ در آی پی امداد به دلایل زیر کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.

  • عدم نیاز به جابجایی دستگاه و حذف هزینه های جابجایی
  • دسترسی به قطعات فابریک اسمگ با قیمت منصفانه
  • تعمیر لوازم خانگی اسمگ با نرخ های مصوب اتحادیه

آی پی امداد به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی اسمگ در تهران بهینه ترین هزینه ها را برای کاربران رقم خواهد زد.

نتیجه گیری از بررسی خدمات نمایندگی تعمیرات اسمگ در آی پی امداد

نتیجه گیری از بررسی خدمات نمایندگی تعمیرات اسمگ در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  • انچام تعمیرات اسمگ در منزل و محل کار مشتری
  • دریافت گارانتی خدمات
  • دسترسی به تعمیرکار حرفه ای اسمگ در منزل
  • دست یابی به قطعات فابریک اسمگ با قیمت منصفانه

برای درخواست تعمیرکار لوازم خانگی اسمگ با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • آرزو حسنی 16 مهر 1402

    سلام وقت بخیر توستر اسمگ من روشن نمیشه و اینکه دو تا از سیم هاش پاره شده نمیدونم علتش چیه و اینکه من کیش هستم به نظرتون درست میشه؟ اینجا گفتن بردش سوخته.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 مهر 1402

      درود، سیم های آن باید تعمیر یا تعویض شوند.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد