logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت

راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت
راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در مقاله راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت یا همان دفترچه آموزش راهنمای استفاده از ماکروفر باکنشت تنظیم ساعت ماکروفر باکنشت ، تنظیم صدا ماکروفر باکنشت ، آموزش شروع با تاخیر ، آموزش پخت و پز ، آموزش شروع سریع ، راهنمای یخ زدایی مواد غذایی ، آموزش پیش گرم کردن و هر آنچه نیاز است بدانید را برای شما عزیزان شرح داده ایم.

برای سهولت در استفاده از ماکروفر باکنشت راهنمایی برای استفاده صحیح از این دستگاه ارائه گردیده است . این راهنمای استفاده از آن جهت حائز اهمیت می باشد که نیاز شما به تعمیر ماکروفر باکنشت را در مواقع طرز استفاده نادرست کاهش می دهد .

دفترچه راهنمای فارسی مایکروفر باکنشت

ماکروفر باکنشت که یکی از پر مصرف ترین لوازم برقی موجود در آشپزخانه میباشد، نحوه استفاده بسیار آشنا به همراه برنامه های متنوع آشپزی، یخ زدایی و گریل میباشد. این دستگاه به علت سرعت بالا در گرم کردن و پختن مواد غذایی جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگاه به خصوص افراد شاغل با مشغله کاری بالا دارد. از این جهت ما دفترچه راهنمای فارسی نحوه استفاده از مایکروفر باکنشت را آماده نموده ایم تا از 0 تا 100 نحوه نصب و راه اندازی، نگه داری، نحوه کار کردن با برنامه ها و دکمه های مایکروفر باکنشت را بیاموزید.

حفاظت از کارکلید START / کلید قفل در راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت : این عملکردِ خودکار ایمنی یک دقیقه پس از فرایند بازگشت به “حالت استندبای”. فعال می شود . هنگامی که ساعت 24 ساعته نمایش داده می شود یا در صورتی که ساعت تنظیم نشده باشد، هنگامی که صفحه نمایش خالی است، ماکروفر در حالت استندبای قرار می گیرد . درب باید باز و بسته شود، برای مثال قرار دادن غذا در آن، قبل از اینکه قفل ایمنی آزاد شود. به جز زمانی که نمایشگر “DOOR” را نشان می دهد . DONENESS (فقط برای برنامه های خودکار) در راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت : DONENESS در بیشتر توابع خودکار در دسترس است. شما می توانید شخصا کنترل نتیجه نهایی را از طریق ویژگی تنظیمات انجام دهید. این ویژگی شما را قادر می سازد تا کمترین درجه حرارت پایین را به دست آروید و به تنظیمات پیش فرض استاندارد تقسیم شده است. هنگامی که با استفاده از یکی از این عملکردها، اجاق استاندارد تنظیم پیش فرض را انتخاب می کند. این تنظیم به طور معمول به شما بهترین نتیجه را می دهد. اما اگر غذای شما گرم می شود تا زمانی که بخورید، می توانید به راحتی آن را قبل از استفاده از این عملکرد در دفعه بعد تنظیم کنید. توجه داشته باشید: DONENESSرا می توان تنها در 20 ثانیه اول عملیات تنظیم یا تغییر داد. این کار را با انتخاب یک سطح DONENESS با تنظیم دستگیره سمت راست بعد از اینکه دکمه Start را فشار داده اید انجام می شود. بهم زدن یا چرخش غذا در راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت : هنگامی که با استفاده از برخی از عملکرد های اتوماتیک اجاق گاز می تواند متوقف شود ، بسته به برنامه انتخاب شده و کلاس مواد غذایی و به شما می گوید STIR FOOD یا TURN FOOD به معنای آن که غذا را هم بزنید و یا وارونه کنید . برای ادامه آشپزی: -در را باز کنید -غذا را مخلوط یا وارونه کنید . -با فشار دادن دکمه Start، درب را ببندید و دوباره راه اندازی کنید . تغییر تنظیمات کلید چند منظوره را روشن کنید تا تنظیم شود. از دستگیره تنظیم استفاده کنید تا یکی از تنظیمات زیر را انتخاب کنید تا این موارد تنظیم شود: ساعت، صدا ، eco، روشنایی . دکمه توقف را فشار دهید برای خروج از عملکرد تنظیمات و ذخیره تمام تغییرات خود را هنگامی که شما تغییراتی انجام می دهید. هنگامی که دستگاه در ابتدا در آن قرار دارد از شما می خواهد که ساعت را تنظیم کنید. پس از خاموشی قدرت ساعت روشن خواهد شد و باید تنظیم مجدد شود. ظروف شما دارای تعدادی از توابع است که می تواند به سلیقه شخصی شما تنظیم شود .

تنظیم ساعت ماکروفر باکنشت در دفترچه راهنما

-دکمه OK را فشار دهید، رقم سمت راست سمت چپ (ساعت) سوسو می زند . -برای تنظيم ساعات، دکمه ADJUST را فعال کنيد. – دکمه OK را فشار دهید، دو رقم سمت راست (دقیقه) سوسو می زند . -تغییر دکمه تنظیم برای تنظیم دقیقه را فشار دهید و دکمه OK را فشار دهید تا تغییر را تایید کنید. ساعت تنظیم شده و در حال عملکرد است. اگر شما بخواهید ساعت را از صفحه نمایش هنگامی که تنظیم شده است، از حالت نمایشگر خارج کنید، به سادگی حالت تنظیم ساعت را وارد کنید و دکمه توقف را در حالی که رقم فلیکر را فشار دهید .

تنظیم صدا در راهنمای ماکروفر باکنشت

-دکمه OK را فشار دهید. -برای تغییر زنگ روشن یا خاموش، دکمه تنظیم را فشار دهید. -دکمه OK را دوباره فشار دهید تا تغییر را تایید کنید . ECO در راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت : – دکمه OK را فشار دهید. دستگیره تنظیم را فشار دهید تا تنظیمات ECO روشن یا خاموش شود. – دکمه OK را دوباره فشار دهید تا تغییر را تایید کنید. هنگامی که ECO روشن است، پس از مدتی صفحه نمایش به طور خودکار خاموش خواهد شد تا انرژی را ذخیره کند. هنگامی که یک دکمه فشار داده می شود یا درب باز می شود، دوباره روشن می شود. زمانی که ماکروفر خاموش است، صفحه نمایش خاموش نخواهد شد و ساعت 24 ساعت همیشه قابل مشاهده خواهد بود. روشنایی در راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت : -دکمه OK را فشار دهید. -دکمه ADJUST را فشار دهید تا سطح روشنایی مناسب برای اولویت شما تنظیم شود. – دکمه OK را فشار دهید تا انتخاب خود را تایید کنید.

آموزش شروع با تاخیر در راهنمای ماکروفر باکنشت

از دستورالعمل راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت تنظیم برای عملکردی که می خواهید استفاده کنید و بعد از تنظیم زمان پخت، توقف کنید . -دکمه شروع را فشار ندهید. -دکمه OK را فشار دهید. شما به طور خودکار به تنظیمات بعدی منتقل می شوید. -دکمه ADJUST را فشار دهید تا زمان پایان آشپزی تنظیم شود. -دوباره دکمه OK را فشار دهید. شروع تاخیر به طور خودکار فعال می شود و فر شروع می شود زمانی که زمان باقی مانده به “زمان آماده” برابر با تنظیم زمان پخت و پز است . -استفاده از این ویژگی هنگامی که شما نیاز دارید زمان پخت و پز در یک زمان خاص به پایان برسد . ماکروفر باید مدت زمان آشپزی مورد نظر برای آماده سازی غذا را بداند .

تایمر ماکروفر در دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر باکنشت

کلید چند منظوره را به موقعیت صفر تبدیل کنید. ساعت نمایش داده می شود اگر آن تنظیم شده باشد، در غیر این صورت صفحه نمایش خالی خواهد بود. -دکمه OK را فشار دهید تا حالت تنظیم را فشار دهید. -دکمه تنظیم را برای اندازه گیری زمان تنظیم کنید. -تایمر آشپز اتوماتیک شمارش معکوس را بعد از 3 ثانیه شروع می کند. -اگر میخواهید زودتر شروع کنید، دکمه Start را فشار دهید. -هنگامی که تایمر به پایان رسیده است یک سیگنال صوتی شنیده می شود . -قبل از تایمر به دکمه STOP فشار داده شده و تایمر را صفر تنظیم کنید. استفاده از این ویژگی هنگامی که شما نیاز به یک تایمر آشپزخانه برای اندازه گیری زمان برای اهداف مختلف مانند پخت تخم مرغ و یا اجازه دادن به خمیر قبل از پخت و پز و غیره استفاده می شود. این اجاق نیز دارای یک عملکرد خاص برای به عمل آمدن خمیر است .

آموزش پخت و پز با ماکروفر در دفترچه ماکروفر باکنشت

استفاده از این ویژگی برای پخت و پز معمول و گرم کردن، مانند سبزیجات، ماهی، سیب زمینی و گوشت است . تا زمانی که عملکرد مایکروفر را پیدا نکنید، دکمه چند منظوره را روشن کنید. -برای تنظیم میزان قدرت مایکروویو، دکمه تنظیم را فشار دهید. -دکمه OK را فشار دهید تا انتخاب خود را تایید کنید. شما به طور خودکار به تنظیمات بعدی منتقل می شوید. -تغییر دکمه تنظیم برای تنظیم زمان پخت و پز. -دکمه START را فشار دهید. -هنگامی که فرایند پخت و پز آغاز شده است: -با فشار دادن دکمه Start می توانید زمان را به آسانی در مراحل 30 ثانیه افزایش دهید. هر مطبوعات زمان را با 30 ثانیه افزایش می دهد. -شما همچنین می توانید زمان را با چرخاندن دکمه تنظیم برای افزایش یا کاهش زمان تغییر دهید. -با فشار دادن دکمه << شما می توانید به جایی که می توانید زمان پخت و پز و قدرت را تغییر دهید. هر دو را می توان با دستگیره تنظیم در طول پخت و پز تغییر دهید -هنگام استفاده از این تابع، همیشه سینی DRIP GLASS را استفاده کنید تا نیازی به تعمیر مایکروفر پیدا نکنید .

نحوه گرم کردن مایعات و نوشیدنی ها در ماکروفر باکنشت

این عملکرد برای گرم شدن سریع غذا با محتوای آب بالا از جمله سوپ ساده، قهوه یا چای استفاده می شود . تا زمانی که عملکرد مایکروویو را پیدا نکنید، دکمه چند فانکشن را فشار دهید. -دکمه توقف را فشار دهید. -دکمه شروع را فشار دهید. اگر شما به طور معمول دکمه چند منظوره را در موقعیت ماکروویو ذخیره کرده اید و هنگامی که شروع به کار می شود، فر در حالت آماده به کار است ، شما ممکن است به مرحله 3 بروید. این عملکرد به طور خودکار با حداکثر توان ماکروویو شروع می شود و زمان پخت به 30 ثانیه تنظیم می شود. هر فشار اضافی زمان را از 30 ثانیه افزایش می دهد. شما همچنین می توانید با چرخاندن دکمه تنظیم را برای افزایش یا کاهش زمان پس از شروع عملکرد، تغییر دهید. هنگام استفاده از این تابع، همیشه سینی DRIP GLASS را استفاده کنید. اگر بر اثر عدم آگاهی و استفاده نادرست نیاز به تعمیر ماکروفر بود باید با نمایندگی تعمیرات مایکروفر در تهران تماس حاصل فرمایید

راهنمای یخ زدایی مواد غذایی در دفترچه فارسی ماکروفر باکنشت

-دستورالعمل “پخت و پز با ماکروویو ” را دنبال کنید و سطح 160 W را در صورت برطرف شدن و بررسی منظم مواد غذایی دستی انتخاب کنید. -تجربه به شما زمان مورد نیاز برای مقادیر مختلف مواد غذایی را ارائه می دهد . -مواد غذایی منجمد در کیسه های پلاستیکی یا بسته های مقوایی می تواند به طور مستقیم در فر قرار گیرد تا زمانی که بسته دارای قطعات فلزی مانند اتصالات فلزی پیچ خورده نباشد ، شکل پکیج زمان انجماد را تغییر می دهد. بسته های یخ زده سریعتر از یک بلوک عمیق باز می شوند. -جدا کردن قطعات یخ زده به آب شدن سریعتر و گرم شدن کمک می کند هم چنین برش های دستی عمل یخ زدایی را راحت تر می کند . -مناطق نرم مواد غذایی را با ابعاد کوچک در فویل آلومینیومی بپوشانید تا شروع به گرم شدن کند مثل ران مرغ و بال مرغ و… -خوراک گوشت گوساله یا گوشت گوسفند بهتر است در طول فرایند پخت و پز تکان داده شود . -هنگامی که یخ ها رفع می شود، بهتر است کمی مواد غذایی را از در مایکروفر خود بچرخانید و اجازه دهید فرآیند در طول زمان ایستادن پایان یابد. -زمان معین پس از یخ زدایی همیشه نتیجه را بهبود می بخشد از آنجایی که درجه حرارت سپس به طور مساوی در تمام مواد غذایی توزیع می شود.

آموزش پیش گرم کردن در راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت

کلید چند منظوره را به موقعیت پیش گرم تبدیل کنید. -برای تنظیم درجه حرارت، دکمه ADJUST را فشار دهید. -دکمه شروع را فشار دهید. -مواد غذایی را قبل از حرارت در اجاق گاز قرار ندهید. از گرمای شدید سوخته خواهد شد. -در طی فرآیند گرم کردن دمای درجه حرارت کنونی نمایش داده می شود و افزایش می یابد تا دمای تنظیم شده به آن برسد. -هنگامی که فرایند حرارت آغاز شده است، با چرخاندن دکمه تنظیم، می توان درجه حرارت را به راحتی تنظیم کرد. -هنگامی که دمای تنظیم می شود، درجه حرارت را برای 10 دقیقه قبل از خاموش نگه می دارد. در طول این مدت، آن را در انتظار شما قرار داده، وارد کردن غذا و انتخاب یک برنامه متعارف برای شروع آشپزی. این ویژگی را برای استفاده از اجاق خالی استفاده کنید. PREHEATINGهمیشه با اجاق خالی درست می شود درست همانطور که قبل از پخت و پز یا پخت در یک اجاق معمولی انجام می دهید .

GRILL کلید چند منظوره را به موقعیت گریل تبدیل کنید. -دکمه OK را فشار دهید تا انتخاب خود را تأیید کنید. شما به طور خودکار به تنظیمات بعدی منتقل می شوید (سطح قفل به طور پیش فرض نمایش داده می شود) -دکمه ADJUST را فشار دهید تا سطح Grill (1-5) را تنظیم کنید. – دکمه OK را فشار دهید تا انتخاب خود را تایید کنید. شما به طور خودکار به تنظیمات بعدی خواهید رفت . -دستگیر ADJUST را فشار دهید تا زمان پخت را تنظیم کنید. – دکمه START را فشار دهید. استفاده از این ویژگی به سرعت یک سطح قهوه ای دلپذیر به مواد غذایی می دهد. توجه در راهنمای فارسی ماکروفر باکنشت : اگر زمان تنظیم نشده باشد، این تابع اجرا می شود تا زمانی که درب را باز کنید یا دکمه توقف را فشار دهید. اگر این عملکرد را قطع نکنید، آن به طور خودکار پس از 4 ساعت خاموش می شود. هنگامی که گریل در حال کار است، درب مایکروفر را باز نکنید، زیرا این باعث کاهش دمای دستگاه می شود. برای مواد غذایی مانند پنیر، نان تست، استیک و سوسیس. عنصر توری را برای 3 دقیقه تغییر دهید برای بهترین نتیجه غذا را روی قفسه سیمی قرار دهید و قفسه سیمی را در سینی شیشه ای قرار دهید تا تا آب مواد را جمع آوری کند و آب چکه نکند . اطمینان حاصل کنید که UTENSILS به کار رفته در برابر گرما مقاوم هستند و می توان با آن ها کباب درست کرد . در هنگام کباب کردن از وسایل پلاستیکی استفاده نکنید. آنها ذوب می شوند و اشیائی مانند چوب یا کاغذ نیز مناسب نیست. فراموش نکنید در صورت آسیب دیدن مایکرویو باکنشت فورا با نمایندگی تعمیرات ماکروفر باکنشت در تهران تماس بگیرید . توجه : برای تعمیر ماکروفر برندهای مختلف از خدمات آی.پی امداد بهره مند شوید .

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد