logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس

تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس
تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تمامی تلویزیون های تولید شده توسط برند مطرح فیلیپس اعم از LCD و LED دارای نوعی سیستم پردازشگر نور به نام بک لایت می باشند که در قسمت پشت نمایشگر تلویزیون تعبیه شده است. این نوار بک لایت می تواند به صورت صحیح و با نور مناسب تصاویر را در نمایشگر تلویزیون ظاهر نمایند. در صورتی که هرگونه خرابی و یا ایرادی در عملکرد این بک لایت های ایجاد شود، مشکلات زیادی مانند سیاه شدن صفحه تلویزیون، بهر ریختگی رنگ ها و .. رخ خواهد داد. از این رو در صورت مواجهه با این مشکل در مدل های مختلف تلویزیون فیلیپس باید سریعا اقدام به تعمیر یا تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس نمایید. در ادامه به صورت کامل تر در زمینه نحوه تعمیر بک لایت تلویزیون برند فیلیپس در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس خود را دارید، اما در این زمینه از تخصص لازم برخوردار نیستید، در این مقاله با توضیحات متخصصین مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

برای تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس به کجا مراجعه کنیم؟

بک لایت یکی از اصلی ترین اجزای تلویزیون های برند فیلیپس می باشد که تعمیر و یا عوض کردن آن نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. از این رو این کار باید توسط تعمیرگاهی انجام شود که بتواند به بهترین شکل ممکن اقدام به تعمیر و یا تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس نماید. در صورتی که شما نیز با مشکلات و خرابی هایی در قسمت بک لایت تلویزیون فیلیپس خود مواجه شده اید، باید به دنبال تعمیرگاهی باشید که بتواند بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه نماید.

یکی از مراکزی که بهترین خدمات را در زمینه تعمیر بک لایت تلویزیون فیلیپس در تهران و کرج به مصرف کنندگان ارائه می کند، نمایندگی مجاز آی پی امداد می باشد که چندین سال است در این زمینه در حال فعالیت می باشد. این مجموعه با کسب سطح بالایی از رضایت مشتریان توانسته به یکی از بهترین مراکز تعمیرات تلویزیون در استان های تهران و کرج تبدیل گردد. از این رو افراد در صورت مواجه به مشکل خرابی بک لایت تلویزیون خود می توانند از خدمات این نمایندگی استفاده نمایند.

ویژگی های یک مرکز معتبر برای تعویض بک لایت تلویزیون

یکی از مواردی که افراد به هنگام استفاده از خدمات مراکز تعمیرات برای تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس باید به آن توجه داشته باشند، ویژگی ها و امکانات ارائه شده توسط این مراکز است. در صورتی که مصرف کنندگان قصد تعمیر و یا تعویض بک لایت تلویزیون خود را داشته باشند، به کمک این نکات می توانند اقدام به انتخاب یک مرکز مناسب در این زمینه نمایند:

  • یکی از مهمترین ویژگی های مراکز معتبر تعمیرات تلویزیون استفاده از قطعات اورجینال و اصلی برند فیلیپس می باشد. از آنجایی که استفاده از قطعات فابریک می تواند موجب حفظ کیفیت اولیه تلویزیون شود، تعمیرگاه تلویزیون باید تنها از قطعاتی اصلی برند استفاده کند.
  • ویژگی مهم دیگر در زمینه ارائه فاکتور جهت خدمات تعمیرات و همچنین ضمانت نامه معتبر جهت قطعات به کار رفته در تلویزیون می باشد. مراکز معتبر جهت کسب رضایت مشتریان از ضمانت نمه معتبر شرکتی برای ارائه خدمات تعمیر بک لایت تلویزیون فیلیپس در تهران و کرج استفاده می کنند.
  • نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون از تکنین ها و تعمیرکاران متخصص و کاربلد برای تعمیر بک لایت تلویزیون استفاده می کنند. این تعمیرکاران باید دارای دانش و تخصص بالایی باشند تا بتوانند بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان عرضه نمایند.
  • انجام خدمات تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس در محل و منزل مشتریان نیز از دیگر ویژگی های مهمی است که مراکز معتبر و دارای تاییدیه از آن برخوردار می باشند.

نحوه تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس

اولین کاری که پیش از اقدام برای تعمیر بک لایت تلویزیون های برند فیلیپس باید انجام شود، عیب یابی دقیق دستگاه است. در صورتی که پس از بررسی تلویزیون خود متوجه شدید که خرابی دستگاه مربوط به قسمت بک لایت است، باید سریعا اقدام به تعمیر و یا تعویض این قطعه نمایید. به طور کلی بک لایت قطعه ای بسیار حساس است که در اکثر مواقع امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید نوار آن تعویض گردد. در صورتی که از دانش و تخصص لازم در این زمینه برخوردار هستید، می توانید خودتان اقدام به تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس نمایید. در غیر اینصورت در صورت نداشتن تخصص ممکن است موجب بروز خرابی در سایر قسمت های دستگاه و یا از کار افتادن آن شوید. برای اینکه بتوانید بک لایت تلویزیون خود را تعویض کنید، باید مطابق با مراحل زیر پیش بروید:

  • ابتدا باید با استفاده از پیچ گوشتی های مخصوص اقدام به باز کردن پنل پشتی تلویزوین فیلیپس خود نمایید.
  • سپس برای اینکه بتوانید به قطعه بک لایت دسترسی پیدا کنید باید بتوانید پنل را به کمک ابزار چرخشی مانند درمل و همچنین از روش گرمادهی جدا نمایید.
  • پس از اینکه پنل دستگاه را جدا نمودید، بک لایت معیوب را جدا نموده و سپس بک لاید جدیدی که تهیه کرده اید را جایگزین آن نمایید.
  • در انتها می توانید مجددا پنل را بسته و سپس تلویزیون را راه اندازی کنید تا از کارکرد صحیح بک لایت جدید اطمینان حاصل نمایید.

هزینه تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس

در حال حاضر یکی از ایرادات بسیار رایج در مدل های مختلف تلویزیون های برند فیلیپس، خرابی بک لایت می باشد که می توان کل سیستم این دستگاه را با مشکل مواجه نماید. از این رو می توان آن را یکی از قطعاتی اصلی تلویزیون در نظر گرفت که هزینه تعمیر و یا تعویض آن نسبت به سایر قطعات تلویزیون بالاتر می باشد. لازم به ذکر است که بک لایت ها با توجه به نوع مدل تلویزیون متفاوت می باشند و با قیمت ها و کیفیت های متفاوتی در بازار موجود هستند. از این رو نمی توان هزینه ثابتی را جهت تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس در تهران و کرج در نظر گرفت.

همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر برای تلویزیون فیلیپس از بک لایت های ارزان قیمت و دارای کیفیت پایین استفاده گردد، می تواند موجب آسیب رساندن به سیار قطعات تلویزیون گردد. حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چگونه اقدام به تعویض بک لایت تلویزیون خود با استفاده از قطعاتی با هزینه مناسب و کیفیت بالا نمایید؟ در جواب به این پرسش باید به این نکته اشاره نمود که آی پی امداد به عنوان مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون در تهران و کرج می تواند با استفاده از قطعات اصلی به تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون شما اقدام نموده و هزینه تعمیرات را تا میزان 75 درصد کاهش دهد که این مسئله برای شما کاملا به صرفه خواهد بود.

محدوده ارائه خدمات تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس

مصرف کنندگان برای اینکه بتوانند از خدمات تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس در تهران و کرج استفاده نمایند، معمولا به دنبال یافتن مناطقی هستند که در آن ها مرکز مجاز آی پی امداد اقدام به ارائه خدمات تعمیرات می نمایند. از این رو قصد داریم تا در این بخش تمامی مناطق تحت پوشش نمایندگی مجاز آی پی امداد را به شما معرفی نماییم:

شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، سعادت آباد، آتی ساز، شهر آرا

مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، شهرک غرب، آزادی

شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهرری، باقرشهر، ورامین، عبدل آباد

مزایای استفاده از خدمات تعویض بک لایت در آی پی امداد

در این بخش قصد داریم به بررسی مزایایی بپردازیم که مصرف کنندگان با استفاده از خدمات تعمیر بک لایت تلویزیون فیلیپس در تهران و کرج که توسط نمایندگی مجاز آی پی امداد ارائه می شود، برخوردار خواهند شد:

  • با استفاده از خدمات تعمیرات این مجموعه می توانید از ضمانت نامه رسمی شرکت و فاکتور معتبر این مجموعه جهت خدمات ارائه شده برخوردار شوید.
  • این مجموعه از تعمیرکاران آموزش دیده و متخصص در زمینه تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون فیلیپس استفاده می کنند که می توانند دستگاه را در سریع ترین زمان عیب یابی نموده و آن را تعمیر نمایند.
  • در مرکز آی پی امداد تنها از قطعات اصلی برند فیلیپس برای رفع ایراد تلویزیون استفاده می گردد که این مسئله موجب افزایش کیفیت دستگاه خواهد شد.
  • تمامی خدمات تعمیرات تلویزیون در این مجموعه توسط تکنسین ها در محل و منزل مشتریان انجام می شود که این مسئله می تواند از صرف وقت و هزینه زیاد جلوگیری نماید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد