تعمیر کولر گازی لایف

بهره مندی از خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی لایف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با گارانتی 3 الی 12 ماه، قطعات اورجینال، فاکتور رسمی توسط تعمیرکاران ماهر و متخصص در محل برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

بازه هزینه تعمیرات کولرگازی لایف: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر کولر گازی لایف

تعمیر کولر گازی لایف یکی از تخصصی‌ترین اقداماتی است که باید توسط مراکز مجاز و معتبر در این زمینه انجام شود. در همین راستا، آی پی امداد تعمیرات کولر گازی لایف شما را با بهترین کیفیت و به صرفه‌ ترین قیمت انجام می‌ دهد. خدمات سرویس و تعمیر کولرگازی لایف در آی پی امداد در مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران و با استفاده از قطعات اورجینال ارائه می‌ شود. شما می‌ توانید از خدمات این مجموعه برای رفع مشکلات کولر گازی لایف نظیر روشن نشدن، سرمایش و گرمایش ضعیف، نشتی آب، برفک زدن بیش از حد و ... بهره‌ مند شوید. مشتریان با استفاده از خدمات کولر گازی لایف در آی پی امداد می‌ توانند از گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه همراه با فاکتور رسمی هزینه‌ ها در پایان کار بهره‌ مند شده و خیالشان از کیفیت بالای خدمات آسوده شود. جهت برخورداری از خدمات آی پی امداد می‌ توانید از طریق تماس با شماره 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار نمایید و درخواست خود را برای تعمیر دستگاه در محل ثبت کنید.

کلیه خدمات تعمیر کولر گازی لایف در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس با شماره نمایندگی کولر گازی لایف در تهران و ثبت درخواست

در ادامه به بررسی نحوه تماس برای تعمیر کولر گازی لایف در تهران می پردازیم:

  1. برای ثبت درخواست تعمیرات کولرگازی لایف خود می توانید به صورت تلفنی با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست تعمیر دستگاه خود را در فرم ثبت درخواست سایت آی پی امداد ثبت نمایید.
  3. کارشناسان آی پی امداد در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما مشتریان گرامی خواهند بود.

نحوه ارائه خدمات تعمیر کولر گازی لایف در آی پی امداد

  1. بعد از تماس مشخصات شما ثبت می گردد و کد اشتراک به همراه لینک پنل کاربری مخصوص برایتان پیامک می شود.
  2. پنل کاربری مشتریان سایت آی پی امداد شامل اطلاعاتی مانند مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان تعمیرات دستگاه، فاکتور هزینه ها، مدت زمان گارانتی و … می باشد.
  3. تکنسین متخصص آی پی امداد طبق زمانبندی که با شما صورت گرفته است، برای تعمیر کولرگازی لایف در محل حاضر می شود.
  4. بعد از ارائه خدمات، به شما فاکتور و گارانتی رسمی 3 الی 12 ماهه تقدیم خواهد شد.
  5. برای امتیازدهی به خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار مربوطه، می توانید به پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد مراجعه کنید.
  6. در انتها، واحد پشتیبانی آی پی امداد، از شما بابت رضایتمندی از خدمات تعمیرکار مربوطه نظرسنجی نموده و هرگونه پیشنهاد و انتقادی را سرلوحه کار خود قرار می دهد.
  7. از ابتدای مدت زمان گارانتی تا پایان آن، یک کارشناس از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  8. همچنین شما می توانید در پنل کاربری خود به صورت آنلاین و 24 ساعته با واحد پیگیری، پشتیبانی و شکایات آی پی امداد در ارتباط باشید.

در صورت بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر کولرگازی لایف خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر کولر گازی لایف در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر کولر گازی لایف

یکی از سوالات مشتریان در هنگام استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی لایف، در خصوص هزینه های پرداختی به این مرکز است. آی پی امداد به دلیل اینکه دارای مجوزهای لازم از اتحادیه می باشد و تمام خدمات خود را تحت نظارت مستقیم این مرکز انجام می دهد، میزان هزینه های تعمیرات کولر گازی لایف را نیز بر اساس آخرین نرخ های تصویب شده در اتحادیه تعیین و به هیچ عنوان بالاتر از این، وجهی را از مشتری دریافت نمی کند. به طور کلی هزینه ای که توسط تعمیرکار آی پی امداد برای ارائه تعمیر کولر گازی به مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود، ممکن است بر اساس چندین عامل نظیر نوع خرابی دستگاه، قطعات معیوب، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات، مدل دستگاه، مدت زمان گارانتی دستگاه و … متفاوت باشد. از همین رو تکنسین مجرب آی پی امداد پس از حضور در محل و عیب یابی کولرگازی لایف شما می تواند هزینه تعمیرات دستگاه را مشخص نماید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات کولرگازیهزینه تعمیرات کولرگازی
خازن235/000 الی 350/000 تومان
برد الکترونیکیقیمت روز
ترانس برد350/000 الی 470/000 تومان
شیر برقی395/000 الی 550/000 تومان
سنسور یونیت داخلی195/000 الی 270/000 تومان
بلوور یونیت داخلیقیمت روز
کمپرسورقیمت روز
بلبرینگ فن495/000 الی 750/000 تومان
سنسور پایپ195/000 الی 280/000 تومان
کنتاکتور230/000 الی 390/000 تومان
لوله موییقیمت روز
شیر رفت و برگشت290/000 الی 370/000 تومان
مهره لوله رفت و برگشت170/000 الی 230/000 تومان
قطعات یونیت داخلی380/000 الی 500/000 تومان
روغن کمپرسور395/000 الی 490/000 تومان
لوله کشیمطابق با قیمت روز محاسبه می گردد
نصب280/000 الی 890/000 تومان
سرویس650/000 الی 900/000 تومان
جابجایی790/000 الی 1/050/000 تومان
رفع لرزش یونیت داخلی و خارجی380/000 الی 450/000 تومان
رفع نشتی گاز و وکیوم270/000 الی 340/000 تومان
شستشوی کامل مدار195/000 الی 310/000 تومان
فیلتر درایر145/000 الی 190/000 تومان
شارژ گاز1/150/000 الی 1/900/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد کدامیک از مدل ها و مشکلات کولرگازی لایف را تعمیر می کند؟

کولر گازی‌ های لایف که امروزه در منازل و محیط‌ های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، در مدل‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند که در هریک از آنها احتمال بروز ایراد و خرابی وجود دارد. در همین راستا، برای تعمیرات هریک از انواع مدل‌های کولر گازی لایف خود می‌توانید از خدمات تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بهره‌مند شوید.

  • انواع کولر گازی‌ های دیواری اسپلیت، اینورتر و پرتابل لایف

با گذشت زمان و خرابی کولر گازی لایف، نیاز به تعمیر دستگاه می‌باشد که باید توسط یک مرکز تخصصی انجام شود. آی پی امداد انواع خدمات مربوط به عیب‌ یابی، سرویس و تعمیر کولر گازی لایف را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. بنابراین اگر با هریک از مشکلات زیر در دستگاه خود مواجه شده‌اید، می‌توانید از این مجموعه کمک بگیرید.

  • روشن نشدن کولر گازی
  • سرد نکردن یا گرم نکردن کافی
  • نشتی آب از کولر گازی
  • یخ زدن لوله‌های کولر گازی
  • بوی نامطبوع کولر گازی
  • صدای زیاد کولر گازی
  • عمل نکردن ریموت کنترل
  • و …

خدمات تعمیرکار کولر گازی لایف در آی پی امداد

در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی در عملکرد کولرگازی لایف خود می توانید برای عیب یابی، سرویس و تعمیرات دستگاه از تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

رفع ارور کولر گازی لایف

ارور کولر گازی لایف به معنی نمایش یک پیام خطا یا کد مشخص روی پنل کولر است. این کدها نشانگر وجود مشکلی در سیستم کولر گازی بوده و برای حفظ عملکرد صحیح دستگاه و جلوگیری از آسیب‌های بیشتر، رفع ارور توسط تکنسین متخصص ضروری می‌باشد. دلایل بروز ارور کولر گازی متنوع بوده و می‌تواند شامل مشکلات فنی در قطعات مختلف، نوسانات برق، انسداد لوله‌ها و… باشد. زمان نیاز به رفع ارور زمانی است که کولر گازی با مشکلاتی مانند کاهش قدرت سرمایش یا گرمایش، ایجاد صداهای غیرعادی، نشت مبرد، عدم روشن شدن و یا هرگونه عملکرد غیر طبیعی مواجه شود. بنابراین در صورت نیاز به رفع کد خطای کولرگازی لایف خود بهتر است از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

تعمیر برد کولر گازی لایف

برد کولر گازی لایف در واقع مغز متفکر دستگاه است و کلیه عملکردهای کولر از قبیل روشن شدن، خاموش شدن، تنظیم دما و… را کنترل می‌کند. تعمیر برد کولر گازی لایف زمانی ضروری می‌شود که این قطعه به دلیل نوسانات برق، خرابی قطعات داخلی یا دلایل دیگر دچار مشکل شده و کولر به درستی کار نکند. در این شرایط توصیه می‌شود که از تکنسین ماهر آی پی امداد کمک بگیرید. تعمیر برد کولر گازی نیاز به تخصص و تجهیزات خاصی دارد.

تعمیر و تعویض موتور کولر گازی لایف

موتور کولرگازی لایف وظیفه ایجاد سرما یا گرما را بر عهده دارد و با ایجاد فشار و گردش مبرد، باعث ایجاد سرما یا گرما می‌شود. در صورتی که موتور دچار آسیب یا خرابی شود، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض کامل آن باشد. بنابراین در صورت بروز مشکلاتی مانند کاهش قدرت سرمایش، صداهای غیرعادی یا قطع ناگهانی عملکرد دستگاه نیاز به تعمیر یا تعویض کمپرسور کولرگازی می باشد. تعمیر یا تعویض موتور کولر گازی باید توسط تکنسین متخصص و مجرب انجام شود.

تعویض خازن کولر گازی لایف

خازن کولر گازی لایف یک قطعه الکتریکی است که وظیفه ذخیره انرژی الکتریکی را برای راه اندازی کمپرسور کولر دارد. تعمیر یا تعویض خازن زمانی ضروری می‌شود که خازن آسیب دیده یا کارایی خود را از دست داده باشد و در نتیجه کمپرسور کولر به درستی کار نکند. این کار معمولاً توسط تکنسین‌های تعمیر کولر انجام می‌شود، زیرا آن‌ها تخصص و ابزارهای لازم برای تشخیص و تعویض خازن را دارند. دلایل مختلفی مانند نوسانات برق، افزایش سن خازن، یا استفاده بیش از حد از کولر می‌توانند باعث خرابی خازن شوند.

تعمیر فن کولر گازی لایف

فن کولر گازی لایف بخشی از سیستم سرمایشی کولر گازی است که وظیفه مکش هوای گرم محیط و دمیدن هوای خنک را بر عهده دارد. تعمیر یا تعویض فن در شرایطی انجام خواهد شد که به دلایلی مانند خرابی موتور، گیر کردن پره‌ها یا افزایش صدای غیرعادی، عملکرد آن دچار اختلال شده باشد. این کار معمولاً توسط تکنسین‌های متخصص کولر گازی انجام می‌شود تا از عملکرد صحیح دستگاه و افزایش طول عمر آن اطمینان حاصل شود.

تعویض فیلتر کولر گازی لایف

فیلتر کولر گازی لایف بخشی از کولر است که گرد و غبار و آلودگی هوا را قبل از ورود به محیط داخلی جذب می‌کند و تعمیر یا تعویض آن زمانی لازم است که کثیف شده و کارایی کولر را کاهش دهد و یا بوی نامطبوعی ایجاد کند. این کار معمولاً توسط تکنسین‌های متخصص تعمیرات کولرگازی لایف در آی پی امداد انجام می‌شود تا از عملکرد صحیح کولر و حفظ هوای پاک در محیط اطمینان حاصل شود.

سرویس کولر گازی لایف

سرویس کولر گازی لایف به مجموعه‌ای از اقدامات فنی و تخصصی گفته می‌شود که به منظور حفظ کارایی، افزایش طول عمر و اطمینان از عملکرد صحیح کولر گازی لایف در بازه‌های زمانی مشخص و توسط تکنسین‌های مجرب و متخصص آی پی امداد همراه با تجهیزات لازم انجام می‌شود و شامل بررسی، تمیزکاری، روغن‌ کاری و رفع عیوب احتمالی دستگاه است. عملیات سرویس کولر گازی لایف مانند یک معاینه فنی برای دستگاه است که به شما کمک می‌کند تا از سلامت دستگاه خود مطمئن شوید و از هزینه‌های تعمیرات سنگین در آینده جلوگیری کنید. سرویس کولر گازی لایف معمولا قبل از شروع فصل گرما و پس از اتمام آن توصیه می‌شود.

نمایندگی کولر گازی لایف در تهران

ی پی امداد یکی از بهترین نمایندگی‌های تعمیر لوازم خانگی در استان بزرگ تهران است. این مجموعه در سراسر تهران و نقاط مختلف این شهر شامل مناطقی چون شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز شعبه دارد و به خوبی تمامی نقاط تهران را تحت پوشش خود داده است. بنابراین متقاضیان خدمات تعمیرات کولر گازی لایف می‌توانند پس از ثبت درخواست در مجموعه آی پی امداد، در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات مربوطه را در هر کجای شهر تهران دریافت نمایند. همچنین شما می‌توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیر کولر گازی لایف به صورت شبانه‌روزی و در هفت روز هفته استفاده نمایید.

تعمیر کولرگازی لایف در محل

خرابی کولر گازی لایف و نیاز به تعمیر آن، معمولا با چالش‌هایی مانند حمل و نقل دشوار دستگاه، صرف هزینه‌های اضافی و اتلاف وقت همراه است. اما با بهره‌ گیری از خدمات آی پی امداد، این مشکلات برطرف شده است. این مجموعه با ارائه خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی لایف در محل، راحتی و آسایش را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی لایف در محل می‌پردازیم:

  • باعث صرفه‌ جویی در زمان ارزشمند و هزینه نهایی شما می‌ شود.
  • از آسیب فیزیکی به دستگاه شما جلوگیری می‌کند.
  • می‌توانید از نزدیک خدمات تعمیرکار متخصص را مشاهده کنید.
  • توصیه ها و نکات لازم برای استفاده صحیح از دستگاه توسط تکنسین ذکر خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات کولر گازی لایف در آی پی امداد

آی پی امداد باتجربه‌ ترین و تخصصی‌ ترین نمایندگی تعمیرات کولر گازی لایف در تهران می‌باشد. این مجموعه بیش از 30 سال است که در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند و همواره بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. استفاده از خدمات آی پی امداد مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای تعمیرات کولر گازی لایف از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده می‌شود.
  • شما می‌توانید در تمامی نقاط تهران و در منزل خود از خدمات مربوطه استفاده کنید.
  • به شما فاکتور رسمی هزینه‌ها و گارانتی 90 الی 365 روزه ارائه می‌گردد.
  • از متخصص‌ ترین و مجرب‌ ترین تکنسین‌ها و کارشناسان استفاده می‌شود.
  • به صورت 24 ساعته و آنلاین امکان ارتباط با واحد پشتیبانی در پنل کاربری وجود دارد.
  • از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی کولر گازی لایف از مشتری پشتیبانی می‌شود.

عیب یابی مشکلات کولر گازی لایف

اگر به دنبال یک راهنمای جامع برای عیب یابی مشکلات کولرگازی لایف خود هستید، حتما به مطالعه این بخش از مقاله بپردازید تا با دلایل خرابی در این دستگاه و نحوه عیب یابی و رفع مشکل در منزل خود متوجه شوید.

خنک نکردن کولر گازی لایف

  • کاهش گاز مبرد در سیستم باعث می‌شود کولر نتواند به خوبی گرما را جذب کند و محیط را خنک کند.
  • نشت گاز مبرد باعث کاهش فشار سیستم و در نتیجه کاهش عملکرد کولر می‌شود.
  • هرگونه خرابی در کمپرسور دستگاه باعث اختلال در عملکرد کولر و عدم سرماسازی آن می‌شود.
  • در برخی موارد، لوله مویی کولر یخ می‌زند و باعث اختلال در عملکرد آن می‌شود.
  • ترموستات وظیفه تنظیم دمای محیط را دارد. خرابی ترموستات باعث می‌شود کولر نتواند دمای مورد نظر را تنظیم کند.

روشن نشدن کولر گازی لایف

  • اولین دلیل قطع شدن فیوز اصلی یا فرعی کولر گازی است. مطمئن شوید که فیوز سالم باشد.
  • ممکن است پریز برقی که کولر گازی به آن متصل است خراب شده باشد.
  • اتصالات سیمی داخل کولر گازی یا بین یونیت داخلی و خارجی ممکن است دچار مشکل شده باشند.
  • اگر ریموت کنترل درست کار نکند، کولر روشن نخواهد شد. با تعویض باتری یا بررسی عملکرد ریموت، این مشکل را برطرف کنید.
  • همچنین ممکن است پنل کنترل روی یونیت داخلی، کمپرسور، خازن یا برد الکترونیکی دستگاه خراب شده باشد.

بوی بد کولر گازی لایف

  • رطوبت موجود در محیط داخلی کولر گازی، محیط مناسبی برای رشد قارچ‌ها و کپک‌ها فراهم می‌کند و بوی نامطبوعی ایجاد می‌کنند.
  • لازم است با استفاده از مواد شوینده مخصوص کولر گازی، پنل داخلی را به طور کامل تمیز کنید.
  • گرد و غبار و آلودگی‌های موجود در هوا به مرور زمان در داخل کولر گازی تجمع یافته و باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شوند.
  • اگر لوله‌های تخلیه کولر مسدود شوند، آب راکد مانده و باعث رشد باکتری‌ها و تولید بوی بد می‌شود.

خاموش شدن ناگهانی کولر گازی لایف

  • مطمئن شوید که فیوز منزل سالم باشد و پریز برق به درستی کار کند.
  • نوسانات شدید برق می‌تواند به قطعات داخلی کولر آسیب برساند و باعث خاموش شدن ناگهانی آن شود.
  • اگر سیم‌کشی داخلی کولر دچار مشکل شده باشد، می‌تواند باعث قطع جریان برق و خاموش شدن دستگاه شود.
  • یکی از دلایل اصلی خاموش شدن کمپرسور، گرم شدن بیش از حد آن است.
  • در صورت سوختن برد الکترونیکی، تمام عملکردهای کولر مختل می‌شود و دستگاه خاموش می‌شود.

آبریزی از کولر گازی لایف

  • اگر لوله تخلیه به دلیل تجمع گرد و غبار، جلبک یا سایر آلودگی‌ها مسدود شود، آب راهی برای خروج نخواهد داشت و از دستگاه نشت می‌کند.
  • اگر شیب لوله کم یا زیاد باشد، آب به کندی حرکت کرده یا به طور کامل راکد می‌ماند و باعث آبریزی می‌شود.
  • در برخی شرایط، به ویژه در هوای سرد، لوله مویی ممکن است یخ بزند و مانع از گردش صحیح مبرد شود. یخ زدگی لوله مویی می‌تواند به آبریزی از دستگاه منجر شود.
  • چنانچه کولر گازی به درستی تراز نشود یا لوله‌های آن به خوبی عایق‌بندی نشوند، احتمال نشت آب افزایش می‌یابد.

صدا و لرزش زیاد کولر گازی لایف

  • یکی از دلایل اصلی صدای غیرعادی، شکستگی یا خم شدن تیغه‌های فن داخلی یا خارجی است.
  • ساییدگی یا خرابی بلبرینگ‌های فن می‌تواند باعث ایجاد صدای وزوز یا سایش شود.
  • تجمع بیش از حد گرد و غبار روی پره‌های فن می‌تواند باعث ایجاد اصطکاک و صدای اضافی شود.
  • صدای غیرعادی و لرزش شدید کمپرسور می‌تواند نشانه‌ای از خرابی آن باشد.
  • اگر کولر گازی به درستی تراز نشده باشد، ممکن است در حین کار لرزش ایجاد کند.

یخ زدن لوله های کولر گازی لایف

  • اگر مقدار گاز مبرد در سیستم کم باشد، دمای تبخیر کاهش یافته و لوله‌ها ممکن است یخ بزنند.
  • فیلتر کثیف باعث کاهش جریان هوا شده و در نتیجه دمای کویل تبخیر کاهش یافته و یخ می‌زند.
  • مسدود شدن لوله‌های تخلیه باعث جمع شدن آب در کویل تبخیر و یخ زدن آن می‌شود.
  • خرابی یا کند شدن فن کندانسور باعث کاهش انتقال حرارت و در نتیجه یخ زدن کویل تبخیر می‌گردد.

خاموش نشدن کولر گازی لایف

  • اولین و رایج ترین دلیل، ضعیف بودن باتری های کنترل از راه دور است. با تعویض باتری ها، مشکل اغلب برطرف می شود.
  • ممکن است یکی از دکمه های کنترل از راه دور، به خصوص دکمه خاموش/روشن، دچار مشکل شده باشد.
  • در اثر نوسانات برق یا نفوذ رطوبت، برد کنترل ممکن است آسیب دیده و باعث اختلال در عملکرد کولر گازی شود.
  • در برخی موارد، سنسور دما به طور کامل خراب شده و نیاز به تعویض دارد.

سوالات متداول تعمیرات کولر گازی لایف

مصرف کنندگان به هنگام تعمیر کولر گازی لایف خود سوالاتی را مطرح می کنند که در این قسمت به بررسی آنها می پردازیم:

اینکه برای تعمیر کولرگازی لایف چقدر باید هزینه کنید، نکته ای است که بستگی به ایراد موجود در دستگاه شما دارد. البته هزینه های خدمات در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه است که باعث کاهش 75 درصدی هزینه های شما می شود.

آی پی امداد کلیه خدمات تعمیرات کولر گازی لایف را از 3 تا 12 ماه بدون قید و شرط تضمین می کند.

کلیه خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی لایف با قطعات اورجینال صورت می گیرد.

پس از ثبت درخواست تعمیرات کولر گازی لایف، تعمیرکار متخصص آی پی امداد در کمتر از یک ساعت یا طبق زمابندی انجام شده با شما در محل حاضر می شود.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست