logo logo تعمیر کولرگازی سوزوکی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر کولرگازی سوزوکی

تعمیر کولرگازی سوزوکی
تعمیر کولرگازی سوزوکی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر کولرگازی سوزوکی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با توجه به فرا رسیدن روزهای گرم سال، استفاده از خدمات سرویس و تعمیر کولرگازی سوزوکی افزایش می یابد. یکی از مشکلات اصلی کولر گازی سوزوکی چکیدن آب، کاهش قدرت سرمایش و … است. لازم به ذکر است که رفع مشکلات این دستگاه نیازمند خدمات تعمیرکار کولر گازی سوزوکی می باشد. یکی از اولین پیشنهادات برای شما انتخاب یک تیم حرفه ای و باتجربه است. برای نصب و تعمیرات کولر گازی سوزوکی می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید. از جمله مهمترین مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات کولرگازی سوزوکی در آی پی امداد پیگیری سریع درخواست ها، اعزام تکنسین تعمیر در کمتر از یک ساعت و امکان نصب و تعمیر اسپیلت سوزوکی در محل شما می باشد.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات کولر گازی سوزوکی صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست برای نصب و تعمیرات کولرگازی سوزوکی در تهران

یکی از مهمترین ویژگی های آی پی امداد ارائه خدمات نصب و تعمیر کولر گازی سوزوکی بلافاصله پس از ثبت درخواست می باشد. تمامی خدمات آی پی امداد در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز حتی در روزهای تعطیل ارائه می شود. پس از ثبت درخواست شما در کمتر از 1 ساعت تعمیرکار کولر گازی سوزوکی به محل مورد نظر شما اعزام می شود. برای ثبت درخواست تعمیرات کولرگازی سوزوکی می توانید از یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  1. جهت انجام تعمیرات کولر گازی سوزوکی توسط آی پی امداد با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. به سایت مجموعه آی پی امداد رفته و در سایت آی پی امداد ثبت نام کنید.

پس از ثبت درخواست، زمان حضور به همراه اطلاعات تکنسین از طریق پیامک به گوشی شما ارسال می شود و یا در حساب کاربری شما در سایت ثبت می شود. سپس تکنسین نزدیکترین شعبه آی پی امداد به محل مورد نظر شما اعزام می شود. توجه داشته باشید که باید اطلاعات مکان را به طور کامل ثبت کنید و در محل حضور داشته باشید تا تکنسین کولرگازی سوزوکی از آن بازدید کند.

تعمیرات کولرگازی سوزوکی در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

آی پی امداد با بیش از نیم قرن سابقه سعی در پوشش تمامی مناطق تهران داشته است تا رضایت همشهریان عزیز را جلب کند. فرقی نمی کند در شمال، مرکز، جنوب، شرق یا غرب باشید. آی پی امداد امکان حضور تعمیرکار کولر گازی سوزوکی را در تمامی مناطق فراهم کرده است و در کمتر از یک ساعت با خدمات جامع به محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد و خدمات تعمیرات کولرگازی سوزوکی را به نحو احسن ارائه می کند. با توجه به اینکه حمل و نقل کولر گازی سوزوکی بسیار سخت بوده و با توجه به ابعاد و قدرت آن در برخی موارد غیرممکن است، پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از آسیب دیدن کولر گازی از خدمات نصب و تعمیر کولرگازی سوزوکی در محل استفاده کنید.

تعمیرات کولرگازی سوزوکی در شمال تهران

تعمیر کولر گازی سوزوکی در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات کولرگازی سوزوکی در غرب تهران

تعمیر کولر گازی سوزوکی در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر کولرگازی سوزوکی در مرکز تهران

تعمیر کولر گازی سوزوکی در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد و …

تعمیرات کولرگازی سوزوکی در شرق تهران

تعمیر کولر گازی سوزوکی در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات کولرگازی سوزوکی در جنوب تهران

تعمیر کولر گازی سوزوکی در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

 خدمات پس از فروش کولرگازی سوزوکی

بهترین راه برای تعمیر دستگاه استفاده از خدمات پس از فروش کولر گازی سوزوکی است، اما اگر به هر دلیلی نمی توانید با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی سوزوکی استفاده کنید. با توجه به سابقه درخشان آی پی امداد در تعمیر انواع لوازم خانگی و رضایت بالای مشتریان از خدمات تکنسین ها، به شما پیشنهاد می کنیم برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی سوزوکی خود به مهارت تکنسین های آی پی امداد اعتماد کنید.

  • آی پی امداد تمامی خدمات و قطعات خود را که در زمان تعمیر ارائه می شود، حداقل 3 ماه تا 1 سال گارانتی می کند و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد.
  • آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمامی تعرفه ها توسط اتحادیه تعیین می شود.

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات کولر گازی سوزوکی را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیر کولر گازی سوزوکی در برگه گارانتی درج شده است و پس از اتمام گارانتی می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات کولرگازی سوزوکی سرویس بگیرید.

در ادامه به طور کامل مزیت های ارائه خدمات توسط آی پی امداد را نسبت به سایر تعمیرکاران و نمایندگی ها بیان می کنیم.

خدمات تعمیرات کولرگازی سوزوکی توسط آی پی امداد

عیب یابی و تعمیرات کولر گازی سوزوکی به دلیل سختی حمل و نقل توسط تکنسین های آی پی امداد به شرح زیر انجام می شود. فرقی نمی کند که به دنبال نصب، سرویس یا تعمیر کولرگازی سوزوکی خود هستید. شما می توانید بدون محدودیت از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی سوزوکی در آی پی امداد استفاده کنید. ما به مهارت و تجربه تکنسین خود اعتماد داریم و در صورت بروز مشکل خدمات تعمیر کولرگازی سوزوکی را به شما ارائه می دهیم. در ادامه به بررسی سه روش استفاده از خدمات آی پی امداد پرداخته ایم.

  1. تعمیر کولر گازی سوزوکی با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات کولرگازی سوزوکی در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تعمیر کولرگازی سوزوکی در محل است تا امکان هرگونه مشکل در حین حمل و نقل را به حداقل برسانیم، ولی در نهایت انتخاب هریک از موارد ذکر شده به عهده شماست.

 تعمیر کولرگازی سوزوکی در محل کار یا منزل

ساده ترین و راحت ترین راه استفاده از خدمات تعمیر کولرگازی سوزوکی در محل است. برای بهره مندی از این خدمات می توانید هنگام تماس یا ثبت درخواست در سایت، گزینه تعمیر دستگاه خود در محل را انتخاب کنید و پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار کولرگازی سوزوکی با ابزار و قطعات مورد نیاز برای ارائه خدمات در محل حاضر شود.

تکنسین کولر گازی سوزوکی پس از مشخص شدن ایراد از پنل یا کندانسور کولر گازی تلاش های لازم را برای رفع ایراد قطعه تکنسین انجام می دهد. یک قطعه معیوب تنها در صورتی تعویض می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد. این قطعات فقط با قطعات اصلی تعویض می شوند. تمامی این قطعات دارای گارانتی اصلی بوده و مستقیماً از سازنده اصلی تهیه می گردد.

دلایل مختلفی برای تعمیر کولرگازی سوزوکی در محل شما وجود دارد:

  1. نیازی به جابجایی کولر گازی نیست.
  2. باز کردن و نصب دوباره کولر گازی شامل هزینه سنگین و اضافی است.
  3. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  4. تعمیرات سریع تر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  5. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  6. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  7. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیر کولرگازی سوزوکی دریافت می کنید.

تعمیرات کولر گازی سوزوکی در کارگاه آی پی امداد

تنها در صورتی تعمیر کولرگازی سوزوکی خارج از محل انجام می شود که 1. به خواست خود شما باشد 2. امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد. هرچند امکان تعمیر دستگاه در محل تفاوتی با تعمیر در کارگاه های آی پی امداد ندارد، ولی در صورتی که شرایط حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشد، می توانید برای انجام تعمیرات کولر گازی سوزوکی آن را به کارگاه های مجاز آی پی امداد در سطح شهر تحویل دهید.

تعمیر کولرگازی سوزوکی را خارج از محل را اصلا به شما پیشنهاد نمی کنیم:

  1. مدت زمان طولانی تر شدن تعمیر دستگاه
  2. هزینه اضافی برای شما به همراه خواهد داشت. (هزینه باز و دوباره بستن کولر گازی، هزینه تحویل به پیک و دریافت آن).
  3. تحویل کولر گازی سوزوکی به پیک آی پی امداد: پیک آی پی امداد برای دریافت کولر گازی  با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و کولر گازی را از شما تحویل گرفته و طبق مشخصات کولر گازی به شما رسید می دهد. سپس آن را به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد در منطقه می برد. پس از اتمام تعمیرات کولر گازی سوزوکی همراه با گارانتی و فاکتور هزینه توسط پیک برای شما ارسال می شود.
  4. تحویل کولر گازی به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، کولر گازی را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات کولرگازی سوزوکی، هماهنگی های لازم برای دریافت کولر گازی با شما انجام خواهد شد.
  5. برگه مشخصات محصول را تا دریافت کولر گازی نگه دارید و به پیک تحویل دهید.

 مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات کولرگازی سوزوکی در آی پی امداد

در اکثر کولر گازی ها مشکلاتی وجود دارد که در صورت عدم استفاده صحیح به تعمیرکار کولر گازی سوزوکی نیاز خواهید داشت. برای تعمیر به موقع و جلوگیری از آسیب دیدن کولر گازی به شما پیشنهاد می کنیم با نمایندگی های مجاز تماس بگیرید. زیرا همانطور که گفته شد، در نمایندگی های معتبر از تکنسین های مجرب و حرفه ای برای ارائه خدمات استفاده می شود. کارشناسان آی پی امداد پس از رسیدن به محل، خدمات و تعمیرات کولر گازی سوزوکی را با توجه به نیاز شما انجام می دهند. سرعت عمل تکنسین ها با توجه به تجربه و دانشی که در این کار دارند، بسیار بالاست. به گونه ای که فاصله ثبت درخواست شما تا رفع مشکل حتی به 1 روز هم نخواهد رسید.

  1. ارائه خدمات نصب صحیح، تست و بررسی عدم وجود مشکل
  2. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر اسپیلت سوزوکی
  3. در صورت عدم وجود قطعات فابریک استفاده از قطعات با کیفیت بالا
  4. کوتاه ترین زمان برای ثبت درخواست و پیگیری اعزام تکنسین به محل شما
  5. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات کولر گازی سوزوکی توسط تکنسین های آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی می شود.
  6. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  8. هزینه تعمیر کولرگازی سوزوکی در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد..پپ

ویژگی های مهم تعمیرکار کولرگازی سوزوکی در آی پی امداد چیست؟

فرقی نمی کند که به دنبال نصب یا تعمیر کولر گازی سوزوکی هستید. مرکز تعمیرات آی پی امداد تمامی خدمات را پشتیبانی می کند و بهترین، مطمئن ترین و سریع ترین گزینه ها را برای رفع نیازهای شما ارائه می دهد. برای تعمیرات کولر گازی سوزوکی استفاده از خدمات تعمیرکاران مجرب و حرفه ای و اجتناب از پرداخت هزینه های اضافی توصیه می شود.

مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی ها داشتن کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای است و همواره در حال برگزاری دوره هایی برای تکنسین ها جهت شناسایی ایرادات و آموزش رفع آنها است تا دانش فنی خود را به روز نگه دارند. این باعث می شود مشکل کولر گازی شما را به سرعت و به بهترین شکل حل کنند. در آی پی امداد، اعتماد شما برای ما ارزشمند است.

مهمترین فاکتورهای یک تکنسین کولر گازی سوزوکی آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع مدل های کولر گازی سوزوکی
  3. منظم و آراسته
  4. وقت شناس و دقیق
  5. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  6. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  7. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  8. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات کولر گازی سوزوکی انجام شود؟

زمان نصب، سرویس و تعمیر کولرگازی سوزوکی با یکدیگر متفاوت است. هریک از مواردی که درخواست داده اید، در تعیین زمان تاثیر دارد، زمان نصب و سرویس به دلیل مهارت تکنسین بسیار کم است، اما برای تعمیرات کولر گازی سوزوکی نمی توان قبل از بررسی کولر گازی زمان تعمیر را تعیین کرد. برخی عوامل در تعیین زمان تعمیر اسپیلت سوزوکی بسیار موثر هستند و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارت خود پس از بررسی و عیب یابی کولر گازی سوزوکی، زمان تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می دهند.

در صورت نیاز به تعویض قطعات، جابجایی کولر گازی و زمان مورد نیاز برای تست نهایی، زمان تعمیر افزایش می یابد. البته لازم به ذکر است که تعمیر کولر گازی سوزوکی در محل بسیار سریع تر انجام می شود. برای انتقال کولر گازی باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات کولرگازی سوزوکی اضافه کنید. کاربران گرامی آی پی امداد میانگین مدت زمان تعمیر کولرگازی سوزوکی 72 ساعت کاری می باشد.

 آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی کولر گازی سوزوکی جلوگیری کرد؟

سرویس های دوره ای نه تنها از خرابی دستگاه شما جلوگیری می کند، بلکه در کاهش هزینه های نگهداری نیز موثر است. در صورت مشاهده ایراد در عملکرد کولر گازی بهتر است در اسرع وقت با نمایندگی های مجاز تعمیر کولر گازی سوزوکی تماس گرفته و موضوع را اطلاع رسانی نمایید. از جمله مشکلاتی که برای کولرگازی سوزوکی پیش می آید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بوی بد از کولر گازی
  2. چکه کردن آب
  3. کاهش میزان سرما
  4. صدای بلند و ناهنجار
  5. عدم کار کردن کولرگازی
  6. اورلود کولرگازی
  7. کولر گازی روشن نمی‌ شود.
  8. کولر گازی روشن می‌شود ولی کار نمی‌ کند.
  9. کولر گازی یک سره کار می‌ کند.

در ادامه علت هریک از مشکلات پیش آمده برای کولرگازی را برایتان توضیح می دهیم.

 با رعایت این نکات از خرابی کولرگازی سوزوکی جلوگیری کنید

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای کولر گازی سوزوکی به وجود می آید، رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. همچنین در صورت مشاهده هر یک از موارد می توانید برای رفع آنها با نمایندگی تعمیرات کولرگازی سوزوکی در آی پی امداد در تماس باشید.

بوی بد از کولر گازی

در صورتی که بوی بدی از کولرگازی می آید، موارد زیر را بررسی کنید:

  1. لوله ها و سینی کولرگازی را چک کنید تا دچار آب گرفتگی نشده باشد.
  2. ممکن است به علت نشت آب پشت کولرگازی دچار کپک زدگی باشد.
  3. فیلتر ها را نیز بررسی کنید.

چکه کردن آب از اسپیلت

  1. در زمان کمبود گاز، پنل و لوله های فین دچار یخ زدگی میشوند و در زمان خاموش بودن کولرگازی یخ آب شده و باعث نشتی میشود.
  2. استفاده هم زمان از کولرگازی و کولر آبی، به دلیل ایجاد رطوبت توسط کولر آبی پنل خروجی باد سرد کولرگازی یخ میزند و باعث چکه آب از کولر گازی می شود.

کاهش میزان سرمای کولرگازی

  1. کاهش میزان گاز موجود در کولرگازی
  2. کثیفی فیلتر
  3. وجود مشکل در کمپرسور و ضعیف شدن آن

صدای بلند و ناهنجار کولر گازی

  1. کثیفی فیلتر و اواپراتور ها
  2. کم شدن گاز
  3. سستی قطعات
  4. کارنکردن فن
  5. خرابی پروانه
  6. خرابی بلبرینگ

عدم کار کردن کولرگازی

  1. مشکل در اتصالات برق
  2. ایراد در برد الکترونیکی
  3. خرابی کمپرسور
  4. اصلی ترین دلیل خرابی کولر گازی آمپر کشی می‌باشد.

خاموش نشدن کولر گازی

  1. سنسور ترموستات گنل داخلی
  2. همخوانی نداشتن مساحت و ظرفیت کولر گازی
  3. خرابی دماسنج و عدم اندازه گیری دمای محیط و اتوماتیک کردن زمان روشن خاموش

اورلود کولرگازی

  1.  کثیف بودن کندانسور و کار نکردن صحیح کندانسور
  2. کم شدن ولتاژ ورودی به دستگاه
  3. از کار افتادن و سوختن فن کندانسور
  4. نصب غیر اصولی

با تمیز نگه داشتن فیلتر می توان مصرف انرژی کولر گازی را از 5% تا 15% کاهش داد فیلترها را هر 15 روز یا یک ماه در طول فصل گرما تمیز یا تعویض کنید.

 هزینه تعمیرات کولر گازی سوزوکی چقدر است؟

همانطور که گفته شد، نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی سوزوکی کار ساده ای نیست و برای انجام کار به تکنسین حرفه ای نیاز دارید. اما مهم ترین قسمت بعد از تعمیر کولرگازی سوزوکی، تعیین هزینه آن است. هزینه تعمیرات کولر گازی سوزوکی در نمایندگی مجاز و مرکزی آی پی امداد بسیار کم و مقرون به صرفه می باشد. از آنجایی که نرخ تعمیرات توسط اتحادیه و دستگاه های نظارتی از پیش تعیین شده است و آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی کشور می باشد، کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق تعرفه اتحادیه می باشد.

قیمت تعمیر کولر گازی سوزوکی شامل دو قسمت است:

  1. هزینه ثابت: هزینه نصب، سرویس و تعمیر
  2. هزینه متغیر: هزینه قطعات

در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز کولر گازی سوزوکی در آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد