تعمیر کولرگازی ریوکو

جهت سرویس و تعمیر کولر گازی ریوکو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات اصل، هزینه مناسب و گارانتی معتبر تا 365 روز توسط تعمیرکاران متخصص در محل می توانید از خدمات مجموعه آی پی امداد بهره مند شوید.

بازه هزینه تعمیرات کولرگازی ریوکو: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر کولرگازی ریوکو

نمایندگی تعمیرات کولرگازی ریوکو دارای شعب متعددی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران است و با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، آماده ارائه خدمات در تمامی روزهای هفته به مشتریان می باشد. آی پی امداد با دارا بودن خبره ترین تکنسین ها و قطعات اورجینال در زمینه تعمیر کولر گازی ریوکو، توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند و در حال حاضر یکی از معدود مراکز مجاز در تهران است که خدمات تعمیر کولرگازی در محل را با گارانتی معتبر 3 تا 12 ماه و فاکتور رسمی به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین در صورتی که کولر گازی ریوکو دو تکه یا ایستاده شما روشن نمی شود، خنک نمی کند، صدای زیادی می دهد، نشتی آب دارد و ... برای استفاده از خدمات کولرگازی ریوکو می توانید با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

کلیه خدمات تعمیر کولر گازی ریوکو در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس با شماره نمایندگی کولرگازی ریوکو در تهران و ثبت درخواست

برای اینکه بتوانید تعمیر اسپیلت خود را در سریع ترین زمان ممکن است انجام دهید، ابتدا نیاز به ثبت درخواست در نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو می باشد. از این رو در ابتدای این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه برقراری تماس یا ثبت درخواست در آی پی امداد بپردازیم:

  1. ابتدا می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید و پس از شرح مشکل دستگاه، درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت آی پی امداد نیز می توانید درخواست آنلاین تعمیر کولرگازی خود را ثبت نمایید.
  3. ثبت درخواست تعمیرات در این مجموعه به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

نحوه ارائه خدمات تعمیر کولر گازی ریوکو در آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه ثبت شده و کد اشتراک به همراه آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به فاکتور هزینه، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار و سایر اطلاعات مهم دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان تعمیرات کولر گازی ریوکو وجود دارد.
  4. تعمیرکار کولر گازی ریوکو طبق زمابندی تعیین شده و با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه در محل شما حاضر می شود.
  5. پس از اتمام خدمات، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود.
  6. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از عملکرد تکنسین از سوی کارشناسان واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد انجام می شود.
  7. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

در صورت استفاده از خدمات تعمیر کولرگازی ریوکو در آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر کولرگازی ریوکو در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر کولر گازی ریوکو

هزینه تعمیر کولرگازی ریوکو در آی پی امداد با توجه به مدل کولرگازی، نوع مشکل دستگاه، قطعات معیوب، مدت زمان گارانتی و … تعیین می شود. در این مجموعه، هزینه های تعمیر بسیار منصافه و مناسب می باشد و مشتریان هیچ نگرانی بابت پرداخت هزینه نخواهند داشت. تمامی هزینه های تعمیر کولرگازی ریوکو در این مجموعه بر حسب نرخ مصوب اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشخص می شود که این موضوع باعث کاهش هزینه ها تا 75% خواهد شد. تعمیرکار متخصص آی پی امداد ابتدا نوع خرابی و ایراد موجود در دستگاه را عیب یابی و هزینه تعمیرات را برآورد می نمایند. در صورتی که مشتری از این هزینه رضایت کامل داشته باشد، تعمیرکار اقدام به تعمیر دستگاه می نماید. تکنسین کولرگازی ریوکو به جای تعویض قطعات تا جای ممکن سعی می کند تا آنها را تعمیر نماید. تنها در صورتی که نیاز به تعویض قطعات کولرگازی باشد، از باکیفیت ترین قطعات اصلی و فابریک با قیمت مناسب استفاده می شود. در پایان کار نیز صورتحساب شفاف برای هزینه های تعمیرات به مشتری ارائه خواهد شد.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات کولرگازیهزینه تعمیرات کولرگازی
خازن235/000 الی 350/000 تومان
برد الکترونیکیقیمت روز
ترانس برد350/000 الی 470/000 تومان
شیر برقی395/000 الی 550/000 تومان
سنسور یونیت داخلی195/000 الی 270/000 تومان
بلوور یونیت داخلیقیمت روز
کمپرسورقیمت روز
بلبرینگ فن495/000 الی 750/000 تومان
سنسور پایپ195/000 الی 280/000 تومان
کنتاکتور230/000 الی 390/000 تومان
لوله موییقیمت روز
شیر رفت و برگشت290/000 الی 370/000 تومان
مهره لوله رفت و برگشت170/000 الی 230/000 تومان
قطعات یونیت داخلی380/000 الی 500/000 تومان
روغن کمپرسور395/000 الی 490/000 تومان
لوله کشیمطابق با قیمت روز محاسبه می گردد
نصب280/000 الی 890/000 تومان
سرویس650/000 الی 900/000 تومان
جابجایی790/000 الی 1/050/000 تومان
رفع لرزش یونیت داخلی و خارجی380/000 الی 450/000 تومان
رفع نشتی گاز و وکیوم270/000 الی 340/000 تومان
شستشوی کامل مدار195/000 الی 310/000 تومان
فیلتر درایر145/000 الی 190/000 تومان
شارژ گاز1/150/000 الی 1/900/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام مدل ها و مشکلات کولرگازی ریوکو در آی پی امداد انجام می شود؟

در حال حاضر برند ریوکو مدل های متنوع و گسترده ای از انواع کولر گازی ها را ارائه می دهد که هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود هستند. برای تعمیر هریک از مدل های این کولر گازی های ریوکو لازم است از خدمات مرکز مجاز و معتبر استفاده نمایید. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد می توانند در زمینه رفع مشکلات کولرگازی ریوکو به شما کمک نمایند. از جمله مدل های کولرگازی ریوکو که در آی پی امداد تعمیر می شوند، شامل:

  • انواع کولرگازی و اسپیلت های دوتکه و اسپیلت اینورتر و غیر اینورتر سرد و گرم ریوکو

مشکلاتی که ممکن است در کولر گازی ریوکو شما رخ دهد، شامل موارد زیر است:

  • روشن نشدن دستگاه
  • روشن شدن بدون عملکرد
  • کار مداوم و بی‌ وقفه
  • کاهش سرمایش یا عدم سرمایش
  • صدای بلند و آزاردهنده
  • بوی نامطبوع
  • یخ زدن یا برفک زدن لوله‌ها
  • نشت آب از دستگاه
  • نمایش کد خطا
  • عدم پاسخگویی ریموت

اگر کولر گازی ریوکو شما با یکی از این مشکلات مواجه شده است، بهتر است با تکنسین متخصص آی پی امداد تماس بگیرید تا علت دقیق مشکل را پیدا کرده و آن را برطرف کند.

خدمات تعمیرکار کولر گازی ریوکو در آی پی امداد

بسیاری از مواقع ممکن است کولر گازی های برند ریوکو به دلایل مختلفی دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند. در این شرایط لازم است از خدمات نمایندگی تعمیرات کولرگازی ریوکو برای رفع مشکلات دستگاه خود استفاده نمایید. آی پی امداد، انواع خدمات مربوط به سرویس، عیب یابی و تعمیر کولرگازی ریوکو را به مشتریان خود ارائه می دهد. در ادامه قصد داریم به معرفی خدماتی که معمولا کاربران کولر گازی های ریوکو در طول زمان به آنها نیاز پیدا می کنند، بپردازیم:

رفع ارور کولر گازی ریوکو

هنگامی که کولر گازی ریوکو شما با مشکلی مواجه می‌گردد، معمولاً یک کد خطا روی نمایشگر آن نمایش داده می‌شود. این کدها، نشانه‌ای از مشکلاتی هستند که در سیستم تهویه مطبوع شما رخ داده‌اند. درک معنی این کدها و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها، به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به مشکل رسیدگی کنید. رفع برخی از انواع ارورهای کولرگازی ریوکو کاری تخصصی است و بهتر است توسط تکنسین‌های مجرب انجام شود. تعمیرکاران ماهر، با استفاده از ابزارهای تخصصی و دانش فنی خود، می‌توانند ارور را به سرعت و دقت تشخیص داده و برطرف کنند.

تعمیر و تعویض موتور کولر گازی ریوکو

موتور کولرگازی ریوکو وظیفه فشرده کردن گاز مبرد و ایجاد فشار لازم برای گردش آن در سیستم را بر عهده دارد. در واقع، کمپرسور است که باعث می‌شود هوای گرم از محیط جذب شده و هوای سرد تولید و به داخل محیط دمیده شود. تغییرات ناگهانی و شدید ولتاژ می‌تواند به سیم‌پیچ‌های کمپرسور آسیب برساند. همچنین کارکرد طولانی‌مدت و مداوم کولر گازی می‌تواند باعث افزایش دمای کمپرسور و در نتیجه سوختن آن شود. یکی از رایج‌ترین علائم خرابی کمپرسور، کاهش قدرت سرمایشی کولر گازی است. لرزش شدید کمپرسور و افزایش دمای غیرعادی آن نیز می‌تواند نشان‌ دهنده وجود مشکل باشد. در صورت بروز هریک از علائم، بهتر است هر چه سریع‌تر با تکنسین متخصص آی پی امداد تماس بگیرید. تعمیر کمپرسور کولر گازی کاری تخصصی است و نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد.

تعویض فن کولر گازی ریوکو

فن کولر گازی یکی از اجزای مهم هر کولر گازی است که وظیفه مکش هوای گرم و دمیدن هوای خنک را بر عهده دارد. خازن وظیفه تامین انرژی اولیه برای شروع به کار موتور فن را دارد. خرابی یا سوختن خازن می‌تواند باعث عدم کارکرد فن شود. همچنین در اثر استفاده طولانی مدت یا نوسانات برق، موتور فن ممکن است بسوزد یا دچار مشکل شود. خرابی فن کولر گازی ریوکو می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برای تشخیص دقیق علت خرابی و رفع آن، بهتر است به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید.

تعمیر برد کولر گازی ریوکو

برد کولر گازی یا به عبارتی دیگر مدار الکترونیکی، مغز دستگاه است. این قطعه، تمامی عملکردهای کولر را کنترل می‌کند و دستورات لازم را به سایر بخش‌ها ارسال می‌کند. خرابی برد کولر گازی ریوکو می‌تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه و حتی از کار افتادن کامل آن شود. یکی از شایع‌ترین دلایل خرابی برد، نوسانات برق است. نوسانات شدید برق می‌تواند به قطعات الکترونیکی برد آسیب جدی وارد کند. همچنین قرار گرفتن مداوم برد در معرض گرما و رطوبت بالا، می‌تواند به تدریج به آن آسیب برساند که منجر به بروز مشکلاتی چون روشن نشدن کولر گازی، خاموش شدن ناگهانی، عدم پاسخگویی به ریموت کنترل و … شود. برای تشخیص دقیق علت خرابی و تعمیر یا تعویض برد کولر گازی ریوکو، بهتر است با تکنسین مجرب آی پی امداد تماس بگیرید.

تعویض خازن کولر گازی ریوکو

خازن کولر گازی قطعه ای است که برای راه اندازی موتور فن و کمپرسور استفاده می‌شود. این قطعه انرژی لازم برای شروع به کار این موتورها را فراهم می‌کند. خرابی خازن کولر گازی می‌تواند باعث اختلال در عملکرد کولر و حتی توقف کامل آن شود. با گذشت زمان، خازن‌ها فرسوده شده و ظرفیت ذخیره انرژی آن‌ها کاهش می‌یابد. نوسانات شدید برق نیز می‌تواند به خازن آسیب رسانده و باعث خرابی آن شود. یکی از اولین علائم خرابی خازن، مشکل در روشن شدن کولر است. کولر ممکن است با تاخیر روشن شود یا اصلاً روشن نشود. همچنین در صورت خرابی خازن، ممکن است صدای وزوز از موتور کولر شنیده شود. در صورتی که خازن معیوب باشد، باید با یک خازن جدید و با کیفیت جایگزین شود.

تعمیر ریموت کولر گازی ریوکو

ریموت کولر گازی ریوکو وسیله‌ای است که برای کنترل از راه دور عملکرد کولر گازی طراحی شده است. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید بدون نیاز به نزدیک شدن به کولر، تنظیمات دما، حالت کار، سرعت فن و سایر ویژگی‌های کولر را تغییر دهید. دلایل مختلفی می‌تواند باعث خرابی ریموت کولر گازی شود که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل اتمام یا ضعف باتری، خرابی قطعات داخلی ریموت و خرابی برد کنترل می باشد. اگر با تعویض باتری و تمیز کردن ریموت مشکل حل نشد، بهتر است برای تعمیر یا تعویض ریموت با یک تعمیرکار مجرب تماس بگیرید.

نشتی یابی و شارژ گاز کولر گازی ریوکو

نشتی یابی در کولر گازی ریوکو به معنای پیدا کردن محل دقیق نشت گاز مبرد (گازی که باعث سرد شدن هوا می شود) در سیستم کولر است. این گاز در لوله های مسی و اتصالات مختلف کولر جریان دارد و اگر نشتی وجود داشته باشد، کم کم از سیستم خارج شده و باعث کاهش کارایی کولر، افزایش مصرف انرژی و حتی آسیب به کمپرسور می شود. شارژ گاز نیز به معنای پر کردن مجدد گاز مبرد در سیستم کولر بعد از رفع نشتی است. مقدار و نوع گاز مبرد باید دقیقاً مطابق با مشخصات کولر باشد. یکی از نشانه های نشتی گاز، کاهش قدرت سرمایش کولر است. همچنین اگر لوله های کولر به طور مداوم یخ بزنند، ممکن است نشانه ای از کمبود گاز باشد. برای رفع مشکلات مربوط به نشتی گاز و شارژ کولر، حتماً از یک تکنسین متخصص و مجرب استفاده کنید.

سرویس کولر گازی ریوکو

سرویس کولر گازی ریوکو به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که به منظور حفظ کارایی، افزایش طول عمر و اطمینان از عملکرد صحیح این دستگاه انجام می‌شود. این اقدامات شامل تمیز کردن فیلترها، بررسی میزان گاز مبرد، چک کردن اتصالات، روغن‌کاری قطعات متحرک و… است. از این رو بهتر است هر شش ماه یا سالی یکبار اقدام به سرویس دستگاه خود توسط تکنسین متخصص نمایید. سرویس کاران مجموعه آی پی امداد می توانند خدمات لازم جهت سرویس منظم و دوره ای کولرگازی ریوکو را با بهترین کیفیت به شما ارائه نمایند.

نمایندگی کولر گازی ریوکو در تهران

این روزها معمولا افراد تمایل ندارند وقت خود را در ترافیک سنگین تهران تلف کنند یا کولر گازی خود را به تعمیرگاه ببرند. بنابراین اگر ساکن هریک از مناطق تهران اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز هستید و کولر گازی شما خراب شده است و از ترافیک و اتلاف وقت در تعمیرگاه خسته شده اید، می توانید از خدمات تعمیرات کولرگازی ریوکو در تهران که توسط تعمیرکاران متخصص مجموعه آی پی امداد ارائه می شود، بهره مند شوید. تعمیرکاران این مجموعه پس از ثبت درخواست شما، در سریعترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شوند و خدمات مربوطه را با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهند داد.

خدمات کولرگازی ریوکو در محل

یکی از دغدغه های کاربران در هنگام خرابی کولر گازی، حمل آن به تعمیرگاه برای تعمیر است. از آنجایی که کولر گازی یکی از لوازم خانگی سنگین است، حمل و جابجایی آن بسیار سخت بوده و آسیب بیشتری به دستگاه وارد می کند. از این رو آی پی امداد خدمات تعمیر کولر گازی ریوکو در منزل را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا دیگر نیازی به جابجایی کولر گازی نباشد. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به حمل دستگاه به نمایندگی نیست و تنها با یک تماس می توانید خدمات عیب یابی و تعمیر کولر گازی خود را در محل دریافت نمایید.

در ادامه به مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد در محل پرداخته ایم:

  • به دلیل عدم جابجایی، هزینه کمتری برای تعمیرات پرداخت خواهید کرد.
  • دستگاه دیگر به دلیل عدم جابجایی آسیبی نخواهد دید.
  • شما می توانید از نزدیک ناظر خدمات تعمیرکار کولرگازی ریوکو باشید.
  • برای انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیازی به صرف زمان و هزینه نیست.

استفاده از خدمات تعمیرات کولر گازی ریوکو در آی پی امداد چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیران کولرگازی ریوکو همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت برای تعمیر دستگاه به مشتریان خود ارائه دهد. آی پی امداد از سال 1370 در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع کولر گازی و اسپیلت ریوکو در تهران فعالیت کرده و طی سال ها خدمت رسانی به مشتریان با بهترین کیفیت توانسته است جایگاه بالاتری در میان سایر مراکز تعمیراتی به دست آورد. در ادامه مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات کولرگازی ریوکو را برای شما بیان خواهیم کرد:

  • استفاده از قطعات فابریک و درجه یک برای تعمیرات
  • امکان ثبت درخواست به صورت 24 ساعته و ارائه خدمات در هفت روز هفته
  • ارائه ضمانت نامه 90 الی 365 روزه همراه با پشتیبانی آنلاین تا پایان مدت گارانتی
  • تعیین هزینه های تعمیر کولر گازی به صورت منصفانه و صرفه جویی در هزینه های مشتریان تا 75%
  • ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر کولرگازی ریوکو در منزل یا محل کار با تجهیزات پیشرفته
  • استفاده از خدمات تکنسین های متخصص، مجرب و ماهر در امر تعمیر کولر گازی

عیب یابی مشکلات کولرگازی ریوکو

ممکن است شما نیز به هنگام استفاده از کولرگازی ریوکو خود با مشکلاتی مواجه شده و به دنبال بررسی علت و رفع مشکلات دستگاه خود باشید. در این بخش، تعمیرکار کولرگازی ریوکو رایج ترین ایرادات این دستگاه را به همراه دلایل بروز آن برای شما شرح داده است. به هنگام مواجهه با هریک از این مشکلات بهتر است از تکنسین مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

روشن نشدن کولر گازی ریوکو

  • برای اطمینان از سالم بودن پریز، می‌توانید یک وسیله برقی دیگر را به آن وصل کنید. اگر وسیله دیگر کار کرد، مشکل از کولر است.
  • اگر سیم‌کشی کولر آسیب دیده باشد، باید توسط یک تکنسین تعمیر شود.
  • باتری ریموت را تعویض کنید و از سالم بودن دکمه‌ها اطمینان حاصل کنید.
  • خرابی برد کنترل می‌تواند باعث روشن نشدن دستگاه شود. تعمیر یا تعویض برد کنترل نیاز به تخصص دارد.
  • خازن راه اندازی به کمپرسور کمک می‌کند تا شروع به کار کند. خرابی این قطعه باعث می‌شود کمپرسور روشن نشود.

خاموش شدن کولر گازی ریوکو حین کار

  • نوسانات شدید برق می‌تواند به قطعات الکترونیکی کولر آسیب برساند و باعث خاموشی ناگهانی آن شود.
  • فیوز به عنوان یک محافظ عمل می‌کند و در صورت افزایش جریان برق، می‌سوزد. سوختن فیوز می‌تواند باعث قطع شدن جریان برق به کولر شود.
  • سیم کشی معیوب یا اتصال کوتاه در سیم‌ها می‌تواند باعث ایجاد جرقه و قطع شدن جریان برق شود.
  • گرم شدن بیش از حد کمپرسور می‌تواند باعث فعال شدن ترموستات حرارتی و قطع شدن جریان برق شود.
  • در برخی موارد، خرابی کامل کمپرسور می‌تواند باعث توقف کار کولر شود.

بوی بد کولر گازی ریوکو

  • رطوبت موجود در کولر گازی محیط مناسبی برای رشد انواع باکتری و قارچ است. این موجودات بوی نامطبوعی تولید می‌کنند.
  • اگر لوله‌های تخلیه کولر مسدود شوند، آب درون دستگاه جمع شده و باعث رشد باکتری‌ها و تولید بوی بد می‌شود.
  • فیلترهای کولر گازی به مرور زمان با گرد و غبار و آلودگی مسدود شده و باعث کاهش کارایی کولر و تولید بوی بد می‌شوند.
  • در صورت سوختن سیم‌پیچ‌ها، بوی سوختگی از کولر متصاعد می‌شود.

نشتی آب از کولر گازی ریوکو

  • یکی از شایع‌ ترین دلایل نشتی آب، گرفتگی لوله تخلیه آب است.
  • با استفاده از یک سیم یا برس نازک، لوله تخلیه را به دقت تمیز کنید تا هرگونه گرفتگی برطرف شود.
  • نصب نادرست کولر می‌تواند باعث شیب‌دار نبودن سینی تخلیه آب و در نتیجه نشتی شود.
  • پمپ تخلیه آب در برخی مدل‌های کولر وجود دارد. خرابی یا گرفتگی این پمپ نیز می‌تواند باعث نشتی آب شود.
  • در برخی موارد، نشتی گاز مبرد می‌تواند باعث یخ زدن کویل و در نتیجه نشتی آب شود.

سر و صدای زیاد کولر گازی ریوکو

  • پیچ‌ها، اتصالات یا فن‌ها ممکن است شل شده و در حین کار دستگاه لرزش و صدای اضافی ایجاد کنند.
  • خم شدن یا شکستگی پره‌های فن می‌تواند باعث ایجاد صداهای غیرعادی شود.
  • اگر فن‌های کمپرسور به درستی تعادل نداشته باشند، لرزش و صدای اضافی ایجاد می‌کنند.
  • شل شدن پیچ‌های پنل‌ها یا سایر قسمت‌ها می‌تواند باعث لرزش و صدا شود.
  • خرابی بلبرینگ‌ها در موتور فن یا کمپرسور می‌تواند صدای وزوز یا تق‌تق ایجاد کند.

خنک نکردن کولر گازی ریوکو

  • کمبود گاز مبرد باعث کاهش راندمان سیستم و در نهایت عدم خنک‌ کنندگی می‌شود.
  • فیلترهای کولر گازی به مرور زمان با گرد و غبار مسدود می‌شوند و مانع از گردش هوای مناسب می‌شوند. این امر باعث کاهش راندمان سیستم و در نهایت عدم خنک‌کنندگی می‌شود.
  • خرابی کمپرسور باعث توقف چرخه خنک‌ سازی و عدم خنک‌ کنندگی می‌شود.
  • فن‌های داخلی و خارجی کولر گازی نقش مهمی در گردش هوا دارند. خرابی هر یک از این فن‌ها باعث کاهش راندمان سیستم و عدم خنک‌ کنندگی می‌شود.
  • مشکلات برقی مانند سوختن فیوز، خرابی ترموستات یا سایر قطعات برقی می‌تواند باعث اختلال در عملکرد کولر گازی و عدم خنک‌کنندگی شود.

یخ زدن لوله کولر گازی ریوکو

  • کاهش میزان گاز مبرد در سیستم باعث می‌شود دمای تبخیر در اواپراتور کاهش یافته و در نتیجه لوله‌ها یخ بزنند.
  • مسدود شدن لوله‌های تخلیه باعث جمع شدن آب در اواپراتور و یخ زدن آن می‌شود.
  • فیلتر کثیف مانع از جریان آزاد هوا شده و باعث کاهش انتقال حرارت می‌شود.
  • عملکرد نادرست فن اواپراتور باعث می‌شود هوای سرد به اندازه کافی از روی کویل‌ها عبور نکند و در نتیجه یخ بزنند.

کار نکردن ریموت کنترل کولر گازی ریوکو

  • با تعویض باتری‌ها با باتری‌های جدید، مشکل اغلب برطرف می‌شود.
  • اگر فاصله بین ریموت و دستگاه زیاد باشد، سیگنال به درستی ارسال نمی‌شود. سعی کنید ریموت را به دستگاه نزدیک‌تر کنید.
  • اگر یکی از دکمه‌های ریموت خراب شده باشد، ممکن است ریموت به طور کلی کار نکند.
  • اگر گیرنده سیگنال روی کولر گازی خراب شده باشد، ریموت قادر به ارسال سیگنال نخواهد بود.

داغ کردن کولر گازی ریوکو

  • فیلتر کثیف مانع از جریان آزاد هوا شده و باعث افزایش بار کاری کمپرسور می‌شود.
  • کاهش گاز مبرد باعث می‌شود کمپرسور بیشتر کار کند تا بتواند هوای محیط را خنک کند.
  • کثیفی و گرد و غبار روی کندانسور مانع از دفع حرارت شده و باعث داغ شدن کمپرسور می‌شود.
  • خرابی مکانیکی یا الکتریکی کمپرسور می‌تواند باعث داغ شدن بیش از حد آن شود.

سوالات متداول تعمیرات کولر گازی ریوکو

متداول ترین سوالات مشتریان مجموعه آی پی امداد جهت تعمیر کولر گازی ریوکو به شرح زیر می باشد:

هزینه تعمیر کولر گازی ریوکو شما در آی پی امداد بر اساس نوع مشکل دستگاه و نرخ اتحادیه تعیین می شود.

در مجموعه آی پی امداد برای تعمیرات کولرگازی ریوکو شما تنها از قطعات فابریک استفاده می شود.

خدمات تعمیرات کولر گازی ریوکو در محل شما انجام می شود و به هیچ عنوان دستگاه از محل خارج نمی شود.

جهت بهره مندی از خدمات تعمیر کولر گازی ریوکو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)
دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست