logo logo تعمیر کارواش صنعتی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر کارواش صنعتی

تعمیر کارواش صنعتی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر کارواش صنعتی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

مرکز تعمیرات کارواش صنعتی خدمات عیب یابی و تعمیر دستگاه را در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با قطعات اورجینال و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه به مشتریان ارائه می دهد. آی پی امداد دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات واترجت صنعتی شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از خدمات کارواش صنعتی در این مجموعه می تواند هزینه های تعمیرات دستگاه شما را تا 75% کاهش دهد. در صورتی که هریک از قطعات کارواش صنعتی شما دچار خرابی شده است یا با مشکلاتی نظیر کم بودن فشار پمپ، داغ شدن موتور، فشار بالای آب کارواش صنعتی و … مواجه شده اید، می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل فرمایید و از خدمات تعمیر کارواش صنعتی در آی پی امداد بهره مند شوید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات کارواش صنعتی در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات کارواش صنعتی در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا برای تعمیر کارواش صنعتی خود می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید .
  2. همچنین با مراجعه به سایت آی پی امداد نیز می توانید اقدام به ثبت درخواست تعمیرات کارواش صنعتی خود به صورت آنلاین کنید.
  3. شما می توانید در تمامی روزهای هفته از خدمات تعمیر واترجت صنعتی در محل یا تعمیرگاه مجهز آی پی امداد بهره مند شوید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات کارواش صنعتی در تهران

روش ارائه خدمات تعمیرات دستگاه کارواش صنعتی در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود که به کمک آن می توانید اطلاعاتی نظیر مدت زمان گارانتی، فاکتور، مشخصات تکنسین و تعمیرگاه و … را مشاهده نمایید.
  2. همچنین می توانید در پنل کاربری خود با واحد پشتیبانی، شکایات و پیشنهادات آی پی امداد ارتباط برقرار نماید.
  3. تکنسین آی پی امداد طبق زمانبندی انجام شده به محل شما مراجعه کرده و کارواش صنعتی شما را عیب یابی و تعمیر می کند.
  4. تعمیرکار مربوطه، تعمیرات واترجت صنعتی شما را با قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته انجام می دهد.
  5. کلیه خدمات این مجموعه دارای گارانتی رسمی از 3 تا 12 ماه می باشد.
  6. یک کارشناس از ابتدای درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، در پنل کاربری از شما پشتیبانی می کند.
  7. شما می توانید به پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد مراجعه کرده و به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  8. همچنین کارشناس واحد کنترل کیفیت مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظرات شما را در زمینه نحوه ارائه خدمات تکنسین جویا خواهد شد.
  9. انتقادات و پیشنهادات شما را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

خدمات کارواش صنعتی که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

کارواش صنعتی علیرغم کیفیت بالایی که دارد، در برخی از اوقات به دلیل مستهلک شدن قطعات درونی و یا استفاده نادرست نیاز به تعمیر پیدا می‌ کند. با توجه به اینکه آی پی امداد تعمیرکاران متخصص و آموزش‌ دیده در این زمینه را در دسترس دارد و با داشتن شعب گوناگون در سطح تهران همیشه در دسترس است، بهترین انتخاب برای تعمیر دستگاه کارواش صنعتی شما می باشد. این مجموعه انواع خدمات مربوط به سرویس و تعمیرات کارواش صنعتی را با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین تجهیزات در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. از جمله خدمات قابل ارائه در آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  • تعمیر و تعویض تمامی قطعات دستگاه کارواش صنعتی مانند: پمپ، نازل و بخش های مختلف آن، شلنگ ها، سیم و کابل، فشارسنج، پیچ تنظیم فشار، سر سیلندر، مخزن، موتور، سوپاپ، شیر رهاسازی حرارتی، مهم و موم پیستون، شیر تخلیه و کلیه قطعات ریز و درشت به کار رفته در دستگاه واترجت صنعتی
  • سرویس کامل و رفع رسوبات شیلنگ ها، نازل، مخزن و سایر بخش های کارواش صنعتی

کدام برندها و مدل های واترجت صنعتی در آی پی امداد تعمیر می شوند؟

هریک از مدل ها و برندهای کارواش صنعتی موجود در بازار ممکن است با ایراداتی مواجه شوند که برای تعمیر آنها می توانید از خدمات تکنسین های متخصص آی پی امداد بهره مند شوید. آی پی امداد تعمیرات کلیه مدل های دستگاه واترجت صنعتی سرد و گرم برندهای مختلف ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت انجام می دهد. از جمله برندهای دستگاه کارواش صنعتی که ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند، شامل:

  • رونیکس
  • کرون
  • هیوندای
  • توسن
  • بوش
  • کنزاکس
  • محک
  • و …

تعمیرات دستگاه کارواش صنعتی در تهران

یکی از مسائلی که معمولا مصرف کنندگان به هنگام خرابی واترجت صنعتی خود به دنبال اطلاع پیدا کردن از آن هستند، این است که آیا خدمات تعمیرات کارواش صنعتی در محدوده و منطقه مورد نظر آنها ارائه می شود یا خیر! در همین راستا، آی پی امداد با ارائه خدمات تعمیرات دستگاه کارواش صنعتی در تمامی نقاط استان تهران اهم از مناطقی چون شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز، این مشکل را برای مشتریان خود رفع کرده است. از این رو متقاضیان خدمات دستگاه کارواش صنعتی در تمامی مناطق تهران می توانند از خدمات تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد در کوتاه ترین زمان ممکن بهره مند شوند.

تعمیر کارواش صنعتی در محل

اگر در تهران زندگی می‌ کنید، به ‌احتمال‌ زیاد از شلوغی و ترافیک بالای این شهر خسته شده‌ اید و یکی از بزرگترین مشکلاتی که در هنگام خراب شدن کارواش صنعتی خود با آن مواجه هستید، انتقال دستگاه معیوب به یک تعمیرگاه مجاز و معتبر است. نگران نباشید؛ آی پی امداد برای کاهش هزینه و راحتی مشتریان، تعمیرکاران خود را به محل مورد نظر آنها فرستاده و مشکلات واترجت صنعتی را در محل و منزل مشتری برطرف می‌ نماید. به همین سادگی شما می‌ توانید در محل و تنها با یک تماس برای تعمیر دستگاه کارواش صنعتی خود اقدام کنید. با استفاده از خدمات تعمیر کارواش صنعتی در محل، در وقت و هزینه های شما صرفه جویی شده و به دلیل اینکه کارواش صنعتی شما از محل جابجا نمی شود، احتمال آسیب دیدگی مجدد آن وجود نخواهد داشت.

چرا از خدمات تعمیر کارواش صنعتی در آی پی امداد استفاده کنیم؟

با توجه به اینکه تعمیر کارواش صنعتی امری تخصصی و مهم است، از این رو در صورت خراب شدن دستگاه، اولین قدم تماس با یک نمایندگی مجاز و معتبر می باشد. آی پی امداد از جمله مراکز معتبری است که از سال 1370 در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی و صنعتی فعالیت کرده و همواره سعی دارد با ارائه بهترین خدمات، به سطح بالایی از رضایت مشتریان خود دست پیدا کند. مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات کارواش صنعتی به شرح زیر می باشد:

  1. ارائه خدمات در تمامی ایام هفته و حتی ایام تعطیل
  2. استفاده از قطعات اورجینال و درجه یک کارواش صنعتی
  3. ارائه گارانتی 90 الی 365 روزه جهت تضمین خدمات
  4. ارائه خدمات تعمیر کارواش صنعتی در سریع ترین زمان ممکن
  5. بهره مندی از نیروها و تعمیرکاران حرفه ای و زبده
  6. ارائه فاکتور رسمی جهت شرح هزینه ها
  7. اعزام تعمیرکار به محل در هر ساعت از شبانه روز و در ایام هفته
  8. اختصاص پنل کاربری به مشتریان و امکان ارتباط و چت آنلاین با واحد پشتیبانی

ویژگی های تعمیرکار کارواش صنعتی سیار

تعمیر و عیب یابی کارواش صنعتی امری است که حتما باید توسط یک فرد متخصص و مجرب انجام شود و سپردن کار به افراد کارنابلد می تواند ایرادات دستگاه شما را چند برابر نماید. نمایندگی تعمیرات کارواش صنعتی دارای تعمیرکاران متخصصی است که کار تعمیرات کارواش صنعتی را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند. تعمیرکاران آی پی امداد از مشکلات رایج کارواش صنعتی و نحوه عیب یابی و رفع آنها آگاهی کاملی دارند و در سریع ترین زمان می‌ توانند ایرادات دستگاه شما را تشخیص داده و برطرف کنند. تکنسین های این مجموعه دارای دانش و مهارت زیادی در زمینه نوع ایراد واترجت صنعتی شما هستند و از چندین سال سابقه در زمینه تعمیرات دستگاه کارواش صنعتی برخوردار می باشمد. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات کارواش صنعتی، از قطعات فابریک و اورجینال استفاده می نمایند ودر پایان کار نیز به شما گارانتی و فاکتور رسمی شرکتی را ارائه خواهند داد.

تعمیرکار کارواش صنعتی چه ویژگی باید داشته باشد؟

سرویس کارواش صنعتی در آی پی امداد

یکی از مهمترین اقدامات جهت جلوگیری از خرابی و تعمیر کارواش صنعتی، استفاده از خدمات سرویس و نگهداری کارواش صنعتی می باشد. در همین راستا مصرف کنندگان باید به دنبال انتخاب سرویس کار متخصص برای سرویس واترجت صنعتی خود باشند. تکنسین های متخصص آی پی امداد انواع خدمات مربوط به عیب یابی اولیه و سرویس دستگاه شما را با بهترین کیفیت ارائه خواهند داد. در ادامه به بررسی فرآیند سرویس کارواش صنعتی در آی پی امداد خواهیم پرداخت:

  • سرویس کاران آی پی امداد برای سرویس کارواش صنعتی شما ابتدا تمامی قطعات و بخش های مهم دستگاه نظیر پمپ، موتور، نازل و … را به دقت بررسی نموده و ایرادات آنها را برطرف می کنند.
  • همچنین به دلیل اینکه با گذشت زمان و استفاده مکرر ممکن است رسوباتی درون بخش های مختلف دستگاه جمع شود، تکنسین آی پی امداد اقدام به رسوب زدایی کامل و اصولی کارواش صنعتی شما خواهد کرد.
  • در نهایت شلنگ ها و اتصالات واترجت صنعتی به دقت مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت خرابی یا پارگی، اقدام به تعمیر یا تعویض آنها می شود.
  • لازم به ذکر است که با استفاده از خدمات دوره ای سرویس کارواش صنعتی خود می توانید به افزایش عمر مفید دستگاه و کارکرد صحیح آن کمک نمایید.

هزینه تعمیرات کارواش صنعتی

بالا بودن هزینه‌ تعمیرات کارواش صنعتی یکی از دغدغه‌ های مصرف کنندگان این دستگاه است. نمایندگی تعمیر کارواش صنعتی با محاسبه هزینه تعمیرات دستگاه بر اساس نرخ مصوب دولتی و اتحادیه و شفاف‌ سازی ریز قیمت‌ ها قبل از ارائه خدمات، خیال مشتریان را از قیمت تعمیرات کارواش صنعتی راحت کرده است. آی پی امداد ریز قیمت‌ ها را قبل از انجام تعمیرات کارواش به مشتری ارائه داده و در صورت رضایت مشتری از مبلغ مشخص ‌شده، اقدام به تعمیر دستگاه کارواش صنعتی می‌ کند. تعمیرکار این مجموعه جهت پایین آوردن هزینه ها، در صورتی‌ که قطعه‌ ای از دستگاه خراب ‌شده باشد، سعی بر این دارد تا قطعه خراب ‌شده را تعمیر نماید. چنانچه قطعه مورد نظر تعمیر نشد، قطعه اصلی و اورجینال را با پایین‌ ترین قیمت موجود در بازار جایگزین قطعه خراب‌ شده کارواش صنعتی می‌ کند. همچنین در پایان کار تعمیرات دستگاه واترجت صنعتی، فاکتور ریز تمامی هزینه ها در اختیار مشتری قرار می گیرد تا دیگر شک و شبه ای باقی نماند.

مشکلاتی که توسط تعمیرگاه کارواش صنعتی رفع می شوند

اگرچه کارواش صنعتی از دوام بالایی برخوردار است، اما در تمامی لوازم احتمال خرابی و یا نقص عملکرد وجود دارد. در صورتی که فنی کار هستید و یا تمایل به عیب یابی کارواش صنعتی خود دارید، می توانید از توصیه های ذکر شده در این بخش توسط تعمیرکار آی پی امداد بهره مند شوید. کارواش صنعتی در طول استفاده مداوم با ایرادات جدی مواجه می‌ گردد که در ادامه به برخی از مشکلات احتمالی دستگاه جهت آشنایی بیشتر اشاره می‌ شود.

  • تعمیر مشکل کم بودن فشار پمپ کارواش صنعتی
  • علت داغ شدن موتور کارواش صنعتی
  • چرا آب از کارواش صنعتی خارج نمی شود؟
  • تعمیرات کار نکردن نازل پاشش شوینده کارواش صنعتی
  • دلیل نشت آب از پمپ کارواش صنعتی
  • علت بالا بودن فشار آب کارواش صنعتی

علت کم شدن فشار پمپ کارواش صنعتی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است به هنگام کار با دستگاه کارواش صنعتی با آن مواجه شوید، کم شدن فشار آب خروجی است. در ادامه به بررسی علت بروز مشکل خواهیم پرداخت:

  • ممکن است مشکل کاهش فشار آب مربوط به بروز گرفتگی در بخش های مختلف دستگاه باشد.
  • لازم است نازل و شلنگ کارواش را به دقت بررسی کنید که هیچگونه آلودگی یا گرفتگی در آنها وجود نداشته باشد.
  • گرفتگی سوپاپ ورودی و شیر تخلیه نیز از دیگر مواردی است که نیاز به بررسی دارد.
  • همچنین ممکن است ایراد دستگاه مربوط به خرابی پمپ باشد که باید بررسی گردد.
  • برای تعمیر پمپ کارواش صنعتی خود می توانید از تعمیرکاران متخصص و مجرب نمایندگی مجاز آی پی امداد کمک بگیرید.

چرا موتور کارواش صنعتی داغ شده است؟

در صورتی که با داغ شدن بیش از اندازه طبیعی موتور دستگاه خود خود مواجه شده اید، جهت عیب یابی و تعمیر کارواش سیار لازم است نکات زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • در برخی مواقع علت بروز این مشکل، آسیب دیدگی شیر اطمینان دستگاه است.
  • در این شرایط لازم است شیر اطمینان را تمیز کرده و در صورت نیاز اقدام به تعویض آن نمایید.
  • همچنین در صورتی که انتخاب نازل دستگاه اشتباه انجام شده و آب به اندازه کافی از نازل خارج نشود، موتور داغ خواهد شد.
  • برای رفع مشکل دستگاه باید از نازل مناسب برای کارواش صنعتی خود استفاده کنید.

عیب یابی خارج نشدن آب از کارواش صنعتی

در صورتی که به هنگام استفاده از دستگاه کارواش صنعتی متوجه عدم خروج آب از آن شده اید، لازم است نکات زیر را جهت عیب یابی دستگاه مورد بررسی قرار دهید:

  • در قدم اول لازم است نازل را از لحاظ وجود هرگونه انسداد مورد بررسی قرار دهید.
  • در صورت مشاهده گرفتگی باید آن را تمیز کرده و در صورت نیاز نازل را تعویض نمایید.
  • چنانچه شلنگ فشار قوی دستگاه دچار مشکلاتی از قبیل پیچ خوردگی، خم شدگی، برش یا فرورفتگی شده باشد، این مشکل رخ خواهد داد.
  • در این حالت لازم است پیچ خوردگی شلنگ را باز نموده و در صورت آسیب دیدگی آن را تعویض کنید.
  • در صورتی که قادر به رفع مشکل عدم خروج آب از دستگاه خود نیستید، بهترین کار استفاده از خدمات تعمیرگاه کارواش صنعتی در آی پی امداد است.

علت کار نکردن نازل پاشش شوینده کارواش صنعتی

چنانچه نازل پاشش شوینده دستگاه کارواش صنعتی شما به درستی کار نمی کند، می توانید دلایل بروز مشکل را در ادامه بررسی کنید:

  • در صورتی نازل شوینده دستگاه دچار انسداد یا خرابی شده باشد، شوینده به درستی از آن خارج نمی شود.
  • در این شرایط لازم است نازل را به صورت کامل باز کرده و تمیز کنید. در صورت خرابی باید اقدام به تعویض آن نمایید.
  • همچنین این امکان وجود دارد که نازل به درستی تنظیم نشده باشد که باید آن را در حالت کم فشار قرار دهید.
  • بررسی کنید که شیر باز بوده و در حالت مناسب قرار داشته باشد.

عیب یابی نشت آب از پمپ کارواش صنعتی

در صورتی که آب از زیر پمپ واترجت صنعتی شما نشت می کند، می توانید به عیب یابی موارد زیر بپردازید:

  • ممکن است پلانچر پمپ دچار فرسودگی، خرابی یا بریدگی شده باشد که در این شرایط باید اقدام به تعویض آن نمایید.
  • در صورتی که مواد ساینده در آب ورودی دستگاه وجود داشته باشند، منجر به بروز نشتی خواهد شد.
  • این امکان وجود دارد که فشار بیش از حد به بست اتصال روکش وارد شده باشد که نیاز به بررسی دارد.
  • در نهایت اگر دما یا فشار آب ورودی بیش از اندازه باشد، منجر به نشت آب از پمپ خواهد شد که باید فشار را کمتر کنید.

چنانچه پس از بررسی موارد ذکر شده نیز قادر به رفع مششکلی نشتی آب پمپ دستگاه خود نشده اید، می توانید از خدمات تعمیرکار کارواش صنعتی در آی پی امداد استفاده کنید.

تعمیرات بالا بودن بیش از حد فشار کارواش صنعتی

در صورتی که فشار آب خارج شده از کارواش صنعتی شما بالا است، می توانید برای تعمیرات دستگاه به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • در صورتی که نازل دستگاه کوچک باشد، موجب فشار بالای آب دستگاه خواهد شد که باید از نازل با سایز مناسب استفاده کنید.
  • چنانچه فشارسنج کارواش با خرابی هایی مواجه شده و عملکرد صحیحی نداشته باشد نیز قادر به نشان دادن صحیح فشار دستگاه نبوده و آب با فشار زیادی خارج می شود.
  • همچنین اگر تنظیم کننده فشار دستگاه خراب شده باشد نیز این مشکل رخ خواهد داد که باید بررسی شود.

در صورتی که نمی توانید مشکل فشار آب بیش از حد دستگاه خود را به درستی عیب یابی کنید، می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد