تعمیر کارواش خانگی

تعمیر کارواش خانگی دینامی، برقی و شارژی در محل یا با مراجعه به کارگاه مجهز و پیشرفته آی پی امداد توسط تکنسین های مجرب همراه با گارانتی 3 الی 12 ماه، قطعات اصل و فاکتور رسمی در تهران برای مشتریان انجام می شود.

بازه هزینه تعمیرات کارواش خانگی: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر کارواش خانگی

کارواش خانگی دستگاهی است که ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. مرکز تعمیرات کارواش خانگی به ارائه انواع خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر کارواش شما توسط تعمیرکار متخصص و مجرب می پردازد. شما می توانید برای تعمیر کارواش خانگی خود در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران از آی پی امداد کمک بگیرید. تعمیرکار کارواش خانگی در این مجموعه دستگاه شما را با قطعات فابریک و فاکتور رسمی تعمیر می کند. انواع خدمات تعمیر واترجت خانگی برقی، شارژی و دینامی در آی پی امداد با بالاترین کیفیت و در محل یا کارگاه مجهز این مجموعه به مشتریان ارائه می شود. در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات کارواش خانگی می توانید از طریق شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 با آی پی امداد تماس بگیرید.

کلیه خدمات تعمیر کارواش خانگی در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر کارواش خانگی در تهران

برای اینکه بتوانید کارواش برقی، شارژی و دینامی خود را در صورت خرابی عیب یابی و تعمیر نمایید، لازم است ابندا با مرکز مجاز آی پی امداد تماس برقرار کنید. نحوه تماس با مرکز تعمیرات کارواش خانگی در تهران به شرح زیر است:

  1. بهترین راه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات کارواش خانگی، تماس با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 می باشد.
  2. همچنین می توانید از طریق سایت مجموعه آی پی امداد، اقدام به ثبت درخواست تعمیر واترجت خانگی خود به صورت آنلاین نمایید.
  3. کارشناسان این مرکز در تمامی ایام هفته و به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان گرامی می باشند.

روش های استفاده از خدمات تعمیر کارواش خانگی در آی پی امداد

  1. اگر کارواش خانگی شما از نوع کوچک و قابل حمل است، می توانید آن را به صورت حضوری به آدرس تعمیرگاه مجهز آی پی امداد که در بخش تماس با ما ذکر شده است، تحویل دهید.
  2. چنانچه دستگاه واترجت شما قابل حمل نبوده و یا زمان کافی برای حمل آن به تعمیرگاه آی پی امداد را ندارید، می توانید اقدام به ثبت درخواست تعمیرات کارواش خانگی در محل خود نمایید.
  3. همچنین پیک آی پی امداد می تواند به محل شما مراجعه کرده و با ارائه رسید کتبی کارواش خانگی را تحویل گرفته و پس از تعمیرات و تست سلامت، مجددا به شما تحویل دهد.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات کارواش خانگی در آی پی امداد

  • بعد از بررسی درخواست شما، پیامکی حاوی کد اشتراک و لینک پنل کاربری برای شما ارسال خواهد شد.
  • با مراجعه به لینک پنل کاربری خود می توانید مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، فاکتور خدمات، مدت زمان گارانتی و ... را مشاهده کنید.
  • همچنین با مراجعه به پنل کاربری خود می توانید به خدمات تکنسین مربوطه امتیاز داده و به صورت آنلاین با کارشناسان واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.
  • در مرحله بعد، تعمیرکار کارواش خانگی طبق زمانبندی مورد نظر شما، به همراه تجهیزات کامل و قطعات اصلی در محل حاضر خواهد شد.
  • بعد از انجام کار تعمیرات واترجت خانگی، به شما ضمانت نامه و فاکتور با مهر شرکت تقدیم می گردد.
  • تمامی قطعات استفاده شده برای کارواش خانگی شما دارای گارانتی معتبر به مدت 3 الی 12 ماه هستند.
  • در نهایت واحد پشتیبانی Happy Call مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظرات شما را در زمینه نحوه ارائه خدمات تکنسین مربوطه جویا خواهد شد.
  • شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد، به صورت 24 ساعته و آنلاین با واحد پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.
  • کارشناس این مرکز از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا انتهای مدت زمان گارانتی از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر کارواش خانگی خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر کارواش خانگی در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر کارواش خانگی

نگرانی ها درباره هزینه های تعمیر لوازم خانگی نظیر کارواش همواره برای مشتریان وجود دارد. نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی موظف هستند تا از نرخ های مصوب اتحادیه تبعیت کرده و هزینه ای فراتر از قیمت مشخص شده از مشتری دریافت نکنند اما متاسفانه برخی از نمایندگی ها این اصل را رعایت نمی کنند. نمایندگی تعمیرات کارواش خانگی با رعایت اصول مشتری مداری از قیمت های تعیین شده تخطی نکرده و هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی کند. آی پی امداد با آگاهی از وضعیت اقتصادی موجود و فشار مالی که ممکن است بر کاربران تحمیل شود، سعی می کند تا جایی که ممکن است، با تعمیر قطعه به جای تعویض آن از میزان هزینه های تعمیر کارواش خانگی بکاهد و در عین حال کیفیت بالای کار را کاملا حفظ نماید.

علاوه بر این، شفاف سازی هزینه ها پیش از اقدام به تعمیرات واترجت خانگی از یک سو و ارائه فاکتور هزینه ها در پایان خدمات از سوی دیگر، باعث می شود تا هیچ شبهه ای درباره دریافت هزینه اضافی توسط تعمیرکاران آی پی امداد وجود نداشته باشد. این مسئله می تواند باعث جلب اعتماد و رضایت مشتری شده و به مرکز تعمیرات کارواش خانگی اعتبار و اهمیت خواهد بخشید. به طور کلی تعمیرکار آی پی امداد پس از عیب یابی دقیق دستگاه و با توجه به نوع خرابی و قطعات معیوب کارواش خانگی، هزینه های تعمیرات دستگاه را مشخص کرده و در صورت رضایت شما، مراحل تعمیرات کارواش را شروع خواهد کرد.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات کارواشهزینه تعمیرات کارواش
موتور
پمپ
شلنگ
نازل
تفنگی
مخزن شوینده
فیلتر آب
بوبین
نمایش بیشتر

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و برندهای واترجت خانگی را انجام می دهد؟

امروزه برندهای مختلفی اقدام به تولید و عرضه انواع مدل های کارواش خانگی نموده اند که هریک از این محصولات، علی رغم کیفیت بالا ممکن است در برخی مواقع با مشکلاتی مواجه شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. آی پی امداد تمامی مدل ها و برندهای متنوع کارواش های خانگی را با بهترین کیفیت تعمیر می کند. شما می توانید تعمیر کارواش خانگی برقی، شارژی و دینامی خود در برندهای ایرانی و خارجی را به تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد بسپارید. از جمله برندهای واترجت خانگی که در آی پی امداد تعمیر می شوند، شامل:

  • بلک اند دکر Black&Decker
  • نوا Nova
  • استیم Steam
  • کرشر Karcher
  • توسن Tosan
  • بوش Bosch
  • هیوندای Hyundai
  • دیزل Diesel
  • هیتاچی Hitachi
  • ماکیتا Makita
  • آنووی Annovi
  • شیلدر Shielder
  • دوو Deawoo
  • رونیکس Ronix
  • اکتیو Active
  • و …

خدمات تعمیرکار کارواش سایر یا خانگی در آی پی امداد

کارواش های خانگی از جمله دستگاه های پرکاربردی هستند که بروز هرگونه مشکل یا خرابی در آنها نیازمند استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص و مجرب در زمینه تعمیرات کارواش خانگی می باشد. آی پی امداد با داشتن کارشناسانی ماهر و کارآزموده همواره در تلاش است تا بهترین خدمات دستگاه کارواش خانگی را به مشتریان خود ارائه نماید. تکنسین های این مجموعه با تکیه بر دانش و تجربه درخشان خود آماده ارائه انواع خدمات سرویس، عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات کارواش خانگی با تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی می باشند. در ادامه مهمترین خدمات قابل ارائه در مرکز تعمیرات کارواش خانگی را بررسی خواهیم کرد:

  • تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی و الکترونیکی کارواش خانگی نظیر: پمپ آب، موتور، برد الکترونیکی، نازل، فیلتر، شلنگ، سوپاپ، شیر برقی، تفنگی، سیم و کابل و …
  • سرویس و رسوب زدایی کامل شلنگ ها، مخزن، فیلتر و نازل کارواش خانگی

مرکز تعمیرات کارواش خانگی در تهران

تعداد نمایندگی هایی که در سطح شهر تهران اقدام به تعمیر کارواش خانگی های مختلف می نمایند، کم نیستند، اما نکته مهم انتخاب بهترین مرکز تعمیرات کارواش خانگی در تهران است که از تعمیرکاران کارآزموه و دوره دیده استفاده کرده و از ابزارآلات و شیوه های نوین در تعمیر وسیله معیوب بهره ببرد. آی پی امداد یکی از معتبرترین نمایندگی ها است که به دلیل تعدد و پراکندگی شعبات خود در تهران، سرعت عمل بالایی در خدمت رسانی به مشتریان دارد. خدماتی که توسط آی پی امداد ارائه می‌ شود، مختص به تمامی مناطق استان تهران است و مشتریان می توانند در هریک از این مناطق و محله ها از خدمات این مجموعه در سریع ترین زمان استفاده نمایند.

تعمیر کارواش خانگی در محل کار و منزل

مشغله های زندگی در شهرهای شلوغ باعث شده است تا افراد وقت و زمان کافی برای انجام کارهای جانبی نداشته باشند. همین مسئله موجب شده است تا بسیاری از نمایندگی ها امکاناتی را برای ارائه خدمات کارواش خانگی در محل در نظر بگیرند و به جای مراجعه مشتری به نمایندگی، تکنسین متخصص به منزل یا مکان مورد نظر مشتری رفته و خدمات خود را ارائه دهد.

به طور کلی خدمات تعمیر کارواش خانگی در محل برای کاهش هزینه های مشتریان، صرفه جویی در وقت و جلوگیری از خطرات و آسیب هایی است که ممکن است در حین حمل و نقل برای دستگاه پیش آید. در همین راستا کاربران آی پی امداد می توانند تنها با ثبت درخواست در این مجموعه از مزایای سرویس تعمیر واترجت خانگی در محل کار و منزل خود استفاده نمایند. تعمیرگاه کارواش خانگی در آی پی امداد با سابقه درخشان و کادری مجرب در سراسر تهران بزرگ آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در محل می باشد.

چرا از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات کارواش خانگی استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید اقدام به تعمیر کارواش خانگی خود با بهترین کیفیت نمایید، لازم است از خدمات یک نمایندگی مطمئن و معتبر در این زمینه بهره مند شوید. آی پی امداد یکی از مراکزی است که دارای سابقه ای درخشان بوده و از سال 1370 در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی و صنعتی در حال فعالیت می باشد. این مجموعه همواره سعی بر این دارد تا بتواند بهترین خدمات را برای کسب رضایت مشتریان خود ارائه دهد. مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات کارواش خانگی در تهران به شرح زیر است:

  • استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر لوازم کارواش خانگی
  • بهره مندی از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای برای تعمیر کارواش خانگی برقی و شارژی
  • ارائه فاکتور رسمی جهت شفاف سازی هزینه های مشتریان
  • ارائه گارانتی 90 الی 365 روزه برای تضمین کیفیت خدمات
  • اعزام تعمیرکار به محل جهت ارائه کلیه خدمات
  • ارائه خدمات تعمیرات کارواش به مشتریان در طول هفته حتی در روزهای تعطیل
  • ایجاد پنل کاربری مخصوص مشتریان جهت دسترسی به اطلاعات و ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی

سرویس کارواش خانگی برقی، شارژی و دینامی

کارواش خانگی از جمله لوازم بسیار کاربردی است که از آن برای تمیز کردن و شستشوی سطوح مختلف استفاده می شود. از این رو لازم است به هنگام استفاده از دستگاه و کار با آن نکاتی رعایت شود تا کارواش شما بتواند کیفیت اولیه خود را حفظ نموده و از تعمیر آن پیشگیری شود. یکی از اصلی ترین نکاتی که باید در جهت نگهداری از واترجت خانگی در نظر گرفته شود، سرویس منظم و دوره ای دستگاه می باشد. متخصصین آی پی امداد انواع خدمات مربوط به سرویس کامل بخش های مختلف دستگاه کارواش خانگی را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهند. در ادامه به بررسی مراحل سرویس کارواش خانگی توسط تکنسین های آی پی امداد خواهیم پرداخت:

  • سرویس کار آی پی امداد ابتدا بخش ها و قطعات مختلف دستگاه کارواش خانگی نظیر پمپ، فیلتر، موتور، نازل و … را به صورت دقیق بررسی کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل در این قطعات، اقدام به تعمیر یا تعویض آنها می نماید.
  • در ادامه تمام اتصالات و سیم کشی های دستگاه با رعایت نکات ایمنی مورد بررسی قرار گرفته و کوچکترین ایرادات در همان مراحل اولیه برطرف خواهد شد.
  • در مرحله بعد سرویس کار اقدام به رسوب زدایی و جرم گیری بخش هایی نظیر فیلتر، نازل، شلنگ و … با استفاده از مواد مخصوص می نماید.
  • در پایان کار نیز کلیه نکات مهم در زمینه نحوه استفاده صحیح از واترجت خانگی توسط تعمیرکار آی پی امداد برای شما ذکر خواهد شد تا با رعایت آنها از خرابی دستگاه خود جلوگیری کنید.

خدمات سرویس کارواش خانگی برقی و شارژی در محل

در صورت خرابی قطعات کارواش خانگی چه مشکلاتی رخ می دهد؟

دستگاه کارواش خانگی نظیر سایر لوازم برقی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که عملکرد صحیح هریک از این قطعات موجب کارکرد مناسب دستگاه خواهد شد. در صورتی که هریک از قطعات واترجت خانگی شما دچار خرابی هایی شود، دستگاه دچار مشکلات مختلفی شده و نیاز به تعمیر خواهد داشت. بنابراین در صورتی که هریک از قطعات دستگاه کارواش شما ایراد پیدا کرده است، می توانید از خدمات آی پی امداد برای تهیه و تعمیرات کارواش خانگی خود استفاده کنید. در ادامه به بررسی هریک از قطعات کارواش خانگی و مشکلاتی که در صورت خرابی آنها رخ خواهد داد، می پردازیم:

پمپ آب کارواش

یکی از اصلی ترین قطعات در دستگاه کارواش خانگی که کارکرد بسیار مهمی دارد، پمپ است. این قطعه که وظیفه افزایش فشار آب دستگاه را دارد، می تواند فرآیند شستشو با کارواش خانگی را برای کاربر تسهیل نماید. در برخی مواقع ممکن است به دلیل استفاده زیاد و نامناسب یا ورود آب به سیم کشی های پمپ واترجت خانگی، این قطعه دچار خرابی شده و از کار بیفتد. در این شرایط آب پرفشار برای شستشو تولید نشده و دستگاه عملا کارایی نخواهد داشت. بنابراین می توانید از تکنسین آی پی امداد بخواهید تا پمپ دستگاه کارواش خانگی شما را با یک پمپ نو تعویض نماید.

نازل کارواش خانگی

نازل کارواش خانگی یکی از قطعاتی است که آب در انتهای مسیر از آن خارج می شود. این قسمت می تواند میزان فشار آب خروجی را مشخص نموده و یا حالت خروج آب را تغییر دهد. چنانچه نازل واترجت خانگی دچار خرابی و یا شکسته شده باشد، خروج آب از دستگاه با مشکل مواجه شده و باید تعمیر یا تعویض شود. در این شرایط برای تعمیر کارواش خانگی خود می توانید از مرکز مجاز آی پی امداد کمک بگیرید.

شلنگ های کارواش

شلنگ های کارواش خانگی از جمله قطعات اصلی دستگاه هستند که جهت انتقال جریان آب مورد استفاده قرار می گیرند. پس از اینکه آب با فشار پایین وارد شلنگ می شود، با فشار بالا از آن خارج می گردد. این شلنگ ها ی تواند جریان آب پرفشار را به راحتی تحمل کرده و آن را منتقل نمایند. این شلنگ ها ممکن است با گذشت زمان و در اثر استفاده و نگهداری نادرست دچار خرابی، پارگی یا سوراخ شدگی شوند که در نهایت آب با فشار کمتری خارج خواهد شد. در این شرایط می توانید از خدمات تعمیرکار کارواش خانگی در آی پی امداد برای رفع مشکل دستگاه خود کمک بگیرید.

موتور کارواش خانگی

از جمله مهمترین و اصلی ترین قطعات هریک از لوازم برقی نظیر کارواش خانگی موتور آن است که قدرت لازم جهت کارکرد دستگاه را فراهم می کند. در صورتی که موتور یا دینام واترجت خانگی با خرابی یا ایراداتی مواجه شود، دستگاه روشن نشده و یا کارکرد ضعیفی خواهد داشت. در این شرایط لازم است سریعا اقدام به تعمیر یا تعویض موتور کارواش گردد که برای این کار می توانید از تکنسین متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

سرسیلندر کارواش خانگی

سرسیلندر یکی دیگر از قطعاتی است که درون کارواش خانگی تعبیه شده است و بر روی کله پمپ دستگاه نصب می گردد. این قطعه دارای مدل های مختلفی است که هریک از آنها متناسب با مقدار فشارهای مختلف آب طراحی و تولید می شوند. یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب خرابی سرسیلنر کارواش خانگی می شود، وارد شدن فشار زیاد، فرسودگی و ترک خوردن آن است که در این شرایط کارکرد پمپ دچار مشکل شده و دستگاه کارکرد درستی نخواهد داد. برای تعویض سرسیلندر دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیرات کارواش خانگی در آی پی امداد استفاده کنید.

عیب یابی مشکلات کارواش خانگی + ویدیو آموزشی

به طور کلی استفاده طولانی مدت و نادرست از هر وسیله ای مانند کارواش خانگی باعث بروز مشکلات زیادی در آن می شود. از این رو اطلاع از نحوه عیب یابی کارواش خانگی توسط تعمیرکار آی پی امداد در این بخش و ویدیو آموزشی زیر، می تواند شما را در مواجهه با عیوب مختلف آن راهنمایی کند. با این کار علاوه بر رفع ایرادات جزئی کارواش خانگی خود می توانید از صرف هزینه های هنگفت برای تعمیر دستگاه نیز جلوگیری کنید.

روشن نشدن کارواش خانگی

  • ابتدا لازم است پریز و فیوز برق را مورد بررسی قرار دهید.
  • در صورتی که دوشاخه برق به درستی وصل نشده و یا پریز برق مشکلی داشته باشد، دستگاه روشن نخواهد شد.
  • همچنین این امکان وجود دارد که ولتاژ برق شهری پایین باشد که لازم است از کافی بودن ولتاژ اطمینان حاصل کنید.
  • چنانچه موتور دستگاه و اتصالات آن دچار خرابی شده باشد، کارواش خانگی شما روشن نمی شود.

عدم خروج آب از نازل کارواش خانگی

  • ابتدا باید اقدام به بررسی نازل دستگاه خود نمایید که انسداد یا مشکلی نداشته باشد.
  • ممکن است ذرات جامد مواد شوینده حل نشده و موجب بروز گرفتگی در نازل شده باشند.
  • همچنین لازم است گرفتگی مسیر ورودی آب را مورد بررسی قرار دهید.
  • در صورتی که گرفتگی در این بخش ها وجود دارد، باید اقدام به تمیز کردن آنها نمایید.
  • در صورت شل شدگی اتصالات و یا خالی بودن مخزن باید با پر کردن آن و تعویض اتصالات مشکل دستگاه خود را برطرف کنید.

علت عدم خروج آب از نازل کارواش چیست؟ برای تعمیرات کارواش خانگی چه کنیم؟

قطع و وصل شدن کارواش خانگی

  • یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل مربوط به بروز گرفتگی در شلنگ فشار قوی و شیر ورودی آب می باشد.
  • برای رفع این مشکل باید پس از هر چند بار استفاده از دستگاه به طور کامل این بخش ها را تمیز نمایید.
  • همچنین ممکن تست پلانجر یا پیستون دستگاه دچار خرابی یا شکستگی شده باشند که باید بررسی و تعمیر شوند.

علت قطع و وصل شدن کارواش چیست؟ چگونه اقدام به تعمیر دستگاه کارواش خانگی کنیم؟

کم شدن فشار کارواش خانگی

  • ابتدا لازم است اقدام به بررسی ورودی آب نمایید تا دچار گرفتگی نشده باشد.
  • همچنین در صورتی که نازل معیوب بوده و یا سایز آن اشتباه باشد، فشار آب خروجی کم خواهد بود که باید نازل را تعوبض کنید.
  • مورد دیگر مربوط به کم بودن میزان آب است که باید بررسی کنید فشار آب اصلی دستگاه کم نشده باشد.

علت کم بودن فشار آب خروجی کارواش چیست؟ راهنمای تعمیر کارواش خانگی در این مواقع

خروج مقدار کم ماده شوینده از کارواش خانگی

  • رایج ترین دلیل بروز این مشکل مربوط به تمام شدن مواد شوینده موجود درون مخزن دستگاه می باشد.
  • همچنین مسدود بودن شلنگ مواد شوینده نیز می توانید منجر به بروز این مشکل شود.
  • شما باید از پر بودن مخزن مواد شوینده و همچنین عدم انسداد شلنگ اطمینان حاصل نمایید.
  • در صورتی که پمپ مخصوص مواد شوینده باز نباشد نیز با این مشکل در دستگاه خود مواجه خواهید شد.
  • در صورتی که فشار زیاد باشد، پمپ کارکرد صحیحی نخواهد داشت که برای تعمیر پمپ کارواش خانگی می توانید از تعمیرکار متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

علت خروج مقدار کم ماده شوینده از دستگاه چیست؟ نظر تعمیرکار کارواش خانگی در این باره

خاموش شدن کارواش خانگی

  • از آنجایی که واترجت خانگی تحت فشار بالایی کار می کند، می تواند موجب بیش از حد گرم شدن موتور یا پمپ و در نهایت خاموش شدن دستگاه شود.
  • ممکن است مقدار آب مورد نیاز دستگاه بیش از اندازه کم بوده و یا شلنگ آب دچار خرابی شده باشد که در این حالت نیز دستگاه خاموش می شود.
  • از دیگر دلایل بروز این مشکل، انسداد ورودی آب یا گرفتگی نازل و فیلتر ورودی کارواش می باشد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکلات برقی نظیر خرابی یا پارگی سیم کشی و … نیز دستگاه در حین کار خاموش می گردد.

اگر نمی توانید هریک از ایرادات دستگاه خود را برطرف کنید و مشکل مربوط به قطعات اصلی دستگاه می باشد، می توانید از خدمات مرکز تعمیرات کارواش خانگی برای رفع آنها استفاده نمایید.

سوالات متداول تعمیرات کارواش خانگی

مشتریان هنگام استفاده از خدمات تعمیر کارواش خانگی خود در آی پی امداد، سوالاتی را مطرح می کنند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

پس از پایان کار تعمیر کارواش خانگی تکنسین های آی پی امداد به شما گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه ارائه خواهند داد.

هزینه های تعمیر کارواش خانگی در مجموعه آی پی امداد براساس فاکتورهایی چون نوع خرابی، مدل دستگاه، قطعات معیوب و ... متغیر می باشد و پس از عیب یابی دستگاه توسط تکنسین متخصص تعیین می شود.

پس از ثبت درخواست شما، پیک یا تکنسین آی پی امداد طبق زمانبندی صورت گرفته با شما برای تعمیر کارواش خانگی در محل حاضر می شود.

شما کاربران گرامی می توانید برای تعمیرات کارواش خانگی خود از طریق شماره 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

15 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمد رضا 21 فروردین 1403

    سلام . ببخشید من میخوام یک کارواش شارژی بخرم که هم بتونم ماشین بشورم و هم سمپاشی درختان رو انجام بدم . بین این همه برند توی بازار ، امکانش هست محبت کنید یک برند معتبر و یا حتی اگه بشه یک مدل خاصی رو به من معرفی کنید که کمتر خرابی داشته باشه و یا کلا از بقیه بهتر باشه.خدا خیر شما رو بده.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 فروردین 1403

      درود، برندهایی مانند بوش، رونیکس، هیوندای، آاگ و دیوالت کیفیت و خدمات پس از فروش بهتری دارند.

      پاسخ دادن
  • پویا شاهمردانی 07 فروردین 1403

    با سلام خدمت شما بنده یک کارواش خانگی دارم که فشار نداره روشن می‌شود ولی آب را با فشار نمی‌فرستد بعد فهمیدم که فیلتر آب را قرار ندادم. آیا تاثیری دارد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 فروردین 1403

      درود، احتمالا بویلر رسوب گرفته است و فشار کافی ندارد.

      پاسخ دادن
  • زانا گویلی 05 فروردین 1403

    کارواش خانگی هیوندای زغالی مدل ۱۵۱۳ در هنگام روشن شدن استارت کوچیکی می خوره و بعد روشن نمیشه.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 فروردین 1403

      درود، احتمالا موتور و زغال های دستگاه دچار مشکل شده است که باید چک شود.

      پاسخ دادن
      • زانا گویلی 06 فروردین 1403

        میتوانید در محل انجام بشه یا باید برای شما ارسال شود ببخشید قیمت زغالی و موتور چقدر می تونه باشه

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 06 فروردین 1403

          درود، برای دریافت خدمات در محل یا کارگاه آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

          پاسخ دادن
  • فتوحی 15 آذر 1402

    سلام وقت بخیر من جاروبرقی کنوود مخزندار ۲۲۰ وات خریداری کردم و در دستگاه خود به خود موقع جا به جایی باز میشه و امروز با بازشدن درب جاروبرقی فیلترش از جاش خارج شد و هر کاری میکنم سر جاش فیکس نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 آذر 1402

      درود، ضامن درب دستگاه خراب شده است. فیلتر را نیز به راحتی در جای خود قرار داده و با توجه به فلش های درج شده، آن را متصل نمایید.

      پاسخ دادن
  • امیدرضا چترعنبرین 26 دی 1401

    سلام کارواش خانگی مایر فشارش کم شده برای تعمیرش باید چکار کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 دی 1401

      سلام، بویلر، شیلنگ ها و نازل رسوب گرفته است

      پاسخ دادن
    • امیدرضا چترعنبرین 27 دی 1401

      اگه کارواش پست بشه تعمیرش میکنین میفرستین برام؟!!!!!

      پاسخ دادن
  • شمیم اعتدال مهر 02 دی 1401

    سلام دستگاه کارواش خانگی مشکل برقی نداره اما چون مدت طولانی کار نکرده قسمت خروجی اب، انگار که گل اب گرفته باشه یا به هر دلیلی مسدود شده میخواستم بپرسم قابل تعمیره یا باید قطعه عوض شه ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 دی 1401

      سلام، نازل کیپ کرده و باید تعویض شود

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد