logo logo تعمیر پیچ گوشتی شارژی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر پیچ گوشتی شارژی

تعمیر پیچ گوشتی شارژی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر پیچ گوشتی شارژی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات تعمیر پیچ گوشتی شارژی در آی پی امداد شامل کلیه مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. شما می توانید از سه روش تعمیر در محل، استفاده از پیک مجموعه و همچنین مراجعه حضوری به کارگاه های آی پی امداد از خدمات پیچ گوشتی شارژی در این مجموعه برخوردار شوید. نمایندگی تعمیرات پیچ گوشتی شارژی با بهره گیری از تکنسین های مجرب و متخصص و استفاده از قطعات اورجینال توانسته است رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند و انواع خدمات این دستگاه را با گارانتی معتبر 3 تا 12 ماه و فاکتور رسمی به مشتریان خود ارائه دهد. برای استفاده از خدمات تعمیرات پیچ گوشتی شارژی خود می توانید با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات پیچ گوشتی شارژی در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات پیچ گوشتی شارژی در تهران به شرح زیر است:

  1. شما می توانید درخواست خدمات پیچ گوشتی شارژی خود را به صورت آنلاین از طریق وب سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  2. همچنین می توانید به صورت تماس تلفنی با شماره 02158941 یا 02191093903 اقدام به ثبت درخواست تعمیرات پیچ گوشتی شارژی خود نمایید.
  3. کارشناسان آی پی امداد در تمامی روزهای هفته و به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

روش های استفاده از خدمات تعمیر پیچ گوشتی شارژی در آی پی امداد

در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات تعمیر پیچ گوشتی شارژی خود دارید، می توانید هریک از روش های زیر را دنبال کنید:

  1. در روش اول تعمیر پیچ گوشتی شارژی در محل کار یا منزل شما صورت می گیرد و برای بهره مندی از این خدمات، تنها کافی است به صورت آنلاین یا با تماس تلفنی، درخواست خود را در آی پی امداد ثبت نمایید.
  2. همچنین در بخش تماس با ما، آدرس تعمیرگاه آی پی امداد ذکر شده است و شما می توانید با مراجعه حضوری به کارگاه این مجموعه، پیچ گوشتی شارژی خود را تحویل متخصص دهید تا تعمیرات آن انجام شود.
  3. آی پی امداد دارای پیک مخصوص نیز می باشد و در صورتی که قصد دارید پیچ گوشتی شارژی خود را به تعمیرگاه آی پی امداد ارجاع دهید، می توانید از این خدمات استفاده کنید. پیک های آی پی امداد دارای باکس ضد ضربه هستند که دستگاه شما را پس از تحویل به تعمیرگاه، در کمتر از 72 ساعت کاری سالم و وکیوم شده به شما تحویل می دهند.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات پیچ گوشتی شارژی

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه ثبت شده و کد اشتراک به همراه آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به فاکتور هزینه، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه و سایر اطلاعات مهم دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان تعمیرات پیچ گوشتی شارژی وجود دارد.
  4. تعمیرکار پیچ گوشتی شارژی طبق زمابندی تعیین شده و با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد پیچ گوشتی شارژی در محل شما حاضر می شود.
  5. پس از اتمام خدمات، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود.
  6. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از عملکرد تعمیرکار پیچ گوشتی شارژی از سوی کارشناسان واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد انجام می شود.
  7. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

خدمات پیچ گوشتی شارژی که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

پیچ گوشتی شارژی از جمله لوازم و ابزارهایی است که در بسیاری از مشاغل یا منازل مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه نیز مانند سایر لوازم الکتریکی ممکن است با ایراداتی مواجه شود که در این شرایط باید اقدام به عیب یابی و تعمیر مشکلات پیچ گوشتی شارژی به کمک یک تکنسین متخصص و مجرب نمایید. تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیرات پیچ گوشتی شارژی مشغول به کار هستند، می توانند این دستگاه را با بهترین تجهیزات و قطعات تعمیر نمایند. در همین راستا می توان گفت خدمات مختلفی در زمینه تعمیرات پیچ گوشتی شارژی به مشتریان آی پی امداد ارائه می شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر و تعویض کلیه قطعات داخلی و بیرونی پیچ گوشتی شارژی مانند موتور، دسته، باتری، چراغ LED، دکمه راستگرد و چپگرد، کنترل گشتاور، سوئیچ انتخابگر دنده، ماشه کنترل، سه نظام، بلبرینگ و …
  • سرویس و عیب یابی انواع مشکلات دستگاه پیچ گوشتی شارژی

در صورت بروز خرابی در هریک از قطعات ذکر شده می توانید با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید تا مشکل پیچ گوشتی شارژی شما در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.

آی پی امداد تعمیر کدام برندهای پیچ گوشتی شارژی را انجام می دهد؟

مجموعه آی پی امداد با بهره مندی از تکنسین های مجرب خود می تواند اقدام به تعمیر پیچ گوشتی نماید که از انواع مختلف این دستگاه می توان به مدل های برقی و شارژی اشاره کرد. این مجموعه با متخصصین مجرب خود توانسته بهترین خدمات را در راستای تعمیر تمامی برندها و مدل های پیچ گوشتی برقی و شارژی ارائه دهد و رضایت بسیاری از کاربران را در سراسر تهران به خود جلب کند. در ادامه به بررسی برخی برندهایی پیچ گوشتی شارژی که توسط تکنسین های آی پی امداد تعمیر می شوند، می پردازیم:

  • رونیکس (Ronix)
  • بوش (Bosch)
  • ماکیتا (Makita)
  • بلک اند دکر (Black and Decker)
  • دیوالت (Dewalt)
  • توسن (Tosan)
  • هیوندای (Hyundai)
  • کرون (crown)
  • آاگ (AEG)
  • و …

مرکز تعمیرات پیچ گوشتی شارژی در تهران

پیدا کردن نمایندگی مجاز برای تعمیر پیچ گوشتی شارژی در تهران کاری بسیار آسان است؛ زیرا آی پی امداد در مناطق مختلف تهران شعبه هایی را تاسیس کرده است. این مرکز به منظور سهولت سفارش برای تعمیرات پیچ گوشتی شارژی شرایطی را مهیا کرده است تا متقاضیان بتوانند هم به صورت حضوری به نمایندگی آی پی امداد مراجعه کنند و هم امکان مراجعه به صورت غیر حضوری نیز برای آنها فراهم باشد. برای استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید به آدرس درج شده در بخش تماس با ما سایت این مجموعه مراجعه کرده و پیچ گوشتی شارژی معیوب را نیز به همراه خود ببرید.

متخصصان مجرب ما در حضور خود شما پیچ گوشتی شارژی را عیب یابی و تعمیر می کنند. اما اگر شرایط شما برای مراجعه حضوری امکان پذیر نباشد، می توانید از طریق شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 و یا سایت مجموعه سفارش خود را در آی پی امداد ثبت کنید. با ثبت سفارش، تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان به محل شما در هریک از مناطق 24 گانه تهران مراجعه کرده و پیچ گوشتی شارژی شما را با بهترین کیفیت تعمیر می کنند.

تعمیر پیچ گوشتی شارژی در محل کار یا منزل

اگر برای تعمیر پیچ گوشتی شارژی خود از خدمات تعمیرگاه های حضوری استفاده کنید، لازم است دستگاه خود را به محل نمایندگی انتقال دهید و مدت زیادی را به انتظار تحویل دستگاه خود صرف کنید. انجام این کار علاوه بر اینکه باعث خسته شدن شما می شود، هزینه های شما را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. مرکز تعمیرات پیچ گوشتی شارژی با ارائه خدمات خود در محل کار و منزل مشتریان کار را بسیار آسان نموده است. شما می توانید با پر کردن مشخصات خود در سایت آی پی امداد و یا با ثبت درخواست به صورت تلفنی، بدون پرداخت هزینه های مختلف جهت رفت و آمد، برای تعمیر پیچ گوشتی شارژی در محل اقدام کنید و مشکل دستگاهتان را در همان روز و به بهترین شکل ممکن برطرف نمایید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر پیچ گوشتی شارژی در آی پی امداد

اگر می خواهید در هنگام خراب شدن پیچ گوشتی شارژی، تعمیر آن را به گونه ای انجام دهید تا بتوانید سال های زیادی از آن استفاده کنید، بهترین کار این است که به جای استفاده از خدمات تعمیرگاه های غیرمجاز و تعمیر خودسرانه، از خدمات نمایندگی تعمیرات پیچ گوشتی شارژی استفاده کنید. آی پی امداد از سال 1370 اقدام به ارائه خدمات مختلف در زمینه تعمیر لوازم خانگی و الکترونیکی نموده و دارای متخصصانی است که تعمیرات پیچ گوشتی شارژی شما را با بهترین کیفیت انجام داده و آن را مانند روز اول به شما تحویل می دهند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد به شرح زیر است:

  • دسترسی به قطعات فابریک برای تعمیرات پیچ گوشتی شارژی
  • امکان دریافت خدمات تعمیر پیچ گوشتی شارژی در محل کار و منزل
  • دسترسی به تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده
  • امکان درخواست خدمات پیچ گوشتی شارژی در هر ساعتی از شبانه روز
  • ضمانت نامه معتبر 3 الی 12 ماهه همراه با فاکتور رسمی
  • امکان ارتباط و چت آنلاین در پنل کاربری با واحد پشتیبانی، شکایات و پیشنهادات

ویژگی های تعمیرکار پیچ گوشتی شارژی در آی پی امداد

یکی از دلایل خرابی لوازم الکترونیکی از جمله پیچ گوشتی شارژی پس از تعمیر، عدم تجربه و مهارت تعمیرکاران مراکز مختلف می باشد. از این رو باید پیچ گوشتی شارژی خود را برای تعمیر به تعمیرکاری بسپارید که از تخصص و تجربه لازم در این زمینه برخوردار باشد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات پیچ گوشتی شارژی به دلیل اینکه تنها تعمیرات تخصصی این دستگاه را انجام می دهند، با تمام قطعات موجود در آن آشنایی دارند و عیب های دستگاه را سریعا تشخیص داده و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می نمایند.

بعد از تحویل پیچ گوشتی شارژی به تکنسین های آی پی امداد، ابتدا با دقت بالا آن را بررسی کرده و قطعات معیوب موجود در آن را شناسایی می کنند. پس از شناسایی قطعات، تمام سعیشان بر این است که با تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن، مشکل به وجود آمده را برطرف کنند. انجام این کار هر چند که برای این افراد زحمت بیشتری دارد، اما کاهش هزینه های مشتریان را در پی خواهد داشت.

برخی از ویژگی های تعمیرکار پیچ گوشتی شارژی در آی پی امداد عبارتند از:

  • کلیه قطعات و ابزار لازم جهت تعمیرات پیچ گوشتی شارژی را همراه خود خواهد داشت.
  • از قطعات اصلی برای تعمیر پیچ گوشتی شارژی استفاده می کند.
  • سعی می کند پیچ گوشتی شارژی را در مدت زمان کوتاهی برای جلب رضایت مشتریان عیب یابی و تعمیر کند.
  • مسئولیت پاسخگویی دقیق به سوالات مشتریان و ارائه راهنمایی های لازم را بر عهده دارد.

تعمیر پیچ گوشتی شارژی در آی پی امداد چقدر طول می کشد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از کاربران ابزارآلات نظیر پیچ گوشتی شارژی مطرح شود، مدت زمانی است که صرف تعمیرات پیچ گوشتی شارژی در آی پی امداد خواهد شد. لازم به ذکر است که تکنسین های آی پی امداد انواع خدمات عیب یابی و تعمیرات انواع پیچ گوشتی شارژی را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می دهند. به طور کلی می توان گفت مدت زمانی که برای تعمیرات پیچ گوشتی شارژی در نظر گرفته می شود، با توجه به نوع مشکل دستگاه و قطعات معیوب آن متفاوت می باشد.

هنگامی که دستگاه معیوب شما به تعمیرگاه آی پی امداد منتقل می شود، ابتدا تعمیرکار مجموعه پیچ گوشتی شارژی شما را به دقت عیب یابی نموده و در صورتی که قابل تعمیر باشد، در همان لحظه تعمیر خواهد کرد. اما چنانچه نیاز به تعویض هریک از قطعات پیچ گوشتی شارژی شما باشد، سفارش آن ثبت شده و پس از تهیه قطعه مورد نظر، تعمیرات دستگاه انجام خواهد شد. بهتر است بدانید که در اکثر مواقع در کمتر از 72 ساعت کاری دستگاه پیچ گوشتی شارژی تعمیر و به شما تحویل داده می شود. همچنین زمانی که به صورت حضوری به تعمیرگاه آی پی امداد مراجعه کنید، فرآیند عیب یابی در همان لحظه صورت گرفته و بازه زمانی تعمیرات پیچ گوشتی شارژی به شما اعلام خواهد شد.

هزینه تعمیرات پیچ گوشتی شارژی

هزینه تعمیر پیچ گوشتی شارژی که توسط تعمیرکار آی پی امداد دریافت می شود، کاملا منصفانه و بر اساس نرخ های تصویب شده در اتحادیه می باشد. آی پی امداد برای جلب رضایت مشتری و بدست آوردن اعتماد او در پایان کار، فاکتوری که در آن تمام هزینه های لازم برای تعمیرات پیچ گوشتی شارژی نوشته شده است را ارائه می دهد.

بهتر است بدانید در هنگام تماس با مجموعه آی پی امداد، کارشناسانی که مسئول پاسخگویی به شما هستند، با توجه به نوع مشکل دستگاه شما، حدود هزینه ای که برای تعمیر پیچ گوشتی شارژی مورد نیاز می باشد را تخمین زده و به شما بیان و تنها در صورتی که تمایل به پرداخت این میزان هزینه داشته باشید، تعمیرکار مورد نظر را به محل شما اعزام می کنند. به طور کلی می توان گفت هزینه تعمیر پیچ گوشتی شارژی در آی پی امداد به دلایل زیر می تواند متغیر باشد:

  • نوع مدل پیچ گوشتی شارژی و قدیمی یا جدید بودن آن
  • نوع خرابی دستگاه و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات آن
  • مدت گارانتی زمان گارانتی دستگاه پیچ گوشتی شارژی

در آی پی امداد تعویض قطعات پیچ گوشتی شارژی شما تنها در صورتی انجام می شود که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. همچنین برای تعمیرات پیچ گوشتی شارژی تنها از قطعات اورجینال با نازل ترین قیمت استفاده می شود. لازم به ذکر است که استفاده از خدمات پیچ گوشتی شارژی در آی پی امداد می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد.

مشکلاتی که توسط تعمیرگاه پیچ گوشتی شارژی رفع می شوند

اگر می خواهید از مشکلات متداول پیچ گوشتی شارژی خود آگاه شده و راه های رفع آنها را بیاموزید، با ما در این بخش از مقاله همراه باشید. اگر با اقداماتی که در این بخش توضیح داده می شود، مشکل دستگاه رفع نشد، بهترین کار این است که از خدمات نمایندگی تعمیرات پیچ گوشتی شارژی استفاده کنید. تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد قادر به عیب یابی و رفع مشکلات دستگاه شما در کوتاه ترین زمان می باشند.

تعمیر مشکل گرمای بیش از حد پیچ گوشتی شارژی

اگر پیچ گوشتی شارژی شما بیش از حد داغ شده است، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع مشکل دستگاه مورد بررسی قرار دهید:

  • اگر پیچ گوشتی شارژی شما بیش از حد داغ شده است، بلافاصله آن را خاموش کنید و بگذارید خنک شود.
  • در صورت امکان باتری را از پیچ گوشتی شارژی خارج کنید و بگذارید خنک شود.
  • مطمئن شوید که دمای محیط خیلی گرم نباشد. همچنین بررسی کنید که آیا پیچ گوشتی شارژی هوای کافی دریافت می کند.
  • تنظیمات پیچ گوشتی شارژی به خصوص تنظیمات سرعت را بررسی کنید. سرعت زیاد می تواند باعث داغ شدن بیش از حد پیچ ​​گوشتی شارژی شود.
  • اگر پیچ گوشتی شارژی را خاموش کرده اید، قبل از روشن کردن مجدد آن را در جای خنک بگذارید تا خنک شود.
  • با کاهش دفعات استفاده از پیچ گوشتی شارژی می توانید خطر گرم شدن بیش از حد آن را به حداقل برسانید.

چنانچه با انجام اقدامات بالا همچنان مشکل داغ شدن دستگاه شما برطرف نشده است، برای تعمیر پیچ گوشتی شارژی خود با تکنسین های آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

چگونه مشکل روشن نشدن پیچ گوشتی شارژی را رفع کنیم؟

اگر پیچ گوشتی شارژی روشن نمی شود، می توانید نکات زیر را برای عیب یابی دستگاه بررسی کنید:

  • مطمئن شوید که باتری به درستی نصب و شارژ شده است.
  • اطمینان حاصل کنید که دکمه پاور به درستی تنظیم شده و مسدود یا آسیب دیده نیست.
  • موتور دستگاه را برای علائم آسیب دیدگی یا خرابی بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که پیچ گوشتی شارژی عاری از خاک، گرد و غبار یا سایر مواد زائد باشد.
  • اگر پیچ گوشتی شارژی شما دارای شارژر است، مطمئن شوید که به درستی کار کرده و باتری را به طور کامل شارژ می کند.

در صورت نیاز می توانید برای رفع مشکل روشن نشدن دستگاه خود از خدمات نمایندگی پیچ گوشتی شارژی در آی پی امداد استفاده نمایید.

علت زود خالی کردن باتری پیچ گوشتی شارژی

اگر باتری پیچ گوشتی شارژی از کار افتاده یا زودتر خالی می شود، می توانید برای رفع مشکل مراحل زیر را انجام دهید:

  • مطمئن شوید که باتری به اندازه کافی شارژ می شود. عدم شارژ باتری به مدت کافی می تواند منجر به تخلیه زودتر آن گردد.
  • اطمینان حاصل کنید که شارژر کار می کند و باتری را به طور کامل شارژ می کند.
  • بررسی کنید که آیا باتری آسیب دیده یا فرسوده شده است. اگر باتری آسیب دیده یا فرسوده شده باشد، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.
  • مطمئن شوید که از پیچ گوشتی بیش از حد استفاده نمی کنید. استفاده بیش از حد می تواند باعث تخلیه سریع باتری شود.
  • در صورت امکان می توانید از باتری با ظرفیت بالاتر استفاده کنید. باتری با ظرفیت بالاتر می تواند زمان کار طولانی تری را فراهم کند.
  • باتری را کاملا خالی کرده و سپس آن را به طور کامل شارژ کنید تا مطمئن شوید که به حداکثر ظرفیت می رسد.
  • باتری را در مکان های بسیار گرم یا سرد نگهداری نکنید. دمای خیلی بالا یا خیلی پایین می تواند به باتری آسیب برسان.

در صورتی که پس از بررسی موارد ذکر شده نیز قادر به رفع مشکل تخلیه سریع باتری دستگاه خود نیستید، می توانید از متخصصین نمایندگی تعمیرات پیچ گوشتی شارژی کمک بگیرید.

تعمیر مشکل کار نکردن پیچ گوشتی شارژی

در صورتی که پیچ گوشتی شارژی شما کار نمی کند، می توانید به بررسی چگونگی تعمیر دستگاه در این شرایط در ادامه بپردازید:

  • مطمئن شوید که باتری کاملا شارژ شده و به درستی درون دستگاه نصب شده است.
  • تنظیمات پیچ گوشتی شارژی را بررسی کنید تا از درست بودن آنها مطمئن شوید. مطمئن شوید که سرعت مناسب برای کاری که می خواهید انجام دهید را تنظیم کرده اید.
  • موتور دستگاه را بررسی کنید که دچار آسیب دیدگی یا خرابی نشده باشد.
  • بررسی کنید که همه کابل ها به درستی وصل شده باشند. سیم کشی شل یا آسیب دیده می تواند باعث کار نکردن پیچ گوشتی شارژی شود.

برای برطرف کردن مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات متخصصین مرکز مجاز آی پی امداد برای تعمیرات پیچ گوشتی شارژی خود بهره مند شوید.

تعمیرات مشکل ضعیف شدن پیچ گوشتی شارژی

اگر پیچ گوشتی شارژی شما کارکرد ضعیفی دارد، می توانید نکات زیر را برای رفع مشکل دستگاه مدنظر قرار دهید:

  • اطمینان حاصل کنید که باتری کاملا شارژ شده و آسیب دیده یا فرسوده نشده است.
  • از تنظیمات صحیح پیچ گوشتی شارژی خود مطمئن شوید.
  • موتور را بررسی نمایید که آسیب ندیده باشد.
  • اتصالات داخلی دستگاه را نیز مورد بررسی قرار دهید که دچار سوختگی یا پارگی نشده باشند.
  • بررسی کنید که مسیر ورودی پیچ گوشتی شارژی مسدود شده یا آسیب ندیده باشد.
  • مطمئن شوید که از باتری مناسب برای پیچ گوشتی شارژی خود استفاده می کنید. باتری ولتاژ بالاتر می تواند زمان کار طولانی تری را فراهم کند.

چنانچه تخصصی در زمینه عیب یابی و رفع مشکل کارکرد صعیف دستگاه خود ندارید، تعمیرکار پیچ گوشتی شارژی در آی پی امداد می تواند به شما کمک نماید.

علت شارژ نشدن پیچ گوشتی شارژی

در صورتی که باتری پیچ گوشتی شارژی شما به درستی شارژ نمی شود، می توانید دلایل آن را در ادامه مورد بررسی قرار دهید:

  • یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل مربوط به معیوب بودن باتری دستگاه است که باید بررسی شود.
  • در صورتی که از شارژر نامناسب یا ناسازگار با پیچ گوشتی شارژی خود استفاده کرده اید نیز دستگاه شارژ نخواهد شد.
  • ممکن است باتری دستگاه بیش از حد شارژ شده باشد که در این حالت امکان شارژ مجدد آن وجود ندارد.
  • در نهایت این امکان وجود دارد که شارژر یا آداپتور دستگاه خراب شده باشند و به همین دلیل دستگاه شارژ نمی شود.

در صورتی که نیاز به عیب یابی صحیح و رفع مشکل شارژ نشدن پسچ گوشتی شارژی خود دارید، می توانید این کار را به تکنسین های مجرب آی پی امداد بسپارید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مهدی حسین زاده 21 تیر 1402

    با سلام، من یک پیچ گوشتی برقی مارک plessy به ولتاژ ۱۶.۸ دارم که ۲ سال پیش خریداری کرده بودم و الان کار نمیکنه. بردم برای تعمیر و گفتن موتورش خراب شده اما موتور ۱۶.۸ ولت ندارن. میتونم بفرستم خدمت شما برای تعمیر؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 تیر 1402

      درود، با شماره 02158941 تماس بگیرید تا دستگاه بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد