logo logo تعمیر مخلوط کن سنکور با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر مخلوط کن سنکور

تعمیر مخلوط کن سنکور
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر مخلوط کن سنکور به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

هر وسیله برقی برای تعمیر نیاز به تخصص دارد. اگر دستگاه شما به درستی کار نمی کند، هنگام روشن شدن صدا می دهد، تیغه ها شکسته، موتور مخلوط کن سوخته یا نیمه سوخته و … نیاز به تعمیرات تخصصی دارد. آی پی امداد یک تعمیرگاه تخصصی مخلوط کن سنکور در تهران است که ابتدا دستگاه شما را عیب یابی و سپس تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات مخلوط کن سنکور یکی از مراکزی است که به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد و به محض بروز مشکل در مخلوط کن علاوه بر رفع مشکلات دستگاه با بررسی سایر قطعات از بروز مشکلات احتمالی نیز جلوگیری می کند. آی پی امداد با توجه به داشتن شعب مختلف در تهران تمام مناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز را تحت پوشش قرار می دهد و تعمیرکاران در اسرع وقت به محل شما اعزام خواهند شد.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیرات مخلوط کن سنکور صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر مخلوط کن سنکور در تهران 

برای استفاده از خدمات تعمیرات مخلوط کن سنکور توسط آی پی امداد می توانید از طریق روش های زیر با ما در تماس باشید:

  1. ثبت درخواست از طریق تماس با شماره تلفن مرکزی 02158941 انجام هماهنگی های لازم با پشتیبان
  2. ثبت نام در سایت آی پی امداد و درخواست تعمیر مخلوط کن سنکور به صورت اینترنتی
  3. مراجعه حضوری به محل کارگاه های آی پی امداد و دستگاه خود را برای تعمیر به کارگاه های آی پی امداد بسپارید

پس از ثبت درخواست شما برای تعمیر مخلوط کن سنکور، نام و زمان حضور تکنسین در پنل کاربری شما در سایت یا پیامک برای شما ارسال می شود.

در نهایت خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در مورد خدمات تعمیر مخلوط کن سنکور جویا می شود.

خدمات تعمیر مخلوط کن سنکور در کدام مناطق تهران شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟ 

آی پی امداد تعمیرات مخلوط کن سنکور را به صورت تخصصی و در تمام مناطق تهران انجام می دهد. بنابراین بدون هیچ نگرانی و تردیدی با آی پی امداد تماس گرفته و درخواست تعمیر مخلوط کن سنکور را در منزل خود در تمامی مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران ثبت کنید.

تفاوتی ندارد در کدام منطقه تهران ساکن باشید. خدمات تعمیر مخلوط کن سنکور در تمامی مناطق تهران ارائه می شود.

تعمیرکاران آی پی امداد با سرعت عمل و دقت بالای خود در کمترین زمان ممکن اقدام به عیب یابی و تعمیر مخلوط کن سنکور شما می کنند. آی پی امداد با سابقه‌ ای بالغ بر نیم قرن توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب و تمام مناطق تهران را تحت پوشش قرار دهد.

تعمیرات مخلوط کن سنکور در شمال تهران

شمیرانات , الهیه , نیاوران , فرمانیه , کامرانیه , بلوار کاوه , سعدآباد , جماران , جمشیدیه , زعفرانیه , فرشته , تجریش , اقدسیه , آجودانیه , پاسداران , دیباجی , شریعتی , دولت , ظفر , یخچال , جردن , اندرزگو , میرداماد , شریعتی , پل رومی , زرگنده , شهرک غرب , سعادت آباد , آتی ساز

تعمیرات مخلوط کن سنکور در غرب تهران

صادقیه , ستارخان , توحید , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهرک راه آهن , دریاچه چیتگر , پونک , ستاری , شهران , شهرک اکباتان , تهرانسر , کن , شهر زیبا , سردار جنگل , آیت الله کاشانی , خلیج فارس

 

تعمیر مخلوط کن سنکور در مرکز تهران

انقلاب , ولیعصر , یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد , میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات مخلوط کن سنکور در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات مخلوط کن سنکور در جنوب تهران

منیریه , حافظ , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه , راه آهن , آزادی , نواب , جمهوری , یافت آباد , شادآباد , امازاده حسن , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد

خدمات پس از فروش مخلوط کن سنکور توسط آی پی امداد 

توجه داشته باشید در صورتی که مخلوط کن سنکور را به تازگی خریداری کرده اید، به شما پیشنهاد می کنیم تا از خدمات رایگان پس از فروش سنکور استفاده کنید. شماره نمایندگی خدمات پس از فروش مخلوط کن سنکور در برگه گارانتی مخلوط کن درج شده است. توجه داشته باشید که آی پی امداد نمایندگی برند سنکور نمی باشد، بلکه نمایندگی مجاز تعمیر انواع برندهای مخلوط کن می باشد.

در صورتی که نمی توانید به هر دلیلی (گم شدن برگه ضمانت نامه، پایان اعتبار، خارج بودن علت خرابی از موارد ضمانت شده) با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات مخلوط کن سنکور آی پی امداد استفاده کنید تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

مزایای تعمیرات مخلوط کن سنکور توسط آی پی امداد

از مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به دیگر تعمیرگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به روز بودن دانش فنی تعمیرکاران آی پی امداد
  • تعمیرات تضمینی انجام شده برای اطمینان مشتریان از تعمیرات با کیفیت بالا
  • شفاف سازی هزینه ها قبل از تعمیر و برآورد هزینه ها بر اساس نرخ مصوب دولت
  • تعویض قطعات مخلوط کن با قطعات فابریک و شرکتی

از آنجایی که مخلوط کن دستگاهی قابل حمل است، آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیرات مخلوط کن سنکور سه روش ارائه کرده است:

  1. تعمیر مخلوط کن سنکور با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیر مخلوط کن سنکور در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (تحویل و دریافت توسط مشتری)

مطمئن باشید خدمات تعمیر در محل تفاوتی با تعمیرات در کارگاه های آی پی امداد ندارد و تعمیر در محل به منظور صرفه جویی در وزت و هزینه شما است.

تعمیر مخلوط کن سنکور در محل کار یا منزل انجام می شود؟ 

تعمیر مخلوط کن سنکور در منزل و محل یکی از مزیت های نمایندگی آی پی امداد برای انجام تعمیرات مخلوط کن سنکور نسبت به سایر تعمیرگاه های تهران می باشد. پس از تماس شما با تعمیرگاه مجاز مخلوط کن سنکور، تکنسین های حرفه ای در کمترین زمان به محل شما اعزام می شوند و دستگاه شما را تعمیر می کنند. با استفاده از این خدمت شما می توانید در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنید و بدون مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات مخلوط کن سنکور، از تعمیر مخلوط کن در محل خود بهره مند شوید.

  • تکنسین مخلوط کن سنکور باید از تخصص و دانش زیادی برخوردار باشد و بتواند ایراد دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان تشخیص داده و رفع نماید.
  • تعمیرکار مربوطه لازم است برای تعمیر یا تعویض قطعات معیوب دستگاه شما تنها از قطعات اصلی و فابریک آن استفاده نماید.
  • رعایت نکات ایمنی و نکات بهداشتی نیز از جمله مسائلی است که تعمیرکار مخلوط کن سنکور ملزم به انجام آنها می باشد.
  • نمایندگی تعمیر مخلوط کن سنکور در محل خدمات تعمیرات ارائه شده را 3 ماه تا 1 سال برای رضایت مشتریان تضمین می کند.

نحوه استفاده از خدمات تعمیر مخلوط کن سنکور در کارگاه آی پی امداد

هرچند تعمیر در خارج از محل اصلا پیشنهاد نمی شود، اما در صورتی که امکان حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشید، امکان تعمیرات مخلوط کن سنکور در کارگاه های آی پی امداد فراهم است. برای انتقال مخلوط کن به کارگاه های مجاز آی پی امداد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  • تحویل مخلوط کن به پیک آی پی امداد برای تعمیر در کارگاه

برای دریافت و تعمیر مخلوط کن سنکور، پیک به محل شما مراجعه می کند و برگه رسیدی شامل اطلاعات مخلوط کن و اطلاعات مشتری را به شما تحویل می دهد و مخلوط کن را برای تعمیر به کارگاه های آی پی امداد منتقل می کند.

  • تحویل مخلوط کن توسط خودتان به کارگاه های آی پی امداد

دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود و تحویل مخلوط کن توسط خودتان به کارگاه آی پی امداد. پس از اتمام تعمیرات مخلوط کن سنکور، هماهنگی های لازم برای دریافت مخلوط کن با شما انجام خواهد شد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مخلوط کن سنکور بهتر است یا تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد؟

اگر مشکل مخلوط کن شما مشمول خدمات پس از فروش سنکور نمی باشد، تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با شعب متعدد در تهران آماده ارائه خدمات تعمیر مخلوط کن سنکور در محل توسط متخصصین مجرب می باشد.

چرا بهتر است در زمان خرابی مخلوط کن سنکور از خدمات نمایندگی تعمیرات مخلوط کن سنکور در آی پی امداد استفاده کنیم؟ در ادامه پاسخ این سوال را بررسی می کنیم:

  1. مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر مخلوط کن سنکور و بهره مندی از برگه گارانتی می توانند از کیفیت خدمات مطمئن شوند.
  2. پس از اتمام تعمیرات مخلوط کن سنکور ابتدا تمام تست ها از عدم وجود مشکل در دستگاه گرفته می شود و سپس به شما تحویل داده می شود.
  3. از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر مخلوط کن سنکور استفاده می شود. در صورت نبود قطعه فابریک، بهترین قطعه با کیفیت جایگزین می شود.
  4. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  5. پیش از حضور تکنسین حدود هزینه برای تعمیر به شما اطلاع داده می شود و از قیمت واقعی پرداخت هزینه ها مطمئن خواهید بود.
  6. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی بوده و عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  7. ذکر این نکته ضروری است که این تعمیرکاران با تجهیزات کاملی که شامل ابزار مورد نیاز دستگاه و قطعات مختلف می باشد به منزل شما می آیند و در صورت نیاز به تعویض قطعه اقدام می کنند.

ویژگی های مهم یک تعمیرکار مخلوط کن سنکور در آی پی امداد چیست؟

مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی های تعمیر مخلوط کن سنکور استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه می باشد. مهمترین فاکتورهای تعمیرکار مخلوط کن سنکور آی پی امداد به شرح زیر است:

  • وقت شناس و دقیق
  • انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  • رعایت مسائل ایمنی
  • استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  • ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  • تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات مخلوط کن سنکور توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

مصرف کنندگان همواره به دنبال این مسئله هستند که بتوانند دستگاه خود را در سریع ترین زمان برای رسیدن به کیفیت اولیه آن تعمیر نمایند و سپس مجددا مورد استفاده قرار دهند. در همین راستا باید به این موضوع اشاره نمود که مدت زمان تعمیر مخلوط کن سنکور به نوع خرابی دستگاه شما بستگی دارد.

برخی مواقع ایراد و خرابی دستگاه از نوع کوچک بوده و در کوتاه ترین زمان برطرف می گردد. در برخی مواقع نیز برخی قطعات مخلوط کن دچار خرابی شده است و باید به صورت کامل تعویض شود که در این صورت ممکن است زمان بیشتری برای تعمیرات مخلوط کن سنکور شما صرف گردد.

آموزش عیب یابی و تعمیرات مخلوط کن سنکور در منزل توسط خودتان

دستگاه های مخلوط کن به دلیل ای که زیاد مورد استفاده قرار می گیرند، امکان دارد دچار خرابی شوند. در صورت وجود مشکل اساسی در دستگاه بهتر است آن را به نمایندگی تعمیرات مخلوط کن سنکور بسپارید.

عیب یابی داغ شدن موتور مخلوط کن سنکور

  • از کار افتادن فن موتور
  • نیم سوز شدن موتور
  • پر کردن بیش از حد پارچ
  • سفت بودن مواد موجود در پارچ

دلیل روشن نشدن مخلوط کن

  • ابتدا می توانید پریز را بررسی کنید.
  • اگر مشکلی وجود ندارد، باید سوکت و سیم برق را چک کنید.
  • برای بررسی سیم اتصال از اهم متر استفاده کنید، اگر در ترمینال برق وجود ندارد، مشکل از سیم اتصال است.
  • کلیدهای دستگاه را بررسی کنید.
  • اتصالی در سیم کشی دستگاه ممکن است دلیل روشن نشدن باشد.
  • سوختن موتور دلیل نهایی می باشد.

علت نشت مواد از پارچ مخلوط کن

  • یک پیچ شش ضلعی در داخل پارچ تعبیه شده که به تدریج فرسوده می شود.
  • اگر مشکل نشتی با تعویض پیچ شش ضلعی یا بوش در آن حل نشد، مشکل از واشرهای زیر پیچ شش ضلعی است که باید تعویض شوند.

تعمیر مشکل صدای بلند مخلوط کن سنکور

  • کند شدن تیغه ها به موتور مخلوط کن فشار می آورد و باعث تولید صدای اضافه می گردد.
  • قرار دادن مواد غذایی سفت درون پارچ باعث فشار به موتور و یاتاقان می شود.
  • خراب شدن و تغییر حالت تیغه ها دلیل دیگر صدای بلند مخلوط کن است.

علت کم شدن قدرت و سرعت مخلوط کن

  • خرابی تیغه
  • کثیفی کلکتور
  • تمام شدن زغال
  • نیم سوز شدن آرمیچر
  • نیم سوز شدن موتور

علت خاموش شدن مخلوط کن

  • در این گونه موارد غالباً محافظ الکترونیکی (اورلود) دستگاه خراب است. چنانچه پس از بررسی مشکل از اورلود نبود، باید موتور و یا بار اضافی موتور چک شود.
  • فشار زیادی به موتور وارد شده و موتور دچار آسیب شده است.
  • با خراب شدن این بخش، موتور داغ شده و در حین کار خاموش می شود.

رفع مشکل  دود کردن مخلوط کن سنکور

  • گیرپاچ کردن کوبل زیر پارچ
  • معیوب شدن موتور دستگاه

با رعایت این نکات از خرابی مخلوط کن سنکور جلوگیری کنید

هنگام خرید مخلوط کن توجه داشته باشید که قطعاتی مانند جنس محفظه، صفحات برش و تیغه محصول ضد زنگ هستند. در صورت ضد زنگ نبودن پس از هر بار شستشو لازم است قطعات خشک شوند.

  1. از قرار دادن سیب زمینی، هویج و مواد غذایی سفت درون مخلوط کن خودداری کنید.
  2. ریختن یخ درون مخلوط کن باعث تغییر فرم و کند شدن تیغه ها می شود.
  3. از شستن بدنه اصلی مخلوط کن که موتور در آن قرار دارد خودداری کنید.
  4. برای خشک کردن قطعات از حرارت مستقیم استفاده نکنید.
  5. تمام حجم پارچ را پر نکنید.
  6. از باز کردن درب مخلوط کن در زمان روشن بودن و وارد کردن قاشق درون پارچ خودداری کنید.
  7. برای جلوگیری از فشار به موتور مخلوط کن در صورتی که تیغه ها کند شده بودن آنها را تعویض کنید.
  8. شیار های تعبیه شده در این قسمت تیغه ها را به خوبی تمیز کنید.
  9. پس از مخلوط کردن مواد غذایی مخلوط کن را خاموش و سپس درب پارچ باز کنید (از باز کردن درب پارچ در زمان روشن بودن خودداری کنید).
  10. از نشت مایعات به موتور مخلوط کن جلوگیری کنید.

هزینه تعمیرات مخلوط کن سنکور چقدر است؟

هزینه تعمیرات مخلوط کن سنکور بر اساس نوع مشکل آن و نیاز به تعمیر و تعویض قطعات متفاوت است. به عنوان مثال هزینه تعمیر یا تعویض تیغه، موتور، کویل و … متفاوت است.

پس از دریافت رضایت مشتری از میزان هزینه های تعمیرات دستگاه، قطعات آنها تعمیر یا تعویض می شود. لازم به ذکر است کلیه هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه رسمی تعیین می گردد. در صورت نیاز به تعویض قطعه، نمایندگی تعمیرات با کمترین هزینه ممکن قطعه معیوب را با قطعه اصلی تعویض می کند.

آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه ها از سمت اتحادیه ابلاغ و به آنها نظارت می شود. تکنسین های آی پی امداد موظف اند پس از انجام تعمیرات مخلوط کن سنکور فاکتور هزینه ریز هزینه ها را به شما تحویل دهند.

هزینه تعمیرات مخلوط کن سنکور به چه صورت تعیین می شود؟

  • تعیین دقیق این هزینه تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار مخلوط کن نوا و مشخص شدن مشکل دستگاه امکان پذیر است.
  • مدل مخلوط کن سنکور نیز بر روی قیمت قطعات تاثیر گذار است مدل های جدیدتر قطعات گرانتری دارند.  قیمت قطعه ای که قرار است در تعمیر دستگاه شما تعویض گردد نیز بر این هزینه تاثیرگذار است.
  • در صورتی که مخلوط کن سنکور شما در دوره گارانتی آی پی امداد باشد هزینه تعمیرات کاهش پیدا می کند و در مواردی رایگان می شود.
  • به دلیل تطابق هزینه های آی پی امداد با نرخ مصوب اتحادیه با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد